Lolquote:En we horen moslimleerlingen denigrerend over Joden praten. "Die problemen waren er eerder niet, zegt de rector.
Skurup is een dorpje. In vast niet alle scholen in zulke dorpjes zal je antisemitisme hebben onder Islamitische scholieren.quote:
Als je even leest zie je dat dat dus aan het omdraaien is, ze komen er achter dat het allemaal mis gaat en stemmen nu massaal rechts, opeens.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwacht vooral een hoop gedraai. Een nieuwsbericht als deze is natuurlijk onmogelijk is links extremistisch zweden
Ook in Zweden worden ze wakker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwacht vooral een hoop gedraai. Een nieuwsbericht als deze is natuurlijk onmogelijk is links extremistisch zweden
Idd, toen was dat nog normaal. Nu zijn dat soort volkomen redelijke eisen "rAcIsMe"quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Europa had 40 jaar geleden al moeten zeggen: jullie passen je aan, je gaat financieel en maatschappelijk je steen bijdragen en zo niet dan ga je maar lekker terug naar huis.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef HSG het volgende:
Ze hebben zelf een monster geschapen en die moeilijk te verslaan.
Ik hoop echt dat het nog niet te laat is voor het mooiste land van europa. Ik kom er meerdere keren per jaar, maar tot in de kleinste gehuchten is de samenleving uit balans door enorme hoeveelheden vreemdelingen die geen enkele druk of sturing hebben gehad om zich aan te passen aan hun nieuwe gulle en gastvrije vaderland. Alles te danken aan de volledig doorgeslagen tolerantie en politieke correctheid.quote:
Ja want oorlogsvluchtelingen met een trauma kunnen idd echt ff binnen 2 dagen volledig herstellen en een complete taal lerenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, toen was dat nog normaal. Nu zijn dat soort volkomen redelijke eisen "rAcIsMe".
Dan zal een hoofddoekjes verbod er wel voor zorgen dat Zweden weer een waar paradijs wordtquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop echt dat het nog niet te laat is voor het mooiste land van europa. Ik kom er meerdere keren per jaar, maar tot in de kleinste gehuchten is de samenleving uit balans door enorme hoeveelheden vreemdelingen die geen enkele druk of sturing hebben gehad om zich aan te passen aan hun nieuwe gulle en gastvrije vaderland. Alles te danken aan de volledig doorgeslagen tolerantie en politieke correctheid.
Misschien net zo hard worden als Denemarken. Dan kan het nog in de toekomst nog goed gaan komen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop echt dat het nog niet te laat is voor het mooiste land van europa. Ik kom er meerdere keren per jaar, maar tot in de kleinste gehuchten is de samenleving uit balans door enorme hoeveelheden vreemdelingen die geen enkele druk of sturing hebben gehad om zich aan te passen aan hun nieuwe gulle en gastvrije vaderland. Alles te danken aan de volledig doorgeslagen tolerantie en politieke correctheid.
De Zweden-Democraten zijn hard gegroeid de laatste jaren en zal, volgens de peilingen, na de volgende verkiezingen de grootste partij zijn. Er zullen nog veel meer van dit soort plannen doorgevoerd gaan worden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:26 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Belachelijk en populistisch idee weer
En in de UK wint "rechts" Trump 4 more years, hier FvD steeds groter.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Zweden-Democraten zijn hard gegroeid de laatste jaren en zal, volgens de peilingen, na de volgende verkiezingen de grootste partij zijn. Er zullen nog veel meer van dit soort plannen doorgevoerd gaan worden.
Dat is zeker populistisch.
Wat denk je zelf?quote:
100 punten.quote:
Die houdt zicht tegenwoordig godzijdank bezig met CO2 en klimaat in plaats van diversiteit en migratie.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Frans Timmermans al gereageerd?
Trump heeft na drie jaar nog geen muur gebouwd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in de UK wint "rechts" Trump 4 more years, hier FvD steeds groter.
quote:In vloeiend Zweeds vertelt ze
Wat een vreemde openingszin van de NOS. Zweden Democraten is al langer tegen hoofddoekjes. Die discussie is echt niet nieuw.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Discussies over een hoofddoekverbod waren tot voor kort onmogelijk in Zweden.
dat sprookje van oorlogsvluchtelingen geloof niemand meer, ga die propaganda maar op de nos verkopen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:17 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja want oorlogsvluchtelingen met een trauma kunnen idd echt ff binnen 2 dagen volledig herstellen en een complete taal leren
NOS staat er bekend om in reportages over migranten altijd een migrant uit te kiezen die de taal in dat land extreem goed spreekt, zodat ze een argument hebben tegen de mensen die zeggen ‘dat ze de taal niet leren’. Graag zijn deze migranten ook van VWO-niveau, zodat ze ons beeld een beetje kunnen schetsen terwijl het natuurlijk anekdotisch bewijs is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:48 schreef SpaceOddity het volgende:
Één dorpje bleef moedig weerstand bieden.![]()
En dit is natuurlijk wel even heel erg belangrijk om te vermelden.
[..]
Echt, serieus. Dát zou het gevolg zijn van een hoofddoekjesverbod? Je bent niet goed wijs.quote:Het hoofddoekverbod is nog niet wettelijk ingevoerd, maar heeft volgens de rector nu al schadelijke gevolgen...
...En we horen moslimleerlingen denigrerend over Joden praten. "Die problemen waren er eerder niet, zegt de rector.
Sppel je ogen uit, dat mooiste land is toch echt Italiëquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Ja haha, is dat in Zweden ?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:25 schreef Twiitch het volgende:
Mooie multiculturele monoculturele klas in de OP.
Ik ben op zich niet tegen een hoofddoekverbod op scholen, maar het is altijd wel bijzonder dat de Westerse Nationalisten Saudi-Arabië en Iran als gidslanden zien die gekopieerd moeten worden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je het zo belangrijk vindt om een hoofddoek te dragen, dan ga je naar Saudi-Arabië of Iran. Daar helpt de politie graag een handje mee als je die hoofddoek vergeet", aldus Nyström.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet tegen een hoofddoekverbod op scholen, maar het is altijd wel bijzonder dat de Westerse Nationalisten Saudi-Arabië en Iran als gidslanden zien die gekopieerd moeten worden.
Een (lokale)overheidsverbod op hoofddoeken betekent een kledingsvoorschrift op straffe van politieoptreden. Hij zegt dus expliciet dat Saudi-Arabie en Iran hier het juiste doen doordat dat geemuleerd moet worden.quote:
En ik emuleer Hitler omdat ik graag hondjes aai.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Een (lokale)overheidsverbod op hoofddoeken betekent een kledingsvoorschrift op straffe van politieoptreden. Hij zegt dus expliciet dat Saudi-Arabie en Iran hier het juiste doen doordat dat geemuleerd moet worden.
Jodenhaat onder moslims is inderdaad een volstrekt nieuw fenomeen, dat zien we nergens anders ter wereld.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En we horen moslimleerlingen denigrerend over Joden praten. "Die problemen waren er eerder niet, zegt de rector.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |