SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "![]()
Het duurde me te lang voordat een nieuwe topic was opgestartquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh ik had niet de lapo toch?
Als je met lapo laatste post bedoelt, ja die had je.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh ik had niet de lapo toch?
Sorryquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Het duurde me te lang voordat een nieuwe topic was opgestart
we waren ook zo in gesprek.....had het niet door...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je met lapo laatste post bedoelt, ja die had je.
Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je met lapo laatste post bedoelt, ja die had je.
Geeft niet, stokj heeft het al opgelost. Ik had het ook kunnen doen maar ik geef een dame graag de kans en ze vertelde me aan het begin van mijn tijd hier dat het onbeleefd is een nieuwe te openen als iemand anders de laatste heeft. Dat maakte ze me wel duidelijk, wil verder ook geen problemen voel ik me te oud voor. Niet dat jij me zou aanvallen daar ben je te lief voor.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
we waren ook zo in gesprek.....had het niet door...
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, ik weet het zelf niet eens.quote:
Oh je klinkt wel als een echte heer hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geeft niet, stokj heeft het al opgelost. Ik had het ook kunnen doen maar ik geef een dame graag de kans en ze vertelde me aan het begin van mijn tijd hier dat het onbeleefd is een nieuwe te openen als iemand anders de laatste heeft. Dat maakte ze me wel duidelijk, wil verder ook geen problemen voel ik me te oud voor. Niet dat jij me zou aanvallen daar ben je te lief voor.
Jammer van je vriend dat ze ook niet zo heel veel voor hem kunnen doen. Hopelijk kunnen jullie morgen wat leuks doen.
Ik weet alleen dat ik heel moe ben na een intensieve week hier. Veel gezeur en brandjes blussen opeens.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, ik weet het zelf niet eens.
Met jou?
Ja dat is gelukkig wel een uitkomst via de app. Fijn dat je er zo mee omgaat. Je noemt mij een heer, maar jij bent eigenlijk zo'n vrouw die je gewoon ten alle tijden aan je zijde wil hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh je klinkt wel als een echte heer hoor![]()
Tja, tis elk weekend even afwachten of we elkaar kunnen zien, maar anders appen we wel veel....maakt ook veel goed
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig wel een uitkomst via de app. Fijn dat je er zo mee omgaat. Je noemt mij een heer, maar jij bent eigenlijk zo'n vrouw die je gewoon ten alle tijden aan je zijde wil hebben.![]()
Je vriend heeft geluk.
Als in je werkt bij de brandweer of als in er gingen dingen mis die je gauw moest oplossen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik heel moe ben na een intensieve week hier. Veel gezeur en brandjes blussen opeens.
Wat ga je van het weekend doen?
Maar jij hebt zoveel liefde dat ook hier zo er nog een beetje liefde over is voor ons allemaal of niet?quote:
Ik vind jullie allemaal hier hele lieve schatjesquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maar jij hebt zoveel liefde dat ook hier zo er nog een beetje liefde over is voor ons allemaal of niet?
Nee niet bij de brandweer, brandjes blussen als in er gebeurt elke keer iets dat spontaan ontstaat en niemand weet opeens hoe dat dan kan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als in je werkt bij de brandweer of als in er gingen dingen mis die je gauw moest oplossen?
Geen idee, wandelen stond op de planning maar kwam gisteren een ex tegen en voel me nu wel een beetje blauw. Niet dat het mijn hele hoofd in de war gooit, maar het deed me weer even denken aan mijn leven zoals het een paar jaar geleden was, en toen kwam ik in zo'n soort crisis van ja, wat ben ik nu eigenlijk met mijn leven aan het doen? Daarover nadenken is een spirituele zoektocht die even kan duren.
Jij weekendplannen?
Mooie TTquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef stokj het volgende:
@:haags_kwartiertje Haga, verdien ik nu bonuspunten nu ik de TT heb gescoord?
Juist ja, niemand die het weet behalve jij dus?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee niet bij de brandweer, brandjes blussen als in er gebeurt elke keer iets dat spontaan ontstaat en niemand weet opeens hoe dat dan kan.
Aha ja ik begrijp het een beetje. Ik heb soms van die momenten dat ik dan denk: is dit het leven? Alleen maar hardwerkend, weekenden die aan werk doorgaan, altijd maar die dossiers bestuderen, ondertekenen, mail beantwoorden, toestemmingen geven, ochtend en avondinlichtingen bestuderen.
Van de week zat ik op een driedaagse conferentie waar ik in gesprek raakte met een aantal mensen van ongeveer mijn leeftijd. Nou, die hadden huisje, boompje, beestje.
Ik denk voor mezelf dan maar: wat je niet hebt kan je ook niet missen. Maarja.
Ik hoop wat aan sport te gaan aanschouwen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal hier hele lieve schatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |