SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik heb het nummer even aangegrepen om de afwasmachine in te ruimen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
Ben ik de enige die dit helemaal niks vind?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Dat filmpje van haar tijdens het plaatsen van een tepelpiercing...![]()
Waarom?
Geen idee.... niet eens gezien, en dat is niet erg ook.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Dat filmpje van haar tijdens het plaatsen van een tepelpiercing...![]()
Waarom?
Dat mag zeker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Here comes the sun![]()
Een mens mag dromen, niet waar.
Ben ik dan de enige die het prachtig vind?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het nummer even aangegrepen om de afwasmachine in te ruimen.
Er was toch een lekker zonnetje vandaagquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Here comes the sun![]()
Het was vandaag best zonnig en het wordt ook al duidelijk weer wat langer licht...quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Here comes the sun![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het prachtig vind?
Vandaag was hij hier de hele dag, en ik had er behoorlijk last van op de weg..quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Here comes the sun![]()
Dank Riazop!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit met gepaste afstand het meest beluisterde Beatles-nummer op Spotify. 416 miljoen keer, de nummer 2 (Come Together) volgt ruim 274 miljoen.
Heerlijk zonnig was het vandaag, heb zelfs was buiten gedroogdquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was vandaag best zonnig en het wordt ook al duidelijk weer wat langer licht...
Die heb ik dan echt helemaal gemist. Ben vanochtend in de kou en regen naar de bus gelopen en toen ik om 17.30 weer naar buiten kwam was het alleen maar koudquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Er was toch een lekker zonnetje vandaag
1983quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:08 schreef DJ11 het volgende:
De geluidjes doen een beetje 1986-1987 aan.
Ze waren hun tijd vooruit.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In
De song is pas 50 jaar oud...quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Waarschijnlijke nieuwe binnenkomer in mijn eerstvolgende Top 200 allertijden.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dat wij stemlijstjes moeten kunnen invullen voor jouw top 200.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet hetquote:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dat wij stemlijstjes moeten kunnen invullen voor jouw top 200.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je gangquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ga je gangJa, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet ontdek of herontdek je muziek door mijn lijstje.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat kan natuurlijk altijdquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ja.
Wie weet ontdek of herontdek je muziek door mijn lijstje.
Nou nee, dat doen we dan maar weer niet. Ik heb uiteindelijk toch meer vertrouwen in jouw muzieksmaak dan de mijne.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk altijdWe kunnen jouw lijstje ook gewoon op Radio 49 uitzenden natuurlijk.
Blur - Song 2
Ik hoorde het accent, maar kon er verder helemaal niks van maken. Mooi nummer, eigenlijkquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht de Franse versie al te herkennen, maar kwam niet verder...
Ik hoor nu ineens Mambo nr 2 - een heel ruige gitaaruitvoering van het Lou Bega-nummer.quote:
Het is in ieder geval beter dan Sweet child....quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit altijd één van hun betere nummers gevonden.
Anders..quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan Sweet child....
Als je bij genoeg muziekwinkels naar binnen loopt komt het vanzelf je neus uit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Anders..
Sweet child is mijn absolute favoriet van ze
Ik was ondertussen even wat anders doen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit altijd één van hun betere nummers gevonden.
Prima. Ik moet alleen even wat tijd maken om eens te leren spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het met de digitale piano eigenlijk, brother?
Ga bij Symph op les.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Prima. Ik moet alleen even wat tijd maken om eens te leren spelen.
Dat wil ik hem niet aan doenquote:
Nooit, maar dan ook echt nooit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je bij genoeg muziekwinkels naar binnen loopt komt het vanzelf je neus uit.
Het is wel Oostenrijksquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Dit kan je rustig een baggerplaat noemen.
Leuk als je een borrel of 30 achter je kiezen hebt en je roes ligt uit te slapen, zodat je het niet meer kan horen of zo...
scherpquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Ja maar... ja maar... het is nog helemaal geen 21:00 uur.
Hierna komt dan ook Just A Joke van Sequencial...quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Richting het eind van de show.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Denk dat dit de film versie is...quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als een afwijkende versie, de orchestrale mix of zo.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:49 schreef brother52 het volgende:
Tijd om de afwasmachine uit te ruimen...
En ik heb niet eens een afwasmachine
Oei...quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit toch wel het beste nummer van Bon Jovi.
Nee hoor. Ik ben bepaald geen fan van Bon Jovi. Maar van hun nummers vond ik deze dan nog wel leuk.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als dit maar niet op je stemlijstje gaat.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Racoon?
Tenenkrommend accent, dus ja...
No Mercy!
De nieuwe single is Nederlands, en klinkt net ff minder erg dan Oceaanquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Noo murssssie for the sssssoldjerssss....
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
Zo, dat is even andere koek dan Racoon
Dank je.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:01 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting
![]()
en een goede nachtrust gewenst
Dat vond ik nog niet eens zo erg, liever Nederlands dan dat mosselen Engels...quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De nieuwe single is Nederlands, en klinkt net ff minder erg dan Oceaan
Dank je wel Melting. Hoop dat het jou ook wat afleiding heeft bezorgd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren.
Ik wens jullie welterusten en/of een fijne avond.
[ afbeelding ]
Zeker wel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Melting. Hoop dat het jou ook wat afleiding heeft bezorgd.
Mooi.quote:
Dat helaas niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi.
En ging het slapen vannacht ook weer wat beter?
Vervelend is dat, ja. Ik wou dat ik nuttige tips had, maar ik ben er ook nooit achter gekomen wat nou helpt of niet helpt. Hopelijk laatste werkdag deze week voor jou?quote:Op donderdag 6 februari 2020 05:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat helaas niet.
Halverwege de nacht weer wakker geworden, en daarna slaap ik niet rustig meer.
Dank je.quote:Op donderdag 6 februari 2020 06:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Vervelend is dat, ja. Ik wou dat ik nuttige tips had, maar ik ben er ook nooit achter gekomen wat nou helpt of niet helpt. Hopelijk laatste werkdag deze week voor jou?
Ik ga binnenkort eens naar slaap therapie. Misschien dat dat iets af doet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 06:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik krijg als het goed is vandaag een mail met wat "hulp" om beter te ontspannen voor het slapen gaan.
Als het deelbaar is (weet dus niet wat het is) dan stuur ik het wel door
Slecht slapen is zo klote. En het onbegrip zo groot.quote:Op donderdag 6 februari 2020 06:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens naar slaap therapie. Misschien dat dat iets af doet.
quote:
En Livelink en DDM.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:59 schreef just me het volgende:
[..]Melting, goed dat je naar slaaptherapie wilt gaan,
misschien kan Raf met je mee
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Livelink en DDM.
Heb jij geen interesse, levert misschien groepskorting op?
Goedemorgen!
Dat lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:07 schreef just me het volgende:
[..]mogguh Mad
ik zal het in overweging nemen, maken we er een slaapmeet van
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat.
Allemaal figuren om je heen die om de haverklap opstaan, Fok opstarten en gaan posten, weer gaan slapen, continue lopen te gapen, live de innige begroetingen tussen Melting en Livelink rond 5.30 - 6.00 uur meemaken, DDM die slaapwandelend om 10.00 uur beweerd dat ze slecht geslapen heeft enz. enz.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat.
Allemaal figuren om je heen die om de haverklap opstaan, Fok opstarten en gaan posten, weer gaan slapen, continue lopen te gapen, live de innige begroetingen tussen Melting en Livelink rond 5.30 - 6.00 uur meemaken, DDM die slaapwandelend om 10.00 uur beweerd dat ze slecht geslapen heeft enz. enz.
Melting draaide gisteren hier nog Bjorkquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:38 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Goedemorgen![]()
Momenteel ben ik aan het genieten van een Björk plaatje: namelijk Jóga, dat is een hele toffe set van 3 LP's met remixes en B-sides![]()
Hoe is het met jullie allemaal?
Ah jammer net gemist!!quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Melting draaide gisteren hier nog Bjork
Play dead.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:35 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Ah jammer net gemist!!![]()
Weet je nog welk nummer?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:25 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Die is goedgekeurd![]()
Ik heb momenteel geen slaaptherapie nodig. Ik slaap tegenwoordig zodra ik in bed stap en word pas wakker van de wekker.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Livelink en DDM.
Heb jij geen interesse, levert misschien groepskorting op?
Goedemorgen!
Klinkt wel gezellig eigenlijkquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat.
quote:19:00 - 21:30 Brother52: Slaaptherapie
Heel vaak John Cage - 4'33 achter elkaar draaien?quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:15 schreef brother52 het volgende:
Is er al iemand ingepland voor vanavond?
Zo niet:
[..]
Gewoon de extended versie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heel vaak John Cage - 4'33 achter elkaar draaien?
Dan moet ik straks maar even hele sterke koffie maken.quote:
Ik heb nog een 'Deep Sleep' jingle voor je in de aanbieding van mijn Slaap uitzending 2 jaar terug...quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:15 schreef brother52 het volgende:
Is er al iemand ingepland voor vanavond?
Zo niet:
[..]
Ja, die herinner ik me nogquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een 'Deep Sleep' jingle voor je in de aanbieding van mijn Slaap uitzending 2 jaar terug...
Oh, dat zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een 'Deep Sleep' jingle voor je in de aanbieding van mijn Slaap uitzending 2 jaar terug...
Ik heb geen afwasmachine.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:49 schreef brother52 het volgende:
En de hamvraag voor nu is: Willen jullie ook een moment in de show om de afwasmachine uit te ruimen?
Dan moet je straks 6 minuten afzienquote:
*googelt afwasmachine kopen nu leveren*quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je straks 6 minuten afzien
quote:
Gelukkig moet ik daar altijd in staan.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet slapen in de Sprinter naar Breukelen!
Een paard slaapt ook staand. Just saying..quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik daar altijd in staan.
Ik heb laten bezorgen vandaag en heb geen afwas...quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:49 schreef brother52 het volgende:
En de hamvraag voor nu is: Willen jullie ook een moment in de show om de afwasmachine uit te ruimen?
shit, dat lees ik nu pas. Ik heb de afwasmachine al ingeruimd.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:49 schreef brother52 het volgende:
Je moet 'm ook weer uitruimen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
shit, dat lees ik nu pas. Ik heb de afwasmachine al ingeruimd.
Hij draait dik 2 uur.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet 'm ook weer uitruimen.
Ja, ik zou het misschien ook kunnen. Leunend tegen een medepassagier moet dat lukken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een paard slaapt ook staand. Just saying..
Lekker knusquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zou het misschien ook kunnen. Leunend tegen een medepassagier moet dat lukken.
Weltrusten.quote:
Misschien moet je dan wat zachter praten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:24 schreef just me het volgende:
Praten in mijn slaap doe ik ook, ik schrik dan wakker van mezelf
Ik hoor Meltings tunequote:
Ik hoor the Romantics weer. Talking in their sleep.quote:
Kloptquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoor the Romantics weer. Talking in their sleep.
Mijn dochter slaapwandelt. En ik heb er soms echt moeite mee te weten of ze nu wakker is of niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit een keer ge-semi-sleepwalkt. Als kind. Ik kan me vaag herinneren dat ik ineens in m'n pyjama in de woonkamer zat, mijn ouders mij verbaasd aankeken en vroegen of er iets was. En toen ik als antwoord Nee had gegeven, zeiden ze dat ik maar weer naar bed moest gaan, wat ik toen ook heb gedaan.
Zolang ze je slaapkamer niet verwisseld met het toilet valt het wel mee...quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter slaapwandelt. En ik heb er soms echt moeite mee te weten of ze nu wakker is of niet.
Ze staat dan ineens 's nachts naast mijn bed met de gekste verhalen. Het is echt wel grappig soms. Alleen aan de rare verhalen kan ik bepalen of ze wakker is of niet.
Dan zeikt ze over iets anders.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang ze je slaapkamer niet verwisseld met het toilet valt het wel mee...
quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang ze je slaapkamer niet verwisseld met het toilet valt het wel mee...
Mooi ditquote:
Heb ze een beetje verdeeld.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi dit![]()
Ik ga hierna even boodschappen doen. Dus als je enge plannen hebt, kun je ze straks uitvoeren.
Alsof dat ene dure glas gebroken blijkt tijdens de wasbeurt...quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
En de rest van het nummer als een vastloper in de afwasmachine.
Glas in je hand ?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof dat ene dure glas gebroken blijkt tijdens de wasbeurt...
Ooooohhhhhhh!! Nooooooo!!!
voor mij ookquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kop koffie, that's it for now...
*noteer*quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:56 schreef livelink het volgende:
Zo, weer terug van de boodschappen. En weer een gratis bosje bloemen gescoord. Dat is het leuke van tegen sluitingstijd boodschappen doen
Of de bloemenmevrouw/-meneer wil iets van je.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:56 schreef livelink het volgende:
Zo, weer terug van de boodschappen. En weer een gratis bosje bloemen gescoord. Dat is het leuke van tegen sluitingstijd boodschappen doen
Nou, dat denk ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of de bloemenmevrouw/-meneer wil iets van je.
Jammer! / Mooi! (doorhalen wat niet gewenst is)quote:
Het zou wel leuk zijn als het wel zo was. Goed voor het ego.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jammer! / Mooi! (doorhalen wat niet gewenst is)
*geef bosje bloemen*quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als het wel zo was. Goed voor het ego.
* just me kruipt weer onder haar hoofdkussenquote:
Oh, dat geldt niet voor mij.quote:
Dan zou je dat eens moeten proberenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, dat geldt niet voor mij.
Dan moet ik eerst sanity vinden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou je dat eens moeten proberen
Net als deze zanger.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst sanity vinden.
Ik heb wel sanitair...quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst sanity vinden.
Close enough!quote:
Slapen in bad vind ik nog okee. Slapen met m'n hoofd in de wc lijkt me toch niet zo'n fris idee.quote:
even doorspoelen voor gebruikquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Slapen in bad vind ik nog okee. Slapen met m'n hoofd in de wc lijkt me toch niet zo'n fris idee.
En de wc dan?quote:
meteen witte puntjes in zijn haarquote:
Saai hoorquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat ik straks toch maar gewoon mijn bed op ga zoeken en mijn sanitair voor andere zaken ga gebruiken.
niet zo zeiken johquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat ik straks toch maar gewoon mijn bed op ga zoeken en mijn sanitair voor andere zaken ga gebruiken.
*gris bosje bloemen terug*quote:
Nee, niet in bed.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:27 schreef just me het volgende:
ik moet er vandoor.
Bedankt voor de fijne muziekjes
![]()
Maar ik ben pas op de helft...quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:27 schreef just me het volgende:
ik moet er vandoor.
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:27 schreef just me het volgende:
ik moet er vandoor.
![]()
Wakker worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |