quote:
maar komt wel redelijk overeenquote:
Ik zou er heel hard om kunnen lachen, maar helaas is dit het machtigste land ter wereld.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit wordt een heerlijk verkiezingsjaar. Ik denk dat beide kampen echt alle schaamte voorbij gaan.
Wat weet jij nou helemaal zakkenwasser.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat weet jij nou helemaal zakkenwasser.
quote:
Die mag MvdP interviewen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra had haar moeten interviewen.
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat weet jij nou helemaal zakkenwasser.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zou er heel hard om kunnen lachen, maar helaas is dit het machtigste land ter wereld.
Noem dat maar heerlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
Dit wordt een heerlijk verkiezingsjaar. Ik denk dat beide kampen echt alle schaamte voorbij gaan.
niet gelezenquote:
Corona proof.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Sander omringt zich wel erg vaak met Afrikaanse kinderen.
Dank voor de tipquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:08 schreef BlackNero het volgende:
Ik ga hier geen link naar de Instagram pagina van de dochter van Sander, Sanne de Kramer plaatsen. Ik zou er ook niet naar zoeken.
die lijkt niet op haar vaderquote:
We zijn er compleet aan overgeleverd. Dan kan je er maar beter om lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
Noem dat maar heerlijk.
Avond aan avond gaat ons dat voorgeschoteld worden.
afgehandeldquote:
Die is voor papa zelf.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:08 schreef BlackNero het volgende:
Ik ga hier geen link naar de Instagram pagina van de dochter van Sander, Sanne de Kramer plaatsen. Ik zou er ook niet naar zoeken.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:08 schreef BlackNero het volgende:
quote:
ManiGod.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is voor papa zelf.
[ afbeelding ]
De oppersport blijft voor altijd tennis. Een prachtige activiteit waarbij gezocht moet worden naar een balans tussen kracht en finesse.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
De leegheid van je leven schokt me
ja tochquote:
17!quote:
Dat geldt ook voor darts.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De oppersport blijft voor altijd tennis. Een prachtige activiteit waarbij gezocht moet worden naar een balans tussen kracht en finesse.
al het leven is al dankzij de NAM uit zijn lichaampje getriltquote:
LEGAL!quote:
niet incorrect.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |