Ik haal even voetbalhater @Janneke141 erbij.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Het is terecht dat ze alle wedstrijden hebben afgelast
• Ja, veiligheid voorop
• Nee, wat een onzin
• Het boeit mij geen fuck
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik ga even een parodie op een Eredivisie-supporter erbij mentionen die toevallig voor FC Twente én Ajax is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal even voetbalhater @:janneke141 erbij.
Wat vind jij? Hoe meer supporters er kapot gaan hoe beter toch? Door laten gaan?
@:maxi-mus
Kreeesiequote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Oh jee nu moeten ze dadelijk 2 keer per week oh jeee hele schema in de war en het is te zwaar voor iedereen
Stelletje zakken hooi in het veldquote:
BetonmiddenveldGenotquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zit alvast klaar voor de Broabaantse durbie.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zit alvast klaar voor de Broabaantse durbie.
Twee grijze muizen tegen elkaar genot.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, schijnbaar is Grunn - Vitas bezig.
2 kutclubsquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, schijnbaar is Grunn - Vitas bezig.
Groningen heeft dan nog een beetje hoop voor de toekomst met twee serieuze directeuren in Gudde en Fledderus.quote:
En trainertje vind ik ook niet zo slecht.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groningen heeft dan nog een beetje hoop voor de toekomst met twee serieuze directeuren in Gudde en Fledderus.
Vitesse wordt op elk front zielig geleid.
Ook wel weer lekker met Allach toenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Groningen heeft dan nog een beetje hoop voor de toekomst met twee serieuze directeuren in Gudde en Fledderus.
Vitesse wordt op elk front zielig geleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |