Kan beide nog wel hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:47 schreef Greys het volgende:
Gabbi al bijna aan de beurt of kan ik nog even de honden uitlaten en een kussensloop punniken.
Daar kwam hij mee op, hij kreeg hem nu terug.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:48 schreef Jason22 het volgende:
Ik schakel net in.
Waarom krijgt die vent een konijnenhoofd?
Ah oke, die Italianen weten je altijd te verrassen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar kwam hij mee op, hij kreeg hem nu terug.
Het verdere hoe en waarom moet ik je verschuldigd blijven.
Die was vandaag als laatst dus dat zal rond 03:00 's nachts zijn denk ik, dat kussensloop krijg je wel afquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:47 schreef Greys het volgende:
Gabbi al bijna aan de beurt of kan ik nog even de honden uitlaten en een kussensloop punniken.
Daar zapte ik ook even langs. En ik verbaasde me ook nogal.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:48 schreef Jason22 het volgende:
Ik schakel net in.
Waarom krijgt die vent een konijnenhoofd?
Hij is nu uitgereikt aan de winnaar van de nieuwkomers.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Kijk eens wat een leuke beeldjes ik nu kan maken?
[ afbeelding ]
Eens! En ik snap nu ook waar het over gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:15 schreef Greys het volgende:
Heb het liedje van Gabbani echt de hele dag in m'n hoofd. Fonetisch en totaal niet kloppend schetter ik het mee. Wat een heerlijk liedje is het.
Die kwam juist redelijk vroeg toch, dacht ik?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Die was vandaag als laatst dus dat zal rond 03:00 's nachts zijn denk ik, dat kussensloop krijg je wel af
quote:
Ohja wacht ik heb dat van gister nog in m'n hoofd, gister heb ik wel geskipt. Wat is er vandaag dan? Weer een cover?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die kwam juist redelijk vroeg toch, dacht ik?
[..]
Ze doen alle 24 hun San Remo nummerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja wacht ik heb dat van gister nog in m'n hoofd, gister heb ik wel geskipt. Wat is er vandaag dan? Weer een cover?
Ja, heb de tekst ook weer even in het Engels gelezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Eens! En ik snap nu ook waar het over gaatof iig wat 'ie over brengt
Kan je die de komende vijf uur elke pagina even blijven postenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
Even een getypt lijstje van de volgorde, om lekker af te strepen
Paolo Jannacci
Rancore
Giordana Angi
Francesco Gabbani
Raphael Gualazzi
Anastasio
Pinguni Tattici Nucleari
Elodie
Riki
Diodato
Irene Grandi
Achille Lauro
Piero Pelù
Tosca
Michele Zarillo
Junior Cally
Le Vibrazioni
Alberto Urso
Levante
Bugo e Morgan
Rita Pavone
Enrico Nigiotti
Elettra Lamborghini
Marco Masini
Misschien wel handig voor mensen die later inschakelen enzoquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:04 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Kan je die de komende vijf uur elke pagina even blijven posten![]()
Wacht, we zijn al ruim een uur bezig en we zijn nu bij de eerste?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
Paolo Jannacci
Rancore
Giordana Angi
Francesco Gabbani
Raphael Gualazzi
Anastasio
Pinguni Tattici Nucleari
Elodie
Riki
Diodato
Irene Grandi
Achille Lauro
Piero Pelù
Tosca
Michele Zarillo
Junior Cally
Le Vibrazioni
Alberto Urso
Levante
Bugo e Morgan
Rita Pavone
Enrico Nigiotti
Elettra Lamborghini
Marco Masini
Australië sla je over?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:06 schreef lashatumbai het volgende:
Besef me nu dat morgenavond ik wellicht van 18u tot 03:00 snachts voorrondes ga volgen
Haha ben aan het werk, maar probeer mijn pauze goed te plannen. Sowieso heeft iedereen een paar uur een break tussen AUS en Vidbir.quote:
Ik heb alweer als een eckte auti (zoals ik destijds bij Amen, Occidentalis Karma en Tra le Granite e Granate ook heb gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, heb de tekst ook weer even in het Engels gelezen.
oke omg dus ik moet opletten dus, zijn ze überhaupt al begonnen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
Paolo Jannacci
Rancore
Giordana Angi
Francesco Gabbani
Raphael Gualazzi
Anastasio
Pinguni Tattici Nucleari
Elodie
Riki
Diodato
Irene Grandi
Achille Lauro
Piero Pelù
Tosca
Michele Zarillo
Junior Cally
Le Vibrazioni
Alberto Urso
Levante
Bugo e Morgan
Rita Pavone
Enrico Nigiotti
Elettra Lamborghini
Marco Masini
Eerste nummer is net geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:09 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ook even ingeschakeld, maar na anderhalf uur zijn ze nog niet echt begonnen dus?
Oh had deze gemist, hoeraquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:00 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ze doen alle 24 hun San Remo nummer
Correct en tevens juistquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:11 schreef Cee het volgende:
Is dit Tizziano Ferro als in Perdono Tizziano Ferro?
ja en ook als in ik ben deze week al 38 keer komen opdraven Ferro.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:11 schreef Cee het volgende:
Is dit Tizziano Ferro als in Perdono Tizziano Ferro?
Wie heeft gewonnen? Die met een achternaam met mann aan het eind?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
Nu de uitslag van de nieuwkomers-categorie.
Klopt jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wie heeft gewonnen? Die met een achternaam met mann aan het eind?
Ja die automonteur.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wie heeft gewonnen? Die met een achternaam met mann aan het eind?
Ok die vond ik wel leuk! Vaak doen ze een jaar later ook weer mee, dus wie weet zien we 'm terug.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Klopt jaDie met autotune en krulletjes.
Dankjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
*brengt bitterballen voor de arme zielen in dit topic
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:21 schreef Cee het volgende:
Ah, het draaiboek van deze avond wordt naar binnen gebracht.
*armen in de lucht gooit*quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:19 schreef Cee het volgende:
Anderhalf uur and counting maar het tweede nummer gaat dan straks toch... en nee laat maar. Nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |