abonnement Unibet Coolblue
pi_192983712
quote:
De hoogste baas van het Australische tennis, Craig Tiley, heeft al zijn twijfels uitgesproken over het doorgaan van de Australian Open in januari. 'In het gunstigste geval kan het tornooi doorgaan met alleen Australische fans op de tribune', zei hij woensdag.

Hoewel de uitbraak van het nieuwe coronavirus in het land zelf redelijk onder controle is, is er volgens Tiley nog een lange weg te gaan. 'Zoals het er nu naar uitziet, is de kans dat we begin volgend jaar nog niet kunnen spelen reëel. Hooguit met een heel goed uitgewerkt plan over quarantaine van de buitenlandse deelnemers is het misschien mogelijk.'

Vooralsnog is de Australian Open het enige grandslamtoernooi dat dit jaar gehouden kon worden. Inmiddels is Roland Garros verschoven en Wimbledon afgelast. Over het al dan niet doorgaan van de US Open, in het zwaar door de coronacrisis getroffen New York, volgt vermoedelijk de komende weken een besluit.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:05:59 #152
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_192991435
https://www.hln.be/sport/(...)fael-nadal~aac9d1e6/

quote:
Kirsten Flipkens (34) en Rafael Nadal (33) hebben in hun tienerjaren een romance gehad. Dat onthulde de Kempense tennisster in het tv-programma ‘De Container Cup’ op VIER. “Maar veel verder dan handjes geven en een kusje, kwamen we niet.”

“Dat klopt, we zijn van dezelfde leeftijd. We zijn samen opgegroeid”, vertelde ze. “Of wij ooit iets gehad hebben? (lacht) Ja, dat klopt ook. Toen ik veertien jaar was, heb ik nog iets gehad met Rafael. Maar hij sprak toen nog geen Engels, dus verder dan hand in hand lopen en een kus kwamen we niet.”
Onthouden voor de tenniseditie van Ex on the Beach.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:07:06 #153
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_192991466
Nadal spreekt nog steeds geen Engels
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 mei 2020 @ 11:12:48 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192991571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:05 schreef VoMy het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)fael-nadal~aac9d1e6/
[..]

Onthouden voor de tenniseditie van Ex on the Beach.
Wel of geen Engels spreken lijkt me voor 14-jarigen toch niet altijd de enige eis wat betreft het verder gaan dan "hand in hand lopen en een kus"? Ik bedoel, ze zegt het alsof dat de enige reden was _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:16:00 #155
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_192991613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:05 schreef VoMy het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)fael-nadal~aac9d1e6/
[..]

Onthouden voor de tenniseditie van Ex on the Beach.
Flipper leek me eerder iemand van de vrouwenliefde.
pi_193003026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:55 schreef wimderon het volgende:

[..]

Volgens mij komen bij de AO altijd veel buitenlandse toeristen, maar denk dat de Australiërs wel sportgek genoeg zijn dat het ook zonder buitenlanders vol zit..

Als het veilig is uiteraard.
pi_193024910
quote:
Toptennisser Novak Djokovic onder vuur na bizar interview op Instagram: “Dit is gewoon gevaarlijk”

Hij mag voorlopig niet tennissen, maar Novak Djokovic stond vrijdag wel even in de spotlights. De Servische wereldtopper sprak in een Instagram-live over zijn geloof in alternatieve geneeskunde. En dat leverde ‘The Joker’ heel wat kritiek op.

De nummer 1 van de tenniswereld staat al langer bekend als een ‘believer’ van de alternatieve geneeskunde. Zo stelde hij een elleboogblessure lange tijd uit omdat hij ervan uitging dat het probleem zichzelf zou oplossen als hij zich maar goed verzorgde. Uiteindelijk kwam er toch een operatie van. De Serviër liet vorige maand ook optekenen dat hij niet zeker is of hij wel een vaccin tegen het coronavirus zal nemen eens het beschikbaar is. Tot frustratie van Rafael Nadal. En dan is er nog zijn samenwerking met een ‘spirituele guru’, die hem aanraadde om liefdevolle gebaren te maken richting het publiek in een zoektocht naar een mentaal voordeel op zijn tegenstanders.

Deze week was Djokovic te gast tijdens een Instagram-live van Chervin Jafarieh, die een reeks genaamd ‘The Self Mastery Project’ heeft. Daarbij liet de Servische tennistopper zich helemaal gaan over gezondheid en spiritualiteit.

“Ik heb mensen gezien die door hun energetische transformatie, de kracht van het gebed en de kracht van dankbaarheid, het meest vervuilde water kunnen omzetten in het meest propere water”, liet Djokovic optekenen. “Wetenschappers hebben bewezen dat water reageert op onze emoties. Op wat er gezegd wordt door ons. Daarom geloof ik ook echt dat als we aan tafel zitten voor een maaltijd, we nerveuze of negatieve gesprekken moet vermijden. Dan is er symmetrie en balans. Als je water pijn, angst, frustratie en boosheid geeft, dan breekt het water in stukken.”

“Gevaarlijk”

Een speciale visie, op z’n zachtst gezegd. En dus kwam er kritiek.

“We weten dat hij gelooft in meditatie en bidden”, aldus ex-prof Mary Carillo bij The Tennis Channel. “Hij haatte het toen hij onder het mes moest voor zijn elleboog. Hij geloofde echt dat hij dat zelf kon genezen. Het is echt storend om te horen dat Djokovic en die andere kerel zeggen dat ze giftig water kon omzetten in drinkbaar water. Dat is gewoon gevaarlijk en toen ik keek, waren er al een half miljoen kijkers. Ik hoop dat hij hier afstand van neemt.”

Tennisjournalist Jon Wertheim (Sports Illustrated) vond het “een stap te ver” van Djokovic. “Hij moet oppassen, want dit kan gevolgen hebben. Nog een klein stapje verder en je zit met samenzweringstheorieën. Ik was dus echt teleurgesteld. Er komt een grote verantwoordelijkheid bij kijken als je de nummer één van de wereld bent. Dat geldt ook voor het respecteren van wetenschap en de objectieve waarheid.”
pi_193027433
Djoko :X
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_193027509
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

John TroostGod vindt dit leuk
pi_193144824
quote:
De ATP, de overkoepelende organisatie in het mannentennis, heeft de schorsing van alle toernooien vanwege de coronacrisis verlengd tot 31 juli. Dat is vrijdag bekendgemaakt.
De beslissing betekent dat de toernooien van Hamburg, Bastad, Newport, Los Cabos, Gstaad, Umag, Atlanta en Kitzbühel niet zoals gepland kunnen doorgaan. Ook alle toernooien op de Challenger Tour en in het ITF Circuit worden afgelast.

“Vanwege de voortdurende onzekerheden rond de covid-19 pandemie, moeten wij met spijt onze beslissing aankondigen om de schorsing van de Tour te verlengen”, zegt ATP-voorzitter Andrea Gaudenzo. “Net zoals alle tennisfans, spelers en toernooidirecties over de hele wereld vinden wij het jammer dat de Tour op deze manier blijft geraakt worden. Wij blijven alle opties bekijken om de Tour zo snel mogelijk en op een veilige manier te kunnen hervatten. Daarbij houden we er rekening mee dat toernooien later in het seizoen worden ingepland. Zoals steeds blijft de gezondheid van de tennisgemeenschap en het publiek onze topprioriteit bij elke beslissing die wij nemen.”

Midden juni wordt bekeken of de ATP Tour vanaf begin augustus kan hervatten. Het tennis ligt al zo’n twee maanden stil.

Ook WTA Tour ligt zeker stil tot eind juli

De WTA, de overkoepelende organisatie in het vrouwentennis, heeft vrijdag de schorsing van alle toernooien vanwege de coronacrisis verlengd tot eind juli. Daardoor worden de toernooien van Bastad, Lausanne, Boekarest en Jurmala afgelast. Voor Karlsruhe en Palermo wordt naar een nieuwe datum gezocht.

“Wij betreuren dit maar wij blijven ons beroepen op medische experten die kunnen bepalen wanneer het opnieuw veilig en mogelijk is om terug te keren naar de WTA competitie”, zegt een woordvoerder. “Wij blijven de situatie van dichtbij opvolgen en hopelijk kunnen we snel weer op de courts staan.”
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2020 @ 18:18:11 #161
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193145352
Rooooowbin in shambles.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193179815
Volgende week terugblik op de RG-editie van Martin (GOD) Verkerk bij de NOS
pi_193191390
Uiteraard is Murray beter dan de grote 3 _O_
  maandag 18 mei 2020 @ 14:53:15 #165
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193192781
Kyrgios _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 18 mei 2020 @ 21:26:16 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193197939
Geen woord aan gelogen. Jammer dat Murray het te ongemakkelijk vond.
pi_193198408
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen woord aan gelogen. Jammer dat Murray het te ongemakkelijk vond.
Vond Murray in dat hele gesprek helemaal niet zo ongemakkelijk hoor. Volgens mij is hij vooral even afgeleid omdat Kyrgios 'em Engels noemt.
pi_193205858
Big Nick God.
Jack does it in real time...
pi_193224377
Is er eigenlijk nog iets van het idee geworden met de actie van de coach van Serena. Dat er coronaproef getennist kon worden ergens in Frankrijk op gravel.

[ Bericht 8% gewijzigd door danusz1986 op 20-05-2020 14:58:57 ]
pi_193226211
quote:
ATP gaat tennissers bijstaan met mentale problemen
Tennisbond ATP gaat de mannelijke spelers bijstaan die te maken hebben met psychische problemen tijdens de coronacrisis. Door de uitbraak van het virus ligt het tenniscircuit tot eind juli stil en er wordt zelfs gevreesd dat er het hele jaar niet meer wordt getennist. Zeker voor laag geklasseerde tennissers kan de lockdown zorgen voor veel onzekerheid en angst, aldus de ATP.

,,Geestelijk sterk zijn is bij tennis net zo belangrijk als fysieke kracht en het zorgen voor de mentale gezondheid van onze spelers en staf is een topprioriteit voor ons", aldus ATP-voorzitter Andrea Gaudenzi.

,,Iedereen heeft zich aangepast aan de quarantaine en heeft minder fysieke activiteiten gehad tijdens de pandemie, maar dit kan een bijzonder nadelig effect hebben op professionele atleten die gewend zijn aan een bepaalde trainingsstructuur en dagelijks spelen."

De mentale hulp wordt verzorgd door Sporting Chance, dat door oud-voetballer Tony Adams is opgericht. Ook de medewerkers van de belangenbehartiger in het mannentennis mogen gebruikmaken van de geboden hulp.
Dit is iets voor R. Hasse!!!
U MAD?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:46:19 #172
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193272991
https://www.hln.be/sport/(...)-wekelijks~aac90719/

quote:
Hij is nog steeds maar 25, maar het fratsenboek van Nick Kyrgios wordt almaar dikker. Deze keer volstond een antwoord op een vraag over het seksleven van de Australische tennisser om voor controverse te zorgen.
Er hangt hem nog steeds een voorwaardelijke schorsing boven het hoofd omwille van weerkerende obsceniteiten en onhebbelijkheden op de baan, maar sinds begin dit jaar leek Nick Kyrgios (24) tot inzicht gekomen. Hij was de motor achter ‘Rally for Relief’, voor de slachtoffers van de bosbranden in Australië, en wat later wilde hij zijn eten delen met behoeftigen die er in deze coronacrisis meer nood aan hebben. Maar de duivelse Nick heilig verklaren, is dan weer een brug te ver. Zo maakte een dronken Kyrgios enkele dagen terug in een gesprek met Andy Murray op Instagram Rafael Nadal nog met de grond gelijk en nu was het dus weer raak. Deze keer werd hij tijdens een partijtje Fortnite bestookt met vragen van medespelers en fans. De Australiër nam andermaal geen blad voor de mond, ook niet wanneer zijn seksleven ter sprake kwam.

“Heb je ooit al seks gehad met een fan?”, vroeg iemand en het antwoord van de Australiër liet niet op zich wachten. “Wel, op de momenten dat ik geen vast liefje heb, gebeurt dat wekelijks”, klonk zijn repliek. Tijdens diezelfde sessie onthulde hij ook nog een andere anekdote van op de Laver Cup, toen hij een knappe vrouw in de tribune spotte. “Ik speelde tegen Roger Federer en ik dacht: ‘Amai. Met haar wil ik wel eens wat gaan drinken’.”

De ontboezemingen kwamen kort nadat de relatie van Kyrgios met Anna Kalinskaya, een Russische tennisster, op de klippen was gelopen. Toen hem werd gevraagd wat er was gebeurd tussen hen, hield hij het beschaafd. "Er is niks gebeurd. We hebben gewoon besloten om elk onze eigen weg te gaan. Helaas is het niet gelukt tussen ons, maar ik hou er goede herinneringen aan over", besloot hij. Kalinskaya kwam, ook al via Instagram, terug op de breuk. "We zijn uit elkaar (...) en ik ga niet over hem praten. Heb een beetje respect voor mij alstublieft, bedankt", schreef ze toen ze de vraag gesteld kreeg of de twee iets hadden.
Kyrgios doet hier middels een persoonlijke anekdote uit de doeken hoe de helft van de proftennissers hun dagen slijten. Maar die durven er niet voor uit te komen want die geven zogenaamd alles voor hun sport.

Je bent jong, sportief en je reist van wereldstad naar wereldstad, met de zon mee. Natuurlijk slaap je dan maar de helft van je nachten.
pi_193281525
quote:
Het internationale tennis ligt al geruime tijd stil vanwege de coronapandemie. De mondiale organisaties hebben onlangs besloten dat er in elk geval tot 31 juli niet wordt gespeeld.

„Natuurlijk is het mogelijk zonder publiek te tennissen. Als je traint, zit er ook niemand op de tribune. Maar ik zie mezelf geen wedstrijden spelen in een leeg stadion. Het publiek is essentieel voor de emotie. Dus hoop ik ten zeerste dat we kunnen hervatten met op zijn minst een half gevuld stadion”, aldus de twintigvoudig grandslamwinnaar.

Federer onderging in februari een knie-operatie en is nog aan het revalideren. „Ik ben tevreden over mijn conditie, maar tennissen doe ik nog niet. Daarvan zie ik nu het nut nog even niet.”
pi_193284983
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Half gevuld stadion zal nog wel even duren ben ik bang.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:30:58 #175
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193320008
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:39 schreef danusz1986 het volgende:
Is er eigenlijk nog iets van het idee geworden met de actie van de coach van Serena. Dat er coronaproef getennist kon worden ergens in Frankrijk op gravel.
Petra Kvitova is de grootste naam bij een toernooi in Praag vanaf 26 mei met enkel Tsjechische deelnemers.

Patrick Mouratoglou, coach van onder anderen Serena Williams, wil op 13 juni starten met de Ultimate Tennis Showdown. Een ronkende naam voor vijf weekends op zijn tennisacademie in Nice. Voorlopige blikvangers zijn de Belg David Goffin (ATP-10), de Italiaan Fabio Fognini (ATP-11) en de Fransman Benoît Paire (ATP-22).

Liefst 16 WTA-speelsters, waaronder Sofia Kenin (WTA-4) en Bianca Andreescu (WTA-6), willen vanaf 23 juni deelnemen aan een toernooi in Charleston.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2020 @ 13:36:27 #176
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193320093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Petra Kvitova is de grootste naam bij een toernooi in Praag vanaf 26 mei met enkel Tsjechische deelnemers.

Dit heb je in meer landen nu geloof ik, ik zag ook Thiem bij een vergelijkbaar toernooi in Oostenrijk deze week bijvoorbeeld :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193320207
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]

[trollmodus] Federer vaart natuurlijk bij dat onsportieve kutpubliek van hem, dus ik begrijp dit statement wel :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_193327636
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit heb je in meer landen nu geloof ik, ik zag ook Thiem bij een vergelijkbaar toernooi in Oostenrijk deze week bijvoorbeeld :P
Er zijn al wekenlang toernooitjes bezig, ook met deelnemers uit andere landen. Paolo Lorenzi heeft volgens mij de hele wereld al over gereisd :')

Dat toernooi in Charleston had twee weken geleden ook al de mannenversie met onder meer Opelka, Kecmanovic en Hurkacz.
pi_193327662
quote:
Na de Oostenrijker Dominic Thiem (ATP-3), de Duitser Alexander Zverev (ATP-7) en de Bulgaar Grigor Dimitrov (ATP-19) heeft ‘s werelds nummer een Novak Djokovic ook de Kroaten Borna Coric (ATP-33) en Marin Cilic (ATP-37) weten te strikken voor zijn “Adria Tour”. Dat maakte de vrijdag 33 jaar geworden Serviër dinsdag bekend.

Omdat de ATP Tour tot eind juli stil ligt, organiseert Djokovic zelf maar een toernee in de Balkanlanden, die door de coronapandemie relatief gespaard bleven. In vier toernooien nemen telkens acht spelers het tegen elkaar op. In twee groepen van vier strijden ze om een finaleplek. De sets zullen naar vier, in plaats van zes, gewonnen games gaan. De rondreis van Djokovic start op 13 en 14 juni in de Servische hoofdstad Belgrado, op 20 en 21 juni wordt er in het Kroatische Zadar gespeeld, op 27 en 28 juni in een nog te bepalen plaats in Montengro en op 3 en 4 juli in het Bosnische Banja Luka. Daar volgt op 5 juli dan nog een demonstratiepartij tussen Djokovic en de Bosnische nummer een Damir Dzumhur (ATP-107).

Het deelnemersveld is nog niet compleet, maar op een clash tussen de grote drie moet niet gerekend worden. “Roger Federer (ATP-4) heb ik niet uitgenodigd omdat hij nog herstelt van een knieblessure”, verklaarde Djokovic. “En Rafael Nadal (ATP-2)? Tja, ik zou hem kunnen bellen, maar denk niet dat hij gaat willen komen.”

Onlangs haalde Djokovic zich de woede van Nadal op de hals door te zeggen dat hij zal weigeren om zich tegen het coronavirus te laten vaccineren, ook als de ATP dat zou eisen. ““Als de ATP en ITF straks willen dat spelers gevaccineerd worden, dan geldt dat ook voor Djokovic”, fulmineerde Nadal. “Als hij tenminste op topniveau wil blijven spelen.”
pi_193333057
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 21:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

Demonstratiewedstrijden zonder publiek, dat moet wel bijzonder triest worden.
pi_193340156
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Demonstratiewedstrijden zonder publiek, dat moet wel bijzonder triest worden.
Ik neem aan dat ze gewoon serieus gaan spelen om de winst. Het beestje moet gewoon een naam hebben.

De tennissers die een publiek echt kunnen entertainen zijn sowieso op één hand te tellen. Vaak komt men niet verder dan 32 keer heen en weer volleren, het aantrekken van een rokje als er dames bij betrokken zijn of het laten spelen van een punt door een ballenjongen. Hi-la-risch!
pi_193505813
quote:
Het ATP-circuit ligt wegens de coronacrisis nog zeker stil tot 31 juli, maar de tennissers pikken de draad beetje bij beetje weer op met exhibitietoernooien. Van 7 tot 11 juli staat zo in het Oostenrijkse Kitzbühel op gravel het toernooi ‘Thiem’s 7’ op de agenda. Organisator is Dominic Thiem (ATP 3), die vorig jaar het lokale ATP250-toernooi won.

Naast Thiem zakken, met de Italiaan Matteo Berrettini (ATP 8) en Fransman Gaël Monfils (ATP 9), nog twee spelers uit de top tien naar Kitzbühel af. Ook de Russen Andrey Rublev (ATP 14) en Karen Khachanov (ATP 15) tekenen present, net als de Kroaat Borna Coric (ATP 33) en Oostenrijker Dennis Novak (ATP 85). De naam van de achtste speler wordt volgende week onthuld.

Het prijzengeld van het toernooi, dat gespeeld wordt volgens het Masters-formaat met twee groepen, bedraagt 300.000 euro. De winnaar strijkt 100.000 euro op.
Aangezien we in Kitzbühel zijn is Robin de achtste speler, neem ik aan?
pi_193563828


2 knie-operaties binnen zo'n korte tijd.. benieuwd hoe dat herstel gaat. Al is de kans aanwezig dat hij net zoveel toernooien mist als de rest :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:31:01 #184
194695 franklop
Fran knock
pi_193563913
In ieder geval dit jaar niet in actie dus
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_193564012
Goede timing van Fedje hoor :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:40:51 #186
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193564744
Poeh, had toch wel gehoopt dat hij richting augustus weer fit zou worden. Stel we hadden geen Corona gehad dan weet ik vrijwel zeker dat hij dit nu niet had gedaan en met de nodige pijnstillers enzo het had geprobeerd op Wimbledon. Dat hoeft nu gelukkig niet. Maar dus ook geen US Open en geen indoor seizoen ;(
Rini dankjewel.
pi_193566227
Einde carrière Federer.
SAD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 juni 2020 @ 11:51:54 #188
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193598872
Novak maakt vrienden de laatste tijd

quote:
Forse kritiek op uitspraken Djokovic
Een relletje in de tenniswereld: de uitspraken van Novak Djokovic zijn niet bij iedereen in goede aarde gevallen. De Serviër is boos dat niet zijn hele entourage aanwezig mag zijn bij de US Open - als dat grandslamtoernooi in september al doorgaat.

"Het is echt onmogelijk om maar één persoon mee te nemen naar het park. Je hebt een coach, fitnesstrainer en fysiotherapeut nodig. Dat betekent ook dat we niet kunnen trainen op de baan. Zulke extreme voorwaarden steun ik niet", zegt de nummer 1 van de wereld.

De nummer 51 van de wereld bij de vrouwen, Danielle Collins, is op zijn zachtst gezegd verbaasd door die uitspraak. "Het is heel makkelijk voor iemand die al 125 miljoen euro heeft verdiend om te zeggen wat er moet gebeuren", vindt ze. "Velen van ons hebben niet eens een entourage." Tennissers die lager op de ranglijst staan hebben het een stuk zwaarder, betoogt Collins. "Sinds februari is niemand van ons in staat geweest om geld te verdienen. We moeten weer aan het werk."

Opvallend is dat Djokovic juist pleitte voor een noodfonds voor tennissers die door de coronacrisis in de problemen zijn gekomen. "Wat hij nu zegt, staat daar haaks op", zegt Collins. "Het zou leuk zijn als de beste speler van de wereld ons steunt. Voor spelers en fans." Maandag beslist de organisatie van de US Open of het toernooi doorgaat.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193598917
En terecht ook, lijkt me, we heel simpel om vanuit zijn positie iets te roepen, terwijl zijn situatie niet te vergelijken is met een groot deel van de tennisprofs. Zeker niet omdat hij ook nog voorzitter is van de spelersraad, volgens mij.

Al heeft Djoko het misschien wat genuanceerder gezegd dan het gebracht wordt.
pi_193606373
Zonder masseur en fitnessboy in je nabijheid is het inderdaad on-mo-ge-lijk om te spelen ja.
pi_193606448
Dat gezegd hebbende: vanaf morgen de Ultimate Tennis Showdown op ES1.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Adria Tour op ES2.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193610319
Timer tennis :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 13 juni 2020 @ 01:53:46 #193
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_193610341
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:55 schreef Marcoss het volgende:
En terecht ook, lijkt me, we heel simpel om vanuit zijn positie iets te roepen, terwijl zijn situatie niet te vergelijken is met een groot deel van de tennisprofs. Zeker niet omdat hij ook nog voorzitter is van de spelersraad, volgens mij.

Al heeft Djoko het misschien wat genuanceerder gezegd dan het gebracht wordt.
Hij is ook anti-vaxxer toch? Waarschijnlijk neemt ie de hele situatie gewoon niet serieus genoeg.
pi_193611506
Haha, hier altijd hetzelfde stelletje cynici aanwezig met hun onophoudelijk frustratie en wantrouwen tegenover Djoković. Intussen mag het tennis publiek van Servië, Kroatië en Bosnie van de exhibitiewedstrijden genieten van Djoko, Thiem, Dimitrov, Cilic en Zwerev.
https://apnews.com/50534c602c4cb24d029bb6aed8293d73
pi_193613456
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:35 schreef Knedle het volgende:
Haha, hier altijd hetzelfde stelletje cynici aanwezig met hun onophoudelijk frustratie en wantrouwen tegenover Djoković. Intussen mag het tennis publiek van Servië, Kroatië en Bosnie van de exhibitiewedstrijden genieten van Djoko, Thiem, Dimitrov, Cilic en Zwerev.
https://apnews.com/50534c602c4cb24d029bb6aed8293d73
Misschien kun je de kritieken even weerleggen dan?

Je nieuwtje was al gepost.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:29:11 #196
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193615710
eerste match van UTS nu aan de gang

Pouille tegen Benchetrit, frans onderonsje
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_193632962
Thiem wint en Djokovic moest in een melancholische bui huilen, aldus teletekst.
  maandag 15 juni 2020 @ 11:18:00 #198
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193637680
En volle tribunes?
Rini dankjewel.
pi_193637808
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 11:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En volle tribunes?
[ afbeelding ]
Dikke middelvinger naar de helden van de zorg!
pi_193637878
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 11:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En volle tribunes?
[ afbeelding ]
Werden ook gewoon handen geschud na afloop, omhelzingen tussen de spelers enzovoort. Voetbal is ook alweer bezig met volle stadions afgelopen weken.
quote:
De Servische autoriteiten hadden vorige week vrijdag besloten alle beperkingen bij massa-evenementen te laten vallen. De coronabesmettingen in Servië daalden vorige week tot slechts enkele gevallen per dag. De voorbije week stegen de aantallen weer licht. In totaal lieten in Servië 251 personen het leven door het coronavirus.
pi_193640016
Haha mooi. Fijn dat het weer begint allemaal.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_193656070
quote:
Dansende Djokovic zorgt alweer voor ophef: nummer 1 negeert coronaregels (en dat kan wel eens gevolgen hebben)

Amper een week gaat voorbij of Novak Djokovic haalt zich een portie controverse op de hals. Dit keer was ’s mans soepele omgang met de corona-regels de aanleiding. Van social distancing was zowel overdag tijdens zijn Adria Tour-wedstrijden als ’s nachts in het plaatselijke uitgangsleven geen sprake.

Begin juni was het nummer 1 van de wereld stevig uit de bocht gevlogen door zich te verzetten tegen toedoening van een (toekomstig) coronavaccin. De 33-jarige Serviër had al eerder twijfels uitgesproken over de verdiensten van de moderne geneeskunde. Zo wilde hij in 2018 een hardnekkige elleboogblessure op holistische wijze laten genezen. Toen dat straatje doodliep, ging hij alsnog op ouderwetse wijze onder het mes. Naar eigen zeggen weende hij drie dagen lang. “Alsof ik mezelf had bedrogen.” Vijf maanden later won hij Wimbledon.

Hotel

Vorige week was er weer ophef rond Djokovic. In de Servische media noemde hij de veiligheidsmaatregelen rond de US Open ‘extreem en onmogelijk.’ Hij struikelde onder meer over het feit dat spelers veertien dagen lang in hetzelfde hotel in de buurt van de luchthaven moeten verblijven, dat ze slechts één begeleider mogen meenemen en dat de trainingsmogelijkheden drastisch zijn ingekrompen. Djokovic liet zelfs verstaan dat de meeste van zijn collega’s onder die voorwaarden de Amerikaanse major zouden skippen, wat de bloeddruk van de Newyorkse organisatie behoorlijk de hoogte injoeg. Als zelfs de beste speler van het moment publiekelijk zijn twijfels uitspreekt, schaadt dat het evenement.

Vervolgens ging Djokovic dit weekend in woord én daad nog eens stevig uit de bocht. De rest van de wereld keek met lichte verbijstering naar de manier waarop de 17-voudige grand slam-winnaar in Belgrado het eerste deel van zijn Adria Tour had opgezet. In de volgepakte tribunes viel amper een mondmasker te bespeuren. Toeschouwers schoven schouder aan schouder aan, alvorens dicht bij mekaar hun zitje in te nemen. Spelers deelden knuffels en high fives uit, alsof de coronadreiging niet bestond.

Plaatselijke schoonheden

Zondagavond na afloop van het tornooi dook het hele gezelschap – met Djokovic, Dominic Thiem en Alexander Zverev op kop – een lokale discotheek in. Social distancing bleek eens te meer een absoluut lachertje. Iedereen huppelde vrolijk door mekaar heen, waarbij enkele plaatselijke schoonheden wel heel dicht tegen de tennisvedetten aanleunden. Zoals dat anno 2020 gaat, gingen beelden van het onderonsje al snel via sociale media de wereld rond.

Volgens sommige bronnen was ook de Servische basketprof Nikola Jankovic in de discotheek aanwezig. Jankovic en Djokovic hadden mekaar vorige week donderdag alleszins ontmoet tijdens een exhibitiematch basketbal. De basketter bleek achteraf positief te testen op corona. Zijn Servische uitstapjes zouden wel eens onaangename gevolgen kunnen krijgen voor Djokovic.

pi_193656101
Ondertussen meldt Marca dat we op 10 augustus zouden beginnen met Washington.

https://www.marca.com/ten(...)a474187438b45c3.html
  dinsdag 16 juni 2020 @ 14:59:29 #204
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193656193
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 14:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Djokogod _O_

Bron is zeker HLN.be?
pi_193656284
Wat een gezeik en zoom-ins op Djoko zeg _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 juni 2020 @ 15:13:23 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193656398
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:04 schreef Norrage het volgende:
Wat een gezeik en zoom-ins op Djoko zeg _O-
Hij maakt zichzelf ook echt onsterfelijk belachelijk dit jaar _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193656423
In dit geval is het gewoon Servisch beleid. Ze hebben daar geen lockdown meer en alles mag weer. Dat beslist Djoko niet...En de deelnemers zijn ook gewoon verantwoordelijk.

Verder ben ik het met je eens hoor dat Djoko niet al te slimme dingen doet de laatste tijd....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 16 juni 2020 @ 18:09:34 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193658996
NYGovCuomo twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 17:49:43 The @usopen will be held in Queens, NY, without fans from August 31 to September 13.

The USTA will take extraordinary precautions to protect players and staff, including robust testing, additional cleaning, extra locker room space, and dedicated housing & transportation. reageer retweet
Benieuwd wie er allemaal afzeggen en of we een compleet flutveld aan de start krijgen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193659041
De beste kans voor de Next-Gen ooit. Dus ik gok dat Wawrinka de titel wel zal pakken :P
  dinsdag 16 juni 2020 @ 18:22:24 #210
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193659177
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 14:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Djokovicgod _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_193659248
Simona Halep gaat alleen in Europa spelen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193661092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
De beste kans voor de Next-Gen ooit. Dus ik gok dat Wawrinka de titel wel zal pakken :P
Djoko en Nadal zullen vast "gewoon" spelen, hoeveel problemen ze ook hebben met de hele opzet.

Al heb je Roland Garros wel al een week later natuurlijk (volgens de huidige planning), misschien dat Nadal dan juist alle focus daarop legt, dan kan hij de US Open alsnog skippen.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 23:11:16 #213
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193663675
Nadal start al enkele jaren stroef op gravel, gaat vaak pas in Madrid / Rome beter draaien. Het zou me dus niks verbazen als hij gewoon al een volle maand op gravel wil trainen.
Rini dankjewel.
pi_193670446
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:50 schreef DeeBee het volgende:
Big Nick God.
GregRusedski1 twitterde op woensdag 17-06-2020 om 09:44:36 As a tennis player you are an independent contractor. You have the choice to play or not to play. Life has always been about risk & reward. The @usta is making the @usopen as safe as possible for all the players.I cannot wait for the tennis season to restart! reageer retweet
NickKyrgios twitterde op woensdag 17-06-2020 om 13:12:39 Haha we all know the little risk you tried to take 😂 https://t.co/kFoOA08jCv reageer retweet
Savage.
pi_193673049
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

GregRusedski1 twitterde op woensdag 17-06-2020 om 09:44:36 As a tennis player you are an independent contractor. You have the choice to play or not to play. Life has always been about risk & reward. The @:usta is making the @:usopen as safe as possible for all the players.I cannot wait for the tennis season to restart! reageer retweet
NickKyrgios twitterde op woensdag 17-06-2020 om 13:12:39 Haha we all know the little risk you tried to take 😂 https://t.co/kFoOA08jCv reageer retweet
Savage.
En tegen de voorzitter van de ATP:
NickKyrgios twitterde op woensdag 17-06-2020 om 17:27:10 Cheers mate, you’ve really looked after the players during this time. Seriously 🤦🏽‍♂️ fk me, how about you have a collaborative effort with us, potato https://t.co/6CWQ9vuNGa reageer retweet
pi_193676194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:09 schreef Szura het volgende:
NYGovCuomo twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 17:49:43 The @:usopen will be held in Queens, NY, without fans from August 31 to September 13.

The USTA will take extraordinary precautions to protect players and staff, including robust testing, additional cleaning, extra locker room space, and dedicated housing & transportation. reageer retweet
Benieuwd wie er allemaal afzeggen en of we een compleet flutveld aan de start krijgen
Ik kijk nu al uit naar de XL tennisgame
U MAD?
pi_193676993
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En tegen de voorzitter van de ATP:
NickKyrgios twitterde op woensdag 17-06-2020 om 17:27:10 Cheers mate, you’ve really looked after the players during this time. Seriously 🤦🏽‍♂️ fk me, how about you have a collaborative effort with us, potato https://t.co/6CWQ9vuNGa reageer retweet
Een beetje goedkoop, daar de spelers onderling niet eens fatsoenlijk samen op kunnen trekken in dezen. De Player Council had laatst een zoom call met 400 spelers, maar, daar is ie weer, voorzitter Djokovic vond een potje voetballen belangrijker. En de spelers zelf zitten ook weer in allerlei kampjes. Waarbij Nick vuistdiep in Chris Kermode, de voorganger van Gaudenzi, zit.
pi_193677070


Mooi dat Kitzbühel ook specifiek genoemd wordt _O_

christophclarey twitterde op woensdag 17-06-2020 om 16:35:40 USTA announces that there will be linespersons on the two main courts at the 2020 US Open. But there will not be linespersons on the other courts: only a chair umpire working with HawkEye Live, the electronic line-calling system reageer retweet
Dat zie ik best een blijvende verandering worden eigenlijk, afhankelijk van de werking bij de US Open uiteraard.

En blijkbaar wordt er ook gesproken over het gebruik van handdoeken, dat slaat ook nergens op natuurlijk, volgens mij is dat gewoon een automatisme geworden bij spelers na elk punt ipv dat het toegevoegde waarde heeft.
pi_193677410
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:47 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi dat Kitzbühel ook specifiek genoemd wordt _O_

christophclarey twitterde op woensdag 17-06-2020 om 16:35:40 USTA announces that there will be linespersons on the two main courts at the 2020 US Open. But there will not be linespersons on the other courts: only a chair umpire working with HawkEye Live, the electronic line-calling system reageer retweet
Dat zie ik best een blijvende verandering worden eigenlijk, afhankelijk van de werking bij de US Open uiteraard.

En blijkbaar wordt er ook gesproken over het gebruik van handdoeken, dat slaat ook nergens op natuurlijk, volgens mij is dat gewoon een automatisme geworden bij spelers na elk punt ipv dat het toegevoegde waarde heeft.
Erg storende gewoonte die erin geslopen is inderdaad. Net als het vragen van 3,4 of 5 (hallo, Del Potro) ballen alvorens er één of twee te selecteren.
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:55:29 #220
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193683506
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:47 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi dat Kitzbühel ook specifiek genoemd wordt _O_

christophclarey twitterde op woensdag 17-06-2020 om 16:35:40 USTA announces that there will be linespersons on the two main courts at the 2020 US Open. But there will not be linespersons on the other courts: only a chair umpire working with HawkEye Live, the electronic line-calling system reageer retweet
Dat zie ik best een blijvende verandering worden eigenlijk, afhankelijk van de werking bij de US Open uiteraard.

En blijkbaar wordt er ook gesproken over het gebruik van handdoeken, dat slaat ook nergens op natuurlijk, volgens mij is dat gewoon een automatisme geworden bij spelers na elk punt ipv dat het toegevoegde waarde heeft.
De toegevoegde waarde is volgens mij dat ze zich kunnen concentreren en kunnen voorbereiden op het volgende punt. Maar van mij mogen ze het ook afschaffen.

Maar jammer dat de stadions voorlopig kennelijk leeg blijven. Je zou toch zeggen dat het mogelijk moet zijn om op een verantwoorde manier bijvoorbeeld een kwart van de bezoekerscapaciteit van de stadions te gebruiken.

[ Bericht 85% gewijzigd door Federer-fan op 18-06-2020 13:02:26 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:09:47 #221
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193683664
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

De toegevoegde waarde is volgens mij dat ze zich kunnen concentreren en kunnen voorbereiden op het volgende punt. Maar van mij mogen ze het ook afschaffen.

Maar jammer dat de stadions voorlopig kennelijk leeg blijven. Je zou toch zeggen dat het mogelijk moet zijn om op een verantwoorde manier bijvoorbeeld een kwart van de bezoekerscapaciteit van de stadions te gebruiken.
Alle toernooien in Belgrado houden. Zijn alle problemen opgelost! Noemen we het gewoon de ene week Kitzbühel, de andere week Rome en de week erna Madrid. Dat doen ze met Cincinatti en de US Open ook.
Rini dankjewel.
  donderdag 18 juni 2020 @ 13:29:37 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193683904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Alle toernooien in Belgrado houden. Zijn alle problemen opgelost! Noemen we het gewoon de ene week Kitzbühel, de andere week Rome en de week erna Madrid. Dat doen ze met Cincinatti en de US Open ook.
Ja, zit wat in. Of in Nepal.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 18 juni 2020 @ 16:44:59 #223
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193686369
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_193687005
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

De toegevoegde waarde is volgens mij dat ze zich kunnen concentreren en kunnen voorbereiden op het volgende punt. Maar van mij mogen ze het ook afschaffen.

Maar jammer dat de stadions voorlopig kennelijk leeg blijven. Je zou toch zeggen dat het mogelijk moet zijn om op een verantwoorde manier bijvoorbeeld een kwart van de bezoekerscapaciteit van de stadions te gebruiken.
En voor die concentratie en voorbereiding op het volgende punt is het cruciaal dat ze even een handdoek in de handen hebben gehad? ;)
  donderdag 18 juni 2020 @ 18:07:08 #225
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193687295
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 17:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En voor die concentratie en voorbereiding op het volgende punt is het cruciaal dat ze even een handdoek in de handen hebben gehad? ;)
Zo’n Nadal zie je gewoon leeglopen met zweet, kan me best voorstellen dat die wel baat heeft ja. Heb zelf ook als het warm is zweetklauwen, en ook al is je grip tacky plakkerig, met zweterige handen is het soms nog steeds lastig je racket goed vast te houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')