abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:14:44 #76
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Om te waarschuwen? Ik denk dat Nederlanders daar echt te nuchter voor zijn. We zijn geen Murica.
Ik denk dat het handig is om een naam te hebben voor iets. Als je het op kantoor hebt over "stormachtig weer" dan denken veel mensen "oh.. was het niet al stormig? Nog eentje? Is dit een nieuwe? Of is dat dat ding waar het al de hele week over gaat".

Nu heeft het 1 naam. Als er dus 2 stormen op komst zijn dan kunnen mensen plannen voor 2 events ipv dat men plant voor "stormachtig weer met een onduidelijke begin/eindtijd".
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191408545
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat het handig is om een naam te hebben voor iets. Als je het op kantoor hebt over "stormachtig weer" dan denken veel mensen "oh.. was het niet al stormig? Nog eentje? Is dit een nieuwe? Of is dat dat ding waar het al de hele week over gaat".

Nu heeft het 1 naam. Als er dus 2 stormen op komst zijn dan kunnen mensen plannen voor 2 events ipv dat men plant voor "stormachtig weer met een onduidelijke begin/eindtijd".
Wanneer het echt stormen worden die schade veroorzaken in de orde van grote zoals een Sandy, soit. Maar Ciara zal naar verwachting hooguit leiden tot wat afgewaaide dakpannen en her en der een omgevallen schutting die toch al niet al te stabiel stond.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:22:39 #78
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408560
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wanneer het echt stormen worden die schade veroorzaken in de orde van grote zoals een Sandy, soit. Maar Ciara zal naar verwachting hooguit leiden tot wat afgewaaide dakpannen en her en der een omgevallen schutting die toch al niet al te stabiel stond.
Ik denk dat 100km/u wel iets is waar je even bewust van moet zijn minimaal. Zo'n dakpan op je kop kan een levensveranderende gebeurtenis zijn.

De vraag wordt dan eerder "waarom niet".. kost verder geen extra energie om zo'n ding een naam te geven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191408677
quote:

[..]

https://www.nu.nl/227161/(...)oor-westerstorm.html en zo hard als nu voorspeld waaide het niet toen volgens mij?
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:39:59 #80
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191408766
NoodweerBenelux twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 15:34:19 Goedemiddag #Twitter! De allerlaatste weerdata van onze collega's bij Météo-France is niet mals qua #windstoten! Het weermodel ARPEGE berekent zondagnamiddag en in de avondperiode windstoten tot 120-130 km/u over een groot deel van de Benelux. Dit in combinatie met #buien! #ciara https://t.co/EC5t3VfTR0 reageer retweet
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:47:03 #81
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_191408813
quote:

[..]

Dit is een zware jongen. Kan zijn dat het in NL gaat meevallen, maar van Dover tot Bergen (Noorwegen) verwachten ze windkracht 10. Er gaan echt wel wat boompjes omvallen enzo. :P

https://www.bbc.com/weather/coast_and_sea/shipping_forecast
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_191408867
IT GIET OAN.
pi_191409607
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]

helgavanleur twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 12:13:45 Windverloop volgens GFS (Amerikaans model). Hieraan kun je goed zien hoe het windveld zich dezer dagen ontwikkelt!#StormCiaraBron @:meteociel https://t.co/sog4wwXWtn reageer retweet
BIEM.
:@

Het KNMI toch kennende... Er kan nog van alles gebeuren!
pi_191409667
KNVB twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 16:58:04 ❗️ | Vanwege de verwachte weersomstandigheden worden de Eredivisiewedstrijden en het gehele amateurvoetbal van zondag afgelast. Lees hier meer: https://t.co/Uxc5Z41QnO. reageer retweet
  zaterdag 8 februari 2020 @ 17:26:28 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191410006
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
KNVB twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 16:58:04 ❗️ | Vanwege de verwachte weersomstandigheden worden de Eredivisiewedstrijden en het gehele amateurvoetbal van zondag afgelast. Lees hier meer: https://t.co/Uxc5Z41QnO. reageer retweet
Een vrouw die ervoor zorgt dat er zondag niet gevoetbald wordt _O_
pi_191410160
Groet uit Schoorl (hardloopevenement) heeft het programma ook aangepast.
Tijden zijn vervroegd en de 30 km is komen te vervallen.

Ik hoop dat mijn konijnenhok (kipppenhok) en eigenlijk nog meer mijn konijnen zonder stormervaring er ongeschonden uitkomen.
Voor mij hoeft het niet zo, zo'n storm. Hopelijk valt het mee.
pi_191410234
quote:
Ik heb daar letterlijk tegenover gewoond. Die Ieren zijn gek. _O_
  zaterdag 8 februari 2020 @ 17:49:03 #88
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_191410387
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:40 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

Ik heb daar letterlijk tegenover gewoond. Die Ieren zijn gek. _O_
Zelf een keer in hotel daar beland. Herkende 'm toen uit The Guard. Goeie film btw.
Wel stoere plaats om te wonen. :)
  zaterdag 8 februari 2020 @ 18:28:23 #89
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191411046
Code rood gaat wel komen :D

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 18:31:09 #90
8781 crew  Frutsel
pi_191411092
quote:
Van alles afgelast door storm: ‘Niet te doen en zelfs gevaarlijk’
Sportwedstrijden, waaronder de Nederlandse eredivisie en het Belgische profvoetbal, evenementen en markten zijn afgelast in verband met de komst van de krachtige storm Ciara naar Nederland. ,,Windkracht 8 à 9 met stoten van 10 à 11 beaufort is niet te doen met je fiets op het strand, en zelfs gevaarlijk’’, verweert bijvoorbeeld de organisatie van een mountainbikewedstrijd zich. Volg alles over storm Ciara in dit stuk.

De Nederlandse eredivisie en het gehele amateurvoetbal zijn afgelast in Nederland. Het afgelasten van de wedstrijden is een streep door de rekening van voetballiefhebbers, omdat er enkele krakers op het programma stonden. Koploper Ajax zou om 12.15 uur op bezoek gaan bij FC Utrecht, en nummer twee AZ zou Feyenoord om 14.30 uur ontvangen.

De Belgen hakten eerder vandaag ook al de knoop door over hun profvoetbal. ,,Alle wedstrijden in de Jupiler Pro League én de Proximus League van zondag 9 februari worden afgelast door stormweer”, laat wedstrijdsecretaris Thibault De Gendt van de Belgische voetbalbond weten. Daarnaast zijn er ook allerlei andere evenementen die niet doorgaan, zoals markten en amateurwedstrijden. In verband met de storm Ciara sluit de Diergaarde Blijdorp op zondag 9 februari uit voorzorg ook om twee uur 's middags al de poorten.

De organisatie van de cross-duathlon in het Brabantse Etten-Leur heeft vandaag de stekker uit het gehele evenement getrokken. ,,Het risico voor de vrijwilligers en de deelnemers is te groot”, zegt organisator Huub Maas. ,,Het wordt te gevaarlijk in de bossen.” Zo’n 175 duathleten hadden zich ingeschreven voor de twintigste editie van het evenement, dat zondag plaats zou vinden. Er komt dit jaar geen nieuwe datum, vertelt Maas. ,,We zijn afhankelijk van de boerenvelden en die worden van half februari tot half maart bemest. Dus we kunnen volgend jaar pas een nieuwe crossduathlon organiseren.”

Geen beachrace
Ook de mountainbike beachrace op strand bij Noordwijk in Zuid-Holland, waar morgen enkele honderden deelnemers aan mee zouden doen, is ‘wegens de windvoorspellingen’ al geannuleerd. ,,Windkracht 8 à 9 met stoten van 10 à 11 beaufort is niet te doen met je fiets op het strand, en zelfs gevaarlijk’’, betoogt de organisatie. Niet alleen de veiligheid van deelnemers, bezoekers en vrijwilligers kan volgens de organisatie onvoldoende geborgd worden. Ook vergunningen en verzekeringen zouden het evenement ‘niet dekken met deze extreme omstandigheden’. Om het leed te verzachten is nu al besloten dat het inschrijfgeld volgend jaar voor alle deelnemers de helft goedkoper wordt.

De Leusdense hockeyvereniging in de provincie Utrecht haalt vanavond vanwege Ciara bijvoorbeeld haar opblaasbare sporthal neer. Om dat het risico dat er iets mis gaat tijdens de storm te groot is, moeten de hockeyteams die daar morgen zouden spelen hun heil elders zoeken. De hockeyspelers kunnen uitwijken naar sportcentra van bevriende verenigingen in het het Gelderse Hoevelaken en Nijkerk.

Geen markt
Ook een markt in het Utrechtse Baarn is afgelast vanwege het barre weer. ,,De weersverwachtingen laten met grote zekerheid een slecht en onstuimig beeld zien. Voor de veiligheid van deelnemers en bezoekers is dit een verdrietig maar verstandig besluit”, laat de organisatie van de markt voor onder andere biologische en fairtrade producten uit de streek weten.

De Overijsselse carnavalsvereniging Harbinkhoek heeft hun evenement voor zondagmiddag afgelast. ,,De veiligheid gaat boven alles”, zegt Edwin Kroeze, voorzitter van De Dubbelkiekers over het afgezegde gala, dat in een tent zou plaatsvinden. Ook de tentenverhuurder vindt het onverantwoord om het evenement door te laten gaat. De carnavalsoptocht in Braamt, in de Gelderse gemeente Montferland, ‘gaat in principe door’, zo laat de organisatie weten. Wel is het aanvangstijd een uur vervroegd en wordt er gestart om 12.11. Normaal is dat 13.11 uur. Ook is de route verkort. ,,Zondagmorgen valt de definitieve beslissing na overleg tussen de gemeente Montferland, de politie en onze voorzitter.”

Het programma van de ‘Groet uit Schoorl’-run is aangepast. De afstand van dertig kilometer en de kids run komen te vervallen. De lange afstand gebruiken veel lopers juist als voorbereiding op bijvoorbeeld de marathon van Rotterdam. De start van de halve marathon en de tien kilometer worden met een uur vervroegd naar respectievelijk 10.00 en 13.30 uur.

Ciara is de eerste storm in Nederland die een naam krijgt. Dit doet het KNMI om zo het bewustzijn bij het publiek te verhogen. Een naam zou mensen alerter maken en sneller tot actie aanzetten, zo blijkt ook uit Brits onderzoek.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 18:32:13 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191411112
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:35 schreef Tris het volgende:
Groet uit Schoorl (hardloopevenement) heeft het programma ook aangepast.
Tijden zijn vervroegd en de 30 km is komen te vervallen.

Ik hoop dat mijn konijnenhok (kipppenhok) en eigenlijk nog meer mijn konijnen zonder stormervaring er ongeschonden uitkomen.
Voor mij hoeft het niet zo, zo'n storm. Hopelijk valt het mee.
Dat is aan zee toch? :') Wat een idioterie om zoiets door te laten gaan. Hopelijk vallen er geen doden.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191411144
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat is aan zee toch? :') Wat een idioterie om zoiets door te laten gaan. Hopelijk vallen er geen doden.
Ja wat gebeurt er op het strand? Het zand waait extra hard tegen je aan.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 18:37:18 #93
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191411211
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:16 schreef Sardu het volgende:

[..]

Of onze vliegtuigdeskundige Bennie Baksteen. _O_
Benno, niet Bennie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191411236
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik lees dat veel deelnemers zich niet alleen zorgen maken over de wedstrijd/evenement maar veel van hen komen van ver en maken zich ook zorgen om het reizen.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 18:39:27 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191411255
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:33 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja wat gebeurt er op het strand? Het zand waait extra hard tegen je aan.
Wat ik bedoel is dat het aan de kust het hardste waait. De meeste kans op omvallende bomen.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 18:41:15 #96
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191411291
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:12 schreef Hamzoef het volgende:

Om te waarschuwen? Ik denk dat Nederlanders daar echt te nuchter voor zijn.
Ja, en daarom zijn er toch altijd weer van die 'nuchtere' sukkels, die met aanhangwagens, lege vrachtwagens etc de weg op gaan.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 8 februari 2020 @ 19:37:36 #97
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191412280
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:39 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat het aan de kust het hardste waait. De meeste kans op omvallende bomen.
De kans op omvallende bomen op het strand is inderdaad enorm, die geef ik je.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 8 februari 2020 @ 19:39:44 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191412321
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De kans op omvallende bomen op het strand is inderdaad enorm, die geef ik je.
Dat zeg ik toch verdomme niet :') Dat is een gehucht aan de zee. Anders had ik wel OP HET STRAND getypt. Je hebt daar ook fucking veel bomen. Google maar.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 19:41:43 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191412364
En ik heb even het parkoer opgezocht. Ze gaan door de fucking bossen. Daar zo'n tocht houden op een locatie waar je qua wind de volle laag krijgt is niet slim.

pi_191412374
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ja, en daarom zijn er toch altijd weer van die 'nuchtere' sukkels, die met aanhangwagens, lege vrachtwagens etc de weg op gaan.
Dat zul je morgen ook werr zien. En dan nog janken op het journaal ook nog.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 19:43:07 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191412392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:42 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat zul je morgen ook werr zien. En dan nog janken op het journaal ook nog.
Het scheelt dat het morgen zondag is. Aanhangers zie je vooral doordeweeks.
pi_191412447
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het scheelt dat het morgen zondag is. Aanhangers zie je vooral doordeweeks.
Toch blijven er altijd van die stumperds. Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat er surfers zijn op zee morgen.
pi_191412507
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:47 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Toch blijven er altijd van die stumperds. Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat er surfers zijn op zee morgen.
Surfers zoeken het juist op. Mensen met een aanhanger gedragen zich soms alsof ze in een kelder in Ruinerwold hebben gezeten.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 19:52:43 #104
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191412518
JaapdeVries20 twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 19:47:12 update EC 12z oper: windstoten tot 138 km/u tot 120 km/ ver in het binnenland. Storm #Ciara https://t.co/MvJq0vaThW reageer retweet
  zaterdag 8 februari 2020 @ 20:11:13 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191412888
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:47 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ja das waar.

Oohja, was niet de vorige storm ook? Toen zaten we hier in wkn naar surfers op de webcam van hoek van holland te kijken :')
  zaterdag 8 februari 2020 @ 20:18:34 #106
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_191413076
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:11 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja das waar.

Oohja, was niet de vorige storm ook? Toen zaten we hier in wkn naar surfers op de webcam van hoek van holland te kijken :')
En jij zit bij de huidige storm te praten over mensen die bij de vorige storm naar surfers zaten te kijken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_191413109
  zaterdag 8 februari 2020 @ 20:20:54 #108
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_191413143
Ik hoop dat de bomen voor mn huis eindelijk kapot gaan. Tuin op t zuiden, die kut bomen op gemeentelijke grond voor de zon in de zomer :( ;(
  zaterdag 8 februari 2020 @ 20:21:26 #109
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_191413157
quote:
Dat is het oog?
  zaterdag 8 februari 2020 @ 20:25:27 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191413256
WKN / [WKN FeedBack] Waar depressies aan de orde komen

[ Bericht 83% gewijzigd door sp3c op 08-02-2020 20:26:29 ]
pi_191413261
Het kan wel eens klote weer gaan worden.
Als 2 nijlpaarden vechten om een been dan valt de 3e niet ver van de boom.
pi_191413300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef Dirk_Teur het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lulweer :o
  zaterdag 8 februari 2020 @ 20:27:47 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191413333
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef Dirk_Teur het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hihi! Is dat een piemel? :@
pi_191413468
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:27 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hihi! Is dat een piemel? :@
Dat is de wolk waar het zeikweer uit gaat komen :Y
Als 2 nijlpaarden vechten om een been dan valt de 3e niet ver van de boom.
pi_191414068
Is dit hetzelfde als wat ze in Duitsland 'Sabine' noemen trouwens?
pi_191414084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:55 schreef Hamzoef het volgende:
:Y
pi_191414095
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:55 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:Y
Ciara klinkt wel enger moet ik zeggen. :D
pi_191414121
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Volgende storm wordt Dennis
pi_191414551
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Verwarring alom nu in de Lage Landen. Op de Belg spreken ze het uit als Ki-ara. Terwijl in Nederland kirwa gebezigd wordt. Wat is het nou? -O-
https://www.vrt.be/vrtnws(...)gelen-voor-de-storm/
  zaterdag 8 februari 2020 @ 21:18:53 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191414661
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 21:15 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Verwarring alom nu in de Lage Landen. Op de Belg spreken ze het uit als Ki-ara. Terwijl in Nederland kirwa gebezigd wordt. Wat is het nou? -O-
Het is toch ook gewoon Ki-ara? Ik snap niet waarom ze hem hier Kie-ra noemen :')
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 21:41:21 #122
8781 crew  Frutsel
pi_191415262
Tijdelijk kickje naar NWS.
pi_191415286
Zit Ciara misschien in een glas water?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 21:50:19 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191415464
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 21:41 schreef Frutsel het volgende:
Tijdelijk kickje naar NWS.
_O_
  zaterdag 8 februari 2020 @ 21:54:01 #125
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_191415553
Sie-erra lijkt me :)
Zoals https://nl.wikipedia.org/wiki/Ciara
Haters everywhere but I don't really care.
pi_191415601

quote:
A level 2 was issued for Ireland, southern UK, northern France, Benelux and Germany mainly for severe to extremely severe wind gusts and tornadoes.

A level 1 surrounds level 2 for the same threats, but with lower certainty.
http://www.estofex.org/

[ Bericht 7% gewijzigd door Houtenbeen op 08-02-2020 22:18:02 ]
  zaterdag 8 februari 2020 @ 22:01:09 #127
22565 asco
Los in deze tent
pi_191415685
Had een level 3 verwacht.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 22:02:43 #128
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_191415726
Op de Britse tv klonk het alsof ze voor de Gaelic variant gingen, werd She-Ra ofzo.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_191415772
Ik heb mijn tuinstoel alvast plat gelegd, dus ik ben goed voorbereid.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 22:06:41 #130
8781 crew  Frutsel
pi_191415826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef asco het volgende:
Had een level 3 verwacht.
Zit op het randje. Voor delen van Benelux en Duitsland lijkt het van wel. Lees de synopsis maar.
Misschien volgt er nog een upgrade
pi_191415999
Ik geloof nooit dat het zo erg gaat waaien.
Man, dat oog zit op duizenden kilometer afstand.
Daarnaast hoor je helemaal niets van de Noren en de Schotten.

Dus waar maken we ons druk om?
  zaterdag 8 februari 2020 @ 22:16:47 #132
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_191416053
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 22:14 schreef Sigaartje het volgende:
Ik geloof nooit dat het zo erg gaat waaien.
Man, dat oog zit op duizenden kilometer afstand.
Daarnaast hoor je helemaal niets van de Noren en de Schotten.

Dus waar maken we ons druk om?
dan ga je toch lekker vliegeren morgen?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_191416066
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:55 schreef Hamzoef het volgende:
Jep. De duitsers hebben voor elk lagedrukgebied een eigen naam (niet alleen voor stormen).

zaterdag 8 februari 2020 @ 22:22:11 #134
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_191416135
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:57 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Volgende storm wordt Dennis
[ afbeelding ]
Gerda gaat een killerstorm worden. Dat kán niet anders met zo'n naam.
pi_191416155
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 22:22 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Als die er gaat komen...
  zaterdag 8 februari 2020 @ 22:23:48 #136
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_191416163
quote:

[..]

:D
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_191416337
Deze storm gaat waarschijnlijk veel schade opleveren. Vooral omdat het geen kortdurende storm zal zijn, zoals in 2013.
De maandagochtendspits zal er ook nog de nodige hinder van krijgen.
pi_191416360
quote:

[..]

Alles weg. :Y
  zondag 9 februari 2020 @ 03:59:23 #139
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_191420511
quote:

[..]

Eens met Hamzoef. In Murica rennen mensen de godganse dag gillend en hysterisch rond. Dat is echt niets voor het nuchtere Europa. Wij zijn toch veeleer rationeler en hoger opgeleid, beschaafder dan Muricanen.
Alles is hier beschaafder, zelfs het weer doet niet zo raar als in Murica. :P

Tsja, beetje hardere wind dan gebruikelijk. Extra sjaal om, beetje harder trappen op het rijwiel en geen paraplu mee.
Verder dag dus zoals alle andere dagen.

Laat hysterie en de malloot uithangen in vredesnaam over aan dat rare volkje aan de andere kant van het water.
  zondag 9 februari 2020 @ 05:13:33 #140
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_191420769
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 05:13 schreef Flow3r het volgende:
Wanneer begint het ? :B
Hier in den haag begint de wind al toe te nemen! Yeah
pi_191420779
Vanmiddag en vanavond gaat het toch los ?
Wil eigenlijk zometeen (rond een uur of 8) nog even een uurtje gaan hardlopen, hoop niet dat ik wegwaai.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191420781
Hier in Meppel waait het al.

Trekt het dan zo hard over?

Dacht meer in de middag qua binnenland.
pi_191420915
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 21:15 schreef zakjapannertje het volgende:
Niks 'Kiejara' want dan had ze wel Chiara (met h) geheten.

Ciara spreek je uit als:
- 'Siejara' (Nederlands)
- 'Tsjara' (Italiaans)
- 'Siejerra' (Engels)

Ik vind het een rare naam.
J’ai faim.
  zondag 9 februari 2020 @ 07:15:15 #145
22565 asco
Los in deze tent
pi_191420943
Hopelijk komt er straks weer een vliegtuigspotter live vanaf Schiphol.
pi_191420956
Het begint nu al stevig te waaien
pi_191420965
Ik ben een een beetje sceptisch. De keren dat we code rode hadden vond ik het eerlijk gezegd niet code rood waardig.
pi_191420982
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 07:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben een een beetje sceptisch. De keren dat we code rode hadden vond ik het eerlijk gezegd niet code rood waardig.
De 130 is al bijgesteld naar 120. De code Oranje is ook al verkort.
pi_191421007
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 07:26 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

De 130 is al bijgesteld naar 120. De code Oranje is ook al verkort.
We gaan het zien. Hoe in Rotterdam begint het ook al wat te waaien. Ik hoor constant dat irritante klingelding van de buren :(
  zondag 9 februari 2020 @ 08:03:54 #150
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_191421107
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:41 schreef Nikonlover het volgende:
En ik heb even het parkoer opgezocht. Ze gaan door de fucking bossen. Daar zo'n tocht houden op een locatie waar je qua wind de volle laag krijgt is niet slim.

[ afbeelding ]
EN AFGELAST :)

https://www.groetuitschoorlrun.nl/groet-uit-schoorl-run-afgelast/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')