SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Gelieve verwijderen
Moest aan je aquarium denken en dat je nu Frank Visser kijkt, veel spass manquote:
Je lijst aan muziek ik ga het checken Fever Ray ken ik volgens mij al.quote:
Voel je niet schuldig hoor, maar vooral welkom hierquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat was het hem dus, voelde me beetje schuldig alleen ik de hele tijd hier. Opeens zit hier een wildvreemde in jullie toko, ik dacht juist dat ik je verveelde.
@:ToT is hem ook al gepeerd.
Bedankt, ik aard lastig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voel je niet schuldig hoor, maar vooral welkom hier
Ja zeer zeker welkomquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt, ik aard lastig.Maar jullie zijn wel vriendelijk.
Gewoon gezellig blijven mee kletsen, komt vanzelf goedquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dankeschön.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon gezellig blijven mee kletsen, komt vanzelf goed
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is wel klotezelfs met een beestje maak je veel tijden mee. Vooral een kat die je soms oppakt of aait en waar je toch dingen mee deelt. Is wel normaal dat je je kat mist, maar hij heeft wel een mooi leven bij je gehad! Als hij de keuze had was hij bij je gebleven maar helaas had hij dat zelf ook niet in de hand.
Ik weet niet of je daar troost in kan vinden, maar ik weet zeker dat hij jou ook mist in de kattenhemel.
je bent niet de enige die dat heeft, ik heb daar met veel dingen/situaties snel 'last'vanquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jammer, hindert dat je vaak denk je? Wel extra zuur van je kat dan.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
je bent niet de enige die dat heeft, ik heb daar met veel dingen/situaties snel 'last'van
post hier zelf ook nog niet zo lang , en ik vind dit een chille plek
Dat aarden is iets wat bij mij tijd nodig heeft, of het voelt meteen goed, of helemaal niet ,maar dan ben ik ook snel wegquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jammer, hindert dat je vaak denk je? Wel extra zuur van je kat dan.Toch een beetje een maatje dat wegvalt. Maar ik weet zeker dat hij zijn pootjes nu ergens neerzet op een beter plekje ver weg van de Weltschmerz die deze wereld rijk is.
Het is hier zeker leuk. Ook wel iets volwassener, krijg ik het idee. Op andere plekken voel ik me soms weer 16.
Haha ik ben ook vaak snel weg. Laatste tijd word ik wel wat rustiger hierin. Maar ik snap je wel eigenlijk. Alleen ADD heb ik geen ervaring mee. Het lijkt me vervelend maar het is een aspect dat niet definieert wie je bent. Het is slechts een aspect dat een deel van jou uitmaakt, wel een aspect waar zwaarder aan getild wordt omdat dat het vreemd is voor de meeste en mensen moeilijk kunnen omgaan met dingen die vreemd voor ze zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat aarden is iets wat bij mij tijd nodig heeft, of het voelt meteen goed, of helemaal niet ,maar dan ben ik ook snel weg' Ik heb ADD dus dat maakt dingen soms wat onhandig of lastiger ...
maar dat is hier niet aan de orde, de meesten zijn hier eigenlijk gewoon relaxt ...toffe users en zulks![]()
Dat van mijn kat: hij was al op leeftijd, ik was haske gek met hem , en hij was ook erg gehecht aan mij . Het verdriet is tijdelijk ,heeft een plek nodig en dat komt wel goed![]()
Welkom iig
Heet je toevallig Joost?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ik ben ook vaak snel weg. Laatste tijd word ik wel wat rustiger hierin. Maar ik snap je wel eigenlijk. Alleen ADD heb ik geen ervaring mee. Het lijkt me vervelend maar het is een aspect dat niet definieert wie je bent. Het is slechts een aspect dat een deel van jou uitmaakt, wel een aspect waar zwaarder aan getild wordt omdat dat het vreemd is voor de meeste en mensen moeilijk kunnen omgaan met dingen die vreemd voor ze zijn.
Gelukkig, tijd geneest de meeste dingen die van emotionele aard zijn. Er is ook niets mis mee om droevig te zijn om zulke dingen. Dat het je aangrijpt bewijst ook maar weer hoe gehecht je aan het diertje was.![]()
Bedankt![]()
Nee ik ben daar te melancholisch voor.quote:
Maar niet zomaar weggaan hier, als wat is of zo ik en @ToT helpen wel toch ToT?quote:
Ik vind het hier veel te leukquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maar niet zomaar weggaan hier, als wat is of zo ik en @:ToT helpen wel toch ToT?
Ik laat mij niets afpakkenquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goed zolaat je dat niet afpakken in ieder geval.
En dus te wijs.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik laat mij niets afpakkenDaar ben ik te oud voor
Eigenwijs wel ja,...maar dat staat los van mijn leeftijdquote:
Noem me iemand die niet eigenwijs is, die moet ik nog vinden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigenwijs wel ja,...maar dat staat los van mijn leeftijd![]()
Ja en ik hou durrrvanquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Noem me iemand die niet eigenwijs is, die moet ik nog vinden.
Vergeet wel niet heel soms water bij de wijn te doen.quote:
Ik heb meer moeite met mensen die (voor mijn gevoel) heel erg meegaand zijn,quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vergeet wel niet heel soms water bij de wijn te doen.Maar dat is lastig voor iedereen denk ik.
Mensen die meegaand zijn, dan voel ik me als een vogelhuisje, sommige zoeken bescherming en andere willen profiteren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met mensen die (voor mijn gevoel) heel erg meegaand zijn,
En bij sommige zaken heb ik er geen enkel probleem mee om wat water bij de wijn te doen , ligt wel aan de situatie /mensen zeg maar
quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mensen die meegaand zijn, dan voel ik me als een vogelhuisje, sommige zoeken bescherming en andere willen profiteren.
Ik snap je.
Uhuh!!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
In een ander leven was ik dichter geworden.
Dat weet ik eigenlijk niet ...meer overdag volgens mijquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is wel erg rustig hier, normaal zijn er toch veel meer...
Hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is heel erg anders dan Jezus van Sirach en zijn wijsheidsboeken.
Ja ik weet niet of we in overtreding zijn omdat er dag staat.......quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet ...meer overdag volgens mij
Maar bedankt voor het delen, de freakshow van vandaag ook weer gehad goed begin van de vrijdag.quote:
Er was eerst ook een nachtbagger, volgens mij , maar zoals je zelf ook al zei: het is veel rustiger geworden op FOK, nachtbagger zie ik al tijden niet meerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of we in overtreding zijn omdat er dag staat.......
[..]
Maar bedankt voor het delen, de freakshow van vandaag ook weer gehad goed begin van de vrijdag.![]()
Yo ik ga nu ook, na het zien van die clip is het alsof de artiest of moet ik tovenaar zeggen? Alle energie uit mij heeft gesleurd.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was eerst ook een nachtbagger, volgens mij , maar zoals je zelf ook al zei: het is veel rustiger geworden op FOK, nachtbagger zie ik al tijden niet meer![]()
Slaap lekker alvast
Komt goed , jij ookquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Yo ik ga nu ook, na het zien van die clip is het alsof de artiest of moet ik tovenaar zeggen? Alle energie uit mij heeft gesleurd.
Slaap lekker en droom maar over iets leuks.
Ik was met de autoquote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Traag kwartiertje sjonguh jonguh jonguh
Mogguh makker
Echt hequote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]__!!!! Slapen. Dat doe ik wel als ik deaud ben.
Dat dus. Maar voorlopig wil ik nog wel leven want dood zijn duurt zo langquote:
Ja eens.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar voorlopig wil ik nog wel leven want dood zijn duurt zo lang
Geniet je dan ook van je slaap als je dat bent? Of maakt dat jou niet uitquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]__!!!! Slapen. Dat doe ik wel als ik deaud ben.
Leg ik naast mij neerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Geniet je dan ook van je slaap als je dat bent? Of maakt dat jou niet uit
kom danquote:
@Geerdquote:
glijdt de trein beterquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geef het door, sperma op het spoor
Kan zo een liedje van borsato in!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geef het door, sperma op het spoor
Vandaag is zaaaaaaad, de kleur van haar lippen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan zo een liedje van borsato in!
Helloquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:51 schreef Fernweh het volgende:
Ik kom nu ook net binnen door de saloon.
Een melk met rum graag.
Pizza tonijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk iets makkelijks want laat thuis.
Funghi is het betere werk ja. Misschien dat ik ook voor Italië kies dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al ben ik meer van de funghi tegenwoordig.
Lekker man.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Funghi is het betere werk ja. Misschien dat ik ook voor Italië kies dan.
Pasta of pizza. Pragmatische mensen die Italianen alleen jammer dat ze alles uitstellen naar manana.quote:
True.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Pasta of pizza. Pragmatische mensen die Italianen alleen jammer dat ze alles uitstellen naar manana.
Me2quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:30 schreef Fernweh het volgende:
Zou er wel weer eens heen willen Italië.
Ook geen verkeerde keuze.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al ben ik meer van de funghi tegenwoordig.
Zou ook nog wel naar Rome willen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:30 schreef Fernweh het volgende:
Zou er wel weer eens heen willen Italië.
Zelf ook niet geweest maar wil het wel een keer gezien hebben. Als het niet al te druk isquote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nooit geweest. Is dat leuk? Lijkt me zeer kerkelijk.
Florence en Venetië vond ik persoonlijk leuker dan Rome. Buiten het cetrum is Rome maar een doorsnee Italiaanse stad. Venetië heeft qua architectuur veel meer te bieden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zelf ook niet geweest maar wil het wel een keer gezien hebben. Als het niet al te druk is![]()
Vond Florence een leuke stad. En Venetië was ook wel leuk om gezien te hebben.
Florence had ik net niet gered wel Pisa en Lucca. En nog wat plekken aan zee, ook bij de plek waar de poëet Shelley is gestorven.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zelf ook niet geweest maar wil het wel een keer gezien hebben. Als het niet al te druk is![]()
Vond Florence een leuke stad. En Venetië was ook wel leuk om gezien te hebben.
Met jou heb ik zo een appeltje te schillen als die koptelefoon niet goed is.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Met jou heb ik zo een appeltje te schillen als die koptelefoon niet goed is.![]()
Ben benieuwd hoe die is, Ik hoop goed wil weer een beetje meer muziek gaan luisteren.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
WKN / Voorspel de zwaarste windstoot voor zondag
Liet net tijdens het fappen een scheet. Was een heuse rukwind
Nou fijn ...maar het gaat ..ff wakker worden, heb beroerde nachten gehadquote:
Oef, hoezo dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou fijn ...maar het gaat ..ff wakker worden, heb beroerde nachten gehad
Uhuhuquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
WKN / Voorspel de zwaarste windstoot voor zondag
Liet net tijdens het fappen een scheet. Was een heuse rukwind
Dacht ik al wel!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben nog aan het rouwen om de kat
Dat zin in het weekend begrijp ikquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kantuurhumor combinatie met zin in het weekend
Zolang het niet op Facebook heb gestaan vind ik het best.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Ja ik heb die koptelefoon zelf niet uitgeprobeerd, maar ik heb in de loop der tijd veel enthousiaste geluiden er over gelezen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zolang het niet op Facebook heb gestaan vind ik het best.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sterkte en knuffelquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Neem de tijd en dwing jezelf tot niks, gewoon ondergaan wat je voelt met een positieve blik naar het volgende stapje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja ...gaat nog wel ff een tijdje duren
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Neem de tijd en dwing jezelf tot niks, gewoon ondergaan wat je voelt met een positieve blik naar het volgende stapje.
Jawel hoor..het heeft gewoon ff tijd nodig ..het hoort bij het leven , maar ik blijf het lastige dingen vindenquote:
Ik ben net met mini-ToT buiten geweest om hem daar wat rond te laten hobbelen in het zonnetje!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:02 schreef puzziepie het volgende:
Wat een mooi weer trouwens![]()
Ik zie zon
Nee ..prachtig zonnig weertje maar verdomde fris buitenquote:
Awwwquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben net met mini-ToT buiten geweest om hem daar wat rond te laten hobbelen in het zonnetje!
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze keer maar een kwartiertje; zijn beentjes leken nogal moe te zijn.
Zulke dingen blijven altijd lastig. Heb ik ook vaak moeite mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jawel hoor..het heeft gewoon ff tijd nodig ..het hoort bij het leven , maar ik blijf het lastige dingen vinden![]()
Wat een mooi weer trouwens![]()
Ik zie zon
Kleine fitboyquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De vorige keren liep hij zo een half uur!
Ik neem ook geen kat meer, Dit was de laatste van de drie die ik had , ze zijn allemaal best wel oud geworden ..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke dingen blijven altijd lastig. Heb ik ook vaak moeite mee.
Ja dinsdag iets van rond de 40 kilometer gewandeld in de regen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ..prachtig zonnig weertje maar verdomde fris buiten![]()
![]()
Ik ben toe aan warm weer ...zodat ik weer zin krijg in lopen![]()
Want dit is voor mij geen loop weer![]()
Brrr
Wow!! Voor de leuk?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dinsdag iets van rond de 40 kilometer gewandeld in de regen.was wel even aanpoten.
Snap ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik neem ook geen kat meer, Dit was de laatste van de drie die ik had , ze zijn allemaal best wel oud geworden ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |