quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan die gast die dan boos gaat kijken van 'neeeeeee, afblijven!'
Ze importeren meer dan 50% van alle hazelnoten in de wereld om het te maken dus ze hebben geen keuze.quote:
Dat is nog eens quizkennis!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze importeren meer dan 50% van alle hazelnoten in de wereld om het te maken dus ze hebben geen keuze.
Ophoudenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het leuk vindt om daar te zijn en dat het eten best te doen was. Maar Italiaans is gewoon een hele onpraktische taal.
Gelukkig bevestigt San Remo voor ons dat we elkaar allemaal terugzien in de helquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Mishandeling dus en ziektes. Wat heb je nog meer? Daklozen! En weeskinderen.
quote:
Gezellig samen brandenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig bevestigt San Remo voor ons dat we elkaar allemaal terugzien in de hel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou wel van zwarte humor hoor, wereld is al ellendig genoeg. Ik maak over mijzelf ook zo vaak grappen.quote:
Hele dag Fuego!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Tot in de helquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de andere kant worden sommige dingen juist door humor makkelijker bespreekbaar. Voor zo iemand met ALS zal het ook niet leuk zijn als elke kamer waar hij binnenkomt direct stilvalt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:29 schreef koffieleuk het volgende:
Vind het eigenlijk wel heel mooi dat ze er in zo'n goedbekeken programma aandacht aan zulke dingen geven.
Vind de grapjes nu eigenlijk wel wat flauw worden
Yeaaaahhhquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik op de middelbare school in een gastgezin in Rome zat zeiden ze dat het niet normaal was om in Italië te ontbijten, gewoon een kop sterke koffie en dan er tegenaan. Ik werd een week lang “verwend” met cake als ontbijt op de vroege ochtend, ook niet echt een aanrader.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hele dag Fuego!![]()
Nee, dát is niet het soort hel waar ik van droomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom ik jullie toch nog tegen daarquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Tot in de hel![]()
Dat krijg je schijnbaar als je naar metal luisterd volgens een bepaalde kerk in Zwolle
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant worden sommige dingen juist door humor makkelijker bespreekbaar. Voor zo iemand met ALS zal het ook niet leuk zijn als elke kamer waar hij binnenkomt direct stilvalt.
Bij mijn Britse gastgezin aten we kipnuggets bij ontbijtquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school in een gastgezin in Rome zat zeiden ze dat het niet normaal was om in Italië te ontbijten, gewoon een kop sterke koffie en dan er tegenaan. Ik werd een week lang “verwend” met cake als ontbijt op de vroege ochtend, ook niet echt een aanrader.
Maar goed dat ze niet ontbijten kon ook aan m’n gastgezin van toen liggen.
Dat ja maar ik vrees dat als dit naar ESF gaat het echt helemaal de fout in gaat. Qua interpretatie, mensen die er van alles van gaan vinden, aandacht dat wordt afgeleid van het nummer, ik gun dit nummer, deze man, de boodschap een podium maar wil hen meteen ook behoeden voor de ESF critici. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:29 schreef koffieleuk het volgende:
Vind het eigenlijk wel heel mooi dat ze er in zo'n goedbekeken programma aandacht aan zulke dingen geven.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kom ik jullie toch nog tegen daar
Das zeker waarquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant worden sommige dingen juist door humor makkelijker bespreekbaar. Voor zo iemand met ALS zal het ook niet leuk zijn als elke kamer waar hij binnenkomt direct stilvalt.
Oef dat zou ik nog slechter kunnen trekkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij mijn Britse gastgezin aten we kipnuggets bij ontbijt
Italiaans ontbijt is meestal inderdaad gewoon koffie met een soort zoet broodje erbij, waar ook vaak Nutella in zit. Echt een ontbijt kun je het niet noemen inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school in een gastgezin in Rome zat zeiden ze dat het niet normaal was om in Italië te ontbijten, gewoon een kop sterke koffie en dan er tegenaan. Ik werd een week lang “verwend” met cake als ontbijt op de vroege ochtend, ook niet echt een aanrader.
Maar goed dat ze niet ontbijten kon ook aan m’n gastgezin van toen liggen.
Fuego brandt wel!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dát is niet het soort hel waar ik van droom
quote:
Dit was een intervalact; dingt niet mee naar de ESF deelnamequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ja maar ik vrees dat als dit naar ESF gaat het echt helemaal de fout in gaat. Qua interpretatie, mensen die er van alles van gaan vinden, aandacht dat wordt afgeleid van het nummer, ik gun dit nummer, deze man, de boodschap een podium maar wil hen meteen ook behoeden voor de ESF critici. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Oh.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit was een intervalact; dingt niet mee naar de ESF deelname
ja dit is francesco gabbaniquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
Is dit waar jullie al de hele avond op wachten?
Gierenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik zit verdomme ook niet op te letten.
Dan moet de liefde wel diep zitten!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja, als ik tot in de eeuwigheid naar Fuego moet luisteren om met jullie samen te kunnen BBQ-en, dan moet dat maar.
Dit zijn succesvolle oud-deelnemers. Dus zowaar een intervalact met een logische relatie met de showquote:
Het is ook aardig onduidelijk vaak hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik zit verdomme ook niet op te letten.
Zit het ookquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan moet de liefde wel diep zitten!
Songfestival stress maakt je snel ouderquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is ook aardig onduidelijk vaak hoor![]()
Het is dat ik weet dat Francesco Gabbani de volgende was t.o.v. de vorige en dit is hem zéker niet
Doe de mijne ook even, ik ben te lui om zelf op te staan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:35 schreef Em31 het volgende:
Even tandenpoetsen, ze doen vast nog 5 nummers.
Dat is waar!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Songfestival stress maakt je snel ouder
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ja maar ik vrees dat als dit naar ESF gaat het echt helemaal de fout in gaat. Qua interpretatie, mensen die er van alles van gaan vinden, aandacht dat wordt afgeleid van het nummer, ik gun dit nummer, deze man, de boodschap een podium maar wil hen meteen ook behoeden voor de ESF critici. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat is dan mooi, want ik denk dat niet alleen ESF critici hier heel wat van hadden gevonden, maar ook zat ESF fans. Het is nogal iets om even neer te zettenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was een intervalact; dingt niet mee naar de ESF deelname
Fair enough, maar waarom dan dat nummer van daarnet?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zijn succesvolle oud-deelnemers. Dus zowaar een intervalact met een logische relatie met de show
Strani heeft een kunstgebit!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe de mijne ook even, ik ben te lui om zelf op te staan.
*geeft tanden mee
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, toch maar even op google gecheckt
Die verstrikde blik komt gewoon door de faceliftquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:36 schreef Moira het volgende:
die mevrouw in dat witte jasje is wel aan de drugs hoor
Over facings gesproken; meneer in de blauwe jas is daar wat in doorgeschotenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani heeft een kunstgebit!
En ik dacht dat ik hip was met mijn facings
Ik nu 20 minuutjes ofzo en dat is al 20 minuutjes te langquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:37 schreef aarontje112 het volgende:
Oh jongens dat jullie dit al de hele avond volhouden. Niets meer dan respect. Ik schakel nu pas in voor Francesco
Tja, die moeten deze hele show ook maar vol zien te houden he?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:36 schreef Moira het volgende:
die mevrouw in dat witte jasje is wel aan de drugs hoor
Ik heb geen idee. Maar dat denk ik vanavond wel vaker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fair enough, maar waarom dan dat nummer van daarnet?
ja ik snap het ook welquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, die moeten deze hele show ook maar vol zien te houden he?
Als het maar gezellig isquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik nu 20 minuutjes ofzo en dat is al 20 minuutjes te lang
maar durf niet meer weg te zappen want dan ga ik het natuurlijk missen
*mompelt met bloedende mond - 'woevo kunfgebit?'quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani heeft een kunstgebit!
En ik dacht dat ik hip was met mijn facings
Ja, dat is niets.quote:
Begrijp ik jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Door jou moet ik nu ook de hele tijd letten om witte-jasje-mevrouw. Die doet aardig theatraal jaquote:
Ik vind het hele idee alleen al geweldig dat we hier als groepje ESF-gekkies naar een stream van een Italiaanse ABBA zitten te kijken op het internetquote:
Ga weg met je bloedbek!quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
*mompelt met bloedende mond - 'woevo kunfgebit?'
Ja ik zweer echt ze is aan de drugsquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Door jou moet ik nu ook de hele tijd letten om witte-jasje-mevrouw. Die doet aardig theatraal ja
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga weg met je bloedbek!Ik wil geen druppels op mijn bank
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee alleen al geweldig dat we hier als groepje ESF-gekkies naar een stream van een Italiaanse ABBA zitten te kijken op het internet
GIF-waardigquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef Strani het volgende:
Zo nou inderdaad, dat die in het witte jasje helemaal van 't padje is.
Zou dat lang duren? In die vrouwen zit meer plastic dan meeste producten op AliExpressquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
Francesco mag optreden zodra de laatste van dit kwartet het loodje legt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou dat lang duren? In die vrouwen zit meer plastic dan meeste producten op AliExpress
Die oude man op de eerste rij niet hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ah het publiek komt ook een beetje tot leven!
Snor of Albert West?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef Moira het volgende:
Deze opa is wel mijn favoriet van dit kwartet
Nee die is ook van de trap gedonderdquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die oude man op de eerste rij niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |