Hahaquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zag op Twitter iemand zeggen dat Italianen juist over alles klagen, de muziek etc. enzo ook en dat de ESF-fans met tweets tussendoor juist alles geweldig vinden
Over dat soort suiker doe ik alleen per DM uitspraken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik meen te begrijpen dat @:Strani suiker bij zich heeft, krijg je energie van.![]()
Hij heeft wel in Colombia gewoond, dacht ik, dus het kan ook "suiker" zijn maar dat maakt voor het effect niet uit.
Hij is gewoon een legende.quote:
Nog bezig?quote:
Het maakt wat mij betreft de avond als geheel wel iets draaglijker.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En een legende mag meer dan één liedje doen uiteraard.
quote:I
AM NOT
A QUITTER
quote:mom didn't raise a quitter but mom didn't raise a nutjob either
Nee, alleen suiker.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:06 schreef Moira het volgende:
shit ik moest pissen en raakte afgeleid omdat ik nog de was moest opvouwen, heb ik francesco gemist?
Nee, die man die nu zingt, dat is Francesco.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:06 schreef Moira het volgende:
shit ik moest pissen en raakte afgeleid omdat ik nog de was moest opvouwen, heb ik francesco gemist?
Truste!quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ga er ook maar van tussen
Gabbani kijk ik nog via mobiel, maar ik hou het voor gezien hier
Fijne avond nog!
Die is snel oud geworre!quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, die man die nu zingt, dat is Francesco.
Dit vraag ik me ook ernstig afquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
3 intervalacts achter elkaar + 2 reclameblokken. Hoe kan je zo zijn en hoe kan je kijkcijfers scoren met deze stijl van showprogrammering?
Trustenquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ga er ook maar van tussen
Gabbani kijk ik nog via mobiel, maar ik hou het voor gezien hier
Fijne avond nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |