SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "![]()
Het duurde me te lang voordat een nieuwe topic was opgestartquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh ik had niet de lapo toch?
Als je met lapo laatste post bedoelt, ja die had je.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh ik had niet de lapo toch?
Sorryquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Het duurde me te lang voordat een nieuwe topic was opgestart
we waren ook zo in gesprek.....had het niet door...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je met lapo laatste post bedoelt, ja die had je.
Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je met lapo laatste post bedoelt, ja die had je.
Geeft niet, stokj heeft het al opgelost. Ik had het ook kunnen doen maar ik geef een dame graag de kans en ze vertelde me aan het begin van mijn tijd hier dat het onbeleefd is een nieuwe te openen als iemand anders de laatste heeft. Dat maakte ze me wel duidelijk, wil verder ook geen problemen voel ik me te oud voor. Niet dat jij me zou aanvallen daar ben je te lief voor.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
we waren ook zo in gesprek.....had het niet door...
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, ik weet het zelf niet eens.quote:
Oh je klinkt wel als een echte heer hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geeft niet, stokj heeft het al opgelost. Ik had het ook kunnen doen maar ik geef een dame graag de kans en ze vertelde me aan het begin van mijn tijd hier dat het onbeleefd is een nieuwe te openen als iemand anders de laatste heeft. Dat maakte ze me wel duidelijk, wil verder ook geen problemen voel ik me te oud voor. Niet dat jij me zou aanvallen daar ben je te lief voor.
Jammer van je vriend dat ze ook niet zo heel veel voor hem kunnen doen. Hopelijk kunnen jullie morgen wat leuks doen.
Ik weet alleen dat ik heel moe ben na een intensieve week hier. Veel gezeur en brandjes blussen opeens.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, ik weet het zelf niet eens.
Met jou?
Ja dat is gelukkig wel een uitkomst via de app. Fijn dat je er zo mee omgaat. Je noemt mij een heer, maar jij bent eigenlijk zo'n vrouw die je gewoon ten alle tijden aan je zijde wil hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh je klinkt wel als een echte heer hoor![]()
Tja, tis elk weekend even afwachten of we elkaar kunnen zien, maar anders appen we wel veel....maakt ook veel goed
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig wel een uitkomst via de app. Fijn dat je er zo mee omgaat. Je noemt mij een heer, maar jij bent eigenlijk zo'n vrouw die je gewoon ten alle tijden aan je zijde wil hebben.![]()
Je vriend heeft geluk.
Als in je werkt bij de brandweer of als in er gingen dingen mis die je gauw moest oplossen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik heel moe ben na een intensieve week hier. Veel gezeur en brandjes blussen opeens.
Wat ga je van het weekend doen?
Maar jij hebt zoveel liefde dat ook hier zo er nog een beetje liefde over is voor ons allemaal of niet?quote:
Ik vind jullie allemaal hier hele lieve schatjesquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maar jij hebt zoveel liefde dat ook hier zo er nog een beetje liefde over is voor ons allemaal of niet?
Nee niet bij de brandweer, brandjes blussen als in er gebeurt elke keer iets dat spontaan ontstaat en niemand weet opeens hoe dat dan kan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als in je werkt bij de brandweer of als in er gingen dingen mis die je gauw moest oplossen?
Geen idee, wandelen stond op de planning maar kwam gisteren een ex tegen en voel me nu wel een beetje blauw. Niet dat het mijn hele hoofd in de war gooit, maar het deed me weer even denken aan mijn leven zoals het een paar jaar geleden was, en toen kwam ik in zo'n soort crisis van ja, wat ben ik nu eigenlijk met mijn leven aan het doen? Daarover nadenken is een spirituele zoektocht die even kan duren.
Jij weekendplannen?
Mooie TTquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef stokj het volgende:
@:haags_kwartiertje Haga, verdien ik nu bonuspunten nu ik de TT heb gescoord?
Juist ja, niemand die het weet behalve jij dus?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee niet bij de brandweer, brandjes blussen als in er gebeurt elke keer iets dat spontaan ontstaat en niemand weet opeens hoe dat dan kan.
Aha ja ik begrijp het een beetje. Ik heb soms van die momenten dat ik dan denk: is dit het leven? Alleen maar hardwerkend, weekenden die aan werk doorgaan, altijd maar die dossiers bestuderen, ondertekenen, mail beantwoorden, toestemmingen geven, ochtend en avondinlichtingen bestuderen.
Van de week zat ik op een driedaagse conferentie waar ik in gesprek raakte met een aantal mensen van ongeveer mijn leeftijd. Nou, die hadden huisje, boompje, beestje.
Ik denk voor mezelf dan maar: wat je niet hebt kan je ook niet missen. Maarja.
Ik hoop wat aan sport te gaan aanschouwen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal hier hele lieve schatjes
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]![]()
Iemand die durft te zeggen wat ik denk.
Ik wil gewoon op de grond liggen en daar mijn eigen oorlog voeren. Misschien dat er ooit een vrouw is die gek genoeg is om met me mee te strijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar voor jou komt er vast nog een leuke dame hoor, niet zomaar opgeven!
Nou, alles escaleert dan naar mij. Dan moet ik het uit den hoofde van mijn functie wel oplossen. Gelukkig kon ik door de vermoeidheid nog net goed bijsturen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Juist ja, niemand die het weet behalve jij dus?
Het is soms om er ziek van te worden. Het aantal jaar dat je leeft kun je delen door 2 om op het eind nog wat feest- en vakantiedagen eraan plakken. Dat is het dan.
Huisje, boompje, beestje moet je voor gemaakt zijn, ik kan het wel maar moet wel heel compatibel zijn met de meid in kwestie, moet altijd, maar voor mij is dat denk ik een tikkeltje belangrijker. Anders wordt het me te heet onder de voeten.
Ik denk dat je met het missen gelijk hebt, alleen er is meer dan enkel missen je kan er bijvoorbeeld ook naar verlangen?![]()
Ik sprak laatst op die conferentie iemand die 4 jaar terug met wat vrienden op doortocht was in Amerika. Op de laatste dag kwam hij een meid tegen en wisselde nummers uit. Na 1 jaar zijn ze gaan samenwonen, uiteindelijk getrouwd en kindje op komst. Het kan soms vreemd lopen...maar hou de mogelijkheid altijd open Ferir!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op de grond liggen en daar mijn eigen oorlog voeren. Misschien dat er ooit een vrouw is die gek genoeg is om met me mee te strijden.
Mannen kunnen alles zo dramatisch maken hè.....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op de grond liggen en daar mijn eigen oorlog voeren. Misschien dat er ooit een vrouw is die gek genoeg is om met me mee te strijden.
Klinkt niet als iets voor mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, alles escaleert dan naar mij. Dan moet ik het uit den hoofde van mijn functie wel oplossen. Gelukkig kon ik door de vermoeidheid nog net goed bijsturen.
Uiteraard moet er compatibiliteit zijn tussen een vrouw en man. Anders is er ook niets leuks aan.
Inderdaad, verlangen naar iets dat je niet hebt is de wens van de gedachte.![]()
Keep her steady. Zoals ze op zee zouden zeggen. Houden zo.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mannen kunnen alles zo dramatisch maken hè.....
Whahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Keep her steady. Zoals ze op zee zouden zeggen. Houden zo.
[..]Ik geef toe, ik had er wel mijn best op gedaan om die reactie uit te typen.
De arbitraire en willekeurige plateaus waarop het leven zich afspeelt twijfel ik niet aan. Hoop alleen dat ik op het juiste moment daar ben.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik sprak laatst op die conferentie iemand die 4 jaar terug met wat vrienden op doortocht was in Amerika. Op de laatste dag kwam hij een meid tegen en wisselde nummers uit. Na 1 jaar zijn ze gaan samenwonen, uiteindelijk getrouwd en kindje op komst. Het kan soms vreemd lopen...maar hou de mogelijkheid altijd open Ferir!
Zonder jou zou alles mis gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, alles escaleert dan naar mij. Dan moet ik het uit den hoofde van mijn functie wel oplossen. Gelukkig kon ik door de vermoeidheid nog net goed bijsturen.
Uiteraard moet er compatibiliteit zijn tussen een vrouw en man. Anders is er ook niets leuks aan.
Inderdaad, verlangen naar iets dat je niet hebt is de wens van de gedachte.![]()
Maar jij ervaart dat dus zo? Dat mannen alles wel kunnen dramatiseren, wel grappig. Vaak roepen mannen dat juist over vrouwen, maar ik ga het niet ontkennen want ik weet dat ik schuldig ben.quote:
Nou ik heb vorige week met snothoofd en schuurpapierkeel gewoon gewerkt.....mannen gaan na één kuchje al bijna dood....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maar jij ervaart dat dus zo? Dat mannen alles wel kunnen dramatiseren, wel grappig. Vaak roepen mannen dat juist over vrouwen, maar ik ga het niet ontkennen want ik weet dat ik schuldig ben.
Dat heb ik dan weer niet, met die dingen ben ik zeer taai.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ik heb vorige week met snothoofd en schuurpapierkeel gewoon gewerkt.....mannen gaan na één kuchje al bijna dood....
Ha ha goedzo! Tja, mannen blijven rare wezens....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, met die dingen ben ik zeer taai.![]()
Maar de psychologische, gevoelige kwesties die giet ik graag in een dramatisch tintje.
Wie weet ga je ze ooit begrijpen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha goedzo! Tja, mannen blijven rare wezens....
Op elk potje past een dekseltje. Dat kan. Maar wat als er op een pot geen deksel past?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets voor mij.Gelukkig is het je goed afgegaan. Ik zou het erger maken.
Ja een verlangen kan je hebben. Er wordt oh zo vaak gezegd 'wat je niet hebt kan je niet missen,' ja leuk maar wat als je er wel naar verlangt?![]()
It will be Fenrir, It will, blijf in jezelf geloven en al!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De arbitraire en willekeurige plateaus waarop het leven zich afspeelt twijfel ik niet aan. Hoop alleen dat ik op het juiste moment daar ben.
Nou dat ook weer niet hoor, maar als ik er drie dagen niet ben dan krijg je dat soort dingen als je terug bent.quote:
Fenrir was een Noorse God. Geloven doe je in goden. Fernweh is een verlangen naar ver weg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef stokj het volgende:
[..]
It will be Fenrir, It will, blijf in jezelf geloven en al!
Dan zoek je niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje. Dat kan. Maar wat als er op een pot geen deksel past?
Zware last 'draag'jequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet hoor, maar als ik er drie dagen niet ben dan krijg je dat soort dingen als je terug bent.
Ik heb ervaren dat zoeken niet het gewenste resultaat oplevert helaas Fernwehquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Fenrir was een Noorse God. Geloven doe je in goden. Fernweh is een verlangen naar ver weg.
[..]
Dan zoek je niet goed genoeg.
Nee, meer irritatie dat voor de meest voor de hand liggende dingen mensen escaleren (alsof men in een dip zit).quote:
Er zijn meerdere methodes van zoeken. Intensief zoeken is er een je ogen openhouden naar wat voorbij komt is er ook een. Want wat is een visser, anders dan iemand die zoekt naar vis?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb ervaren dat zoeken niet het gewenste resultaat oplevert helaas Fernweh
Eigenwijs vooral ha ha!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wie weet ga je ze ooit begrijpen.Je vriend kan daar vast mee helpen of hij vergroot het onbegrip juist (maar uiteindelijk kom je er wel achter). Mannen zijn koppig en trots ik denk dat dat het meest belangrijke is.
Het gaat ook om de hengel op te halen. Dat is niet in alle omstandigheden even makkelijk, hetzij soms door protocol belemmerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Er zijn meerdere methodes van zoeken. Intensief zoeken is er een je ogen openhouden naar wat voorbij komt is er ook een. Want wat is een visser, anders dan iemand die zoekt naar vis?
Wat ben je toch ook een schat nu functioneer je ook al als een deel van mijn geweten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eigenwijs vooral ha ha!
Maar ik ga lekker slapen nu......trusten!
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schat nu functioneer je ook al als een deel van mijn geweten.Ik moet zo ook gaan slapen, bedankt voor de herinnering.
![]()
Slaap lekker en droom ze.
Er zijn ook mensen die vissen met hun blote handen. Soms glipt er eentje weg. Het zij zo. Je kan je hoofd op meer dan honderdenéén manieren breken. Het komt er allemaal op neer hoe snel en goed je je kan aanpassen. Als er geen enkele deksel is, dan moet je het potje gaan veranderen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Het gaat ook om de hengel op te halen. Dat is niet in alle omstandigheden even makkelijk, hetzij soms door protocol belemmerd.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vissen met hun blote handen. Soms glipt er eentje weg. Het zij zo. Je kan je hoofd op meer dan honderdenéén manieren breken. Het komt er allemaal op neer hoe snel en goed je je kan aanpassen. Als er geen enkele deksel is, dan moet je het potje gaan veranderen.
Slaap lekker Fernwehquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:47 schreef Fernweh het volgende:
Ik ga de lieve daad van @:Cinderelladreamer niet verloren laten gaan. Tijd voor mij om de lakens op te zoeken.
Slaap lekker allen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 07:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat een mongols heb je toch. Vanmorgen mijn auto TK gepleurd. 1e reactie 1200 v/d prijs af " Ik kom hem nu meteen halen "
Tuurlijk gap. Neem er nog eentje
Tootskie, makkerquote:
Ja echt hequote:
Heb ik echt ZO vaak gehad, dat ze 10% of soms zelfs maar 5% van de vraagprijs boden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tootskie, makker
[..]
Ja echt heHad eerst een lagere prijs, maar bij invoeren van kenteken en km stand gaf mp een hogere waarde aan ( 4450 als nog niet kei veel ) dus toen ook maar voor dat bedrag TK gezet
Nou snap ik best goed dat mensen afdingen, maar 1200 ?! De tering. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
Zijn meestal van die asootjes met een 'vakgarage' die zich Wheeler Dealer' voelen en in een oude Mercedes C160 rijden en een huis op wielen hebbenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik echt ZO vaak gehad, dat ze 10% of soms zelfs maar 5% van de vraagprijs boden.
Maar met name als je een auto te koop hebt staan, kunnen ze erg overdonderend communiceren.Met name 1x gehad, Jezus wat stelden die lui zich agressief op zeg!
Aan de andere kant; ook een keer een yup gehad die totaal niets van de prijs af probeerde te praten en hem na een kort ritje in een straat meteen voor zijn kinderen wilde kopen.
Ja het was wel een echte Sjonnie-bak waar die aso's op af kwamen: een Kadett GSI met zo'n complete Testarossa-spoilerpakket!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zijn meestal van die asootjes met een 'vakgarage' die zich Wheeler Dealer' voelen en in een oude Mercedes C160 rijden en een huis op wielen hebben
quote:
Had het niet over de auto die te koop staatquote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was wel een echte Sjonnie-bak waar die aso's op af kwamen: een Kadett GSI met zo'n complete Testarossa-spoilerpakket!![]()
[..]Was een leuk ging, maar de turbo-gap met het schakelen was vreselijk!
Snap ik, maar ik denk dat dit type auto ook wel dit type aso aantrok!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Had het niet over de auto die te koop staatmaar doelde op de asootjes zelf
Ha ja die Kadetten doen het goed in dat soort gemeenschappen. Ik heb mij Swift uit 2007 te koop gezet. Gebruik hem helemaal niet meer / niet nodig. En daarnaast heeft ie net geen 51K op de teller.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik denk dat dit type auto ook wel dit type aso aantrok!
Okee dan!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha ja die Kadetten doen het goed in dat soort gemeenschappen. Ik heb mij Swift uit 2007 te koop gezet. Gebruik hem helemaal niet meer / niet nodig. En daarnaast heeft ie net geen 51K op de teller.
Ja man, doodzonde van als dat gld voor de verzekering en wegenbelasting. Woon in de binnenstad, heb álles op loop afstand e.d. Lijkt wel gek om ook nog eens een parkeervergunning te dokken plus plaatsquote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Mijn 7 jaar oude Kia heeft iets van 40K op de teller staan, maar doorgerekend rij jij dus idd nog weer veel minder!
Haha!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja man, doodzonde van als dat gld voor de verzekering en wegenbelasting. Woon in de binnenstad, heb álles op loop afstand e.d. Lijkt wel gek om ook nog eens een parkeervergunning te dokken plus plaatsMoi eem. Docht 't eem nait mie jong
Ik loop hier de deur uit en stap bijna letterlijk de Appie/ Coop/ Jumbo in. Drogisterij om de hoek praktisch alles wat ik odig heb. Heb geen kinderen en familie woont zo goed als om de hoekquote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ik woon ook niet gek ver van het station of het centrum, maar het is ook weer niet zo dat je er ff zo naar toe gaat op de fiets of zo. Zeker met regen vind ik een auto wel fijn voor boodschappen enzo. En zeker met mini-ToT is het wel handig!
Aan verzekering ben ik volgens mij ¤25 per maand kwijt (all risk) en aan belastingen dacht ik iets van 7 tientjes per kwartaal.
Ja gelijk heb je dan!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik loop hier de deur uit en stap bijna letterlijk de Appie/ Coop/ Jumbo in. Drogisterij om de hoek praktisch alles wat ik odig heb. Heb geen kinderen en familie woont zo goed als om de hoekNee vind het zonde. Ding staat maar stil te staan. Dan houd ik liever die knaken over voor leuke uitjes / etentjes oid
Omdat Gaia vond dat het wel aantrekkelijk moest zijn om het te drinken zodat we onze dagelijkse caffeïne-boost kunnen krijgen!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens ToT, effe wat anders. Waarom is koffie toch zo verrekte lekker ?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een pak Peijnenburg kun je naar je bakkes geslingerd krijgen!
Jij ook een fijn weekend!
Frans Bauer God niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je doet je tagje wel eer aan he!En dit is niet eens KLB.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Frans Bauer God niet kunnen waarderen
[ afbeelding ]
Als Frans Bauer aan het klussen gaat, is hij dan Bob de Bauer, of Frans Bouwer?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
*Met Duits accent:
FRANSCH BAUWEHRRRR !!!
Ik zou het je niet kunnen zeggenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Als Frans Bauer aan het klussen gaat, is hij dan Bob de Bauer, of Frans Bouwer?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kek muurtje. Mooi gebouwd
Mooi om te weten dat je gangetje het goed maaktquote:
Wat is hier loos?quote:
Mijn gang is best koud in de winter, die van jou?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat je gangetje het goed maakt
Haha, die Smart Roadster?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik zag wel weer dat jij een dure auto had verkocht.
Die is nog best warm in de winter.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat is hier loos?
[..]
Mijn gang is best koud in de winter, die van jou?
Ik rij alleen oude mannen wagens.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, die Smart Roadster?
Ik heb sowieso wel een aardig aantal auto's en motoren gehad!
quote:
De Seat Toledo was ooit nog een cup wagen in een oud race spelletje. Enige reden dat ik me die wagen nog herinnerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]Virago 1100, een custom Harley, een Harley FXR en een oud custom caféracertje. CB750 als ik het me goed herinner.
Qua auto's was de Hyundai Coupé wel zo ongeveer mijn favoriet. (En de Seat Toledo).
Beiden wel aardig outdated nu zo onderhand.
Haha okee dan!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Seat Toledo was ooit nog een cup wagen in een oud race spelletje. Enige reden dat ik me die wagen nog herinner
Heeft Seat Überhaupt nog eigen wagens volledig zelf gemaakt de laatste 20 jaar? Zijn onderhuids toch bijna allemaal Audi's en VW's?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja technisch gezien was het een Audi A3.
Was een fijne waggie; lekker sportief en een goede wegligging. Maar de Hyundai was toch wel een stukkie beter. Had ook een dikkere motor!
Dat is correct en tevens juistquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:28 schreef Fernweh het volgende:
Ik heb niks met auto's.
@:DerRabbit jij maakt ook al reclame voor de goeie zaak van kameraad ToT
Volgens mij niet, nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft Seat Überhaupt nog eigen wagens volledig zelf gemaakt de laatste 20 jaar? Zijn onderhuids toch bijna allemaal Audi's en VW's?
Het heerst. Met een week ben je er weer vanafquote:
Dat laatste is toeval.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:dud0r jij bent een van de weinige die mij altijd begroet
als eerste ook
dat verwarmt mijn hart for realquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat laatste is toeval.
Ik vind het ook altijd leuk om je te zien hier
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat verwarmt mijn hart for realdat is lief
vice versa
vandaag gewerkt nu soort van weekendquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Heb je al weekend of moet je nog hard werken morgen?
Geweldigquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:08 schreef dud0r het volgende:
Het heerst. Met een week ben je er weer vanaf
Puik plan. Ik heb ook m'n trainingsbroek en een makkelijke trui aan. Lekker op de bank ontspannen straks met snacksquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vandaag gewerkt nu soort van weekend![]()
en ik ga daar LEKKURRRRR van genieten
joggingbroek aan, oversized trui en chillmode is aan.![]()
Dat ben je inderdaadquote:
dat is de leeeeeeeeeeefquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Puik plan. Ik heb ook m'n trainingsbroek en een makkelijke trui aan. Lekker op de bank ontspannen straks met snacks
[..]
Dat ben je inderdaad
Keiharde seks. Maar weet niet of dat er vanavond in zitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is de leeeeeeeeeeef
wat wil je nog meer?
Ga je @Borrelnootje s etenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Puik plan. Ik heb ook m'n trainingsbroek en een makkelijke trui aan. Lekker op de bank ontspannen straks met snacks
Nee. Kaas en stokbrood en crackersquote:
ok danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Keiharde seks. Maar weet niet of dat er vanavond in zit
Je pop loopt telkens leeg? herkenbaarquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Keiharde seks. Maar weet niet of dat er vanavond in zit
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je pop loopt telkens leeg? herkenbaar
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je pop loopt telkens leeg? herkenbaar
Je hebt er maar mee te leven 🤷♂️quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is een vloek en een gave 🤷♀️
JAquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:31 schreef dud0r het volgende:
Heb je hiphop evolutie seizoen 4 al gezien nootje?
Ik vond het interessanter dan verwacht. Toch weer een mooi stukje en ook weer wat dingen die ik niet wist.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
JA
amazing
omghelemaal hyped. Laatst die van pharrel en timbaland gezien aka de superproducers
maar ben ook opgegroeid met die muziek dus dat geeft wel een extra dimensie.
Jij ook gekeken? Wat vond je ervan?
Ja precies, inside info en gewoon de drive en het talent wat een nieuwe muziekstroming laat ontstaan etcquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het interessanter dan verwacht. Toch weer een mooi stukje en ook weer wat dingen die ik niet wist.
Vorige week ofzo who killed jam master jay gekeken. Dat is ook wel een heel apart verhaal. Maar ook een mooi stukje geschiedenis wat ze laten zien.
Ja die staat op Netflix.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies, inside info en gewoon de drive en het talent wat een nieuwe muziekstroming laat ontstaan etc
O staat dat ook op netflix? Goeden tip.
Verse gember theequote:
is heel goed voor je, ontstekingsremmend enzoquote:
Ik wil lente. En weer mogen trainenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is heel goed voor je, ontstekingsremmend enzo
was het maar zomerrrr
lente is ook mooiquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil lente. En weer mogen trainen
En minder warm. Dat is beter voor mij om te overlevenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lente is ook mooi
meer activiteit ook buiten
lente is nl is meestal wel frisquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
En minder warm. Dat is beter voor mij om te overleven
Fris? 17 graden is niet fris.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lente is nl is meestal wel fris
Oke oke.quote:
Nee idd; ik bleef het gazon maar besproeien. (Hier gold geen verbod of beperking daarvoor.)quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Alleen dan niet zo'n droge als de afgelopen twee.
Alles met zonquote:
Mijn hele tuin is doodgelazerd. Normaal zaai je groente en betalen de zaadjes zich uit. Deze keer heb ik niks maar dan ook niks groot kunnen trekken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd; ik bleef het gazon maar besproeien. (Hier gold geen verbod of beperking daarvoor.)
Sow, echt wel!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Als die klotuh eiken processie rupsen maar weg blijven
Ja ik ben daar aan begonnen maar weetje wat ik dacht? Ik vond de rap matigquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke oke.
Etenstijd.
Fijne avond nog nootje![]()
Heb je trouwens die next rapper ding gezien met t.i. cardi b en chance the rapper?
Weet even niet hoe het heet.
Is best vermakelijk.
Vorig zomer binnen kunnen zitten door die rotbeestenquote:
Ahhh klote is dat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mijn hele tuin is doodgelazerd. Normaal zaai je groente en betalen de zaadjes zich uit. Deze keer heb ik niks maar dan ook niks groot kunnen trekken.
Vietnam loopt niet weg en een rijbewijs heb je langer plezier van.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:53 schreef ToT het volgende:
We wilden dit jaar eigenlijk naar Vietnam op vakantie (over zon gesproken!), maar we gaan waarschijnlijk toch het geld maar gebruiken voor nuttigere dingen, zoals een rijbewijs voor mijn vrouw, eventueel een iets grotere auto en anders een nieuwe keuken.
Positiever en actiever ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Je wordt er meteen een stuk positiever van!
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:53 schreef ToT het volgende:
We wilden dit jaar eigenlijk naar Vietnam op vakantie (over zon gesproken!), maar we gaan waarschijnlijk toch het geld maar gebruiken voor nuttigere dingen, zoals een rijbewijs voor mijn vrouw, eventueel een iets grotere auto en anders een nieuwe keuken.
die komen weer terug en waarschijnlijk ergerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Als die klotuh eiken processie rupsen maar weg blijven
Als het richting het eind gaat wordt het wel echt een stuk beter.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik ben daar aan begonnen maar weetje wat ik dacht? Ik vond de rap matigik voelde het niet ik vond het niveau ook niet zo eigenlijk en vond het tegen vallen. Dus niet meer gekeken daarna..
Jij ook fijne avond eet smakelijk
Ja ik weet het. En die haartjes zitten over al.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die komen weer terug en waarschijnlijk erger
die dingen zijn hardnekkig uit te roeien
Ja, het is echt een plaag..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. En die haartjes zitten over al.
Alles naar de klote hier. Mijn frambozenstruiken die elk jaar weer nieuw aankomen en het gewoon bleven overleven werden helemaal naar de klote geholpen. Aardbeienplanten ook... Nog een zo'n zomer en ik ben ze kwijt. Ik hoop dit keer op een nattere zomer, zodat die struikjes en plantjes even kunnen aansterken. Dan kan ik de uitlopers bij de aardbeienplanten ook weer even uitplanten. Nu durf ik dat niet aan want ze overleven het gewoonweg niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh klote is dat.
De voortuin deed het hier ook wat minder goed omdat ik die veel minder besproei. De achtertuin ging best netjes, op het gras na dan.
Dit is dagbagger.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik nog in het dts, zie ineens andere mensen 🤣
Precies!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vietnam loopt niet weg en een rijbewijs heb je langer plezier van.
Ja vorig jaar mijn longen geïrriteerd door die beesten. Kon aan de prednison en een jeuk gggrrrrquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, het is echt een plaag..
Ja deze vakanties zijn echt super leuk, maar je bent telkens wel een paar mille armer.quote:
Lijkt me ook zo'n lastige plek om te krabbenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vorig jaar mijn longen geïrriteerd door die beesten. Kon aan de prednison en een jeuk gggrrrr
Ohh bah vervelend.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vorig jaar mijn longen geïrriteerd door die beesten. Kon aan de prednison en een jeuk gggrrrr
Frambozen, ja ik zit er over te denken die ook te gaan planten hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Alles naar de klote hier. Mijn frambozenstruiken die elk jaar weer nieuw aankomen en het gewoon bleven overleven werden helemaal naar de klote geholpen. Aardbeienplanten ook... Nog een zo'n zomer en ik ben ze kwijt. Ik hoop dit keer op een nattere zomer, zodat die struikjes en plantjes even kunnen aansterken. Dan kan ik de uitlopers bij de aardbeienplanten ook weer even uitplanten. Nu durf ik dat niet aan want ze overleven het gewoonweg niet.
Dan zou ik al helemaal zorgen dat je vrouw een rijbewijs heeft. Dat zou voor jou en je zoontje ook een stuk beter zijn. Je moet goed voor je gezin zorgen kameraad ToT, vakantie is leuk maar voor je gezin zorgen is belangrijker. Algemeen belang is belangrijk kameraad.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
En het is ook echt veel beter voor ons; mijn vrouw rijdt nu altijd met een collega mee, maar af en toe hebben ze afwijkende tijden of is er eentje een keer uitgeroosterd.
Dan moet ik dus om 5 uur - half 6 m'n nest uit en mini-ToT wordt dan ook uit dromenland gehaald omdat die ook de auto in moet als ik zijn mama weg moet brengen.
Ja ha ha maar mijn longen zijn wel eens geborsteld.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me ook zo'n lastige plek om te krabben
ze zitten in eikenbomen maar die haartjes vliegen ook mee door de windquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ha ha maar mijn longen zijn wel eens geborsteld.
Maar niet door die rupsen. Ik bedoelde jeuk op me lijf van die rupsen
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me ook zo'n lastige plek om te krabben
Mee eens!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan zou ik al helemaal zorgen dat je vrouw een rijbewijs heeft. Dat zou voor jou en je zoontje ook een stuk beter zijn. Je moet goed voor je gezin zorgen kameraad ToT, vakantie is leuk maar voor je gezin zorgen is belangrijker. Algemeen belang is belangrijk kameraad.
Wauw lang geleden dat ik iemand mille zag gebruiken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze vakanties zijn echt super leuk, maar je bent telkens wel een paar mille armer.
Dat wordt dus volgend jaar!
Gingen die goed de dadels en vijgen? Vijgen kunnen wel gaan, ken iemand met een volkstuin die dat doet, gaat best goed. Druiven zijn al helemaal geweldig als je er iets van plastic of zo omheen kan zetten waardoor de zon versterkt wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Frambozen, ja ik zit er over te denken die ook te gaan planten hier.
We hebben wel druiven van de vorige bewoner. (Die had ook dadels en vijgen enzo geplant.)
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even diep inademen, goed mikken dat-ie de juiste long in gaat en krabben maar!
Die dadels en vijgenboompjes waren nog niet zo groot. Toen ik met Google zag hoe groot die krengen kunnen worden, heb ik ze er meteen uit gegooid!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wauw lang geleden dat ik iemand mille zag gebruiken.
[..]
Gingen die goed de dadels en vijgen? Vijgen kunnen wel gaan, ken iemand met een volkstuin die dat doet, gaat best goed. Druiven zijn al helemaal geweldig als je er iets van plastic of zo omheen kan zetten waardoor de zon versterkt wordt.
Frambozen zijn zeer handig, normaal overleven ze alles. Er komen altijd nieuwe jonge struikjes maar niet als het 40 graden is met 0,0000000001% neerslag.
quote:
Dus hij neemt ontslag zodat hij een privé chauffeur kan worden, maar gaat zich vervolgens de hele dag afberen en gamen? Klinkt niet als een kameraad. Die man is beter af in de Gulag.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Ja we hadden nog een deal met een andere collega'haar partner zou hen 's ochtends wegbrengen (hij had ontslag genomen om dat te kunnen doen), en dan zou ik hen 's middags ophalen.
Maar meneer vindt het leuker om uit te slapen, te gamen en porno te kijken terwijl zijn vriendin geld voor hen verdient.
"Ja ToT kan dat kind 's ochtends toch gewoon even bij de buren brengen?"Voor 6 uur 's ochtends!
die naamquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]Godver! Doet me denken aan reclames op de Duitse tv toen ik met een stel collega's een paar maand op cursus was!
En een lol dat we steeds over "der faustficker" hadden!
hoe groot worden ze dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dadels en vijgenboompjes waren nog niet zo groot. Toen ik met Google zag hoe groot die krengen kunnen worden, heb ik ze er meteen uit gegooid!
En idd @ mille!Genoeg mensen denken dat je miljoen bedoelt!
Jammer dat je ze hebt weggedaan vijgen kunnen best lekker zijn. Zit er zelf aan te denken een vijgenboom te beginnen, maar er is ook nog een soort Chinese vruchtenboom die ik wil planten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dadels en vijgenboompjes waren nog niet zo groot. Toen ik met Google zag hoe groot die krengen kunnen worden, heb ik ze er meteen uit gegooid!
En idd @ mille!Genoeg mensen denken dat je miljoen bedoelt!
Niks mis met de Belladonna bitchfist, voor grote en voor kleine jeuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]Godver! Doet me denken aan reclames op de Duitse tv toen ik met een stel collega's een paar maand op cursus was!
En een lol dat we steeds over "der faustficker" hadden!
Sow, wat voor lam zak is dat danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Ja we hadden nog een deal met een andere collega'haar partner zou hen 's ochtends wegbrengen (hij had ontslag genomen om dat te kunnen doen), en dan zou ik hen 's middags ophalen.
Maar meneer vindt het leuker om uit te slapen, te gamen en porno te kijken terwijl zijn vriendin geld voor hen verdient.
"Ja ToT kan dat kind 's ochtends toch gewoon even bij de buren brengen?"Voor 6 uur 's ochtends!
Ja ach, hij heeft ADHD en nog andere stoornissen. Is ook ontzettend mensenschuw. En een ongelooflijke bokkenlul.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dus hij neemt ontslag zodat hij een privé chauffeur kan worden, maar gaat zich vervolgens de hele dag afberen en gamen? Klinkt niet als een kameraad. Die man is beter af in de Gulag.
Ik verban hem tot de vervreemdingszone in Tsjernobyl.
Wereldvreemd mannetje wel, alsof de buren op een baby zitten te wachten zo vroeg.
sow flinke boom jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
6 meter of zo, en ik wil gewoon zon in mijn tuin!
Als het maar geen alcoholist is die zijn vrouw mishandeld dan moeten we misschien met een select groepje eens even verhaal halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, wat voor lam zak is dat dan
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jammer dat je ze hebt weggedaan vijgen kunnen best lekker zijn. Zit er zelf aan te denken een vijgenboom te beginnen, maar er is ook nog een soort Chinese vruchtenboom die ik wil planten.
Ik snap het wel je hebt dikke aquaria, dure auto's een jonge vrouw en dure audio equipment. Ik geef je het voordeel van de twijfel en blijf je kameraad @:ToT noemen. Maar als nog meer modder naar boven komt ga ik je toch echt wel kapitalist @:ToT noemen.
[..]
Naar wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, hij heeft ADHD en nog andere stoornissen. Is ook ontzettend mensenschuw. En een ongelooflijke bokkenlul.
Als zo blijkt te zijn word het tijd dat de FOK!knokploeg even een kopje koffie met hem gaat drinken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als het maar geen alcoholist is die zijn vrouw mishandeld dan moeten we misschien met een select groepje eens even verhaal halen.
Je moet ze ook bij blijven snoeienquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
6 meter of zo, en ik wil gewoon zon in mijn tuin!
Ja ik ga niet alles openbaar gooien, maar die vent is VEEL erger dan je denkt. Echt bizar gewoon!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, wat voor lam zak is dat dan
Als een soort Adam die uit het paradijs is gegooid, van miljonair naar jan modaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach als je 45 bent, heb je als het goed is in de loop der jaren wat geld verdiend he.
Overigens rij ik nu in een Picanto en is mijn audio-apparatuur inmiddels bijna 20 jaar oud.
Hij klinkt nu al erg genoegquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga niet alles openbaar gooien, maar die vent is VEEL erger dan je denkt. Echt bizar gewoon!
hij heeft schijtquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga niet alles openbaar gooien, maar die vent is VEEL erger dan je denkt. Echt bizar gewoon!
Vroeger gebeurde zoiets wel met mijn familie, ging de vader met een clubje broers erheen. Dat is nog uit een tijd dat men niet zeurde over blauw op straat en de dorpen hun eigen problemen nog oploste.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als zo blijkt te zijn word het tijd dat de FOK!knokploeg even een kopje koffie met hem gaat drinken.
Daar gaat het wel van stinkenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hij heeft schijt
schijt aan de wereld
Hoop van niet, we zouden heel wat wc rollen nodig hebben om dat eraf te poetsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hij heeft schijt
schijt aan de wereld
verbaal poepen danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoop van niet, we zouden heel wat wc rollen nodig hebben om dat eraf te poetsen.
Dat is een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Verkoop je huis gauw en koop dan een huis met toetjes?
Jij ook fijn weekend borreltje!quote:
Fijn weekend nootjequote:
Nee ik overleef het net denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nog even naar de supermarkt rennen dan?
Ja als laatste redmiddel zou je nog iets kunnen bakken misschien. Een beetje kookpudding is altijd handig om in huis te hebben.quote:
Laatste stukje van The Voice Of Holland kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is dat lingo voor je gaat gepijpt worden of?
Met welke drank?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Met welke drank?Het is inmiddels 2 uur later; ik denk dat hij ondertussen al wel tot z'n enkels er in zit bij haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan zeker het risico lopen dat je klaarkomt als een mannelijke deelnemer of jurylid met zijn kop op de tv komt. Dat risico moet je niet willen nemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatste stukje van The Voice Of Holland kijken.
Maar met wat leuke lippen om m'n lul zou het idd wel wat vermakelijker zijn, ja!
Kan ook nog wel wat cardio gebruiken maar helaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is inmiddels 2 uur later; ik denk dat hij ondertussen al wel tot z'n enkels er in zit bij haar!
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En dan zeker het risico lopen dat je klaarkomt als een mannelijke deelnemer of jurylid met zijn kop op de tv komt. Dat risico moet je niet willen nemen.
[..]
Kan ook nog wel wat cardio gebruiken maar helaas.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is inmiddels 2 uur later; ik denk dat hij ondertussen al wel tot z'n enkels er in zit bij haar!
Bedankt kameraad @ToT ik vind het hier wel leuk, zat eerst in dts, maar hier is het toch wat gemoedelijker. Dat hele punten pakken kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]Jij hoort duidelijk in dit topic thuis!
![]()
Inderdaad, hier is het veel leuker.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt kameraad @:ToT ik vind het hier wel leuk, zat eerst in dts, maar hier is het toch wat gemoedelijker. Dat hele punten pakken kan me gestolen worden.
Geen gezeik om punten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, hier is het veel leuker.
Zeker, hij kon goed van binnen genieten. En als hij er dan weer uit komt dan is hij weer geboren.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Op zich heeft hij dan nog een lekker toetje gehad de aansteller.
Als je dan weer herboren bent, heb je dan ook een doodervaring gehadquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, hij kon goed van binnen genieten. En als hij er dan weer uit komt dan is hij weer geboren.![]()
![]()
Dts kan soms best hectisch zijn. Al is het hier soms wel wat stillig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt kameraad @:ToT ik vind het hier wel leuk, zat eerst in dts, maar hier is het toch wat gemoedelijker. Dat hele punten pakken kan me gestolen worden.
Ja jij komt soms in Dts geloof ik, maar ook niet altijd toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dts kan soms best hectisch zijn. Al is het hier soms wel wat stillig.
Die wat TIETEN roept en zo? Die was er vanmorgen nog geloof ik, het ging over motoren.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
Is @:Geerd nog gesignaleerd hier vandaag?
Owja, dat had ik tijdens mijn pauze nog even gelezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die wat TIETEN roept en zo? Die was er vanmorgen nog geloof ik, het ging over motoren.
Ja heb je niet ook nog wat gezegd toen? Volgens mij was je er zelfs bij.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, dat had ik tijdens mijn pauze nog even gelezen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
Is @:Geerd nog gesignaleerd hier vandaag?
Zowel letterlijk als figuurlijk zou ik gokken. Wat hij hier allemaal plaatst liegt er niet om.quote:
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja heb je niet ook nog wat gezegd toen? Volgens mij was je er zelfs bij.
Beetje tussen bedrijven door wat vermaak zoeken.quote:
Weemoedigheid?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje tussen bedrijven door wat vermaak zoeken.
Wat houd jou nog zo laat hier?
Vanuit mij niet perse, of was dat jouw antwoord?quote:
Oh ja, dat was mijn antwoord ik luister wat jazz, pils erbij en dan is de setting gauw gezet voor weemoed.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanuit mij niet perse, of was dat jouw antwoord?
Mini-ToT voelde de storm aankomen.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT was vannacht nog onrustiger dan het weer!Echt crappy geslapen, alledrie.
Ach later in de ochtend konden we wel weer wat bijslapen. Verder vandaag gewoon ff rustig aan doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Mini-ToT voelde de storm aankomen.
Heb je een mogelijkheid om de slaap een beetje in te halen?
Zo is dat!quote:Op zondag 9 februari 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach later in de ochtend konden we wel weer wat bijslapen. Verder vandaag gewoon ff rustig aan doen.
En hoe is het daar?
Als ik met mini-ToT naar buiten zou gaan, moet ik een touwtje om izjn middel doen zodat ik met hem kan vliegeren!quote:Op zondag 9 februari 2020 11:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo is dat!
Hier is het waaierig. Ik zie vanuit het paleis de bomen flink te keer gaan. Zo meteen kijken of ik even naar buiten kan maar als gaat regenen dan pas ik daar voor.
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik met mini-ToT naar buiten zou gaan, moet ik een touwtje om izjn middel doen zodat ik met hem kan vliegeren!
Twee touwtjes als je mini-ToT ook nog wil kunnen sturenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik met mini-ToT naar buiten zou gaan, moet ik een touwtje om izjn middel doen zodat ik met hem kan vliegeren!
Owjah!quote:Op zondag 9 februari 2020 11:16 schreef engine het volgende:
Zie hoe de wind waait door de binnen
[..]
Twee touwtjes als je mini-ToT ook nog wil kunnen sturen
Hey ToTquote:
Hoi Stokjquote:Op zondag 9 februari 2020 11:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat Sinterklaasliedje.
Hoe is het motor?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hey ToT
[..]
Hoi Stokj![]()
Ja komt het ook vanafzoiets was het in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |