quote:
ja maar dit is wel goede kwaliteit, hoop tot nu toe dat deze gaat. Of misschien wil die hele Tosca wel niet want er is ook ergens een lijstje 'die niet willen', ik weet niet wie dat zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar dat was melodisch makkelijker mee te deinen, dit buigt toch net iets te veel alle kanten op om een groot publiek meer te nemen.
What the fuckquote:
Absoluut. Ik voel hem nu pas voor het eerst echt heb ik het ideequote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:51 schreef koffieleuk het volgende:
Het voordeel van 5 dagen van San Remo is dat de nummers echt bij je kunnen groeien. Francesco is exhibit A
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:51 schreef koffieleuk het volgende:
Het voordeel van 5 dagen van San Remo is dat de nummers echt bij je kunnen groeien. Francesco is exhibit A
Inmiddels vind ik O.K. wel leukquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:50 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind dit nummer stiekem leuker dan occidentali's karma, maar daar ben ik nooit fan van geweest
Zekerquote:
Die is als laatst!quote:
Dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:50 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind dit nummer stiekem leuker dan occidentali's karma, maar daar ben ik nooit fan van geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |