wat is daar conservatief aan? is gewoon respectloos als je in een monogame relatie zit, zou me daar ook niet prettig bij voelenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ben ik conservatief als ik het ongemakkelijk vind als een maat die een vriendin heeft met een ander iemand naar huis gaat? (voor zover ik weet geen open relatie)
Tempo maat. Alles is hier tempo. Tik tok tik tok tempo.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme corona joch
Ik mijn TT uittypen
Misschien is ze wel makelaar en gaat ze een taxatie rapport voor hem maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is daar conservatief aan? is gewoon respectloos als je in een monogame relatie zit, zou me daar ook niet prettig bij voelen
Het wel en wee van de maat. Het is niet een van m'n beste vrienden, maar van vreemdgaan wordt een mens niet beter.quote:
Terwijl de zon ondergaat rijst eten langs de Mekongquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat zijn de juiste dingen dan om belangrijk te vinden?
Was vanavond nog op de radioquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit al heel de week in mijn hoofd
mag wel een taxatie maken van mijn dikke onbesneden lul in haar pruimquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Misschien is ze wel makelaar en gaat ze een taxatie rapport voor hem maken.
Als je last van blauwe ballen hebt welquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het wel en wee van de maat. Het is niet een van m'n beste vrienden, maar van vreemdgaan wordt een mens niet beter.
Weet jij veel wat voor afspraken ze hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het wel en wee van de maat. Het is niet een van m'n beste vrienden, maar van vreemdgaan wordt een mens niet beter.
Heeft hij de radio ook gehaald ja? Dacht meer dat het een culthitje was in de voetbalkantines en foute kroegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was vanavond nog op de radio
Had hem net uit m’n kop
Nu niet meer.
O O O O O O SENIORITAAAAAAA
Bemoei je gewoon met je eigen zaken zonder het sausje van je eigen moraal over anderen heen te storten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mag wel een taxatie maken van mijn dikke onbesneden lul in haar pruim![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je der ghb inquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin in koffie maar geen zin om nog vet lang wakker te blijven :/
Naja radioquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft hij de radio ook gehaald ja? Dacht meer dat het een culthitje was in de voetbalkantines en foute kroegen.
Is dit satire?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
zelf trance-muziek moet tegenwoordig al 'progresief' zijn.... kennen de sjw's dan echt geen grenzen? :/
Ik heb er dan ook niets van gezegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet jij veel wat voor afspraken ze hebben gemaakt.
Laat hem zelf zijn keuzes maken.
Goedzoquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook niets van gezegd.
Maar fijn dat je het topic even komt killen Naatjequote:
Naatje snapt nog niet dat sommige mensen af en toe willen neuken met elkaar kost wat kost.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar fijn dat je het topic even komt killen Naatje
Wat een bitch hèquote:Op vrijdag 7 februari 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar fijn dat je het topic even komt killen Naatje
Echt he. Best lopende sc van fokquote:
Je moet wel zelf de slingers ophangenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:26 schreef dud0r het volgende:
Gelukkig mortaxx. Nu kan het feest beginnen
Ik wilde naatje daarvoor regelenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet wel zelf de slingers ophangen
Wow wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kingroland zei nare dingen over jou
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar wil ik je gemoed niet mee bezwaren
Ja maar wat heb ik aan deze info als je niet gaat zeggen wat.quote:
Dat kingroland een hekel aan je heeft is al erg genoeg. Wil het niet verder uit de hand escalerenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik aan deze info als je niet gaat zeggen wat.
Jammer om te lezen dat @KingRoland mij haat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kingroland een hekel aan je heeft is al erg genoeg. Wil het niet verder uit de hand escaleren
Ben al onderwegquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jammer om te lezen dat @:kingroland mij haat.
Dat is een bijzonder vermoeiende user dus ik zou er geen oog minder om dicht doen vannacht als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jammer om te lezen dat @:kingroland mij haat.
Ooh doe ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder vermoeiende user dus ik zou er geen oog minder om dicht doen vannacht als ik jou was
Jij bent ook echt fucking vermoeiend soooowquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder vermoeiende user dus ik zou er geen oog minder om dicht doen vannacht als ik jou was
Dan ben je vast stoned.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent ook echt fucking vermoeiend soooow
Pech voor je dangggquote:
Wat niet is kan nog komenquote:
Jij ook Jimquote:
Ik heb het nog helemaal niet gezien.quote:
Ben niet ontevreden over mijn reflectiequote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij ziet iedere dag een joker
Als je in de spiegel kijkt hahahaha
Wat nou als ik ernaast zit en een blauwtje loop? Dan ben ik het lachtertje van het forumquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou je mag er gewoon vanuit gaan dat ik een vrouw ben.
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat nou als ik ernaast zit en een blauwtje loop? Dan ben ik het lachtertje van het forum
Waarom haat je mij?quote:
Ansichtkaarten? Stuur me morgen even dm dat ik moet kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb weer geshopt...![]()
en in Emmen City
Ja ook en oude boekjes en zo...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ansichtkaarten? Stuur me morgen even dm dat ik moet kijken.
Ja prima, niks te klagen. 👌🏻
Ga eens dingen kopen voor mijquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb weer geshopt...![]()
en in Emmen City
Welke drugs heb je gehad?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
HOOOOEEKAAMAKOOOEKKAAA HAN SOOLLLOOOOOO
HAAAHAAHAHAHAAAMMM...
Wat voor champignons zaten er op?quote:
fleurige blouse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wat voor champignons zaten er op?
Zie die kleuren!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fleurige blouse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op anoniem gaan ook niet, ze komen altijd weer terugquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:25 schreef InverHouse het volgende:
Dat blokken werkt ook voor geen meter.
Dat is wel heel erg laat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Het is half 11 en ik moet nog eten jongens
#livingontheedge
Lekker naar de lokale turk tochquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:29 schreef Fok-it het volgende:
#livingontheedge
Nee nee, wat gebakken aardappeltjes en stukje vlees. En een salade, maar die had ik al opquote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, wat gebakken aardappeltjes en stukje vlees. En een salade, maar die had ik al op
Ook prima, zoiets heb ik ook gehad vanavond, dikke primaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, wat gebakken aardappeltjes en stukje vlees. En een salade, maar die had ik al op
Kook jij vaak of je vriendin?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook prima, zoiets heb ik ook gehad vanavond, dikke prima
Afwisselend, ze werkt soms op rare tijden en dan moet ik wel. ( Of ik eet bij mamaquote:
Ik heb geen poes dus dan heb je toch een nadeel vaakquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou zeggen echt he maar ik mag dat niet zeggen.
Klasse vriend. Blij dat je eindelijk IF hebt opgepiktquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:29 schreef Fok-it het volgende:
#livingontheedge
Wat geëmancipeerd van jequote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ze er wel is ga ik sowieso niet koken
Ik ben dan vaak pas om zes uur thuis in de zomertijd, dan heb ik liever het eten al klaar staanquote:
Ja, gelijk heb je.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben dan vaak pas om zes uur thuis in de zomertijd, dan heb ik liever het eten al klaar staan
Als ik vrij ben of vroeg thuis vind ik het helemaal niet erg om te koken hoor, soms best leuk om een beetje culinair bezig te zijnquote:
Koken is echt zo enorm saaiquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik vrij ben of vroeg thuis vind ik het helemaal niet erg om te koken hoor, soms best leuk om een beetje culinair bezig te zijn
Ik vind het vooral leuk om culinair te eten. Niet om het te makenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik vrij ben of vroeg thuis vind ik het helemaal niet erg om te koken hoor, soms best leuk om een beetje culinair bezig te zijn
Beetje uitpakken met van alles en nog wat kan best leuk zijnquote:
Vind het zonde van de tijd en verveel mij stierlijk. Ben blij dat ik nooit hoef te kokenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje uitpakken met van alles en nog wat kan best leuk zijn
Dat eerste sowieso, maar maken kan ook best leuk zijn, beetje prutsen met alles.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om culinair te eten. Niet om het te maken
Niks mis met koken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind het zonde van de tijd en verveel mij stierlijk. Ben blij dat ik nooit hoef te koken
Je kunt ondertussen toch ook veel andere dingen doen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind het zonde van de tijd en verveel mij stierlijk. Ben blij dat ik nooit hoef te koken
Ja niet in mijn keuken. Dat wekt alleen maar ergernis opquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso, maar maken kan ook best leuk zijn, beetje prutsen met alles.
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat die momenten redelijk zeldzaam zijn
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet in mijn keuken. Dat wekt alleen maar ergernis op
Vertel. De Libelle lezen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kunt ondertussen toch ook veel andere dingen doen?
Nee..quote:
Ik zeg niet dat er wat mis mee is. Ik vind er alleen helemaal niks aan en vind het de moeite ook niet waard. Daarom ben ik blij dat ik het nooit hoef te doenquote:
Als je niet kookt heb je daar veel meer tijd voor. Dat noemt men een win-win situatiequote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee..
Posten in de ONZ SC natuurlijk!
Nieuw huisje komt dat wel goed. Want ik heb wel een brede smaak dus af en toe een bazenmaaltijdje maken is dan wel nice jaquote:
Doe je het weleens dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er wat mis mee is. Ik vind er alleen helemaal niks aan en vind het de moeite ook niet waard. Daarom ben ik blij dat ik het nooit hoef te doen
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:59 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Doe je het weleens dan?
Zelf koken is toch juist ideaal.?
Wat kook je vooral?quote:
Als ik voor mezelf zou koken dan zou ik altijd simpel eten. Heb ook niet die drang naar variatiequote:
Gewoon elke dag patat en wit brood tochquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf zou koken dan zou ik altijd simpel eten. Heb ook niet die drang naar variatie
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je niet kookt heb je daar veel meer tijd voor. Dat noemt men een win-win situatie
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nieuw huisje komt dat wel goed. Want ik heb wel een brede smaak dus af en toe een bazenmaaltijdje maken is dan wel nice ja
Jij zou op vakantie naar exotische oorden op zoek gaan naar de frikandellen savonds?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf zou koken dan zou ik altijd simpel eten. Heb ook niet die drang naar variatie
Moet je deze eens eten van Gordon Ramsay. Die is goedquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:03 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Van alles. Hollandse pot, spaghetti, lasagne etc...
Gordon Ramsayquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je deze eens eten van Gordon Ramsay. Die is goed
http://www.homelifeabroad(...)s/italian-meatballs/
Hm?quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon elke dag patat en wit brood toch
Ik weet dat het zijn beroep is maar ik weet zeker dat ik veel beter kan koken ook al is het mijn beroep niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je deze eens eten van Gordon Ramsay. Die is goed
http://www.homelifeabroad(...)s/italian-meatballs/
Ik zou op zoek gaan naar eten dat mij lekker lijktquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou op vakantie naar exotische oorden op zoek gaan naar de frikandellen savonds?
Zou haar wel snoeihard rakenquote:
Ik eet nog wel eens wit brood omdat er geen andere keuze meer is bij de supermarkt. Patat zeldenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon elke dag patat en wit brood toch
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet dat het zijn beroep is maar ik weet zeker dat ik veel beter kan koken ook al is het mijn beroep niet.
Ik nietquote:
Dat is wel een terechte klacht jaquote:
Die weten weer waar ze staanquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik straks in België ben bestel ik ook gewoon een patat mayo
Je moet vooral eten wat je lekker vind jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou op zoek gaan naar eten dat mij lekker lijkt
Ik ben wel zo'n zinnige klootzak dat ik die halve belg dan de toonbank over trekquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben wel zo'n zinnige klootzak dat als ze zeggen het is friet dat ik naar een andere snackbar ga
En als dat frikandellen zijn, wie ben jij dan om daarover te oordelen, hè.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet vooral eten wat je lekker vind ja
Ik oordeel nergens overquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
En als dat frikandellen zijn, wie ben jij dan om daarover te oordelen, hè.
Terechtquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel zo'n zinnige klootzak dat ik die halve belg dan de toonbank over trek
Zou ik niet doen. De mayonaise in België is echt zure troepquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel een terechte klacht ja![]()
Als ik straks in België ben bestel ik ook gewoon een patat mayo
Is prima te doen joh, vond het vroeger ook altijd wel lekker als ik daar op vakantie wasquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. De mayonaise in België is echt zure troep
Waarom heb je het dan ineens over frikandellen? Ga je nou ineens doen alsof dat geen elitaire sneer is naar het volk dat gewoon eet wat ze kennen/lekker vinden?quote:
Mij niet gezien broerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is prima te doen joh, vond het vroeger ook altijd wel lekker als ik daar op vakantie was
Dat zou wel een beetje raar zijn als je zelf ook frikandellen eetquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan ineens over frikandellen? Ga je nou ineens doen alsof dat geen elitaire sneer is naar het volk dat gewoon eet wat ze kennen/lekker vinden?
Dat mag, al ben je wel welkomquote:
Als je zoete troep wil bestel je maar een patatje appelmoest met een knakworst en een fristi!quote:
Nu ineens niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:22 schreef InverHouse het volgende:
Er post hier iemand die ik niet zie.
patat met appelmoes is serieus wel een prima combinatie andersquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zoete troep wil bestel je maar een patatje appelmoest met een knakworst en een fristi!
ZO HALLO DANquote:
Geef mij maar pindasausquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zoete troep wil bestel je maar een patatje appelmoest met een knakworst en een fristi!
Gelukkig kun jij geen TR zetten!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
De echte woud
Grootste mongool van FOK.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij geen TR zetten!
Ik vind dit niet kunnen nee. Hier gaan we werk van makenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
De echte woud
Grootste mongool van FOK.
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:22 schreef InverHouse het volgende:
Er post hier iemand die ik niet zie.
Van die veel te dunne en te hard gebakken frites van bij de McD zijn te doen met appelmoes, maar goed dikke vlaamse frieten het liefst met mayo of met ketchup als je toch op de zoete tour gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
patat met appelmoes is serieus wel een prima combinatie anders
Ben jij zo iemand die ketchup boven curry prefereert?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van die veel te dunne en te hard gebakken frites van bij de McD zijn te doen met appelmoes, maar goed dikke vlaamse frieten het liefst met mayo of met ketchup als je toch op de zoete tour gaat.
Frieten is zo kinderlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van die veel te dunne en te hard gebakken frites van bij de McD zijn te doen met appelmoes, maar goed dikke vlaamse frieten het liefst met mayo of met ketchup als je toch op de zoete tour gaat.
Vind ik ook. Die woud liegt weer alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen nee. Hier gaan we werk van maken
Ligt aan waar het bij geserveerd word en of ik zin in zoet/hartig wil hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die ketchup boven curry prefereert?
Vertel, waar lieg ik over?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:30 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Vind ik ook. Die woud liegt weer alles bij elkaar.
Daar moet ik je gelijk in geven. Maar dan nog noem ik de dingen liever bij hun feitelijke benamingquote:
Jij bent echt de enige die zich druk maakt, en zo heerlijk om op de kast te krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:32 schreef InverHouse het volgende:
Blijft apart dat FOK users als woud de hand boven het hoofd blijft houden.
Je zet alleen jezelf voor lul hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die zich druk maakt, en zo heerlijk om op de kast te krijgen
Bijzonderquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt aan waar het bij geserveerd word en of ik zin in zoet/hartig wil hebben.
Ik vind dat, wat is daar een leugen aan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:34 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat snap jij niet idd, had ik kunnen weten
Hoi woudjequote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat, wat is daar een leugen aan?
Vertel het gewoon of donder op
Patat dusquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Maar dan nog noem ik de dingen liever bij hun feitelijke benaming
Jij neemt het internet te serieus, dat is niet mijn probleemquote:
Ik mag je gewoon niet, meer is het niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij neemt het internet te serieus, dat is niet mijn probleem
Dag mag best, maar is het dan nodig om dat steeds op te rakelen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:42 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik mag je gewoon niet, meer is het niet.
Je weet vast wel waarom.
Jij moet mij met rust laten met je grote bek.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dag mag best, maar is het dan nodig om dat steeds op te rakelen?
Laat mij dan gewoon lekker met rust en ga niet achterbaks lopen zuigen![]()
Mij heb je er in ieder geval niet mee, want ik zit hardop lachend achter mijn pc
Ik doe verder niet zo veel makkerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Jij moet mij met rust laten met je grote bek.
Zegt al genoeg dat je hardop lachend achter je pc zit droeftoeter
Stop met deze onzin (kloon)quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik doe verder niet zo veel makker![]()
En ja ik kan erg hard lachen om mensen die hun eigen problemen projecteren op anderen om er zelf maar zo goed mogelijk uit te komen om hun zielige leven te verantwoorden
Het zou niet nodig moeten moeten zijn nee, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:50 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Stop met deze onzin (kloon)![]()
Echt niet nodig dit
Schei eens ff uit, ga dmen met hem ofzoquote:
Ja veel verder dan dit kom je niet hé?quote:
Schei zelf uit.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei eens ff uit, ga dmen met hem ofzo
Kan niet joh, hij kan mijn posts ook niet lezen omdat hij mij geblokkeerd heeftquote:Op zondag 9 februari 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei eens ff uit, ga dmen met hem ofzo
Woud doe normaalquote:Op zondag 9 februari 2020 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja veel verder dan dit kom je niet hé?
Zoek het uit man
Waarmee?quote:
Of doe zelf even normaal, echt laat het los, worden we allemaal gelukkiger vanquote:
Ik verdedig niemand. Ik heb alleen geen zin dat je deze sc verneukt met dat gescheld van je.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:06 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Met het verdedigen van dat homo vriendje van je.
De sc is toch al verneukt en ik scheld nietquote:Op zondag 9 februari 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verdedig niemand. Ik heb alleen geen zin dat je deze sc verneukt met dat gescheld van je.
Blah blahquote:Op zondag 9 februari 2020 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Of doe zelf even normaal, echt laat het los, worden we allemaal gelukkiger van
Mongool, kneus, loser is toch echt schelden meidquote:Op zondag 9 februari 2020 00:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
De sc is toch al verneukt en ik scheld niet
Dat is toch normaal hier?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mongool, kneus, loser is toch echt schelden meid
Gewoon even op bulkchat .Genoeg magic dicks.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
Baal er wel van dat er morgen geen voetbal is, geen MAGIC DICK morgen
Maar als je hem zo'n mongool vind waarom blijf je dan hier?quote:
Post eens met je normale accountquote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
Baal er wel van dat er morgen geen voetbal is, geen MAGIC DICK morgen
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon even op bulkchat .Genoeg magic dicks.
@:Charleskinbote kan je daar wel bij helpen
Welke is dat dan?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Post eens met je normale account
Waarom niet, die gek zit toch ook in dts te zuigen.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je hem zo'n mongool vind waarom blijf je dan hier?
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef R-woud93 het volgende:
@:jezus
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Social Media
Nee daar zitten een paar toffe users die ik ook ken van andere SC's waar ik dan mee praat, jij bent ook echt de enige die zo naar doetquote:Op zondag 9 februari 2020 00:12 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Waarom niet, die gek zit toch ook in dts te zuigen.
@GODquote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef R-woud93 het volgende:
@:jezus
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Social Media
Als ik dat postaantal zie van al die accounts bij elkaar zijn wij allen groter dan alle godenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:God
@:Maria
@:Jozef
@:Allah
@:Mohammed
@:Boeddha
Dat denk jijquote:Op zondag 9 februari 2020 00:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee daar zitten een paar toffe users die ik ook ken van andere SC's waar ik dan mee praat, jij bent ook echt de enige die zo naar doet
Haha 45k pasquote:Op zondag 9 februari 2020 00:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik dat postaantal zie van al die accounts bij elkaar zijn wij allen groter dan alle goden
Ja prima joh, dan mogen ze mij dat zelf gaan vertellen.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
In dm hoor ik hele andere dingen over je (vooral negatief).
Begin er net lekker in te komenquote:
Blijf maar weg dan, want men denkt zo over je.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja prima joh, dan mogen ze mij dat zelf gaan vertellen.
En als ze dat massaal gaan doen kom ik er nooit meer! (tip!)
Nee je hebt nog wel even te gaan. Dit ook pas je eerste SC?quote:
Nooit eerder gelezen of gemerkt, dm ze maar dat ze mij een dm kunnen sturen dat ik er niet meer mag postenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Blijf maar weg dan, want men denkt zo over je.
Logisch, want dm mag niet openbaar he.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nooit eerder gelezen of gemerkt, dm ze maar dat ze mij een dm kunnen sturen dat ik er niet meer mag posten
3e, van VBL SC (waar ik weinig poste) naar DTS gegaan in de leuke tijd zonder debielen naar de ONZ SCquote:Op zondag 9 februari 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je hebt nog wel even te gaan. Dit ook pas je eerste SC?
Livetopics heb ik vroeger heel veel in gepost. Toen Stijn nog een puber was. Genot was datquote:Op zondag 9 februari 2020 00:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
3e, van VBL SC (waar ik weinig poste) naar DTS gegaan in de leuke tijd zonder debielen naar de ONZ SC
Ik was meer van de livetopics, nog steeds wel eigenlijk
Geef maar door, ik hoor het vanzelf vriendquote:Op zondag 9 februari 2020 00:23 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Logisch, want dm mag niet openbaar he.
Maar genoeg gekregen over jou.
Lul niet zo domquote:Op zondag 9 februari 2020 00:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
3e, van VBL SC (waar ik weinig poste) naar DTS gegaan in de leuke tijd zonder debielen naar de ONZ SC
Ik was meer van de livetopics, nog steeds wel eigenlijk
@Ajacied422 genotquote:Op zondag 9 februari 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Livetopics heb ik vroeger heel veel in gepost. Toen Stijn nog een puber was. Genot was dat
Nee ik meen het, ik verwacht morgen een volle DM box, anders beginnen we lekker een pol in DTSquote:
Dit is SC-nummer 5 alweer voor mijquote:
Doe je best.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik meen het, ik verwacht morgen een volle DM box, anders beginnen we lekker een pol in DTS
Er wordt ook veel gewisseld, ga vaak met de leuke users mee en een aantal kom ik vaak terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |