Ik haal even voetbalhater @Janneke141 erbij.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Het is terecht dat ze alle wedstrijden hebben afgelast
• Ja, veiligheid voorop
• Nee, wat een onzin
• Het boeit mij geen fuck
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik ga even een parodie op een Eredivisie-supporter erbij mentionen die toevallig voor FC Twente én Ajax is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal even voetbalhater @:janneke141 erbij.
Wat vind jij? Hoe meer supporters er kapot gaan hoe beter toch? Door laten gaan?
@:maxi-mus
Kreeesiequote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Oh jee nu moeten ze dadelijk 2 keer per week oh jeee hele schema in de war en het is te zwaar voor iedereen
Stelletje zakken hooi in het veldquote:
BetonmiddenveldGenotquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zit alvast klaar voor de Broabaantse durbie.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zit alvast klaar voor de Broabaantse durbie.
Twee grijze muizen tegen elkaar genot.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, schijnbaar is Grunn - Vitas bezig.
2 kutclubsquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, schijnbaar is Grunn - Vitas bezig.
Groningen heeft dan nog een beetje hoop voor de toekomst met twee serieuze directeuren in Gudde en Fledderus.quote:
En trainertje vind ik ook niet zo slecht.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groningen heeft dan nog een beetje hoop voor de toekomst met twee serieuze directeuren in Gudde en Fledderus.
Vitesse wordt op elk front zielig geleid.
Ook wel weer lekker met Allach toenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groningen heeft dan nog een beetje hoop voor de toekomst met twee serieuze directeuren in Gudde en Fledderus.
Vitesse wordt op elk front zielig geleid.
Nee gewoon lachwekkendquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks mis mee,beter dan de boel afbreken
Faber is een parodie op een coach.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Faber weet ook niet waarom hij Thomas in de spits zet![]()
"ja uhhhhh we hebben zo getraind uhhhh, veel diepgang"
KNJBquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajax moet weer een handje geholpen worden tegen het GROTE FC Utrecht. @:Paul
Aan die opstelling te zien gaat PSV gewoon weer voetballen. Wish you luck tegen Willem II.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Faber weet ook niet waarom hij Thomas in de spits zet![]()
"ja uhhhhh we hebben zo getraind uhhhh, veel diepgang"
quote:FC Utrecht-fans willen afgelast duel maandag inhalen vanwege lange blessurelijst Ajax
Fans van FC Utrecht willen dat het duel FC Utrecht-Ajax maandagavond al wordt ingehaald.
De KNVB zette vanwege de verwachte storm een streep door het duel, dat zondag rond lunchtijd in Galgenwaard stond geprogrammeerd. ,,De afgelasting komt Ajax natuurlijk goed uit’’, zegt de Utrechtse supportersbaas Teun den Hartog (Supportersvereniging FC Utrecht). Hij wijst op de lange blessurelijst van de Amsterdammers. ,,Maandagavond inhalen lijkt me daarom de beste oplossing, dan hebben we het maar gehad’’, zegt hij met een knipoog.
Lees ook
KNVB schrapt alle eredivisieduels van zondag wegens hevige storm
KNVB schrapt alle eredivisieduels van zondag wegens hevige storm
Lees meer
Supportersvereniging Ajax vindt het onverantwoord om toeschouwers te laten reizen
Supportersvereniging Ajax vindt het onverantwoord om toeschouwers te laten reizen
Lees meer
Want die optie is uitgesloten, beseft hij. Ajax bekert woensdag tegen Vitesse, en maandagavond ontvangt Jong FC Utrecht Jong Ajax al op sportcomplex Zoudenbalch.
Plussend en minnend heeft Den Hartog begrip voor het besluit van de KNVB om alle eredivisiewedstrijden er uit te gooien. ,,De geruchten dat het hard gaat stormen doen al even de ronde. Nou weet je het nooit met weersvoorspellingen, maar toch. Morgenmiddag zal duidelijk zijn of de afgelasting terecht is geweest. Maar het is beter dat ze het nu beslissen dan zondagochtend als de meeste supporters al onderweg zijn.’’
Nu is er vroeg duidelijkheid en hebben we met zijn allen een vrije zondag. Het is niet anders.
Teun den Hartog , Supportersvereniging FC Utrecht
Veiligheid
Hij memoreert aan het duel tegen Feyenoord op 10 december 2017. ,,Iedereen weet nog wel dat alle fans ondanks de hevige sneeuwval naar stadion Galgenwaard moesten komen. De aftrap werd steeds uitgesteld, terwijl met man en macht werd geprobeerd het veld sneeuwvrij te maken. Tevergeefs. Nu is er vroeg duidelijkheid en hebben we met zijn allen een vrije zondag. Het is niet anders. Maar dit is wel het veiligste voor iedereen.’’
De KNVB legde het besluit als volgt uit: ,,Na veelvuldig overleg met de Eredivisieclubs, gemeentes, politie en KNVB is geconcludeerd dat door de verwachte weersomstandigheden de veiligheid van de supporters en spelers niet kan worden gewaarborgd. Ook de wedstrijden in het gehele landelijke amateurvoetbal gaan niet door”, staat in een statement.
https://www.ad.nl/utrecht(...)lijst-ajax~ade359e7/
Pardon? Wij bieden af en toe nog vermaak (weliswaar dan voor de tegenstander, maar toch). Groningen is de saaiste ploeg in jaren. Scoren vrijwel niet, maar krijgen ook weinig tegen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee grijze muizen tegen elkaar genot.
Kon best een spannend potje worden, maar lijkt nergens op.
Wij allemaalquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
Stiekem kijk ik voor de analyse van San Marco.
Het is een zegen dat die man opgerot is. Zelfs Van Geel is een betere TD dan hem.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook wel weer lekker met Allach toen
Niet eens voor de eeuwige kroonprins van het trainersgilde?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
Zelfs de nare Sjoerd Mossou zit aan tafel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet eens voor de eeuwige kroonprins van het trainersgilde?
Sieg heilquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
Zou wel weer typisch zijn ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
Denk trouwens wel dat PSV dit gewoon gaat winnen
Ja preciesquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel weer typisch zijn ja.
De laatste keer dat ze wonnen van een club die een beetje hoog staat, was volgens mij tegen Vitesse in september. Ik geef Willem2 wel een goede kans.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
Denk trouwens wel dat PSV dit gewoon gaat winnen
Ja als je het zo bekijkt kan dat ook best gebeuren, maar ik heb gewoon zo'n gevoelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze wonnen van een club die een beetje hoog staat, was volgens mij tegen Vitesse in september. Ik geef Willem2 wel een goede kans.
True, en dat was nog met Bergwijn en Malen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze wonnen van een club die een beetje hoog staat, was volgens mij tegen Vitesse in september. Ik geef Willem2 wel een goede kans.
Logisch beschouwd ligt een zege van PSV niet voor de hand. Voetballend zijn ze echt wanhopig slecht.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt kan dat ook best gebeuren, maar ik heb gewoon zo'n gevoel
W2 thuis altijd lastigquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klopt helemaal, heb de laatste twee wedstrijden bekeken en het was voor een groot deel echt niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Logisch beschouwd ligt een zege van PSV niet voor de hand. Voetballend zijn ze echt wanhopig slecht.
Hoe gaat John de Jong dit omdraaien op de transfermarkt?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Logisch beschouwd ligt een zege van PSV niet voor de hand. Voetballend zijn ze echt wanhopig slecht.
Koffiedrinken met Toon en Guus. Misschien Mathijsens' inlogcodes bij de scoutingssystemen hacken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat John de Jong dit omdraaien op de transfermarkt?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Groningen kan ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:58 schreef yats het volgende:
Groningen-Vitesse is wil-niet tegen kan-niet
Niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mathijsen gaat nog wel TD worden bij een top-drie club ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffiedrinken met Toon en Guus. Misschien Mathijsens' inlogcodes bij de scoutingssystemen hacken.
Bij PSV komt binnenkort wel een plaatsje vrij denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mathijsen gaat nog wel TD worden bij een top-drie club ja.
De Jong wil blijkbaar nog niet vertrekken, en als ze hem eruit willen gooien kunnen ze dat beter nu meteen doen zodat een nieuwe TD zich kan voorbereiden op de transferperiode.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij PSV komt binnenkort wel een plaatsje vrij denk ik
True, zelfs ADO was vorige week qua spel beter dan Groningen vandaag. Maar ja, ze winnen wel weer he?quote:
Als de resultaten slecht blijven gaat de druk wel te groot worden om te blijven, daar kunnen ze dan niet meer onderuitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong wil blijkbaar nog niet vertrekken, en als ze hem eruit willen gooien kunnen ze dat beter nu meteen doen zodat een nieuwe TD zich kan voorbereiden op de transferperiode.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:fetx
@:lenny_leonard
Groningen heeft de spelers niet rondlopen die het kunnen. Iedere week hoor je Groningen-fans dezelfde analyse maken; geef Groningen de bal en je maakt kans op een resultaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
True, zelfs ADO was vorige week qua spel beter dan Groningen vandaag. Maar ja, ze winnen wel weer he?
Ja maar ze kunnen nu ook wel vaststellen wat het (gebrekkige) niveau van deze selectie is, dus om dan nog wat resultaten af te wachten is ook zinloos. Dat werkt meer zo bij een trainer.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als de resultaten slecht blijven gaat de druk wel te groot worden om te blijven, daar kunnen ze dan niet meer onderuit
Doel meer op de druk van de achterban, wat je zegt is verder wel waar trouwensquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen nu ook wel vaststellen wat het (gebrekkige) niveau van deze selectie is, dus om dan nog wat resultaten af te wachten is ook zinloos. Dat werkt meer zo bij een trainer.
Vooral benieuwd wie de trainer is waarmee ze onderhandelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen nu ook wel vaststellen wat het (gebrekkige) niveau van deze selectie is, dus om dan nog wat resultaten af te wachten is ook zinloos. Dat werkt meer zo bij een trainer.
En toch winnen ze weer...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groningen heeft de spelers niet rondlopen die het kunnen. Iedere week hoor je Groningen-fans dezelfde analyse maken; geef Groningen de bal en je maakt kans op een resultaat.
Cocuquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral benieuwd wie de trainer is waarmee ze onderhandelen.
Heeft hij die baard nog? Ziet er uit als een zwerver manquote:
Frits Wester ziet er steeds beter uit.quote:
Ik vind het wel beter staan bij hem eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heeft hij die baard nog? Ziet er uit als een zwerver man
Echt?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel beter staan bij hem eigenlijk.
Kan mijn aandacht er niet zo goed bijhouden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
Weinig kansen in het eerste half uur
Het verdwijnt bij mij ook een beetje naar de achtergrondquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan mijn aandacht er niet zo goed bijhouden.
Steeds de vrije man aanspelen ja, maar als ze rond de 16 komen weten ze het niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
PSV doet het lijken alsof ze goed spelen maar er zit gewoon geen idee achter.
Klassiek Drank-voetbal. Rondspelen, rondspelen, soms een gelukje in de opbouw met een slimme beweging.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Steeds de vrije man aanspelen ja, maar als ze rond de 16 komen weten ze het niet meer
Leverkusen - Dortmund is blijkbaar een boeiender potje.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het verdwijnt bij mij ook een beetje naar de achtergrond
Hij moet gewoon dat kleuterkapsel van hem veranderen, dan zou het hem wel oke staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel beter staan bij hem eigenlijk.
Ja, niet leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klassiek Drank-voetbal. Rondspelen, rondspelen, soms een gelukje in de opbouw met een slimme beweging.
Die scorequote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leverkusen - Dortmund is blijkbaar een boeiender potje.
Is op zich ook wel een prima spelerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven met de assist.
Die had Ajax nog goed kunnen gebruiken.
Alleen te blessuregevoelig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is op zich ook wel een prima speler
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef yats het volgende:
Je zal maar Groningenfan zijn en dit irriterende vertragende spel elke week moeten zien.
Welke ploeg die onder hun staat speelt dan wel mooi voetbal?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef yats het volgende:
Je zal maar Groningenfan zijn en dit irriterende vertragende spel elke week moeten zien.
Ga weg, act.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees
@:doublepain
lekker nummertje
Goed zomernummertje was dat wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef KingRoland het volgende:
lekker nummertje
Hij zoekt het op, dus niet huilen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Das een bijna doodsverwensing, TR
2% kans maar... Niet druk makenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Das een bijna doodsverwensing, TR
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef KingRoland het volgende:
lekker nummertje
Lekker manquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij zoekt het zelf op
valt mij uit het niets aan
Nou...Wat een luizenteam. Beide teams verdienen puntenaftrek hiervoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:28 schreef T3hTommay het volgende:
WIJ FELICITEREN FC GRONINGEN MET DEZE OVERWINNING.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Van zo'n act kan ik het hebben.
Lol. Netjesquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:fetx
@:lenny_leonard
En daarna de, meer dan terechte, 1-2 & 1-3quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel dat Willem II 1-1 gaat maken.
Echt heel slecht spelen ze. PSV ook vind ik, maar dat zijn we van ze gewend.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
en onaantrekkelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus wat is Aletha weer ongemakkelijk.
Heb 1-1 voorspeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Water is natquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Hendrix speelt echt dramatisch slecht
Dat gaat weer genieten worden volgende week op het werkquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat weer genieten worden volgende week op het werk
Heb drie collega's die bij de ''harde kern'' zitten op Nieuw Noordquote:
genotquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb drie collega's die bij de ''harde kern'' zitten op Nieuw Noord
BEK HOUWEquote:
Ik ook, juist tegen grote ploegen deden ze het zo goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
Ik had meer verwacht van Willem II, maar dan wordt het met een normaal gesproken middenmoter juist gevaarlijk.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik zijn blij dat PSV weer eens 3 punten pakt
Zeker, mijn dag kan niet stuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik zijn blij dat PSV weer eens 3 punten pakt
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker, mijn dag kan niet stuk.
Gefeliciteerd makker!
Verliezen zijn we gewend (dit seizoen minder). De manier waarop is wel sneu. Naar Eindhoven gaan om te verliezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:37 schreef Coco. het volgende:
Sterkte @:Lenny_Leonard
Verliezen van dit PSV
Deden jullie ook in Tilburg. Zo is het wel eerlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker met je G-elftal naar Eindhoven komen.
Dat was louter een incident.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deden jullie ook in Tilburg. Zo is het wel eerlijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik gun @:Coco. @:Lange_Lans @:Mexicanobakker @:tompsv18 @:Buitendam weer een stukje vreugde.
Sorry, je bent een beetje weggedreven uit mijn geheugen. Ik weet niet of dat een goed of slecht teken is.quote:
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik gun @:Coco. @:Lange_Lans @:Mexicanobakker @:tompsv18 @:Buitendam weer een stukje vreugde.
Je bent PSVCL ook vergeten, dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, je bent een beetje weggedreven uit mijn geheugen. Ik weet niet of dat een goed of slecht teken is.
Ik heb het na de 2-0 uitgezet omdat ik ook naar Atlético keek en ik me moeilijk op twee duels concentreren kanquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Heel hard gelachen om die 3-0.
PSVCL post in de waan van het momentquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent PSVCL ook vergeten, dus dan weet je het wel.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Hahahaha pak m maar aan jajajajajjaajajaquote:
Ik gun sowieso niemand een ticket voor een wedstrijd van Heerenveen... wat moet je daar?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
Net thuis. Terug van Heerenveen - VVV. Wat een droefenis, dit gun je niemand.
Voetbal kijken met opa en bier drinkenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gun sowieso niemand een ticket voor een wedstrijd van Heerenveen... wat moet je daar?
OKÉquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voetbal kijken met opa en bier drinken
Aletha mokerlekker.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus wat is Aletha weer ongemakkelijk.
quote:
Wat een zaadtijd joh.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:12 schreef Zipportal het volgende:
Twee eredivisieduels dinsdag ingehaald, nog geen datum voor top-3
https://www.ad.nl/nederla(...)voor-top-3~a021592d/
Dinsdag genieten van EmmenGoden. @:coco.
ANNOUNCE Utrecht - Ajax ook op dinsdag.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:12 schreef Zipportal het volgende:
Twee eredivisieduels dinsdag ingehaald, nog geen datum voor top-3
https://www.ad.nl/nederla(...)voor-top-3~a021592d/
Dinsdag genieten van EmmenGoden. @:coco.
Dolle Dinsdag. @Calandquote:Op zondag 9 februari 2020 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ANNOUNCE Utrecht - Ajax ook op dinsdag.
Er is een bekerronde deze week.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ANNOUNCE Utrecht - Ajax ook op dinsdag.
risicowedstrijd dus dat zullen ze in de avond proberen te vermijdenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:23 schreef PSVCL het volgende:
Utrecht vs Ajax had vandaag ingehaald moeten worden,de bekerwedstrijden hadden ze best kunnen verzetten.
Zonder uitsupporters dan maar..ajax heeft genoeg voordeel gehad,vorig seizoen met het verzetten van wedstrijden en nu dit weerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
risicowedstrijd dus dat zullen ze in de avond proberen te vermijden
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zonder uitsupporters dan maar..ajax heeft genoeg voordeel gehad,vorig seizoen met het verzetten van wedstrijden en nu dit weer
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zonder uitsupporters dan maar..ajax heeft genoeg voordeel gehad,vorig seizoen met het verzetten van wedstrijden en nu dit weer
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:48 schreef HulkHeld het volgende:
Emmen zoveel beter als dat de stats zeggen?
Stop je dan eindelijk als mod?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ADO vanavond verliest, wat natuurlijk gaat gebeuren dan is het over.
Samen met Fortuna 0 zeges in een uitduel, maar wel in het linkerrijtje qua thuiswedstrijden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:26 schreef Marcoss het volgende:
Emmen nu 11de, maar nog steeds maar 4 punten boven een nacompetitieplek
Het blijft idioot dat analisten nooit op kwaliteit beoordeeld worden door tv-bazen. Mario is vreselijk. En vanavond mag Viggo Waas ook weer over Memphis komen praten bij Jinekquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Het worden nog allemaal finales, bedankt Mario.
Ach, de slechtste analist is tegenwoordig assistent-trainer bij Feyenoordquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het blijft idioot dat analisten nooit op kwaliteit beoordeeld worden door tv-bazen. Mario is vreselijk. En vanavond mag Viggo Waas ook weer over Memphis komen praten bij Jinek. Nee dat hele wereldje in Hilversum staat me helemaal niet aan.
Ik vind Mario nog een tikje erger dan Sjon maar het ontloopt elkaar niet veel nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, de slechtste analist is tegenwoordig assistent-trainer bij Feyenoord
Vandaar dat je er 4x per week zit hahahaha.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het blijft idioot dat analisten nooit op kwaliteit beoordeeld worden door tv-bazen. Mario is vreselijk. En vanavond mag Viggo Waas ook weer over Memphis komen praten bij Jinek. Nee dat hele wereldje in Hilversum staat me helemaal niet aan.
Geert Arend was in de Leeuwarder Courant zie-dend op VVV.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen werkt mee aan het droomplan om ADO te laten degraderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag even niet dat jij het was vanwege de nieuwe ui.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen werkt mee aan het droomplan om ADO te laten degraderen.
Ik heb het niet gelezen, maar het gaat ongetwijfeld over de speelstijl van VVV? Ik zag Veerman en Jansen al huilen bij FOX.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geert Arend was in de Leeuwarder Courant zie-dend op VVV.
Klopt, zie edit.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar het gaat ongetwijfeld over de speelstijl van VVV? Ik zag Veerman en Jansen al huilen bij FOX.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geert Arend was in de Leeuwarder Courant zie-dend op VVV.Dat is een ziedend stukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Volgens is er geen land waar meer wordt gejankt over de afwijkende speelstijl van ploegen met beperkte financiële middelen. Wáárom in godsnaam? Waarom is Nederland een sekte waarbij je zowat dood moet als je het niet volgens de juiste weg doet?quote:
Ach ja, als ze lekker gaan aanvallen noemt iedereen ze naïef.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens is er geen land waar meer wordt gejankt over de afwijkende speelstijl van ploegen met beperkte financiële middelen. Wáárom in godsnaam? Waarom is Nederland een sekte waarbij je zowat dood moet als je het niet volgens de juiste weg doet?
Ajax gaat lekker aanvallen tegen Getafe.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja, als ze lekker gaan aanvallen noemt iedereen ze naïef.
Net als bij FC Groningen (lol). Daar zit te weinig vernuft in om aanvallend te voetballen, toch lopen ze te janken dat het niet leuk is; anderhalf jaar geleden nog gezellig onderaan de Eredivisie voordat ze het over een andere boeg gooiden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja, als ze lekker gaan aanvallen noemt iedereen ze naïef.
Ik heb er ontzettend geen zin in.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ajax gaat lekker aanvallen tegen Getafe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |