Het scheelt dat het morgen zondag is. Aanhangers zie je vooral doordeweeks.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat zul je morgen ook werr zien. En dan nog janken op het journaal ook nog.
Toch blijven er altijd van die stumperds. Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat er surfers zijn op zee morgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het scheelt dat het morgen zondag is. Aanhangers zie je vooral doordeweeks.
Surfers zoeken het juist op. Mensen met een aanhanger gedragen zich soms alsof ze in een kelder in Ruinerwold hebben gezeten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:47 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Toch blijven er altijd van die stumperds. Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat er surfers zijn op zee morgen.
twitter:JaapdeVries20 twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 19:47:12update EC 12z oper: windstoten tot 138 km/u tot 120 km/ ver in het binnenland. Storm #Ciara https://t.co/MvJq0vaThW reageer retweet
Ja das waar.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:47 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Toch blijven er altijd van die stumperds. Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat er surfers zijn op zee morgen.
En jij zit bij de huidige storm te praten over mensen die bij de vorige storm naar surfers zaten te kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja das waar.
Oohja, was niet de vorige storm ook? Toen zaten we hier in wkn naar surfers op de webcam van hoek van holland te kijken
Lulweerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef Dirk_Teur het volgende:
Het kan wel eens klote weer gaan worden.
[ link | afbeelding ]
Hihi! Is dat een piemel?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef Dirk_Teur het volgende:
Het kan wel eens klote weer gaan worden.
[ link | afbeelding ]
Dat is de wolk waar het zeikweer uit gaat komenquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:55 schreef Hamzoef het volgende:
Is dit hetzelfde als wat ze in Duitsland 'Sabine' noemen trouwens?
Volgende storm wordt Dennisquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ciara klinkt wel enger moet ik zeggen.
Verwarring alom nu in de Lage Landen. Op de Belg spreken ze het uit als Ki-ara. Terwijl in Nederland kirwa gebezigd wordt. Wat is het nou?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ciara klinkt wel enger moet ik zeggen.
Het is toch ook gewoon Ki-ara? Ik snap niet waarom ze hem hier Kie-ra noemenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:15 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Verwarring alom nu in de Lage Landen. Op de Belg spreken ze het uit als Ki-ara. Terwijl in Nederland kirwa gebezigd wordt. Wat is het nou?![]()
https://www.vrt.be/vrtnws(...)gelen-voor-de-storm/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |