Al die shit komt niet in de buurt van de originele vijf heists.quote:
Ga straks beginnen, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Al die shit komt niet in de buurt van de originele vijf heists.
Harry is een visionairquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
Harrygod
Overigens heeft hij Baudet wel goed ingeschat
We wachten tot @Paul dat maakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:56 schreef Coco. het volgende:
Is er al een apart topic voor Utrecht - Ajax?
Hier gebruiken ze veel Ajax.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:56 schreef Coco. het volgende:
je moeder ookquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze veel Ajax.
Huishoudforum
Dit is niet leukquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze veel Ajax.
Huishoudforum
VBL / [Wedstrijd vh Jaar] FC Utrecht - Ajaxquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:56 schreef Coco. het volgende:
Bijna.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
De kwaliteit van deze show was nog lager dan de Xiaomi telefoon van @:onlogisch.
Het lukt je niet echt he?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
De kwaliteit van deze show was nog lager dan de Xiaomi telefoon van @:onlogisch.
zit daar ook spyware ingebakken?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kon het gisteren niet zien, maar na hier even te hebben gelezen ga ik het maar niet terugkijken.quote:
Ik belde hem laatst nog, opgehangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
Anthonie Kamerling deed het ook erg leuk
Hoor je ook weinig van tegenwoordig
Sowieso ietsje meer variatie.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:52 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik snap niet dat mensen Valentijn zo kut vinden. Ik vind hem leuker dan Boskamp die amper uit zijn woorden komt en vaak hetzelfde zegt en van dat laatste heeft Hans ook een handje van. Ik vind Valentijn en Wim de leukere gasten.
Ze zouden keer Andy vd Meyde moeten vragen imo.
Het gaat nooit over voetbal, terwijl dat juist interessant is met Bossie en Hans.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:52 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik snap niet dat mensen Valentijn zo kut vinden. Ik vind hem leuker dan Boskamp die amper uit zijn woorden komt en vaak hetzelfde zegt en van dat laatste heeft Hans ook een handje van. Ik vind Valentijn en Wim de leukere gasten.
Andy past er juist totaal niet bij. Voegde niets toe aan VI Oranje. Dan kun je beter Raffie en Febo Theo hebben maar die zitten bij de NOS ook wel prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:52 schreef Epistaxiophobia het volgende:
171cm op hoge hakken?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dick Advocaat, 171 centimeter pure bewijsdrift![]()
https://www.volkskrant.nl(...)ewijsdrift~b2da58b2/
Heel leuk stuk over Dickie![]()
Jaap Advocaat (78), oudste en nog enige levende broer van Dick Advocaat (72) legt uit: ‘Toen hij vorig seizoen FC Utrecht naar Europees voetbal had geleid, liepen we met zijn tweeën door de catacomben. ‘Even wachten’, zei Dick. Moest-ie huilen. Ik zei: ‘Dick, je moet stoppen, je wordt veel te emotioneel, man. Wat heb je nog te bewijzen?’’
En nog veel meer verhalen
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:24 schreef Evertjan het volgende:
https://veronicainside.nl/ website heeft een update gekregen
Ik vind Valentijn ook niks maar vind inderdaad ook Boskamp en Hans niet veel toevoegen. Maar die horen er toch een beetje bij natuurlijk. Wim is natuurlijk een topgast. En de CL (of was het EL?) met Dick was altijd genieten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:52 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 10 februari 2020 04:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou dit hoeven we vanavond ook niet te kijken...
Ik pas hem ook vanavond.quote:Op maandag 10 februari 2020 04:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou dit hoeven we vanavond ook niet te kijken...
quote:Op maandag 10 februari 2020 11:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Snap ook niet dat ze niet wat meer afwisselen. Schelvis, Diekstra enzo waren toch af en toe vermakelijke gasten.
Die willen niet meer komen. Bijna niemand niet meer.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Snap ook niet dat ze niet wat meer afwisselen. Schelvis, Diekstra enzo waren toch af en toe vermakelijke gasten.
Johan wil geen gasten die hem een weerwoord kunnen geven omdat hij zo snel door de mand valt.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Van Bastenquote:Op maandag 10 februari 2020 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan wil geen gasten die hem een weerwoord kunnen geven omdat hij zo snel door de mand valt.
Diekstra toch zeker wel? Schelvis ook wel als ze dat filmpje niet meer laten zien.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die willen niet meer komen. Bijna niemand niet meer.
Vooral Johan houdt het tegen.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die willen niet meer komen. Bijna niemand niet meer.
quote:Op maandag 10 februari 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Heb jij al wat uit de nieuwe webshop gekocht? @:ikweethetookniet
https://www.veronicainsideshop.nl/
Al mijn spaargeld gaat op aan de bobbleheads van Barney.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Heb er eentje voor het vrouwtje gekochtquote:Op maandag 10 februari 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Diekstra is een mongool die hoort op het kerkhof thuis.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Diekstra toch zeker wel? Schelvis ook wel als ze dat filmpje niet meer laten zien.
Op advies van KNJIquote:Op maandag 10 februari 2020 18:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Uitzending afgelast. Waait te hard.
mvg,
de KNVB
Uurtje.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
De invloed van storm Ciara reikt ver, nadat eerst de KNVB maatregelen moest nemen door de zondagduels van de Eredivisie af te lassen. Moet nu ook Veronica Inside maatregelen nemen.
Geen paniek, de uitzending gaat gewoon door! Wilfred, René, Johan en Hansie Hansie reizen vanavond door weer en wind om hoe dan ook een topshow neer te zetten. Het tijdslot van vanavond is echter gewijzigd. De uitzending zal vanavond niet tot 22.20 uur duren met drie reclameblokken, maar tot 21.30 uur met één reclameblok.
Tot vanavond, om 20.30 uur bij Veronica: Veronica Inside met Hansie Hansie!
Moet van Sophiequote:Op maandag 10 februari 2020 18:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Een uurtje.
Wat is dit voor onzin.
Ze hebben amper iets te bespreken johquote:Op maandag 10 februari 2020 18:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Een uurtje.
Wat is dit voor onzin.
Hahahaha jaquote:Op maandag 10 februari 2020 19:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet van Sophie![]()
Hansie moet op tijd thuis zijn voor de dolle duikavond![]()
dat is normaal ook zo.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hebben amper iets te bespreken joh
Renate moet dan aanschuiven.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen Nikkie of zo iets bespreken
Zeker, morgen de krantjes weer vol, heel bekend Nederland weer op de Twitter.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou toch fucking genot zijn
Maar verder wel leuk voor hem dat hij dat mag presenteren.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeker, morgen de krantjes weer vol, heel bekend Nederland weer op de Twitter.
Jammer dat soort dingen niet meer gebeuren. Tyfus John de Mol.
pas maar op, straks sluiten ze dit topic ook.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar verder wel leuk voor hem dat hij dat mag presenteren.
Wat een verwende wijven zijn het toch ook.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
De invloed van storm Ciara reikt ver, nadat eerst de KNVB maatregelen moest nemen door de zondagduels van de Eredivisie af te lassen. Moet nu ook Veronica Inside maatregelen nemen.
Geen paniek, de uitzending gaat gewoon door! Wilfred, René, Johan en Hansie Hansie reizen vanavond door weer en wind om hoe dan ook een topshow neer te zetten. Het tijdslot van vanavond is echter gewijzigd. De uitzending zal vanavond niet tot 22.20 uur duren met drie reclameblokken, maar tot 21.30 uur met één reclameblok.
Lekker makkelijk geld binnenharken.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een verwende wijven zijn het toch ook.
quote:Op maandag 10 februari 2020 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Dit ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Perfect , moeten ze vaker doen.
Of de vrijdag afschaffen.
SigaarSnorGodquote:Op maandag 10 februari 2020 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
Beelden van SigaarSnor.
Rip sigaarsnor
Moet hij weten.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft alle beelden ingeleverd bij RTL en op zijn kanaal verwijderd
Zo ga je niet om met deze legende.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft alle beelden ingeleverd bij RTL en op zijn kanaal verwijderd
Overal waar je komt wordt dat achtbaan nummer gedraaid. Al die domme mensen eten dat nummer als koek. Als je op schiphol aankomt moet je de oordoppen in doen.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook smakelijk moeten lachen om die column
Waarom begint haar kont onder haar schouders?quote:Op maandag 10 februari 2020 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een heerlijke vrouw.
Wereldsquote:Op maandag 10 februari 2020 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh, even een fapje zetten.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op maandag 10 februari 2020 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
Zowel Ten Hag bij Rondo als die column van Wim is totáál langs mij heengegaan.
Zet je hem toch hierneer.quote:
wat een mutsquote:Op maandag 10 februari 2020 20:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mikky in Oostenrijk.
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mikky in Oostenrijk.
Wil je vrijwillig in POL posten ?quote:Op maandag 10 februari 2020 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
VBL is niet welkom in ESF POL NWS
maar we don't care
Geen idee wie het is maar lijkt me een bijzonder sympathieke post.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik feliciteerde Niels/Nikkie met zijn nieuwe baantje
Ik heb daar ieder jaar een ban te pakkenquote:Op maandag 10 februari 2020 20:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Over een paar maanden gaan we weer rellen in ESF.
Ik kreeg afgelopen jaar 6 maanden. Werd nog wel achteraf gecorrigeerd.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar ieder jaar een ban te pakken
Rip zipportalquote:Op maandag 10 februari 2020 20:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen jaar 6 maanden. Werd nog wel achteraf gecorrigeerd.
Jupquote:Op maandag 10 februari 2020 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Bas is vreselijk in zichzelf gaan geloven. Kut act.
Ik ben speciaal ingelogd om dat te zeggen. Ben je me net voor.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Bas is vreselijk in zichzelf gaan geloven. Kut act.
Toch welkomquote:Op maandag 10 februari 2020 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben speciaal ingelogd om dat te zeggen. Ben je me net voor.
Log maar weer uit dan.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mooi, kan je nu weer gaan?quote:Op maandag 10 februari 2020 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Log maar weer uit dan.Ik kan me tijden herinneren dat dit topic een warm bad was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor een emotionele cuvver van het Oog van de Tijger.quote:
Dit is gewoon geile praat, heerlijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
Slaap kindje slaap
Saaie uitzending, neuk nog liever schaap
quote:Op maandag 10 februari 2020 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tijd voor een emotionele cuvver van het Oog van de Tijger.
Halfbroer tochquote:Op maandag 10 februari 2020 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Het neefje van Maarten Stekelenburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |