Wat een rare redenering.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:03 schreef Medusa666 het volgende:
Bibi en Waylon.
Iedere keer op social media al die foto’s en bij shownieuws. Denk dat ze (voor Bibi) iets te compenseren heeft.

Ik denk wel dat ze het met elkaar uithouden een tijdje, maar max 8 -10 jaar ofzo. Net als yolanthe en wes.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat Bibi en Waylon het wel een tijdje uithouden samen. Denk dat ze heel verschillend van elkaar zijn en meestal werkt zoiets wel goed.

Dat is dus echt een fabeltje.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het is toch zo dat stellen die te vaak foto’s zetten juist niet gelukkig zijn?

Ze kijkt ook echt verdrietig op recente foto’s.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:35 schreef Simone010 het volgende:
Sonja Bakker en Barry Dinges...politie aan de deur volgens Prive. https://www.ditjesendatje(...)edrama-sonja-bakker/

Ja dat is waar, maar haar vader is ook pas overleden..quote:Op woensdag 2 december 2020 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze kijkt ook echt verdrietig op recente foto’s.

Die gaan het sowieso niet lang volhouden. Volgens mij kennen ze elkaar amper. Ze wil te graag, het perfecte plaatje, her perfecte huwelijk. Verder krijg ik Amants Balk-vibes bij hem. Hij lijkt me wel echt zo iemand van wie nog allerlei lijken uit de kast gaan komen, net zoals de ex van Amanda.quote:

Heb bij hen altijd het idee gehad dat het niet voor lang is, na die tijdelijke pauze toen hij in zijn studio ging wonen. Pauzes zijn vaak een slecht teken, daarna wordt het vaak even opgelapt maar de problemen blijven dan toch.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:17 schreef Chia het volgende:
Zijn Wendy en Erland nou al uit elkaar of bijna? Meest recente wat ik zo snel kon vinden was dit https://www.ad.nl/show/we(...)ter-de-rug~a01ef3a5/

Was bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:14 schreef Reismeis het volgende:
Volgens mij zijn Georgina Verbaan en Maartje Wortel al lang en breed uit elkaar zonder dat ze dat gemeld hebben (niet dat dat hoeft natuurlijk). Al een hele lange tijd geen foto's etc.

Er was ook zo’n interview in de Linda dat waylon zei je kunt alleen heel veel van iemand houden als je diegene ook ontzettend kunt haten (hij en bibi breijman) Dat vond ik erg opvallend en klonk niet echt stabiel.quote:

Vond de timing van haar zwangerschap ook wel bijzonder. Ze waren maar een paar maanden samen en ze zat midden in de burn-out.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Er was ook zo’n interview in de Linda dat waylon zei je kunt alleen heel veel van iemand houden als je diegene ook ontzettend kunt haten (hij en bibi breijman) Dat vond ik erg opvallend en klonk niet echt stabiel.
Stabiel lijken ze me beide niet echt tho..

Was ook niet echt gepland volgens mij.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Vond de timing van haar zwangerschap ook wel bijzonder. Ze waren maar een paar maanden samen en ze zat midden in de burn-out.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |