wat is daar conservatief aan? is gewoon respectloos als je in een monogame relatie zit, zou me daar ook niet prettig bij voelenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ben ik conservatief als ik het ongemakkelijk vind als een maat die een vriendin heeft met een ander iemand naar huis gaat? (voor zover ik weet geen open relatie)
Tempo maat. Alles is hier tempo. Tik tok tik tok tempo.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme corona joch
Ik mijn TT uittypen
Misschien is ze wel makelaar en gaat ze een taxatie rapport voor hem maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is daar conservatief aan? is gewoon respectloos als je in een monogame relatie zit, zou me daar ook niet prettig bij voelen
Het wel en wee van de maat. Het is niet een van m'n beste vrienden, maar van vreemdgaan wordt een mens niet beter.quote:
Terwijl de zon ondergaat rijst eten langs de Mekongquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat zijn de juiste dingen dan om belangrijk te vinden?
Was vanavond nog op de radioquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit al heel de week in mijn hoofd
mag wel een taxatie maken van mijn dikke onbesneden lul in haar pruimquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Misschien is ze wel makelaar en gaat ze een taxatie rapport voor hem maken.
Als je last van blauwe ballen hebt welquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het wel en wee van de maat. Het is niet een van m'n beste vrienden, maar van vreemdgaan wordt een mens niet beter.
Weet jij veel wat voor afspraken ze hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het wel en wee van de maat. Het is niet een van m'n beste vrienden, maar van vreemdgaan wordt een mens niet beter.
Heeft hij de radio ook gehaald ja? Dacht meer dat het een culthitje was in de voetbalkantines en foute kroegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was vanavond nog op de radio
Had hem net uit m’n kop
Nu niet meer.
O O O O O O SENIORITAAAAAAA
Bemoei je gewoon met je eigen zaken zonder het sausje van je eigen moraal over anderen heen te storten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mag wel een taxatie maken van mijn dikke onbesneden lul in haar pruim![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je der ghb inquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin in koffie maar geen zin om nog vet lang wakker te blijven :/
Naja radioquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft hij de radio ook gehaald ja? Dacht meer dat het een culthitje was in de voetbalkantines en foute kroegen.
Is dit satire?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
zelf trance-muziek moet tegenwoordig al 'progresief' zijn.... kennen de sjw's dan echt geen grenzen? :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |