Dit schoot ook al door mijn hoofdquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Bassie en Adriaan, door de dood gescheiden
Deze. Al kunnen het ook zomaar Wendy en Erland zijn.quote:
Bij allemaal neuken buiten de deur. Duhhhhhhquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:07 schreef static het volgende:
Dit gaat weer een nutteloos opsomstopic worden. Meld er een reden bij.
Dit zou wel echt opmerkelijk zijn!quote:
Ja ik denk het ook niet hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit zou wel echt opmerkelijk zijn!
Bij Leontine en Marco had iedereen altijd zo iets van "jajaja nep!"
Bij Frans en Mariska heb ik dat nog nooit gehoord.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:07 schreef static het volgende:
Heb jij niet door dat je zelf de hele SHO verziekt Paultje?quote:
Je hoeft als moderator een topic niet leuk of nuttig te vinden, enkel te modereren als het nodig is.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:46 schreef static het volgende:
Wat is dat toch met Paultje?
Daarnaast is een opsom-topic volledig nutteloos.
Die zijn te nuchter voor fratsen.quote:
Tommetje dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:46 schreef static het volgende:
Wat is dat toch met Paultje?
Daarnaast is een opsom-topic volledig nutteloos.
Die hadden toch ook al een proefscheiding laatst of huwelijksproblemen oid?quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:16 schreef Eightyone het volgende:
Wendy en Erland. Ik heb het idee dat Wendy vooral aan Erland blijft plakken vanwege datgene wat de relatie haar oplevert (geld, werk, contacten). Erg veel passie straalt het duo niet uit.
Bij deze is dat nodig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Je hoeft als moderator een topic niet leuk of nuttig te vinden, enkel te modereren als het nodig is.
Dat is een carte blanche voor nog meer rommel en onzin, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:29 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
Heb jij niet door dat je zelf de hele SHO verziekt Paultje?
Laat die Fokkers lekker en gedraag je als een echte mod.
Vorig jaar inderdaad, maar sinds september zou het weer koek en ei zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die hadden toch ook al een proefscheiding laatst of huwelijksproblemen oid?
Nicolette gaat nog wel, maar die Bas.... Wat een clown joh. Elke keer die irritante lach op foto's. Brrr.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:26 schreef Clavis het volgende:
Ik denk niet dat ze uit elkaar gaan maar qua irritatie factor scoren ze bij mij erg hoog: Bas Smit en Nicolette van Dam.
Klopt, vind zelf deze hier ook niet thuis horen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die hadden toch ook al een proefscheiding laatst of huwelijksproblemen oid?
Nou gaat nog wel..? Heb je haar wel eens horen presenteren? Alhoewel niet recent waarschijnlijk want goddank flopt elk programma van haar.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nicolette gaat nog wel, maar die Bas.... Wat een clown joh. Elke keer die irritante lach op foto's. Brrr.
Bij dat ene pisprogramma over bloemen is ze onuitstaanbaar, mensen kopen bloemen odmat hun moeder dood is of zo, zonder enige medeleven oh mogen we mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:33 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nou gaat nog wel..? Heb je haar wel eens horen presenteren? Alhoewel niet recent waarschijnlijk want goddank flopt elk programma van haar.
Open relatie hebben zequote:Op zondag 9 februari 2020 10:05 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het altijd bijzonder dat Nikkie Plessen altijd gekoppeld wordt aan mensen, toen met Dre en laatst nog aan iemand, terwijl ze gewoon nog steeds met die Ruben is.
Nou, dit dus. Laatst ook bij Rooijakkers ziet sterren. Dat ie ook zijn bronnen had om te checken waar Nicolette was, om haar als vriendin te krijgen. Of die opmerking tegen haar oma, dat hij er bij het kerstdiner bij zou zittenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nicolette gaat nog wel, maar die Bas.... Wat een clown joh. Elke keer die irritante lach op foto's. Brrr.
@yvonne hier nog een voorbeeldje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:07 schreef static het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2020 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B7gIRwDFnGT/?hl=nl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:45 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
@:Yvonne hier nog een voorbeeldje.
Welke prijs heb ik nu gewonnen?quote:
Elkaar een beetje aftrekken moet kunnen als heterosexuele mannen onder elkaar. Zolang je elkaar maar niet in de ogen kijkt.quote:
Hij steekt zijn snuitje liever ergens andersquote:Op maandag 17 februari 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanwege Lia's droge kut en dat Henny dat graag in de openbaarheid brengt?
van die vliegtuigmeneer toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Omdat de baby niet van hem is zeker
ja, hij laat zijn Bulletje vast ergens anders grazenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanwege Lia's droge kut en dat Henny dat graag in de openbaarheid brengt?
Hij is er wel in gaan geloven lijkt hetquote:Op maandag 10 februari 2020 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B7gIRwDFnGT/?hl=nl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar dacht ik ook na het push bericht van De Telegraafquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Jan en Liza Smit?
https://www.nu.nl/achterk(...)l#coral_talk_wrapper
Die zijn nog van de boomer generatie dat ze afhankelijk van elkaar zijn geworden, ook al slapen en neuken ze niet meer samen.quote:
Zou kunnen. Al vind ik dat verhaal van appartement en rust ook wel plausibel klinken. Las ook ergens dat hij vorig jaar een maand in Spanje zat in een één of andere kliniek.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Jan en Liza Smit?
Once in a lifetime ervaring...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al vind ik dat verhaal van appartement en rust ook wel plausibel klinken. Las ook ergens dat hij vorig jaar een maand in Spanje zat in een één of andere kliniek.
Hij staat natuurlijk al van kind af aan in de spotlights. Wat ik dan niet snap is dat hij het songfestival heeft aangepakt.
Dat denk ik al een tijdje, eerlijk gezegd. Heb hier ook wel eens gemeld dat die geruchten gaan. Als Jan slim is dan brengt hij het nu naar buiten. Dat scheelt weer aandacht tussen al die koortslippen, dure boeketten en piano 's.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Jan en Liza Smit?
Borsato had ook een Burnout, vreselijke ego mannetjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat denk ik al een tijdje, eerlijk gezegd. Heb hier ook wel eens gemeld dat die geruchten gaan. Als Jan slim is dan brengt hij het nu naar buiten. Dat scheelt weer aandacht tussen al die koortslippen, dure boeketten en piano 's.
Ik heb ook een burnout gehad. Ook mensen zonder ego krijgen burnouts. Burnouts komen ook heel vaak door prive omstandigheden waar je doorheen gaat en die je niet kunt verwerken. Lijkt me bij Borsato ook aan de orde en wie weet bij Jan(tje) Smit ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:08 schreef goldback het volgende:
[..]
Borsato had ook een Burnout, vreselijke ego mannetjes.
Hij had het over egomannetjes. Jij bent toch geen man?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ook een burnout gehad. Ook mensen zonder ego krijgen burnouts. Burnouts komen ook heel vaak door prive omstandigheden waar je doorheen gaat en die je niet kunt verwerken. Lijkt me bij Borsato ook aan de orde en wie weet bij Jan(tje) Smit ook.
Leonie lijkt me iemand die snel onder hoogspanning staat, qua combinatie kinderen/relatie/werk. Dat is in interviews al vaak aangestipt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:11 schreef SEMTEX het volgende:
Leonie ter Braak en partner:
https://www.nu.nl/achterk(...)libidoloze-fase.html
Dit! Ik vind het beter dan Jinek. Hoop dat Leonie het ooit kan laten zien aan een breder publiek. Zij zou veel beter het programma van Merel Westrik kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Leonie lijkt me iemand die snel onder hoogspanning staat, qua combinatie kinderen/relatie/werk. Dat is in interviews al vaak aangestipt.
Mentaal niet de juiste persoon om in de tv-wereld te werken, al zie ik haar dat tegelijkertijd graag doen. Ik mag die iets cynische toon (en wat dwarse blik als ze bij Shownieuws moet invallen) wel.
Egocentrisch heeft betrekking tot hun narsisme karakter niet zo met opgebrand zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij had het over egomannetjes. Jij bent toch geen man?
Het is eigenlijk al jaren een zogenaamde belofte. Dat blijft het waarschijnlijk ook eeuwig. Óf ze moet op een gegeven moment besluiten naar de NPO terug te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit! Ik vind het beter dan Jinek. Hoop dat Leonie het ooit kan laten zien aan een breder publiek. Zij zou veel beter het programma van Merel Westrik kunnen doen.
Het klinkt mij hetzelfde in oren als Dre Hazes die “pauze” nam van zijn gezin eigenlijk, dus ik denk ook dat er ergens wel een kern van waarheid in zit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al vind ik dat verhaal van appartement en rust ook wel plausibel klinken. Las ook ergens dat hij vorig jaar een maand in Spanje zat in een één of andere kliniek.
Hij staat natuurlijk al van kind af aan in de spotlights. Wat ik dan niet snap is dat hij het songfestival heeft aangepakt.
Want?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:14 schreef Simone010 het volgende:
Georgina Verbaan & Maartje Winterwortel
Die hebben vandaag nog een leuk kiekje geplaatst zag ik. Ik vind Georgina leukquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:14 schreef Simone010 het volgende:
Georgina Verbaan & Maartje Winterwortel
Maartje mist misschien wel een echte ‘winterwortel’quote:
Je bedoelt waarschijnlijk juin, klapstuk, errepels en piccalilly?!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:34 schreef Kamover het volgende:
[..]
Maartje mist misschien wel een echte ‘winterwortel’
quote:Presentatrice Nicolette Kluijver (35) en haar man Joost Staudt gaan scheiden. De twee gaan na een turbulente periode als vrienden uit elkaar, laten ze weten aan RTL Boulevard.
Volgens Nicolette is er geen sprake van een vechtscheiding.
De Expeditie Robinson-presentatrice en plastisch chirurg, die in 2012 trouwden en een boerderij bezitten in Ouderkerk aan de Amstel, hebben drie kinderen samen: Isabella (7) en de tweeling Sofia en Jesse (5). Zij blijven volgens Boulevard op de boerderij wonen. Nicolette en Joost zullen pendelen tussen Ouderkerk en een nabijgelegen woning. Ze zullen ook samen familievakanties blijven maken. Momenteel verblijft het gezin in Oostenrijk.
Was ook al bekend. Vorig jaar was toch dat rare bericht op Instagram?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:02 schreef Pinklady89 het volgende:
En het werden Nicolette Kluijver en Joost Staudt.
https://www.ad.nl/show/ni(...)k-scheiden~ad619b07/
"Belangrijkste regel is wel dat het om een koppel moet gaan dat te pas en te onpas vertelt hoe goed hun relatie wel niet is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:03 schreef maily het volgende:
Nicolette Kluijver gaat na acht jaar huwelijk scheiden
[..]
Dat is echt zulke onzin. De een houdt nou eenmaal van veel delen, de ander niet. Voor Bibi Breijman is het ook een verdienmodel. Dat heeft volgens mij geen zak met hun relatie te maken.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:03 schreef Medusa666 het volgende:
Bibi en Waylon.
Iedere keer op social media al die foto’s en bij shownieuws. Denk dat ze (voor Bibi) iets te compenseren heeft.
Wat een rare redenering.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:03 schreef Medusa666 het volgende:
Bibi en Waylon.
Iedere keer op social media al die foto’s en bij shownieuws. Denk dat ze (voor Bibi) iets te compenseren heeft.
Ik denk wel dat ze het met elkaar uithouden een tijdje, maar max 8 -10 jaar ofzo. Net als yolanthe en wes.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat Bibi en Waylon het wel een tijdje uithouden samen. Denk dat ze heel verschillend van elkaar zijn en meestal werkt zoiets wel goed.
Dat is dus echt een fabeltje.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het is toch zo dat stellen die te vaak foto’s zetten juist niet gelukkig zijn?
Ze kijkt ook echt verdrietig op recente foto’s.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:35 schreef Simone010 het volgende:
Sonja Bakker en Barry Dinges...politie aan de deur volgens Prive. https://www.ditjesendatje(...)edrama-sonja-bakker/
Ja dat is waar, maar haar vader is ook pas overleden..quote:Op woensdag 2 december 2020 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze kijkt ook echt verdrietig op recente foto’s.
Die gaan het sowieso niet lang volhouden. Volgens mij kennen ze elkaar amper. Ze wil te graag, het perfecte plaatje, her perfecte huwelijk. Verder krijg ik Amants Balk-vibes bij hem. Hij lijkt me wel echt zo iemand van wie nog allerlei lijken uit de kast gaan komen, net zoals de ex van Amanda.quote:
Heb bij hen altijd het idee gehad dat het niet voor lang is, na die tijdelijke pauze toen hij in zijn studio ging wonen. Pauzes zijn vaak een slecht teken, daarna wordt het vaak even opgelapt maar de problemen blijven dan toch.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:17 schreef Chia het volgende:
Zijn Wendy en Erland nou al uit elkaar of bijna? Meest recente wat ik zo snel kon vinden was dit https://www.ad.nl/show/we(...)ter-de-rug~a01ef3a5/
Was bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:14 schreef Reismeis het volgende:
Volgens mij zijn Georgina Verbaan en Maartje Wortel al lang en breed uit elkaar zonder dat ze dat gemeld hebben (niet dat dat hoeft natuurlijk). Al een hele lange tijd geen foto's etc.
Er was ook zo’n interview in de Linda dat waylon zei je kunt alleen heel veel van iemand houden als je diegene ook ontzettend kunt haten (hij en bibi breijman) Dat vond ik erg opvallend en klonk niet echt stabiel.quote:
Vond de timing van haar zwangerschap ook wel bijzonder. Ze waren maar een paar maanden samen en ze zat midden in de burn-out.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Er was ook zo’n interview in de Linda dat waylon zei je kunt alleen heel veel van iemand houden als je diegene ook ontzettend kunt haten (hij en bibi breijman) Dat vond ik erg opvallend en klonk niet echt stabiel.
Stabiel lijken ze me beide niet echt tho..
Was ook niet echt gepland volgens mij.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Vond de timing van haar zwangerschap ook wel bijzonder. Ze waren maar een paar maanden samen en ze zat midden in de burn-out.
Hoezo moet dit een felle strijd zijn? Gemakkelijker te verdelen dan dit is er niet. Je trekt een lootje wie het eerst mag beginnen (diegene is A), en dan kan iedereen zijn eigen panden kiezen o.b.v. ABBAABBA etcetra. En je neemt bijvoorbeeld de WOZ-waarde als uitgangspunt.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:16 schreef -river- het volgende:
Afgelopen weekend zouden Sonja Bakker en haar vriend Barry slaande ruzie hebben gehad. Zelfs de politie moest er aan te pas komen. Inzet: miljoenen euro's
Sonja Bakker en haar vriend Barry van Suijdam zouden volgens weekblad Story het afgelopen weekend zo'n knallende ruzie hebben gehad, dat zelfs de politie er aan te pas moest komen.
Sonja zou zich namelijk in een bedreigende situatie hebben bevonden. Volgens buurtbewoners zou dit niet de eerste keer zijn geweest. Of hiermee het huwelijk tussen de twee definitief wordt afgeblazen moet nog blijken.
Gevolg is wel dat Sonja hiermee miljoenen euro's op het spel zet. De twee hebben namelijk de afgelopen paar jaar met miljoenen euro's gestrooid voor de aankoop van onroerend goed. Ga maar na:
De allereerste investering in 2018 die zij samen deden, was het kopen van de kroeg “De Oude Brug”met bovenwoning in het palingdorp Volendam. Zij betaalden hiervoor 725.000 euro. Maar daar is het absoluut niet bij gebleven.
Diaarna kochten Sonja en Barry in Amsterdam maar liefst vijf optrekjes, waaronder een Rijksmonument, voor in totaal bijna 2,2 miljoen euro. Ook buiten Amsterdam sloegen zij hun slag. In Beverwijk werden meerdere pandjes gekocht. Dat blijkt wel uit het feit dat daar een hypotheek van 2.250.000 euro voor nodig was.
Een winkelpand dat werd gekocht, stond vorig jaar te huur voor 69.000 euro per jaar en zou inmiddels zijn verhuurd. In Beverwijk heeft Barry o.a. voor elf nieuwe appartement gezorgd die eerst zijn verbouwd en daarna in de verhuur zijn gegaan. Dat is de bedoeling van de optrekjes die hij samen met Sonja heeft gekocht.
Hierdoor zijn ze stevig aan elkaar verbonden. Dat wordt een felle strijd!
https://www.bekendeburen.(...)-euros-op-het%20spel
Ok. We sturen het door aan Son.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoezo moet dit een felle strijd zijn? Gemakkelijker te verdelen dan dit is er niet. Je trekt een lootje wie het eerst mag beginnen (diegene is A), en dan kan iedereen zijn eigen panden kiezen o.b.v. ABBAABBA etcetra. En je neemt bijvoorbeeld de WOZ-waarde als uitgangspunt.
En de hypothecaire schulden splits je op deze manier mee.
Oh! En was dat dan alles? Ik kan het mij bijna niet voorstellen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:18 schreef Revanches het volgende:
Nu bij Boulevard Son en Barry.. Barry heeft een kwade dronk en schold de taxichauffeur uit en die belde de politie, volgens Barry.
Barry verblijft momenteel in een hotel en is sindsdien niet meer thuis geweest. Son wil rust en haar gezin beschermen.
Nou, alleen Barry was aan het woord en in beeld, Sonja gaf alleen aan dat ze rust wilde via de telefoon, verder niets over haar kant van het verhaal.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:56 schreef doeka het volgende:
[..]
Oh! En was dat dan alles? Ik kan het mij bijna niet voorstellen.
Gekleide poppetjequote:Op donderdag 10 december 2020 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Zijn lil’kleine en dat gekleide poppetje van hem uiteindelijk uit elkaar gegaan? Daar was op een dag sprake van.
Die middag voor het incident was Boulevard bij hen en dat interview was die avond te zien. Toen zag Sonja er gewoonweg angstig en verdrietig uit. Ik zei, niet gelogen, tegen mijn vriend: die krijgt klappen van die vent.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:56 schreef doeka het volgende:
[..]
Hij is ook wel zo'n gladde. Dat is toch wel sneu he? voor Son, dat het in de liefde allemaal maar niet wil lukken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die middag voor het incident was Boulevard bij hen en dat interview was die avond te zien. Toen zag Sonja er gewoonweg angstig en verdrietig uit. Ik zei, niet gelogen, tegen mijn vriend: die krijgt klappen van die vent.
En het is niet dat ik daar kijk op heb of zo, maar een blinde kon nog zien dat er iets akeligs in de lucht hing daar.
Dat van die kwade dronk geloof ik meteen. Maar het blijft dan vast niet bij schelden.
https://www.mediacourant.(...)oor-charmeoffensief/quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:56 schreef doeka het volgende:
[..]
Die vórige man van haar, die deed vast geen vlieg kwaad, maar wat een ondefinieerbaar irritante kerel was dat. Ik kreeg er van die Hans Liberg-vibes bij. Dat het jeukt, maar je niet precies weet waar het kriebelt. Brrrr.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:03 schreef doeka het volgende:
[..]
Hij is ook wel zo'n gladde. Dat is toch wel sneu he? voor Son, dat het in de liefde allemaal maar niet wil lukken.
Die vorige man was inderdaad een engerdje, geinig vergelijk met Hans L. (*ril) Wel zag Son er toen, als 'Plain Jane' gelukkiger uit dan nu zo verbouwd. Maar hey, wat weet ik daarvan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die vórige man van haar, die deed vast geen vlieg kwaad, maar wat een ondefinieerbaar irritante kerel was dat. Ik kreeg er van die Hans Liberg-vibes bij. Dat het jeukt, maar je niet precies weet waar het kriebelt. Brrrr.
En deze gast lijkt me een gladde ja. Hoewel ik in eerste instantie dacht (ik zag hem in dat Boulevard-item voor het eerst): goh, tenminste wel een stoer uitziende vent, deze (omdat ik die vorige dus zo'n rare kauwgombal vond).
Die ex deed van de week mee met Lang Leve Liefde, engerd.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die vórige man van haar, die deed vast geen vlieg kwaad, maar wat een ondefinieerbaar irritante kerel was dat. Ik kreeg er van die Hans Liberg-vibes bij. Dat het jeukt, maar je niet precies weet waar het kriebelt. Brrrr.
En deze gast lijkt me een gladde ja. Hoewel ik in eerste instantie dacht (ik zag hem in dat Boulevard-item voor het eerst): goh, tenminste wel een stoer uitziende vent, deze (omdat ik die vorige dus zo'n rare kauwgombal vond).
Oo, dat moet ik even terugkijken dan. Dank voor de tip. Lekker even ergeren.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die ex deed van de week mee met Lang Leve Liefde, engerd.
Ik heb via de grapevine wel gehoord dat ze verschrikkelijke ruzies hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Er was ook zo’n interview in de Linda dat waylon zei je kunt alleen heel veel van iemand houden als je diegene ook ontzettend kunt haten (hij en bibi breijman) Dat vond ik erg opvallend en klonk niet echt stabiel.
Stabiel lijken ze me beide niet echt tho..
O neeeeequote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb via de grapevine wel gehoord dat ze verschrikkelijke ruzies hebben.
Wat voor ruzies, slaande ruzies?quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Het Laatste nieuws (20 december 2020):
Gerrit en Samantha zijn uit elkaar!!
Gerrit blijkt niet de vader van Djemino te zijn, die nota bene vernoemd was naar het overleden kindje van de dochter van Gerrit.
Hij lijkt halverwege december te hebben ontdekt dat het kindje dat op 16 november 2020 geboren is niet zijn zoon is.....
quote:Op maandag 21 december 2020 07:49 schreef maily het volgende:
SHO / [Barbiegate #56] Allemaal even terugrekenen naar maart
[..]
Het kindje is licht getint.quote:Op maandag 21 december 2020 16:10 schreef Simone010 het volgende:
Misschien is Tangel wel de vader, las ergens dat hij ook nog een slippertje had gemaakt met Samantha.
Nee dan kan het niet van Tangel zijn..quote:Op maandag 21 december 2020 17:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Het kindje is licht getint.
Wat is de grapevine?/ om welke mensen gaat het dan waarvan je die roddels hebt gehoord?quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik werk in de media, ik denk niet dat ik hier antecedenten uit de doeken hoef te doen toch?quote:Op maandag 21 december 2020 18:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat is de grapevine?/ om welke mensen gaat het dan waarvan je die roddels hebt gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |