SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
U mag de bruidegom kussen.
En daarvoor zet je even half Italië aan de kant?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Missie geslaagd
Dan zo maar pitten, want morgenochtend word ik in Australië verwacht
Sowieso geen paaseitjes van Jamin gezien.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nieuwe smaken paaseitjes van Jamin al gezien?
Mss toch maar even langs de Jamin rijden morgen, kan ik gelijk de auto testenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nieuwe smaken paaseitjes van Jamin al gezien?
Italië is in de avond/nacht/ochtend pas mopquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarvoor zet je even half Italië aan de kant?
Nee, maar ik sla gewoon vaak de donderdag en vrijdag van San Remo over. Het gaat toch niet ergens om. Hooguit luister ik die optredens later nog terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Italië is in de avond/nacht/ochtend pas mop
Daarom ook de Lindor paaseitjes nemen!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sowieso geen paaseitjes van Jamin gezien.
Italië is nu schat, en ze zijn pas net over de helft.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Italië is in de avond/nacht/ochtend pas mop
Ik had het over de volgende rondequote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Italië is nu schat, en ze zijn pas net over de helft.
Een van de nieuwe smaken is Pizzaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sowieso geen paaseitjes van Jamin gezien.
De chocoladepizza hoop ik?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van de nieuwe smaken is Pizza
Staat er niet bijquote:
Ik dus ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik zag er ook meer een bij in dan een hommel
Ah zoquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik ook wel, maar ik deelde ze niet meteen in in een kleurschema
Ik gok dat dit met een Gogglebox achtig programma wel het beeld zou zijn wat je nu zou zien ongeveer.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
Zou het wel lachen vinden als er dan een keer een publieksshot is en dat er dan een heleboel in slaap zijn gesukkeld
Zag ik ook jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, ik pas.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh oh, nu ga ik aan mijn zicht twijfelenquote:
Dan durf ik het niet aan denk ikquote:
Truequote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok dat dit met een Gogglebox achtig programma wel het beeld zou zijn wat je nu zou zien ongeveer.
Appeltaart kan ik me nog voorstellen, omdat het iig zoet is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:06 schreef I het volgende:
[..]
Zag ik ook jaEn appeltaart, en zure mat.
De volgende stap wordt aardappel!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:06 schreef I het volgende:
[..]
Zag ik ook jaEn appeltaart, en zure mat.
Bij de kruidnotenwinkel afgelopen herfst hadden ze ook appeltaartsmaak; die was heel lekker!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Appeltaart kan ik me nog voorstellen, omdat het iig zoet is.
Kruidnotenwinkel, kruid-noten-winkel. Ik moet geloof ik een beetje wennen aan het idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij de kruidnotenwinkel afgelopen herfst hadden ze ook appeltaartsmaak; die was heel lekker!Zure mat hadden ze ook, maar daar durfde ik niet de gok voor te wagen om een heel zakje van te kopen.
Pas maar op, straks moet jij ook onder het mes.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh oh, nu ga ik aan mijn zicht twijfelen
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Appeltaart kan ik me nog voorstellen, omdat het iig zoet is.
Deze winkel is echt alleen in de herfst geopend!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kruidnotenwinkel, kruid-noten-winkel. Ik moet geloof ik een beetje wennen aan het idee.![]()
Wat doet zo'n winkel de rest van het jaar zoal. Zo veel vragen.
Bah bah bah bah. Die ga ik dus nooit etenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende stap wordt aardappel!
Praat me nou niks aan!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:20 schreef I het volgende:
[..]
Pas maar op, straks moet jij ook onder het mes.
Gewoon flink proppen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:21 schreef I het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen.Hoe verwerk je zoiets in een paaseitje.
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:21 schreef I het volgende:
[..]
Bah bah bah bah. Die ga ik dus nooit eten
Ja, houd lekker de messen bij me wegquote:
Ik dacht, ik benoem het toch nog maar even.quote:
Ik sowieso. Ik kan niet garant staan voor de artsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, houd lekker de messen bij me weg
Ik ben niet vergeetachtig hoor!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:38 schreef I het volgende:
[..]
Ik dacht, ik benoem het toch nog maar even.
Hou die dan bij me weg! Er is niks mis met mijn ogenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:38 schreef I het volgende:
Ik sowieso. Ik kan niet garant staan voor de artsen.
Ik zal het onthouden.quote:
Oké oké.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou die dan bij me weg! Er is niks mis met mijn ogen
Trusten!quote:
Eh... Studio Brussel?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:16 schreef Andromache het volgende:
Hallo. oooooo ik ben weer zo lekker uit geweest, waar hoor je nou nog Linkin Park, jungle, Goose, en Audioslave op 1 avond?
Volgens mij heb ik die laatst ook gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:10 schreef I het volgende:
Ik kwam net toch een leuk reisidee tegen in een filmpje
Men boekt vanaf het vliegveld de goedkoopst beschikbare vlucht die die dag vliegt, reist naar dat land, kijkt daar een dagje rond in de stad en omgeving, overnacht daar een nachtje, en doet vervolgens hetzelfde weer vanuit het vliegveld in dat land.
Moet je alleen niet te ver reizen, anders wordt de terugreis naar Nederland weer heel duur, maar daar is vast wel wat op te verzinnen.
The Zac and Jay Showquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die laatst ook gezienBestemming 1 was Luxemburg, bestemming 2 ergens in Italië
Daar heb ik 1 aflevering van gezien en dat was diequote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:19 schreef I het volgende:
[..]
The Zac and Jay ShowKreeg dat waarschijnlijk als suggestie omdat ik Yes Theory volg.
Maar idd, Luxemburg, Milaan, en Budapest.Maar je kan het prima langer uitrekken natuurlijk. Heb je een leuk rondreisje in een weekje tijd.
In de jaren 90?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:16 schreef Andromache het volgende:
Hallo. oooooo ik ben weer zo lekker uit geweest, waar hoor je nou nog Linkin Park, jungle, Goose, en Audioslave op 1 avond?
Als je van Schiphol naar Dublin gaat, en morgen weer vanuit Dublin vliegt, kan je voor ¤33,- naar Hamburg.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 aflevering van gezien en dat was die
Mocht je het plan willen uitvoeren: de goedkoopste vlucht vanaf Schiphol vandaag lijkt met Ryanair naar Dublin te zijn. 56 euro. Google Flights geeft wel bestemmingen in Duitsland voor minder, maar dat is met de trein
Ik denk dat je vanaf Schiphol heel vaak Londen of Dublin als goedkoopste optie zal hebben. Daarom ben ik nu aan het kijken wat Eindhoven voor opties geeft.
Edit: Eindhoven geeft voor vandaag ook Dublin, maar morgen is Praag het goedkoopste. Daar lijkt al iets meer variatie in te zitten
En het niet erg vinden dat je meer tijd op vliegvelden, in vliegtuigen en bussen doorbrengt dan in de steden waar je naartoe gaatquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:31 schreef I het volgende:
Dan moet je alleen wel echt schijt hebben aan je carbon footprint.
Ach, je kan er ook prima meerdere dagen per stad van maken. 't is maar net hoeveel tijd je er aan wilt besteden. Goedkope vluchten heb je duidelijk elke dag wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het niet erg vinden dat je meer tijd op vliegvelden, in vliegtuigen en bussen doorbrengt dan in de steden waar je naartoe gaat
Regels I, regels! Als je je niet aan die volstrekt arbitraire regels houdt is het veel te makkelijk om een bestemming over te slaan omdat die je niet zo aanspreekt, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef I het volgende:
[..]
Ach, je kan er ook prima meerdere dagen per stad van maken. 't is maar net hoeveel tijd je er aan wilt besteden. Goedkope vluchten heb je duidelijk elke dag wel.
Oeh Lindt-ballenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom ook de Lindor paaseitjes nemen!
Blijft alsnog wel een regel natuurlijk, dan maak je er alleen ipv 1 dag, telkens 2 dagen vanquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Regels I, regels! Als je je niet aan die volstrekt arbitraire regels houdt is het veel te makkelijk om een bestemming over te slaan omdat die je niet zo aanspreekt, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn
Dan kan het welquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef I het volgende:
[..]
Blijft alsnog wel een regel natuurlijk, dan maak je er alleen ipv 1 dag, telkens 2 dagen vanDan móét je wel op de 2e dag de goedkoopste vlucht nemen. Kom je niet onderuit.
Niet dat je per stad kan denken; Oh, hier blijf ik dan 5 dagen, want dan zie ik een heel toffe goedkope vlucht staan.
Je loopt alleen wel vast als je richting Frankrijk gaat, dan kom je namelijk uiteindelijk uit bij Luxemburg, en vanuit daar kom je al snel weer in Frankrijk of Engeland terecht. Welliswaar andere steden, maar dan blijf je wel constant in die regionen.quote:
Straks moet je nog naar Wuhanquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:10 schreef I het volgende:
Ik kwam net toch een leuk reisidee tegen in een filmpje
Men boekt vanaf het vliegveld de goedkoopst beschikbare vlucht die die dag vliegt, reist naar dat land, kijkt daar een dagje rond in de stad en omgeving, overnacht daar een nachtje, en doet vervolgens hetzelfde weer vanuit het vliegveld in dat land.
Moet je alleen niet te ver reizen, anders wordt de terugreis naar Nederland weer heel duur, maar daar is vast wel wat op te verzinnen.
Regeltje toevoegen dat het geen vlucht mag zijn terug naar het land waar je net bent geweest, of eventueel de laatste twee landenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:51 schreef I het volgende:
[..]
Je loopt alleen wel vast als je richting Frankrijk gaat, dan kom je namelijk uiteindelijk uit bij Luxemburg, en vanuit daar kom je al snel weer in Frankrijk of Engeland terecht. Welliswaar andere steden, maar dan blijf je wel constant in die regionen.
Jaaaaa eindelijk iemand die ze kent!quote:
Och, als het een goedkope vlucht is.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, als het een goedkope vlucht is.![]()
Wel een 'once in a lifetime' reis, zeker nu.
Ja als je er dan ooit nog eens heen had gewild, dan waren de vluchten vast enorm afgeprijsd nuquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:01 schreef I het volgende:
[..]
Helemaal afgesloten dat vliegveldJammer, anders was het vast een goedkope vlucht geweest.
Prima regel inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Regeltje toevoegen dat het geen vlucht mag zijn terug naar het land waar je net bent geweest, of eventueel de laatste twee landen
Precies, en zolang je geen fysiek contact hebt met die mensen, en ze niet in je gezicht niezen, is t vrijwel veilig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja als je er dan ooit nog eens heen had gewild, dan waren de vluchten vast enorm afgeprijsd nu
Als jij het zegt...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:04 schreef I het volgende:
[..]
Precies, en zolang je geen fysiek contact hebt met die mensen, en ze niet in je gezicht niezen, is t vrijwel veilig.
Dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:04 schreef I het volgende:
[..]
Precies, en zolang je geen fysiek contact hebt met die mensen, en ze niet in je gezicht niezen, is t vrijwel veilig.
Ik heb nog gekeken naar de tarieven van Malaysian Airlines toen ze binnen vrij korte tijd twee vliegtuigen kwijt waren geraaktquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:01 schreef I het volgende:
[..]
Helemaal afgesloten dat vliegveldJammer, anders was het vast een goedkope vlucht geweest.
En?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken naar de tarieven van Malaysian Airlines toen ze binnen vrij korte tijd twee vliegtuigen kwijt waren geraakt
Koop je al die CO2 ook even af?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:30 schreef I het volgende:
[..]
Als je van Schiphol naar Dublin gaat, en morgen weer vanuit Dublin vliegt, kan je voor ¤33,- naar Hamburg.Er vanuit gaande dat je niet constant heen en weer wilt reizen, en bestemmingen waar je al geweest bent uitsluit, kan je vervolgens een dag later voor ¤41 naar Venetië.
Vervolgens weer een dag later vanuit Venetië naar Napels voor ¤48,-, en een dag later weer vanuit Napels voor ¤20,- naar Toulouse.
Etc. etc.
In elke stad een paar bomen planten.quote:
Viel tegenquote:
En dan daar die twee dagen ook mee bezig zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In elke stad een paar bomen planten.
Gewoon hier en daar een stok in de grond steken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan daar die twee dagen ook mee bezig zijn
In China lopen ze zelfs met lege waterflessen op hun hoofd, dus gasmaskers mogen ongetwijfeld ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jij het zegt...Mag je daar wel met Hatari maskers op straat lopen?
Of gewoon overal een avocadopit in een glas water doen; dat wordt na een aantal maanden wel een plantjequote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon hier en daar een stok in de grond steken.
Als de grond vruchtbaar genoeg is moet dat gewoon werken.
Whut? Dit ziet eruit als iets wat nog wel eens in een ESF-act voorbij kan komen. Lordi who?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:13 schreef I het volgende:
[..]
In China lopen ze zelfs met lege waterflessen op hun hoofd, dus gasmaskers mogen ongetwijfeld ook.![]()
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit.
Gewoon dat vliegveld opengooien en ons onze goedkope reisjes gunnen dus.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken naar de tarieven van Malaysian Airlines toen ze binnen vrij korte tijd twee vliegtuigen kwijt waren geraakt
Het kan nog gekker.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Whut? Dit ziet eruit als iets wat nog wel eens in een ESF-act voorbij kan komen. Lordi who?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:23 schreef I het volgende:
[..]
Het kan nog gekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man op foto 2 heeft het wel slim bekeken.quote:
Ohjaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
Je hebt bij de Londense marathon ook wel eens van die verklede figuren die mee gaan rennen met allemaal rare hoofddeksels enzo. Liep er vorig jaar ineens een Big Ben tussen ofzo
Ziet er ook lekker gezond uit allemaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:23 schreef I het volgende:
[..]
Het kan nog gekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |