quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
de crisis van PSVquote:
Jij wel?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Showtimer kan niet eens een fietsband plakken.
ze was in 2017 17. Dus nu is ze 19quote:
meid tochquote:
Schaakmat @BlackNeroquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:14 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze was in 2017 17. Dus nu is ze 19
Al was ze 14.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:14 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze was in 2017 17. Dus nu is ze 19
@Lenny_Leonard uit altijd lastigquote:
Schuld van de westerse witman.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat ze in Afrika niet zelf op het idee komen om schooltjes te bouwen.
quote:
quote:
nou nou nouquote:
Zakelijke 1-1quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:lenny_leonard uit altijd lastig
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:14 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze was in 2017 17. Dus nu is ze 20
Willem II gaat winnen.quote:
Je hebt de smaak te pakken, maar houd ook wat voor @Oscar. en mij over.quote:
weet je niet. Misschien wordt je in maart 20quote:
Prik ik in een wond?quote:
Nah. Ik keek dus voor het eerst op haar instagram, ze is 20 geworden zag ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]
weet je niet. Misschien wordt je in maart 20
schoenen en die dunne aidslijer. Laat maarquote:
Hoe oud is ze op die foto?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nah. Ik keek dus voor het eerst op haar instagram, ze is 20 geworden zag ik.
Komt goed ouwe dibbes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken, maar houd ook wat voor @:oscar. en mij over.
RTL werkt zich in de schulden!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Dat Jinek is nog steeds bezig ook zonder reclames.
Eindelijk een verstandige mening.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
schoenen en die dunne aidslijer. Laat maar
Oei, dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het doet me nog maar weinig, dat is het ergste.
niet gelezenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandige mening.
Dit moet op AT5.
Meen je?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Het Gouden Duo.
Morgen Welmoedgenot en Sandergod
succes met je 5 personages in je hoofdquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is goed. Dan laten we je nu alleen.
Carrie en Charles zijn de beste, ja.quote:
die nul lijkt ergens opquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:19 schreef BlackNero het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/B3PbAO5IMjG/
Beste of minst slechte?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Carrie en Charles zijn de beste, ja.
quote:
Deze speel ik door naar @Zipportalquote:
kakkers unitequote:
kun je het net zo goed aan Paul de Octopus vragenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze speel ik door naar @:zipportal
Alle 5 huurvrij in je HOOFD. @supernigerquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
succes met je 5 personages in je hoofd
Op naar het Paul topic!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
kun je het net zo goed aan Paul de Octopus vragen
Ik kom alleen naar het Paul-topic als Ajax zondag wint.quote:
Ja of aan Nouri. @Calandquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
kun je het net zo goed aan Paul de Octopus vragen
heeft ie net als Louis Amstrong en Rapper Sjors nou teelbalkanker?quote:
Aandoenlijk hoe hij probeert die wedstrijd te hypen met een apart topic.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kom alleen naar het Paul-topic als Ajax zondag wint.
Dat doet Paul al jaren.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Aandoenlijk hoe hij probeert die wedstrijd te hypen met een apart topic.
Dat is racisme vriend.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij zegt toch de beste?
Poephoofd en Negerin zijn het slechtst.
Het gáát, alleen halen ze steeds amper boeiende gasten binnen. Ik vind vooral het donderdag-duo irritant. Het lijken me mensen die op hun eigen spiegelbeeld geilen. Dat zou ik met een dergelijk voorkomen misschien ook doen, maar op tv heeft het iets onprettigs.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij zegt toch de beste?
Poephoofd en Negerin zijn het slechtst.
quote:Te gast bij Op1
In de vierdelige documentaireserie ‘Van oud geld, de dingen, die niet voorbij gaan’ portretteert Jort Kelder oude adellijke geslachten in hun streven om de familie, ‘het huis’ en hun eeuwenoude tradities in stand te houden. Jort volgt vier families die een blik in hun leven en familiegeschiedenissen geven, waardoor niet alleen het verhaal van hun geslachten, maar ook een verhaal over Nederland wordt verteld. Hoe moet het verder met de Hollandse nobelen nu er geen nieuwe adel meer bij komt en de ‘verheven’ geslachten langzaamaan krimpen?
Een alarmerend rapport van het Wereld Natuur Fonds concludeert dat de Nederlandse natuur op het land er slechter voor staat dan ooit. Met name op boerenland en heidegebieden gaat het slecht: dierenpopulaties die daar leven zijn gemiddeld met de helft afgenomen sinds 1990. Hoe erg is het verlies van onder andere de duinpieper en de kemphaan? En welke rol speelt stikstof hierin? Boswachters Mathiska Lont en Arjan Postma zijn te gast bij Op1.
“De zonnebank moet verboden worden en we moeten af van het belachelijke idee dat bruin worden gezond is voor een blanke,” roept Peter Huijgens, vertrekkend bestuurder van het Integraal Kankercentrum Nederland, op. Huidkanker is de meest voorkomende vorm van kanker in Nederland, met meer dan 70.000 diagnoses in 2019. Isabel Plessius kreeg huidkanker, Alice Zegerius gaat zo vaak als het kan in de zon zitten en Anita van Reyendam is de trotse eigenaar van een zonnestudio. Bij Op1 gaan de vier in discussie.
Na 328 dagen in de ruimte is de Amerikaanse astronaute Christina Koch veilig geland op de verlaten steppe van Kazachstan. Nog nooit was er zo lang een vrouw in de ruimte. Koch verbrak daarmee het record van haar landgenoot Peggy Whitson, zij heeft 289 dagen op haar naam staan. Met jaloezie keek Mindy Howard toe: zij wordt de eerste Nederlandse vrouwelijke astronaut. Bij Op1 schuift ze vanavond aan.
Hallo, Welmoedquote:
Tja bedrijven willen gewoon geld verdienen dus die doen mee met de PC gekte.quote:
Dit is de oud-hoofdredacteur van de Telegraaf.quote:
Precies, daarom is hij daar ook weggetraptquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit is de oud-hoofdredacteur van de Telegraaf.
Zeker tijdens de oorlog.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit is de oud-hoofdredacteur van de Telegraaf.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die vrouwelijke Johan Derksen weer in de show.
Nou als hij vers is...quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:35 schreef Martinello het volgende:
Vind er niks aan zo'n vette slagroombom.
Heeft nog gespeeld in Mad Max Beyond Thunderdome.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die vrouwelijke Johan Derksen weer in de show.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:38 schreef superniger het volgende:
Corona kan je overdragen via kontplassen.
The final countdown..............quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:39 schreef Martinello het volgende:
Deze vrouw zou een oude rockzangeres kunnen zijn.
Geen containerschepen vol met goedkope plastic aliexpress rotzooi meer, heerlijk.quote:
WIE RIEP MIJquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Geen nintendo's meer, systeembeheerders binnenkort het malieveld op.
Hey jij loopt minuten voor.....quote:
pleonasmequote:
babymelkpoederquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:44 schreef Zipportal het volgende:
Geen stelende babypoeder Chinezen meer.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
babymelkpoederge het toch tetten of nie
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:47 schreef Martinello het volgende:
Bepaalde beroepsgroepen zitten altijd in bedrijfskleding aan tafel: de politie, koks en boswachters.
Ik kan zo weer 2500 declareren!quote:
Hoe was dwdd?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:50 schreef superniger het volgende:
Ongemakkelijk interview van Jaïr met Baudet nu bij Jinek.
Over zwammen moet je niet beginnen bij een boswachterquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:53 schreef matthijst het volgende:
"Wat gebeurt er dan?"
Lang zwamverhaal, geen antwoord.
Waren dat de Friezen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal mensen uit het publiek gaan roepeb
Ik reageer niet meer op superniger.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:53 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
TR gemaakt en doorgezet naar @:zipportal
zo danquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op superniger.
Mooi.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
HUURVRIJ IN JE HOOFD @supernigerquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Racist!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel nog op @Oscar. ?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
liever ook nietquote:
Hij komt uit Enschede-West, laat hem.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aldus Zipportal 🤣😂quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, komt ook niks zinnigs uit.
ook jij loopt minuten voor!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:55 schreef Jemoederniet het volgende:
kbrv-tje
klein bruin rotvogeltje
quote:
Ik ben Oscar. en ik sta achter deze post.quote:
En @SuperNigger dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kreunt hij alleen nog bijquote:
Ze had op de basisschool dezelfde gymleraar als Monkyyy!quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
prachtig leuk en lief meisje
zo doet normaal
hoop dat ze ook normaal blijft
Zijn er ook Giovanca-liefhebbers?quote:
Geboren in Hurdegaryp in de gemeente Tytsjerksteradiel.quote:
Verzonnen verhaal man.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze had op de basisschool dezelfde gymleraar als Monkyyy!
Wij hadden geen gymleraar, dat deed de meester gewoon zelfquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze had op de basisschool dezelfde gymleraar als Monkyyy!
Jij wordt wel getriggered door Giovanca he.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zijn er ook Giovanca-liefhebbers?
Die rondweg is eindelijk aangepakt. @monkyyyquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geboren in Hurdegaryp in de gemeente Tytsjerksteradiel.
Friesgodin
Meester?quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wij hadden geen gymleraar, dat deed de meester gewoon zelf
Ze worden van te voren stevig gemangeld.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:01 schreef Coco. het volgende:
Zijn er ook wel eens astronauten teruggestuurd omdat ze het niet volhielden?
Niet echt, want?quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij wordt wel getriggered door Giovanca he.
Niks mis met Fatimaquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beter deze mevrouw dan een Fatima.
Oh. Dat is helemaal nieuw voor mij.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wij zeiden ook gewoon meester hoor.
Basisschool welquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:05 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Oh. Dat is helemaal nieuw voor mij.
Wat moet Jort zeggen van jou?quote:
Mij ook, is dat niet vergelijkbaar met Vines?quote:
Ja, maar dan on steroids (algoritmes)quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Mij ook, is dat niet vergelijkbaar met Vines?
Geen idee.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Mij ook, is dat niet vergelijkbaar met Vines?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |