De Ligt komt er dit seizoen bij. weet niet hoe het dan zit met andere verkopen aankomende zomer, of die dan nog gelden voor dit seizoen.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit seizoen gaan we gewoon voor 100+ miljoen verkopen
Dest, Donny en Ziyech. 150 miljoen.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
De Ligt komt er dit seizoen bij. weet niet hoe het dan zit met andere verkopen aankomende zomer, of die dan nog gelden voor dit seizoen.
vergeet Nico en Onana niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dest, Donny en Ziyech. 150 miljoen.
Veltman ook nog.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vergeet Nico en Onana niet.
en wellicht wat kleingeld voor een Martin
ik kwam op hetzelfde bedrag uit.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman ook nog.
485 miljoen dus in totaal.
Ik kom mijn bed er niet voor uit Mokkie.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik kwam op hetzelfde bedrag uit.
Ligt er aan of ze verkocht worden voor of na 1 juli.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
De Ligt komt er dit seizoen bij. weet niet hoe het dan zit met andere verkopen aankomende zomer, of die dan nog gelden voor dit seizoen.
Als Ziyech deze zomer niet gaat dan zit het er voor hem daarna niet meer in, gok ik. Die moet als hij nog een stap wil maken nu gaan.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Ziyech gewoon gaat blijven
heel goed mogelijk inderdaad, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Onana, Donny en Nico, die zijn wel echt weg.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Echt ergquote:Op maandag 10 februari 2020 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Veltman 2 maanden out ivm knieoperatie.
Jammer voor hem en daar is alles mee gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:32 schreef Zeroku het volgende:
erg jammerquote:Op maandag 10 februari 2020 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Dat denk ik ook. Alleen moet hij zich wel op de positie van CV richten. Hij mist handelingssnelheid voor een middenvelder.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat Alvarez nog wel beter gaat worden. Hij is pas 22 en zit in een lastige periode met een jong, nieuw gezin dat niet in Nederland kan zijn. Zodra dat is opgelost denk ik dat hij voetballend ook weer sterker gaat spelen.
Als hij wilt dan gaat hij gewoon, neem aan dat Ajax niet al te moeilijk gaat doen bij een redelijk bod. De vraag is inderdaad of hij zelf wel zo'n zin heeft in een transfer naar het buitenland. Ziyech is een aparte jongen in het voetbalwereldje (in positieve zin) en heb het idee dat hij zich prima thuis voelt hier in Amsterdam. Daarnaast zegt mijn gevoel dat hij het liefst zo dicht bij zijn moeder wilt blijven wonen, maar dat is mijn gevoel.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Ziyech deze zomer niet gaat dan zit het er voor hem daarna niet meer in, gok ik. Die moet als hij nog een stap wil maken nu gaan.
ik zie hem nog wel met Onana naar Chelski gaanquote:Op maandag 10 februari 2020 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Meer Schuurs, niks mis mee.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Doe dat maar nietquote:Op maandag 10 februari 2020 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer Schuurs, niks mis mee.
Pierie eens bankje dan misschien.
We zijn een voorloper met vrouwen in onze selectie , regering ook weer blij.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou doe Pierie maar nietquote:Op maandag 10 februari 2020 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onana was ook dramatisch in Jong.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou doe Pierie maar niet. Is zo mogelijk nog erger dan Veltman.
Joden lopen altijd wegquote:Op maandag 10 februari 2020 21:47 schreef SaskiaR het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)reekt-boekdelen.html
Hier de prachtige 6-1 met hoofd van Ten Hag![]()
Inmiddels is Ten Hag na 85 minuten ervandoor, kon het niet meer aanzien...
Scherpen klaarstomen dus.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1226968750920028163
Varelagod. Die laat er tien door tegen Getafe.
Hij is wel een goed voorbeeld van de Stelling van @Caland ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook gewoon enorme aids die Varela
Gewoon Huntelaar erbij in de spitsquote:Op maandag 10 februari 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Getafe kunnen we dus wel afbellen.
En maar tof doen tijdens de huldiging. Aandachtzoekende nietsnut.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is wel een goed voorbeeld van de Stelling van @:Caland ja.
Ja, geen samenvatting nogquote:Op maandag 10 februari 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben een heel groot probleem
Dat was toch vooral Noa Lang. En die lijkt bij Twente in ieder geval een betere speler.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En maar tof doen tijdens de huldiging. Aandachtzoekende nietsnut.
Ach dat deden Lukoki en Bandé ook.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En maar tof doen tijdens de huldiging. Aandachtzoekende nietsnut.
Huntelaar is ook wel klaar bij Ajax.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon Huntelaar erbij in de spits
Ik zou het wel leuk vinden is als je komend seizoen met de Graafschap speeltquote:Op maandag 10 februari 2020 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar is ook wel klaar bij Ajax.
Wat doet die tegenwoordig?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moest toch even grinniken toen ik de uitslag van jong Ajax zag.
Misschien wil Lamprou weer een keer keepen?
@yats kan hier meer over vertellen.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doet die tegenwoordig?
Ergens friet bakken?
Lieke neuken.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doet die tegenwoordig?
Ergens friet bakken?
op doel misschien wel de beterequote:Op maandag 10 februari 2020 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon Huntelaar erbij in de spits
Linkje naar interview:)?quote:Op maandag 10 februari 2020 20:51 schreef Yreal het volgende:
Ziyech blijft. Gewoon lekker het mannetje zijn, die gaat nu echt niet ergens tweede viool spelen. Bovendien wil hij bij zijn familie (moeder) zijn. Als je dat interview las laatst met hem, heeft die zijn prioriteiten wel duidelijk.
Verdomme, ik heb de verkeerde.quote:
Je staat voor lulquote:Op maandag 10 februari 2020 23:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb de verkeerde.
Hopen dat haar tweede naam Lieke is, anders ga ik af als een gieter.
Hij zal wel stoppen dan.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden is als je komend seizoen met de Graafschap speeltUiteraard wel eredivisie. Al zou ie eigenlijk naar Utrecht of moeten gaan.
Het is beide niks. Probeer dan die Kotarski.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Maarre , die Varela , die vinden ze beter dan Scherpen ?
fascinerend hoe iedereen altijd zo neerbuigend over Veltman doet, terwijl hij het gros van de wedstrijden gewoon zeer solide speelt.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou doe Pierie maar niet. Is zo mogelijk nog erger dan Veltman.
dan krijg je een 3-0 aan de broek toch? misschien niet eens zo'n gek idee dus.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Getafe kunnen we dus wel afbellen.
Hou op johquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
fascinerend hoe iedereen altijd zo neerbuigend over Veltman doet, terwijl hij het gros van de wedstrijden gewoon zeer solide speelt.
ik zeg niet dat je met Veltman door moet gaan of dat hij het niveau is wat Ajax na moet streven, maar staat toch vrijwel altijd prima te verdedigen. om nou zo specifiek hem erbij te halen als je Pierie wilt afvallen vind ik zo kansloos.quote:
Dit soort overdrijving hoort er blijkbaar bij.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
fascinerend hoe iedereen altijd zo neerbuigend over Veltman doet, terwijl hij het gros van de wedstrijden gewoon zeer solide speelt.
Ten Hag zal ongetwijfeld Varela eerder de kans geven dan Scherpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Maarre , die Varela , die vinden ze beter dan Scherpen ?
Varela nu twee wedstrijden ondermaats.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten Hag zal ongetwijfeld Varela eerder de kans geven dan Scherpen.
Dat is het probleem ook. Staat helemaal niet solide te verdedigen. Net als Pierie, dus prima dat ze met elkaar beginnen verbonden worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je met Veltman door moet gaan of dat hij het niveau is wat Ajax na moet streven, maar staat toch vrijwel altijd prima te verdedigen. om nou zo specifiek hem erbij te halen als je Pierie wilt afvallen vind ik zo kansloos.
aan het begin van het seizoen de plaats van de Ligt prima overgenomen, en nu dat het hele team gewoon in een minder fase zit gaat Veltman ook weer een par niveaus naar beneden. Omdat het ook aan het begin van het seizoen geen topper was, valt dat nu dus bij hem meer op.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook. Staat helemaal niet solide te verdedigen. Net als Pierie, dus prima dat ze met elkaar beginnen verbonden worden.
In principe wel, maar wat doe je als je die wedstrijd van gisteren gezien hebt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten Hag zal ongetwijfeld Varela eerder de kans geven dan Scherpen.
Varela in ieder geval niet kopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In principe wel, maar wat doe je als je die wedstrijd van gisteren gezien hebt?
Ik vind Hakim echt een heel relaxte gast. Heeft zich als persoon ook enorm ontwikkeld. Zo ver als ik op zijn interviews af kan gaan. Wel verfrissend dat iemand eens niet alles voor geld doet ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)etballerij~ab9a3b8e/
Waarschijnlijk. Niet dat ik wedstrijden van Getafe opzet maar wat ik hoor (van o.a. @El-Stinho ) wordt dat een pijnlijke exercitie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan krijg je een 3-0 aan de broek toch? misschien niet eens zo'n gek idee dus.
Aangezien we Promes, Neres, Onana en Veltman missen en wellicht zelfs Ziyech en of Blind dan heb ik er niet echt een goed gevoel bij. Geen enkele club ter wereld kan zoveel sterkhouders zomaar opvangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Niet dat ik wedstrijden van Getafe opzet maar wat ik hoor (van o.a. @:El-Stinho ) wordt dat een pijnlijke exercitie.
En Babel heeft kilometers ruimte nodig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt vooral diepte nodig tegen Getafe en zonder Neres en Promes is dat al heel stuk minder. Babel wil de bal ook wel in zn voeten hebben.
dat wel maar hij heeft wel diepgang, in principe kan hij zondag vanaf links, kijken of hij dan een beetje in z'n ritme komt, is wel nodig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt vooral diepte nodig tegen Getafe en zonder Neres en Promes is dat al heel stuk minder. Babel wil de bal ook wel in zn voeten hebben.
jong interesseert me nooit zoveel maar nu toch wel lullig dat je een blunderende keeper hebt die volgende week EL speeltquote:
tussen de 1 en 2 nul paar goede reddingen wel, rest van de wedstrijd wel vaak circusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
jong interesseert me nooit zoveel maar nu toch wel lullig dat je een blunderende keeper hebt die volgende week EL speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |