SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik heb het nummer even aangegrepen om de afwasmachine in te ruimen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
Ben ik de enige die dit helemaal niks vind?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Dat filmpje van haar tijdens het plaatsen van een tepelpiercing...![]()
Waarom?
Geen idee.... niet eens gezien, en dat is niet erg ook.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Dat filmpje van haar tijdens het plaatsen van een tepelpiercing...![]()
Waarom?
Dat mag zeker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Here comes the sun![]()
Een mens mag dromen, niet waar.
Ben ik dan de enige die het prachtig vind?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het nummer even aangegrepen om de afwasmachine in te ruimen.
Er was toch een lekker zonnetje vandaagquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Here comes the sun![]()
Het was vandaag best zonnig en het wordt ook al duidelijk weer wat langer licht...quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Here comes the sun![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het prachtig vind?
Vandaag was hij hier de hele dag, en ik had er behoorlijk last van op de weg..quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Here comes the sun![]()
Dank Riazop!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit met gepaste afstand het meest beluisterde Beatles-nummer op Spotify. 416 miljoen keer, de nummer 2 (Come Together) volgt ruim 274 miljoen.
Heerlijk zonnig was het vandaag, heb zelfs was buiten gedroogdquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was vandaag best zonnig en het wordt ook al duidelijk weer wat langer licht...
Die heb ik dan echt helemaal gemist. Ben vanochtend in de kou en regen naar de bus gelopen en toen ik om 17.30 weer naar buiten kwam was het alleen maar koudquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Er was toch een lekker zonnetje vandaag
1983quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:08 schreef DJ11 het volgende:
De geluidjes doen een beetje 1986-1987 aan.
Ze waren hun tijd vooruit.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In
De song is pas 50 jaar oud...quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Waarschijnlijke nieuwe binnenkomer in mijn eerstvolgende Top 200 allertijden.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Waarschijnlijke nieuwe binnenkomer in mijn eerstvolgende Top 200 allertijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |