SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Gelieve verwijderen
Moest aan je aquarium denken en dat je nu Frank Visser kijkt, veel spass manquote:
Je lijst aan muziek ik ga het checken Fever Ray ken ik volgens mij al.quote:
Voel je niet schuldig hoor, maar vooral welkom hierquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat was het hem dus, voelde me beetje schuldig alleen ik de hele tijd hier. Opeens zit hier een wildvreemde in jullie toko, ik dacht juist dat ik je verveelde.
@:ToT is hem ook al gepeerd.
Bedankt, ik aard lastig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voel je niet schuldig hoor, maar vooral welkom hier
Ja zeer zeker welkomquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt, ik aard lastig.Maar jullie zijn wel vriendelijk.
Gewoon gezellig blijven mee kletsen, komt vanzelf goedquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dankeschön.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon gezellig blijven mee kletsen, komt vanzelf goed
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is wel klotezelfs met een beestje maak je veel tijden mee. Vooral een kat die je soms oppakt of aait en waar je toch dingen mee deelt. Is wel normaal dat je je kat mist, maar hij heeft wel een mooi leven bij je gehad! Als hij de keuze had was hij bij je gebleven maar helaas had hij dat zelf ook niet in de hand.
Ik weet niet of je daar troost in kan vinden, maar ik weet zeker dat hij jou ook mist in de kattenhemel.
je bent niet de enige die dat heeft, ik heb daar met veel dingen/situaties snel 'last'vanquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jammer, hindert dat je vaak denk je? Wel extra zuur van je kat dan.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
je bent niet de enige die dat heeft, ik heb daar met veel dingen/situaties snel 'last'van
post hier zelf ook nog niet zo lang , en ik vind dit een chille plek
Dat aarden is iets wat bij mij tijd nodig heeft, of het voelt meteen goed, of helemaal niet ,maar dan ben ik ook snel wegquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jammer, hindert dat je vaak denk je? Wel extra zuur van je kat dan.Toch een beetje een maatje dat wegvalt. Maar ik weet zeker dat hij zijn pootjes nu ergens neerzet op een beter plekje ver weg van de Weltschmerz die deze wereld rijk is.
Het is hier zeker leuk. Ook wel iets volwassener, krijg ik het idee. Op andere plekken voel ik me soms weer 16.
Haha ik ben ook vaak snel weg. Laatste tijd word ik wel wat rustiger hierin. Maar ik snap je wel eigenlijk. Alleen ADD heb ik geen ervaring mee. Het lijkt me vervelend maar het is een aspect dat niet definieert wie je bent. Het is slechts een aspect dat een deel van jou uitmaakt, wel een aspect waar zwaarder aan getild wordt omdat dat het vreemd is voor de meeste en mensen moeilijk kunnen omgaan met dingen die vreemd voor ze zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat aarden is iets wat bij mij tijd nodig heeft, of het voelt meteen goed, of helemaal niet ,maar dan ben ik ook snel weg' Ik heb ADD dus dat maakt dingen soms wat onhandig of lastiger ...
maar dat is hier niet aan de orde, de meesten zijn hier eigenlijk gewoon relaxt ...toffe users en zulks![]()
Dat van mijn kat: hij was al op leeftijd, ik was haske gek met hem , en hij was ook erg gehecht aan mij . Het verdriet is tijdelijk ,heeft een plek nodig en dat komt wel goed![]()
Welkom iig
Heet je toevallig Joost?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ik ben ook vaak snel weg. Laatste tijd word ik wel wat rustiger hierin. Maar ik snap je wel eigenlijk. Alleen ADD heb ik geen ervaring mee. Het lijkt me vervelend maar het is een aspect dat niet definieert wie je bent. Het is slechts een aspect dat een deel van jou uitmaakt, wel een aspect waar zwaarder aan getild wordt omdat dat het vreemd is voor de meeste en mensen moeilijk kunnen omgaan met dingen die vreemd voor ze zijn.
Gelukkig, tijd geneest de meeste dingen die van emotionele aard zijn. Er is ook niets mis mee om droevig te zijn om zulke dingen. Dat het je aangrijpt bewijst ook maar weer hoe gehecht je aan het diertje was.![]()
Bedankt![]()
Nee ik ben daar te melancholisch voor.quote:
Maar niet zomaar weggaan hier, als wat is of zo ik en @ToT helpen wel toch ToT?quote:
Ik vind het hier veel te leukquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maar niet zomaar weggaan hier, als wat is of zo ik en @:ToT helpen wel toch ToT?
Ik laat mij niets afpakkenquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goed zolaat je dat niet afpakken in ieder geval.
En dus te wijs.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik laat mij niets afpakkenDaar ben ik te oud voor
Eigenwijs wel ja,...maar dat staat los van mijn leeftijdquote:
Noem me iemand die niet eigenwijs is, die moet ik nog vinden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigenwijs wel ja,...maar dat staat los van mijn leeftijd![]()
Ja en ik hou durrrvanquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Noem me iemand die niet eigenwijs is, die moet ik nog vinden.
Vergeet wel niet heel soms water bij de wijn te doen.quote:
Ik heb meer moeite met mensen die (voor mijn gevoel) heel erg meegaand zijn,quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vergeet wel niet heel soms water bij de wijn te doen.Maar dat is lastig voor iedereen denk ik.
Mensen die meegaand zijn, dan voel ik me als een vogelhuisje, sommige zoeken bescherming en andere willen profiteren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met mensen die (voor mijn gevoel) heel erg meegaand zijn,
En bij sommige zaken heb ik er geen enkel probleem mee om wat water bij de wijn te doen , ligt wel aan de situatie /mensen zeg maar
quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mensen die meegaand zijn, dan voel ik me als een vogelhuisje, sommige zoeken bescherming en andere willen profiteren.
Ik snap je.
Uhuh!!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
In een ander leven was ik dichter geworden.
Dat weet ik eigenlijk niet ...meer overdag volgens mijquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is wel erg rustig hier, normaal zijn er toch veel meer...
Hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is heel erg anders dan Jezus van Sirach en zijn wijsheidsboeken.
Ja ik weet niet of we in overtreding zijn omdat er dag staat.......quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet ...meer overdag volgens mij
Maar bedankt voor het delen, de freakshow van vandaag ook weer gehad goed begin van de vrijdag.quote:
Er was eerst ook een nachtbagger, volgens mij , maar zoals je zelf ook al zei: het is veel rustiger geworden op FOK, nachtbagger zie ik al tijden niet meerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of we in overtreding zijn omdat er dag staat.......
[..]
Maar bedankt voor het delen, de freakshow van vandaag ook weer gehad goed begin van de vrijdag.![]()
Yo ik ga nu ook, na het zien van die clip is het alsof de artiest of moet ik tovenaar zeggen? Alle energie uit mij heeft gesleurd.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was eerst ook een nachtbagger, volgens mij , maar zoals je zelf ook al zei: het is veel rustiger geworden op FOK, nachtbagger zie ik al tijden niet meer![]()
Slaap lekker alvast
Komt goed , jij ookquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Yo ik ga nu ook, na het zien van die clip is het alsof de artiest of moet ik tovenaar zeggen? Alle energie uit mij heeft gesleurd.
Slaap lekker en droom maar over iets leuks.
Ik was met de autoquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Traag kwartiertje sjonguh jonguh jonguh
Mogguh makker
Echt hequote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]__!!!! Slapen. Dat doe ik wel als ik deaud ben.
Dat dus. Maar voorlopig wil ik nog wel leven want dood zijn duurt zo langquote:
Ja eens.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar voorlopig wil ik nog wel leven want dood zijn duurt zo lang
Geniet je dan ook van je slaap als je dat bent? Of maakt dat jou niet uitquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]__!!!! Slapen. Dat doe ik wel als ik deaud ben.
Leg ik naast mij neerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Geniet je dan ook van je slaap als je dat bent? Of maakt dat jou niet uit
kom danquote:
@Geerdquote:
glijdt de trein beterquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geef het door, sperma op het spoor
Kan zo een liedje van borsato in!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geef het door, sperma op het spoor
Vandaag is zaaaaaaad, de kleur van haar lippen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan zo een liedje van borsato in!
Helloquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:51 schreef Fernweh het volgende:
Ik kom nu ook net binnen door de saloon.
Een melk met rum graag.
Pizza tonijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk iets makkelijks want laat thuis.
Funghi is het betere werk ja. Misschien dat ik ook voor Italië kies dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al ben ik meer van de funghi tegenwoordig.
Lekker man.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Funghi is het betere werk ja. Misschien dat ik ook voor Italië kies dan.
Pasta of pizza. Pragmatische mensen die Italianen alleen jammer dat ze alles uitstellen naar manana.quote:
True.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Pasta of pizza. Pragmatische mensen die Italianen alleen jammer dat ze alles uitstellen naar manana.
Me2quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:30 schreef Fernweh het volgende:
Zou er wel weer eens heen willen Italië.
Ook geen verkeerde keuze.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al ben ik meer van de funghi tegenwoordig.
Zou ook nog wel naar Rome willen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:30 schreef Fernweh het volgende:
Zou er wel weer eens heen willen Italië.
Zelf ook niet geweest maar wil het wel een keer gezien hebben. Als het niet al te druk isquote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nooit geweest. Is dat leuk? Lijkt me zeer kerkelijk.
Florence en Venetië vond ik persoonlijk leuker dan Rome. Buiten het cetrum is Rome maar een doorsnee Italiaanse stad. Venetië heeft qua architectuur veel meer te bieden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zelf ook niet geweest maar wil het wel een keer gezien hebben. Als het niet al te druk is![]()
Vond Florence een leuke stad. En Venetië was ook wel leuk om gezien te hebben.
Florence had ik net niet gered wel Pisa en Lucca. En nog wat plekken aan zee, ook bij de plek waar de poëet Shelley is gestorven.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zelf ook niet geweest maar wil het wel een keer gezien hebben. Als het niet al te druk is![]()
Vond Florence een leuke stad. En Venetië was ook wel leuk om gezien te hebben.
Met jou heb ik zo een appeltje te schillen als die koptelefoon niet goed is.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Met jou heb ik zo een appeltje te schillen als die koptelefoon niet goed is.![]()
Ben benieuwd hoe die is, Ik hoop goed wil weer een beetje meer muziek gaan luisteren.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
WKN / Voorspel de zwaarste windstoot voor zondag
Liet net tijdens het fappen een scheet. Was een heuse rukwind
Nou fijn ...maar het gaat ..ff wakker worden, heb beroerde nachten gehadquote:
Oef, hoezo dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou fijn ...maar het gaat ..ff wakker worden, heb beroerde nachten gehad
Uhuhuquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
WKN / Voorspel de zwaarste windstoot voor zondag
Liet net tijdens het fappen een scheet. Was een heuse rukwind
Dacht ik al wel!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben nog aan het rouwen om de kat
Dat zin in het weekend begrijp ikquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kantuurhumor combinatie met zin in het weekend
Zolang het niet op Facebook heb gestaan vind ik het best.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Ja ik heb die koptelefoon zelf niet uitgeprobeerd, maar ik heb in de loop der tijd veel enthousiaste geluiden er over gelezen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zolang het niet op Facebook heb gestaan vind ik het best.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sterkte en knuffelquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Neem de tijd en dwing jezelf tot niks, gewoon ondergaan wat je voelt met een positieve blik naar het volgende stapje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja ...gaat nog wel ff een tijdje duren
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Neem de tijd en dwing jezelf tot niks, gewoon ondergaan wat je voelt met een positieve blik naar het volgende stapje.
Jawel hoor..het heeft gewoon ff tijd nodig ..het hoort bij het leven , maar ik blijf het lastige dingen vindenquote:
Ik ben net met mini-ToT buiten geweest om hem daar wat rond te laten hobbelen in het zonnetje!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:02 schreef puzziepie het volgende:
Wat een mooi weer trouwens![]()
Ik zie zon
Nee ..prachtig zonnig weertje maar verdomde fris buitenquote:
Awwwquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben net met mini-ToT buiten geweest om hem daar wat rond te laten hobbelen in het zonnetje!
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze keer maar een kwartiertje; zijn beentjes leken nogal moe te zijn.
Zulke dingen blijven altijd lastig. Heb ik ook vaak moeite mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jawel hoor..het heeft gewoon ff tijd nodig ..het hoort bij het leven , maar ik blijf het lastige dingen vinden![]()
Wat een mooi weer trouwens![]()
Ik zie zon
Kleine fitboyquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De vorige keren liep hij zo een half uur!
Ik neem ook geen kat meer, Dit was de laatste van de drie die ik had , ze zijn allemaal best wel oud geworden ..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke dingen blijven altijd lastig. Heb ik ook vaak moeite mee.
Ja dinsdag iets van rond de 40 kilometer gewandeld in de regen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ..prachtig zonnig weertje maar verdomde fris buiten![]()
![]()
Ik ben toe aan warm weer ...zodat ik weer zin krijg in lopen![]()
Want dit is voor mij geen loop weer![]()
Brrr
Wow!! Voor de leuk?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dinsdag iets van rond de 40 kilometer gewandeld in de regen.was wel even aanpoten.
Snap ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik neem ook geen kat meer, Dit was de laatste van de drie die ik had , ze zijn allemaal best wel oud geworden ..
Fiets heb sinds vorig weekend mee naar huis genomen. Ik had hem al begin januari laten afstellen. Het is slechts een kleine upgrade tov de vorige, maar een nieuwe fiets is altijd lekker!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je je fiets al binnen? Of getest?
Ja dat lijkt me een heerlijk gevoel!!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fiets heb sinds vorig weekend mee naar huis genomen. Ik had hem al begin januari laten afstellen. Het is slechts een kleine upgrade tov de vorige, maar een nieuwe fiets is altijd lekker!
Heb je een racefiets? Heb ik ook een tijdje gehad. Niet mijn ding uiteindelijk, maar wel leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fiets heb sinds vorig weekend mee naar huis genomen. Ik had hem al begin januari laten afstellen. Het is slechts een kleine upgrade tov de vorige, maar een nieuwe fiets is altijd lekker!
Ah!! Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Om even weg te zijn en mijn hoofd leeg te maken.
Ik ook, een heel erg ouwe!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heb je een racefiets? Heb ik ook een tijdje gehad. Niet mijn ding uiteindelijk, maar wel leuk.
Ik moet eigenlijk meer trainen dan ik momenteel doe. Vanaf maart moet ik rond de 300km fietsen en twee tot drie uur krachttraining per week om op wedstrijd conditie te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een heerlijk gevoel!!![]()
Train /fiets je veel? (ik heb er duidelijk geen verstand van hoe dat werkt qua dat![]()
Winterjas aanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk meer trainen dan ik momenteel doe. Vanaf maart moet ik rond de 300km fietsen en twee tot drie uur krachttraining per week om op wedstrijd conditie te zijn.
Alleen is het nu nog beetje koud om buuten die kilometers te fietsen.
Het moet ook maar net leuk vinden en blijven vinden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heb je een racefiets? Heb ik ook een tijdje gehad. Niet mijn ding uiteindelijk, maar wel leuk.
Werkte het?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!! Heel herkenbaarDat is ook waarom ik ben gaan lopen
Vond vooral dat kliksysteem met die trappers zo vervelend en het moeten dragen van een helm. Dat laatste hoefde natuurlijk niet, maar was wel verstandiger. Ooit een groepje gezien die berg afgingen die die helm lag in twee stukken, maar dat krijg je als je zo hard gaat als je kan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, een heel erg ouwe!Kon 'm aan de straatstenen niet kwijt!
Nu hebben mijn vrouw en ik beiden een mountainbike, wat ook niet ideaal is met een kleine.
(Die zit nu voorop.)
Ja het zijn heel stevige fietsen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Werkte het?
[..]
Vond vooral dat kliksysteem met die trappers zo vervelend en het moeten dragen van een helm. Dat laatste hoefde natuurlijk niet, maar was wel verstandiger. Ooit een groepje gezien die berg afgingen die die helm lag in twee stukken, maar dat krijg je als je zo hard gaat als je kan.
Mountainbike is wel stevig toch? Ik heb een tweedehands fiets gekocht bij de fietsenmaker die van een man was die niet meer onder de levende is. Maar die heeft 3 versnellingen of zo, het liefst heb ik er gewoon eentje zonder versnellingen.
Ga je ook echt mountainbiken met je vrouw soms of deden jullie dat?
Dat doe je dan goed, ik zou die discipline niet hebben. Vind je het leuk om te doen of is vooral het winnen leuk?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk meer trainen dan ik momenteel doe. Vanaf maart moet ik rond de 300km fietsen en twee tot drie uur krachttraining per week om op wedstrijd conditie te zijn.
Smakelijkquote:
Geduld is een schone zaak, je noemt jezelf haags_kwartiertje maar kan niet eens wachten voor een minuutje!quote:
Eensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Smakelijk
[..]
Geduld is een schone zaak, je noemt jezelf haags_kwartiertje maar kan niet eens wachten voor een minuutje!
Tssk jij bent er zo eentje die met een hamer een schroef erin gaat draaien?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het zijn heel stevige fietsen.
En nee, we toeren gewoon rond en gaan het asfalt eigenlijk nooit af!
Hehehe neuh, ik dacht dat we wat meer door de bospaden zouden gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tssk jij bent er zo eentje die met een hamer een schroef erin gaat draaien?
Ik heb leverworst gehaaldquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boterhammen met kipfilet
Vooral om op conditie te blijven en wedstrijden fietsen vind ik eigenlijk het leukst.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat doe je dan goed, ik zou die discipline niet hebben. Vind je het leuk om te doen of is vooral het winnen leuk?
Ach ja je hebt wel een goede vering voor drempels. Maar je vrouw blijft liever op de bekende wegen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe neuh, ik dacht dat we wat meer door de bospaden zouden gaan.
Het leven komt altijd in de weg zitten, wat een spelbreker. Soms zou je het leven gewoon eens goed willen afrossen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral om op conditie te blijven en wedstrijden fietsen vind ik eigenlijk het leukst.
Ik heb tijdens mijn middelbare school op redelijk niveau gefietst maar uiteindelijk door omatandigheden daarmee gestopt en uiteindelijk weinig tijd ervoor want drukke baan en zulks op een gegeven moment.
Ze houdt sowieso niet zo van fietsen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach ja je hebt wel een goede vering voor drempels. Maar je vrouw blijft liever op de bekende wegen?
Trouwens, je signature, gaat dat hier over?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het leven komt altijd in de weg zitten, wat een spelbreker. Soms zou je het leven gewoon eens goed willen afrossen.
Bijna alle vrouwen zijn daarin wel gelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze houdt sowieso niet zo van fietsen.Paar keer in de zomer of zo.
Nee gaat niet daarover, ik weet al niet meer waar ik dat vandaan heb gehaald eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Trouwens, je signature, gaat dat hier over?
Maar ook echt he!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het leven komt altijd in de weg zitten, wat een spelbreker. Soms zou je het leven gewoon eens goed willen afrossen.
Ah!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen zijn daarin wel gelijk.
[..]
Nee gaat niet daarover, ik weet al niet meer waar ik dat vandaan heb gehaald eigenlijk.Volgens mij vertaald uit een liedje.
Niet 1300cc knallenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een motorblok op de fiets monteren waar je aan kunt warmen!
1200cc of zo.
Heb heel wat appeltjes te schillen met het leven.quote:
Vond het wel een leuke tekst.quote:
Geen 45000 cc met 450 pk fhonenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heb heel wat appeltjes te schillen met het leven.
[..]
Vond het wel een leuke tekst.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen 100.000 cc met 450 pk fhonen
Ik heb er eentje met een diesel aggregaatquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft een weelderige haarbos, dus heeft hij een stevige föhn nodig!
Die strijd is mij onbekend, ik mm het gewoon en klaar is Fernweh.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft een weelderige haarbos, dus heeft hij een stevige föhn nodig!
Als je Kim Jung Un lief aankijkt kan je misschien eentje op kernenergie krijgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met een diesel aggregaat
Ja!!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja voor mij werkt lopen ontzettend goedquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Werkte het?
[..]
Vond vooral dat kliksysteem met die trappers zo vervelend en het moeten dragen van een helm. Dat laatste hoefde natuurlijk niet, maar was wel verstandiger. Ooit een groepje gezien die berg afgingen die die helm lag in twee stukken, maar dat krijg je als je zo hard gaat als je kan.
Mountainbike is wel stevig toch? Ik heb een tweedehands fiets gekocht bij de fietsenmaker die van een man was die niet meer onder de levende is. Maar die heeft 3 versnellingen of zo, het liefst heb ik er gewoon eentje zonder versnellingen.
Ga je ook echt mountainbiken met je vrouw soms of deden jullie dat?
Lopen is wel fijn, ik loop ook graag.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja voor mij werkt lopen ontzettend goed![]()
Ik had nooit kunnen bedenken dat ik lopen zo leuk vond![]()
![]()
Mijn moeder liep altijd met een vriendin het Pieterpad , iedere keer een deel van dat pad .,.en dan vertelde ze daarover en had ik in mezelf altijd zoiets van 'ik wou dat ik liep voor de leuk![]()
Het leek me heerlijk dat je dat leuk vind om te doen,
Het leek me saai om in mijn eentje te lopen , vond het wel altijd erg tof om samen met haar te lopen als we een paar dagen weg waren.
Maar sinds een paar jaar is lopen juist datgene waar ik energie van krijg, en waarin ik tegelijkertijd mijn hoofd in leeg kan maken.
Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen , heb nu 5 maanden niets gedaan, loop te kwakkelen met mijn gezondheid en energie , de donkere dagen en de kou hielden me tegen. Ik hoop dat dat snel beter wordt, dat het warmer wordt ( lekker genoeg om weer te gaan lopen iig)
Maar ik vind het heerlijk
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gaat dit over motoren toevallig, jullie zijn me helemaal kwijt.
quote:
Ik woon niet in Het Gooi.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
stuur mij al uw goud en ik stuur geld
40 km is ook niet niets, en dan met zware rugzak?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Lopen is wel fijn, ik loop ook graag.
Het Pieterpad lijkt me wel leuk om eens te bewandelen, maar teveel mensen daar. Leuk dat je wel gevonden hebt in het wandelen. Voor mij is het gewoon een kwestie van een zware rugzak meesjouwen dan voel ik me een soort pakezel, en dan denk ik, nu draag ik mijn last fysiek, dus het kan mijn hoofd uit.
Jammer van je gezondheid, ik kwakkel er ook een beetje mee, de 40 kilometer die ik liep waren niet verstandig, maar op de blaren zitten en zo. Nu probeer ik een beetje te schrijven en muziek te luisteren dat helpt soms ook.
Ik luister melancholische liedjes die ik heb verzameld en loop dan wat rond. Ja ik heb toen een zak zand gekocht van 25 kilo en daar heb ik pakketten van gemaakt met tape en puinzakken. Ik geloof dat ik toen wat zakken heb gemaakt van verschillende gewichten. Wet niet meer wat ik gekozen heb, ik geloof 15 - 10 en 5. Nu lig ik weer een tijdje uit de running ik moet niet zo ver gaan en op pijn doorlopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
40 km is ook niet niets, en dan met zware rugzak?![]()
Damn!! Dat doe ik dan weer niet![]()
Ik loop trouwens het beste op techno![]()
Oortjes in en gaan met die banaan ....heerlijk
Nee dat is idd niet goed ,...beter wat minder kilo's en/of minder kilometersquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik luister melancholische liedjes die ik heb verzameld en loop dan wat rond. Ja ik heb toen een zak zand gekocht van 25 kilo en daar heb ik pakketten van gemaakt met tape en puinzakken. Ik geloof dat ik toen wat zakken heb gemaakt van verschillende gewichten. Wet niet meer wat ik gekozen heb, ik geloof 15 - 10 en 5. Nu lig ik weer een tijdje uit de running ik moet niet zo ver gaan en op pijn doorlopen.
Ja ik ga nu juist voor veel kilo's in de rugzak en minder kilometers. Liever 10 kilometer met 25 kilo dan 50 km met 10 kilo.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat is idd niet goed ,...beter wat minder kilo's en/of minder kilometers
Ik ben nooit bezig met notes.. ik zie ook totaal niet het nut van dat hele note gedoe : wanneer je ze krijgt en waarom ...ik vind dat allemaal maar onzin en dom gedoequote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haagse KOEKOEK !
Zal maar niet vertellen wat een Haagse koekoeksklok zegt. Krijg ik er wéér een note bij
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik ga nu juist voor veel kilo's in de rugzak en minder kilometers. Liever 10 kilometer met 25 kilo dan 50 km met 10 kilo.
Slaat ook helemaal nergens op.Of je krijgt een ban voor wangedrag / waarschuwing. Maar dat trieste genote voor wat je jaaaaaren geleden een keer gezegd hebtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nooit bezig met notes.. ik zie ook totaal niet het nut van dat hele note gedoe : wanneer je ze krijgt en waarom ...ik vind dat allemaal maar onzin en dom gedoe
dat is om de voorbeeld users te onderscheiden van de niet voorbeeld usersquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nooit bezig met notes.. ik zie ook totaal niet het nut van dat hele note gedoe : wanneer je ze krijgt en waarom ...ik vind dat allemaal maar onzin en dom gedoe
Tja..en wat is wangedragquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Slaat ook helemaal nergens op.Of je krijgt een ban voor wangedrag / waarschuwing. Maar dat trieste genote voor wat je jaaaaaren geleden een keer gezegd hebt__!
Weet niet eens wat dat zijn maar als ik het niet weet heb ik er ook geen last van.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ja duidelijk misschien morgen weer eens proberen als mijn benen weer kunnen.quote:
Ik heb heel weinig notesquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is om de voorbeeld users te onderscheiden van de niet voorbeeld users
ik ben een van de meest voorbeeldige users. 0 notes, 0 bans.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig notes![]()
Dus eigenlijk ben ik een voorbeeld user![]()
![]()
Hmmzz en dat terwijl ik heel veel gezeik heb gehad met een hoop users en wat mods![]()
Enige wat ik minder aardig vond waren de bans![]()
Iedere keer die pagina moeten verversen en niets kunnen vond ik wat minder
Exact! Het doet mij daarom ook niet veel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Weet niet eens wat dat zijn maar als ik het niet weet heb ik er ook geen last van.
[..]
Ah ja duidelijk misschien morgen weer eens proberen als mijn benen weer kunnen.
Exact !! Dus vrijwel altijd subjectiefquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tsja dat ligt er maar net aan wie je voor je hebt
Doe ik niet aan , ik ben meer van het petsen *pets*quote:
Oww .. dat kan ik dan weer niet zeggenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben een van de meest voorbeeldige users. 0 notes, 0 bans.
ik vind je voorbeeldig zatquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oww .. dat kan ik dan weer niet zeggen![]()
![]()
Maar dan nog : ik ben voorbeeldig genoeg ....zoiets
Positief, negatief een notitie blijft een notitie, liever heb ik niet dat men informatie over mij verzameld.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Exact! Het doet mij daarom ook niet veel.
Wat ik wel maf vond :ik heb zelfs een paar positieve notes![]()
![]()
Maar daar kwam ik pas jaren later achter toen iemand mij een keer liet zien hoe ik mijn notes kon inzien , en toen ik een abbo had.
Je mag mij ten alle tijden petsen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe ik niet aan , ik ben meer van het petsen *pets*
Probleemkindje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb denk ik ergens rond de 60 notes ( wellicht meer ) en 2 of 3 bans op mijn naam
Dan was het gewon onterecht en moet je excuses eisen!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben voer het algemeen best wel lief / aardig / goed in de omgang
Wij hier in de bagger zijn TROTS op jou ouwe reus.quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan was het gewon onterecht en moet je excuses eisen!
Niet verkeerd die pannenkoeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
halve liter erwtensoep en 8 volkorenpannenkoeken
lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus dat soort halve liters bedoel je ?!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ik datquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maak jij ook al reclame voor de actie van @:ToT?
Heb het er ook maar ingezet.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Positief, negatief een notitie blijft een notitie, liever heb ik niet dat men informatie over mij verzameld.![]()
Ik zat ook te kijken dat er een vaag punten systeem is dat ze bijhouden. Lijkt wel China hier.
Ja blijkbaar als je dan klikt op je naam dan zie je dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]Puntensysteem? Weet niet eens hoe dat werkt?
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je mag mij ten alle tijden petsen.
Notes iets van 40 vermoed ik en qua ban volgens mij hetzelfdequote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb denk ik ergens rond de 60 notes ( wellicht meer ) en 2 of 3 bans op mijn naam
Ghe ghe rebelletje van mequote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Notes iets van 40 vermoed ik en qua ban volgens mij hetzelfde
Ik heb daar geen verstand van, enige wat ik op dit moment weet is dat er kilo's af moetenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wij hier in de bagger zijn TROTS op jou ouwe reus.
Zie je, ik kan best lief zijn
[..]
Goed punt!
HAAAAAAGS ! Sta me bij maatje ! Alleen jij kan dit
Met spek en stroop?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
ben jij zo dik dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van, enige wat ik op dit moment weet is dat er kilo's af moeten![]()
![]()
Dus waar blijft die fokking zon en warmte
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van, enige wat ik op dit moment weet is dat er kilo's af moeten![]()
![]()
Ja precies , daar heb ik in al die jaren 3 keer gekeken en toen snapte ik er nog geen reet vanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja blijkbaar als je dan klikt op je naam dan zie je dat.
Geniet van je weekend Gibskanonquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo afsluiten en het weekend vieren. Wellicht dat ik nog kom koekeloeren hier straks of anders morgen. Morgen eerst naar mijn nichtje toe, die is gisteren 2 geworden
Zul je eens in moeten gaan verdiepen dan...wat je in 0 stand verbruikt per dag..ga daar 200/300 kcal onderzitten..1 kg per maand verlies je dan..+/-quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Door mijn ziekte schommel ik nu heel erg: bloedwaarden en dus ook mijn metabolisme.. Ik moet dat voor nu maar ff accepteren , want ik kan zwaar depri worden van dat gedoe.quote:
Ik moet 'gewoon'weer gaan lopen .. maar jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zul je eens in moeten gaan verdiepen dan...wat je in 0 stand verbruikt per dag..ga daar 200/300 kcal onderzitten..1 kg per maand verlies je dan..+/-
oh dat is wel erg vervelend ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door mijn ziekte schommel ik nu heel erg: bloedwaarden en dus ook mijn metabolisme.. Ik moet dat voor nu maar ff accepteren , want ik kan zwaar depri worden van dat gedoe.
Oh lekker dan al die ruzie. Dodenspel zat ik tijdje in was wel gezellig, maar toen kwam een of andere kleuter, ben gewoon weer gegaan. Als ik wil keten ga ik wel als bouwvakker aan de bak.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , daar heb ik in al die jaren 3 keer gekeken en toen snapte ik er nog geen reet van
Hangt ook af van de TR's die zijn gezet ...ik vond het allemaal zwaar overdreven ,heb heel lang in een bepaald topic gepost en daar was dagelijks ruzie en gedoe
HOMOquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zul je eens in moeten gaan verdiepen dan...wat je in 0 stand verbruikt per dag..ga daar 200/300 kcal onderzitten..1 kg per maand verlies je dan..+/-
Nee lifestyle advies kan nog wel, pas als hij make up tips geeft kun je zijn geaardheid in twijfel trekken.quote:
Doet ie in mijn dmquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee lifestyle advies kan nog wel, pas als hij make up tips geeft kun je zijn geaardheid in twijfel trekken.
Komt wel weer goed , dat weet ik inmiddels , maar het is een grillige ziekte .. was anderhalf jaar stabiel en sinds 5 maanden is het gewoon een drama ...dan weer te trage schildklier, dan weer te snel , dan weer stabiel ... en dat wisselende is gewoon heel link.. en alles mbt schildklier werkt ook op je psyche (schildklier is de thermostaat van het lichaam, als daar iets in misgaat werkt dat op alles door .quote:
Wat een vervelend systeem is dat, allemaal mensen die mij berichten en je kan niks terugzeggen. Misschien was het handig als ik ook niets kon ontvangen.quote:
Je bent net nieuw. Pas na 1 week kan je sturen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat een vervelend systeem is dat, allemaal mensen die mij berichten en je kan niks terugzeggen. Misschien was het handig als ik ook niets kon ontvangen.
Je hebt groot gelijk!! ik heb er wel eens meegelezen , en het was soms te kinderachtig voor woorden , maar goed ik kan nu wel de onschuld uithangen , en dat ben ik nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh lekker dan al die ruzie. Dodenspel zat ik tijdje in was wel gezellig, maar toen kwam een of andere kleuter, ben gewoon weer gegaan. Als ik wil keten ga ik wel als bouwvakker aan de bak.
Kinderachtig heb ik niet zo'n last van. Kinderen roepen niet van 'TIETEN LATEN ZIEN.' Ik ben geen engeltje maar om op een anoniem forum zulke dingen te roepen, daar heb ik mijn hersenen nog niet kapot genoeg voor gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk!! ik heb er wel eens meegelezen , en het was soms te kinderachtig voor woorden , maar goed ik kan nu wel de onschuld uithangen , en dat ben ik niet
Ja dan vallen de 45 minuten of te wel 3 kwartiertjes die jij moet wachten nog wel mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent net nieuw. Pas na 1 week kan je sturen.
Zal je baas blij me zijn. Even wat rust in bouwen!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beetje hoofdpijn. Teveel gewerkt vandaag denk ik.
Ja maar dan reageer je gewoon wat later.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dan vallen de 45 minuten of te wel 3 kwartiertjes die jij moet wachten nog wel mee.![]()
Maar het is wel vreemd mensen vragen je dingen en je kan het lezen waarop zij denken dat je ze negeert.
Ja dan wachten ze maar een Haags_weekjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dan reageer je gewoon wat later.
Funghiquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dan wachten ze maar een Haags_weekje![]()
Ben je er al uit welke pizzasmaak het gaat worden?
haags eet alleen maar tonno pizzza en funhiquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dan wachten ze maar een Haags_weekje![]()
Ben je er al uit welke pizzasmaak het gaat worden?
quote wel alles danquote:
Goeie keus!quote:
Blijkbaar niet.quote:
Ananas op een pizza is een beetje viesquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goeie keus!
[..]
Blijkbaar niet.
Wat vinden jullie van Hawai, kan dat of kan het niet? Ik vind het wel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |