abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196650998
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 19:16 schreef -river- het volgende:
Afgelopen weekend zouden Sonja Bakker en haar vriend Barry slaande ruzie hebben gehad. Zelfs de politie moest er aan te pas komen. Inzet: miljoenen euro's
Sonja Bakker en haar vriend Barry van Suijdam zouden volgens weekblad Story het afgelopen weekend zo'n knallende ruzie hebben gehad, dat zelfs de politie er aan te pas moest komen.

Sonja zou zich namelijk in een bedreigende situatie hebben bevonden. Volgens buurtbewoners zou dit niet de eerste keer zijn geweest. Of hiermee het huwelijk tussen de twee definitief wordt afgeblazen moet nog blijken.

Gevolg is wel dat Sonja hiermee miljoenen euro's op het spel zet. De twee hebben namelijk de afgelopen paar jaar met miljoenen euro's gestrooid voor de aankoop van onroerend goed. Ga maar na:

De allereerste investering in 2018 die zij samen deden, was het kopen van de kroeg “De Oude Brug”met bovenwoning in het palingdorp Volendam. Zij betaalden hiervoor 725.000 euro. Maar daar is het absoluut niet bij gebleven.

Diaarna kochten Sonja en Barry in Amsterdam maar liefst vijf optrekjes, waaronder een Rijksmonument, voor in totaal bijna 2,2 miljoen euro. Ook buiten Amsterdam sloegen zij hun slag. In Beverwijk werden meerdere pandjes gekocht. Dat blijkt wel uit het feit dat daar een hypotheek van 2.250.000 euro voor nodig was.

Een winkelpand dat werd gekocht, stond vorig jaar te huur voor 69.000 euro per jaar en zou inmiddels zijn verhuurd. In Beverwijk heeft Barry o.a. voor elf nieuwe appartement gezorgd die eerst zijn verbouwd en daarna in de verhuur zijn gegaan. Dat is de bedoeling van de optrekjes die hij samen met Sonja heeft gekocht.

Hierdoor zijn ze stevig aan elkaar verbonden. Dat wordt een felle strijd!

https://www.bekendeburen.(...)-euros-op-het%20spel
Hoezo moet dit een felle strijd zijn? Gemakkelijker te verdelen dan dit is er niet. Je trekt een lootje wie het eerst mag beginnen (diegene is A), en dan kan iedereen zijn eigen panden kiezen o.b.v. ABBAABBA etcetra. En je neemt bijvoorbeeld de WOZ-waarde als uitgangspunt.
En de hypothecaire schulden splits je op deze manier mee.
  donderdag 10 december 2020 @ 14:37:21 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_196654916
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:49 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Hoezo moet dit een felle strijd zijn? Gemakkelijker te verdelen dan dit is er niet. Je trekt een lootje wie het eerst mag beginnen (diegene is A), en dan kan iedereen zijn eigen panden kiezen o.b.v. ABBAABBA etcetra. En je neemt bijvoorbeeld de WOZ-waarde als uitgangspunt.
En de hypothecaire schulden splits je op deze manier mee.
Ok. We sturen het door aan Son.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 december 2020 @ 22:49:50 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_196664746
Zijn lil’kleine en dat gekleide poppetje van hem uiteindelijk uit elkaar gegaan? Daar was op een dag sprake van.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:18:35 #129
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196677049
Nu bij Boulevard Son en Barry.. Barry heeft een kwade dronk en schold de taxichauffeur uit en die belde de politie, volgens Barry.

Barry verblijft momenteel in een hotel en is sindsdien niet meer thuis geweest. Son wil rust en haar gezin beschermen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:56:57 #130
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_196677852
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:18 schreef Revanches het volgende:
Nu bij Boulevard Son en Barry.. Barry heeft een kwade dronk en schold de taxichauffeur uit en die belde de politie, volgens Barry.

Barry verblijft momenteel in een hotel en is sindsdien niet meer thuis geweest. Son wil rust en haar gezin beschermen.
Oh! En was dat dan alles? Ik kan het mij bijna niet voorstellen.
But till then tramps like us baby we were born to run
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:31:07 #131
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196678604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:56 schreef doeka het volgende:

[..]

Nou, alleen Barry was aan het woord en in beeld, Sonja gaf alleen aan dat ze rust wilde via de telefoon, verder niets over haar kant van het verhaal.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_196679138
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Zijn lil’kleine en dat gekleide poppetje van hem uiteindelijk uit elkaar gegaan? Daar was op een dag sprake van.
Gekleide poppetje :D :D
Dat is het ook echt precies! Ik zag wel dat ie samen met kind naar Dubai is. Geen idee of zij ook mee is
Alius aliud dicit
  vrijdag 11 december 2020 @ 21:33:43 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_196679983
quote:

[..]

Die middag voor het incident was Boulevard bij hen en dat interview was die avond te zien. Toen zag Sonja er gewoonweg angstig en verdrietig uit. Ik zei, niet gelogen, tegen mijn vriend: die krijgt klappen van die vent.
En het is niet dat ik daar kijk op heb of zo, maar een blinde kon nog zien dat er iets akeligs in de lucht hing daar.

Dat van die kwade dronk geloof ik meteen. Maar het blijft dan vast niet bij schelden.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 11 december 2020 @ 23:03:00 #134
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_196681401
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die middag voor het incident was Boulevard bij hen en dat interview was die avond te zien. Toen zag Sonja er gewoonweg angstig en verdrietig uit. Ik zei, niet gelogen, tegen mijn vriend: die krijgt klappen van die vent.
En het is niet dat ik daar kijk op heb of zo, maar een blinde kon nog zien dat er iets akeligs in de lucht hing daar.

Dat van die kwade dronk geloof ik meteen. Maar het blijft dan vast niet bij schelden.
Hij is ook wel zo'n gladde. Dat is toch wel sneu he? voor Son, dat het in de liefde allemaal maar niet wil lukken.
pi_196687266
quote:

[..]

https://www.mediacourant.(...)oor-charmeoffensief/
pi_196689249
Kan dat verhaal dat ze zich zo heeft laten verbouwen met fillers ook weer de prullebak in, ze wordt dus gewoon gewoon geregeld verbouwd door haar Barry, tsja, dan wil je wel een laag plamuur op je gezicht smeren voor je op tv gaat.
  zaterdag 12 december 2020 @ 15:38:23 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_196690644
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 23:03 schreef doeka het volgende:

[..]

Hij is ook wel zo'n gladde. Dat is toch wel sneu he? voor Son, dat het in de liefde allemaal maar niet wil lukken.
Die vórige man van haar, die deed vast geen vlieg kwaad, maar wat een ondefinieerbaar irritante kerel was dat. Ik kreeg er van die Hans Liberg-vibes bij. Dat het jeukt, maar je niet precies weet waar het kriebelt. Brrrr.

En deze gast lijkt me een gladde ja. Hoewel ik in eerste instantie dacht (ik zag hem in dat Boulevard-item voor het eerst): goh, tenminste wel een stoer uitziende vent, deze (omdat ik die vorige dus zo'n rare kauwgombal vond).
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 december 2020 @ 09:40:58 #138
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_196701962
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die vórige man van haar, die deed vast geen vlieg kwaad, maar wat een ondefinieerbaar irritante kerel was dat. Ik kreeg er van die Hans Liberg-vibes bij. Dat het jeukt, maar je niet precies weet waar het kriebelt. Brrrr.

En deze gast lijkt me een gladde ja. Hoewel ik in eerste instantie dacht (ik zag hem in dat Boulevard-item voor het eerst): goh, tenminste wel een stoer uitziende vent, deze (omdat ik die vorige dus zo'n rare kauwgombal vond).
Die vorige man was inderdaad een engerdje, geinig vergelijk met Hans L. (*ril) Wel zag Son er toen, als 'Plain Jane' gelukkiger uit dan nu zo verbouwd. Maar hey, wat weet ik daarvan.
pi_196820914
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die ex deed van de week mee met Lang Leve Liefde, engerd.
  zaterdag 19 december 2020 @ 16:10:10 #140
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_196822643
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Die ex deed van de week mee met Lang Leve Liefde, engerd.
Oo, dat moet ik even terugkijken dan. Dank voor de tip. Lekker even ergeren. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 20 december 2020 @ 22:23:36 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_196851706
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 23:17 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Er was ook zo’n interview in de Linda dat waylon zei je kunt alleen heel veel van iemand houden als je diegene ook ontzettend kunt haten (hij en bibi breijman) Dat vond ik erg opvallend en klonk niet echt stabiel.

Stabiel lijken ze me beide niet echt tho..
Ik heb via de grapevine wel gehoord dat ze verschrikkelijke ruzies hebben.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 20 december 2020 @ 22:32:12 #142
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_196851865
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

O neeeee
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_196851984
quote:

[..]

Wat voor ruzies, slaande ruzies?
  Spellchecker maandag 21 december 2020 @ 07:49:08 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196855107
SHO / [Barbiegate #56] Allemaal even terugrekenen naar maart
quote:
Het Laatste nieuws (20 december 2020):

Gerrit en Samantha zijn uit elkaar!!
Gerrit blijkt niet de vader van Djemino te zijn, die nota bene vernoemd was naar het overleden kindje van de dochter van Gerrit.
Hij lijkt halverwege december te hebben ontdekt dat het kindje dat op 16 november 2020 geboren is niet zijn zoon is.....
pi_196863455
Misschien is Tangel wel de vader, las ergens dat hij ook nog een slippertje had gemaakt met Samantha.
pi_196864487
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:10 schreef Simone010 het volgende:
Misschien is Tangel wel de vader, las ergens dat hij ook nog een slippertje had gemaakt met Samantha.
Het kindje is licht getint.
pi_196864836
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 17:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Het kindje is licht getint.
Nee dan kan het niet van Tangel zijn..
pi_196865654
quote:

[..]

Wat is de grapevine?/ om welke mensen gaat het dan waarvan je die roddels hebt gehoord?
pi_196866183
Ik vind Patty Brard en haar man trouwens O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')