Het is beide niks. Probeer dan die Kotarski.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Maarre , die Varela , die vinden ze beter dan Scherpen ?
fascinerend hoe iedereen altijd zo neerbuigend over Veltman doet, terwijl hij het gros van de wedstrijden gewoon zeer solide speelt.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou doe Pierie maar niet. Is zo mogelijk nog erger dan Veltman.
dan krijg je een 3-0 aan de broek toch? misschien niet eens zo'n gek idee dus.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Getafe kunnen we dus wel afbellen.
Hou op johquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
fascinerend hoe iedereen altijd zo neerbuigend over Veltman doet, terwijl hij het gros van de wedstrijden gewoon zeer solide speelt.
ik zeg niet dat je met Veltman door moet gaan of dat hij het niveau is wat Ajax na moet streven, maar staat toch vrijwel altijd prima te verdedigen. om nou zo specifiek hem erbij te halen als je Pierie wilt afvallen vind ik zo kansloos.quote:
Dit soort overdrijving hoort er blijkbaar bij.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
fascinerend hoe iedereen altijd zo neerbuigend over Veltman doet, terwijl hij het gros van de wedstrijden gewoon zeer solide speelt.
Ten Hag zal ongetwijfeld Varela eerder de kans geven dan Scherpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Maarre , die Varela , die vinden ze beter dan Scherpen ?
Varela nu twee wedstrijden ondermaats.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten Hag zal ongetwijfeld Varela eerder de kans geven dan Scherpen.
Dat is het probleem ook. Staat helemaal niet solide te verdedigen. Net als Pierie, dus prima dat ze met elkaar beginnen verbonden worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je met Veltman door moet gaan of dat hij het niveau is wat Ajax na moet streven, maar staat toch vrijwel altijd prima te verdedigen. om nou zo specifiek hem erbij te halen als je Pierie wilt afvallen vind ik zo kansloos.
aan het begin van het seizoen de plaats van de Ligt prima overgenomen, en nu dat het hele team gewoon in een minder fase zit gaat Veltman ook weer een par niveaus naar beneden. Omdat het ook aan het begin van het seizoen geen topper was, valt dat nu dus bij hem meer op.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook. Staat helemaal niet solide te verdedigen. Net als Pierie, dus prima dat ze met elkaar beginnen verbonden worden.
In principe wel, maar wat doe je als je die wedstrijd van gisteren gezien hebt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten Hag zal ongetwijfeld Varela eerder de kans geven dan Scherpen.
Varela in ieder geval niet kopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In principe wel, maar wat doe je als je die wedstrijd van gisteren gezien hebt?
Ik vind Hakim echt een heel relaxte gast. Heeft zich als persoon ook enorm ontwikkeld. Zo ver als ik op zijn interviews af kan gaan. Wel verfrissend dat iemand eens niet alles voor geld doet ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)etballerij~ab9a3b8e/
Waarschijnlijk. Niet dat ik wedstrijden van Getafe opzet maar wat ik hoor (van o.a. @El-Stinho ) wordt dat een pijnlijke exercitie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan krijg je een 3-0 aan de broek toch? misschien niet eens zo'n gek idee dus.
Aangezien we Promes, Neres, Onana en Veltman missen en wellicht zelfs Ziyech en of Blind dan heb ik er niet echt een goed gevoel bij. Geen enkele club ter wereld kan zoveel sterkhouders zomaar opvangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Niet dat ik wedstrijden van Getafe opzet maar wat ik hoor (van o.a. @:El-Stinho ) wordt dat een pijnlijke exercitie.
En Babel heeft kilometers ruimte nodig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt vooral diepte nodig tegen Getafe en zonder Neres en Promes is dat al heel stuk minder. Babel wil de bal ook wel in zn voeten hebben.
dat wel maar hij heeft wel diepgang, in principe kan hij zondag vanaf links, kijken of hij dan een beetje in z'n ritme komt, is wel nodig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt vooral diepte nodig tegen Getafe en zonder Neres en Promes is dat al heel stuk minder. Babel wil de bal ook wel in zn voeten hebben.
jong interesseert me nooit zoveel maar nu toch wel lullig dat je een blunderende keeper hebt die volgende week EL speeltquote:
tussen de 1 en 2 nul paar goede reddingen wel, rest van de wedstrijd wel vaak circusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
jong interesseert me nooit zoveel maar nu toch wel lullig dat je een blunderende keeper hebt die volgende week EL speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |