Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hahaha ik weet nog dat hij bij EiC op OG3NE af kwam lopen en zij helemaal enthousiast tegen ‘m begonnen te praten, hij zo starend keeken vervolgens zo half probeerde te vertellen dat hij hen niet begreep
Om eerlijk te zijn, dat is Italie eigenlijk al bij default... die hebben bij de televote toch altijd toch ook wel een zekere "fanbase"quote:
Deze is goed he? Had 'm eerder vanavond ook voorbij zien komenquote:
Eigenlijk ook altijd wel terecht op 10, vind ik. De keren dat ze dat niet waren, was er ook wel wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, dat is Italie eigenlijk al bij default... die hebben bij de televote toch altijd toch ook wel een zekere "fanbase"
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:59 schreef meneertje1972 het volgende:
liedje heet toepasselijk 'niente'
Stond net in beeld, maar misschien qua tijd ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:59 schreef Moira het volgende:
[..]
we zijn al een paar acts over de helft toch?
Proef je verder niks vanquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend een interview van hem met Wiwi uit 2017 te kijken, onze Frank kan geen Engels.![]()
Sta je daar te tolken en handgebaren.
Wat ben je toch attentquote:Op zondag 9 februari 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
*brengt een nieuwe schaal bitterballen en andere snacks (ook vegetarisch) voor de mensen die deze Italiaanse avond proberen te overleven.
Jup, mooi lichteffectquote:Op zondag 9 februari 2020 00:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze is goed he? Had 'm eerder vanavond ook voorbij zien komen
Die ook jaquote:
Da's waar. Maar ik zou het iig de inzending waard vindenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, dat is Italie eigenlijk al bij default... die hebben bij de televote toch altijd toch ook wel een zekere "fanbase"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |