quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee die is ook van de trap gedonderd
Hou ooopppquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
Drugsmevrouw bezorgt me jeugdsentiment uit de tijd dat ik op school zat met een hele horde gabbers die allemaal stoned als een kanarie waren.
Ja ik snap ook niet waarom ik nog opblijf, dacht ach rond elf uur Francesco en dan gaat dit dametje slapen, morgen vroeg weer op. Dus ondertussen alvast tandenpoetsen, pyjama aan. Dan krijg ik niet alles mee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:41 schreef koffieleuk het volgende:
@:Cee ik las nu pas dat jij niet doorhad dat het een interval act betrof. Ik begreep je reactie ook ergens niet helemaal
Snoropa vind ik precies een oude Super Mario in zijn zondagse kleding.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:45 schreef Moira het volgende:
Snoropa, drugsmevrouw, botoxmevrouw en goocheloom![]()
Half dagje vrij morgenochtend?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom ik nog opblijf, dacht ach rond elf uur Francesco en dan gaat dit dametje slapen, morgen vroeg weer op. Dus ondertussen alvast tandenpoetsen, pyjama aan. Dan krijg ik niet alles mee.
Maar nu blijf ik verdomme ook tot Gabbani z’n laatste noot vandaag heeft gezongen.
That's the spirit!!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom ik nog opblijf, dacht ach rond elf uur Francesco en dan gaat dit dametje slapen, morgen vroeg weer op. Dus ondertussen alvast tandenpoetsen, pyjama aan. Dan krijg ik niet alles mee.
Maar nu blijf ik verdomme ook tot Gabbani z’n laatste noot vandaag heeft gezongen.
Geweldigquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Snoropa vind ik precies een oude Super Mario in zijn zondagse kleding.
amateur!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Dat ik deze stream al 3 kwartier volhoud hahahaha
Straks komt er een stage invader en mag Gabbani alsnog als laatste zijn nummer uitzingenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Goocheloom vind ik het mooiste woord uit deze rijquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:45 schreef Moira het volgende:
Snoropa, drugsmevrouw, botoxmevrouw en goocheloom![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Snoropa in zijn jonge jaren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Snoropa in zijn jonge jaren.
[ afbeelding ]
Wel mooiquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:49 schreef Moira het volgende:
Snoropa doet mij een beetje denken aan zo'n italiaan die ergens zo'n pizzaria heeft geopend en die dan hoopt dat zijn zoon de zaak overneemt maar in plaats daarvan maakt die zoon er een maffia-witwasserij van ofzo. En dan zit hij daar zo teleurgesteld op zo'n tuinstoel in de hoek van z'n pizzaria beetje te kijken waar 'ie terechtgekomen is.
Ik heb fantasierijke associaties
Erg he zo denk ik ook.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels allemaal halverwege de tweede fles wijn. Toch tijd zat voorquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:48 schreef joko97 het volgende:
hey het publiek gaat eens los, dat is ook nieuw..
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:49 schreef Moira het volgende:
Snoropa doet mij een beetje denken aan zo'n italiaan die ergens zo'n pizzaria heeft geopend en die dan hoopt dat zijn zoon de zaak overneemt maar in plaats daarvan maakt die zoon er een maffia-witwasserij van ofzo. En dan zit hij daar zo teleurgesteld op zo'n tuinstoel in de hoek van z'n pizzaria beetje te kijken waar 'ie terechtgekomen is en nog wat van z'n ouwe dag probeert te maken.
Puntentelling om 3 uurquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:49 schreef Cee het volgende:
Ik wil nooit
Nooit
Nooit NOOIT
het ESF in Italië.
Idd, Francesco mag SanRemo winnen en dan 2e worden ipv 6e, maar toch maar niet 1equote:Op woensdag 5 februari 2020 23:49 schreef Cee het volgende:
Ik wil nooit
Nooit
Nooit NOOIT
het ESF in Italië.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:49 schreef Moira het volgende:
Snoropa doet mij een beetje denken aan zo'n italiaan die ergens zo'n pizzaria heeft geopend en die dan hoopt dat zijn zoon de zaak overneemt maar in plaats daarvan maakt die zoon er een maffia-witwasserij van ofzo. En dan zit hij daar zo teleurgesteld op zo'n tuinstoel in de hoek van z'n pizzaria beetje te kijken waar 'ie terechtgekomen is en nog wat van z'n ouwe dag probeert te maken.
Ik dacht met deze post vrij veel marge te hebben...quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Act 6 is als volgende aan de beurt, Francisco is 7. We hopen op ergens in het komende uur
unglaublichquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
Pelù
Lamborghini
Nigiotti
Levante
Pinguini Tattici Nucleari
Tosca
Gabbani
Jannacci
Rancore
Junior Cally
Giordana Angi
Michele Zarrillo
Deze dikgedrukte zijn nu geweest
De vorige keer dat ik dit lijstje postte was alleen Tosca nog niet geweest en we zijn bijna een uur verder
Ja toch?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het zo voor me in ieder geval!
Jullie moeten voor de grap ESF 1991 kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Puntentelling om 3 uurnadat 5 landen gestemd hebben weer even terug voor een interval act.
Ohja de fuck off bloemenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef Em31 het volgende:
Hij staat klaar met bloemen!!!!!! het is bijna klaar
Ik neem twee dagen rustquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef joko97 het volgende:
Word het morgen nog langer allemachtig.....
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef ato het volgende:
[..]
Jullie moeten voor de grap ESF 1991 kijken
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht met deze post vrij veel marge te hebben...
Ik doe niks meer voor de grap vandaag.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef ato het volgende:
[..]
Jullie moeten voor de grap ESF 1991 kijken
Dit jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
Ik begin echt de indruk te krijgen dat het hele competitie-aspect van San Remo die Italianen geen flikker interesseert. Dit is gewoon een avond entertainment met af en toe iets van competitie.
De volgende 3 dagen moét het wel sneller gaan (zou je denken) aangezien ze dan alle 24 in één avond moeten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
Ik begin echt de indruk te krijgen dat het hele competitie-aspect van San Remo die Italianen geen flikker interesseert. Dit is gewoon een avond entertainment met af en toe iets van competitie.
Nouuuuu dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
De volgende 3 dagen moét het wel sneller gaan (zou je denken) aangezien ze dan alle 24 in één avond moeten.
quote:
Niet of ze wel op tijd aanwezig zijnquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:55 schreef Momo het volgende:
Kandidaten gaan de hele avond en nacht dood aan de spanning
Zaterdag wordt het pas ergquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef joko97 het volgende:
Word het morgen nog langer allemachtig.....
quote:
quote:
Is volgens mij ook echt zo jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
Dus 25 liedjes, dan twee uur interval-acts die nergens op slaan, dan puntentelling en dan Italië. Prima.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:56 schreef Em31 het volgende:
Ik stel voor dat we dit jaar in de finale eerst de interval act hebben en dan Italië nog laten optreden, aangezien ze daar zo van houden.
Oh god ja, dat beeldje dat ze winnenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja! De gouden krabpaal. Die hadden ze vorig jaar ook
Preciesquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is volgens mij ook echt zo jaGewoon een vijfdaagse Italiaanse party waar nog een soort competitie tussen verweven zit
Ik kijk op de tv gewoonquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:55 schreef Moira het volgende:
[..]
oh mijn stream loopt dan een minuutje achter
Zaterdag word het voor mij eerst maar Supernova, kijk daarna wel of er wat gebeurt bij de Italianen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |