Dat was juist de reden dat ik ging fappenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik de OP even ontwijken als ik jou was!
Nee, Caland.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was juist de reden dat ik ging fappen
TrumpJr godtwitter:DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 21:48:29Hi Claire,Two problems with your tweet:1. Dr. Ben Carson did not have a seat in this pic because he was sitting in First Class with my family2. Dr. Carson is not a "thing," he is a world renowned, life-saving neurosurgeonAnyway, how's unemployment? https://t.co/icZKsu9YFn reageer retweet
Ik ben geen devver, debiel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je wel eens op mijn BUG-topic klikken (lol)
Hebben wij weleens ruzie gehad? Vast wel. Ik was nogal rebels.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Rens
Ik mag jou ook erg graag!
Ja volgens mij toen ik deze SC sloot.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben wij weleens ruzie gehad? Vast wel. Ik was nogal rebels.
Dat zou kunnen. Het kan ook een act zijn geweest. Ik kan het mij niet goed heugen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgens mij toen ik deze SC sloot.
Dat was een hectische tijd
Misschien kan je nu de KLB SC sluiten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgens mij toen ik deze SC sloot.
Dat was een hectische tijd
Ja, weet je waar ze dan gaan posten?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Misschien kan je nu de KLB SC sluiten.
Meh, morgen misschien.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FB / Ja wat is dit nou
@:GGMM WERK AAN DE WINKEL!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, morgen misschien.
Nu wil ik even van mijn rust genieten(daarom ontwijk ik ook @:Caland zijn vraag)
Neem een neut.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:41 schreef fetX het volgende:
Ik merk dat het nieuws over Marco en Leontine er bij mij enorm in heeft gehakt. Kan maar moeilijk in slaap komen.
Dikke kut.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een zak gele M&M's op mijn bureau staan. Ik ben er ook van aan het emotie-eten.
Ik vind het maar niks dat jij mijn topic sluit meneer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch maar gedaan.
Maar @:Caland zijn vraag laat ik echt links liggen hoor.
Wij vinden het weinig dat jij hier komt posten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks dat jij mijn topic sluit meneer.
Lik mijn zak en bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wij vinden het weinig dat jij hier komt posten.
Met andere woorden: moven.
Graag.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lik mijn zak en bemoei je er niet mee
Omwquote:
Ja, sorry.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks dat jij mijn topic sluit meneer.
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb jouw post doorgespeeld naar @:iteejer
Heb ik gedaan en is genegeerd. Kijk klb feedback er maar op na.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Maar als je al een TR had gemaakt en er gebeurt in jouw ogen onterecht niks mee kan je altijd in het feedback topic van dat forum terecht.
Kom je er dan nog niet uit mag je mailen of een FB topic openen.
KLBquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en is genegeerd. Kijk klb feedback er maar op na.
Wanneer men de wereld beter wenst te maken is het makkelijk te beginnen in een mooi forum als vbl, maar ook in de krochten van de samenleving is gods licht nodig.quote:
Gelezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en is genegeerd. Kijk klb feedback er maar op na.
Maar zandneger dan ook niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelezen.
Nederlanders dom volk noemen is geen racisme.
Ja hallo. En wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Anne-Fleur Dekker opgenomen in psychiatrische kliniek
Wat wil je ook met zo'n scheeloog.
Naffer mag dan wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel.
Jij snapt het verschil tussen een ras en een volk niet volgens mij.
Ik vind Anne-Fleur een schatje.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Anne-Fleur Dekker opgenomen in psychiatrische kliniek
Wat wil je ook met zo'n scheeloog.
Iets als vervelende noord afrikaanse kwajongen.quote:
Sorry maat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:52 schreef GGMM het volgende:
Zie je nou wat er van komt @:scrummie2.1
WEG RUST
Ohquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iets als vervelende noord afrikaanse kwajongen.
Zijn noord afrikanen een ras?quote:
Dat kan je vast zelf wel bedenken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn noord afrikanen een ras?
Jou is niks gevraagd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind Anne-Fleur een schatje.
Dus ga je mond spoelen ouwe turfsteker, het liefst met pis.
Mijn advies: laat het losquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik krijg een ban wegens een tweet waarin ik racisme veroordeel.
Ik rapporteer een tweet met filmpje waarin ze varkens levend verbranden; niets aan de hand! Nog los dat het waarschijnlijk fake nieuws is.
Ik ben WOEDEND!
Ik denk dat het duidelijk is, ik zal meer specifiek beledigend jargon hanteren, super bedankt vriendelijke ouwe reus.quote:
Rustig maat. Twitter is het afvoerputje van NL waar zelfs Jan Roos teveel aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik rapporteer een tweet met filmpje waarin ze varkens levend verbranden; niets aan de hand! Nog los dat het waarschijnlijk fake nieuws is.
Ik ben WOEDEND!
Als ze je zelfs op Twitter niet moeten, dan is het misschien beter dat je maar gewoon je internetabo stopzet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben WOEDEND!
wow.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als ze je zelfs op Twitter niet moeten, dan is het misschien beter dat je maar gewoon je internetabo stopzet.
Oeiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als ze je zelfs op Twitter niet moeten, dan is het misschien beter dat je maar gewoon je internetabo stopzet.
Niet wanneer het om een balkonrailing gaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is wel het beste en verstandigste.
Die gast is zogenaamd verstoten door zijn familie.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Rustig maat. Twitter is het afvoerputje van NL waar zelfs Jan Roos teveel aandacht krijgt.
@Dagobertquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft @:FlippingCoin nog wat munten over?
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast is zogenaamd verstoten door zijn familie.
5 euroquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft @:FlippingCoin nog wat munten over?
Ik bedoelde "nee he, nu komt Stijn mij weer lastig vallen".quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt.
Die noemde je bestaan op het internet kansloos oid.
Ja. Ach, al komt hij en heel zijn familie onder een trein. Daar zitten wij niet mee allen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast is zogenaamd verstoten door zijn familie.
Ohquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde "nee he, nu komt Stijn mij weer lastig vallen".
Weer een paar Ajacieden minder.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Ach, al komt hij en heel zijn familie onder een trein. Daar zitten wij niet mee allen.
quote:
KingRoland gaat wel eens met de trein.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Ach, al komt hij en heel zijn familie onder een trein. Daar zitten wij niet mee allen.
Die gaat ook naar de kerk, dus hem kan vast niks gebeuren.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
KingRoland gaat wel eens met de trein.
Actcarouselquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat ook naar de kerk, dus hem kan vast niks gebeuren.
Weltrusten.quote:
De tegenstander voelt zich vast gekleineerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Liam Kelly heeft een goal gemaakt.
Wellicht kan je er een topic in BUG over openen!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:03 schreef fetX het volgende:
Godberdomme. Het overkomt mij regelmatig dat wanneer ik op mobiel zit ik niet op de ‘quote’ of ‘verstuur’ knop kan drukken.
Russische inmenging allen.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 23:12:36BREAKING: Epicenter of coronavirus outbreak reports 3,156 new cases and 65 new deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Goed idee. Bedankt!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je er een topic in BUG over openen!
Dat BUG draait overuren.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed idee. Bedankt!![]()
BUG / Geen 'quote' of 'verstuur' knop
Ik nu ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:30 schreef Caland het volgende:
Ook even gereageerd in het crazy eyes topic
Jaaaquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:56 schreef KingRoland het volgende:
Zaterdag helemaal naar de corona bij witte de with @:rensajacied @:doublepain @:jancees @:caland @:coco. @:wereldgozer @:lenny_leonard @:zipportal
Gelachen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
De tegenstander voelt zich vast gekleineerd.
Ja leukquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:56 schreef KingRoland het volgende:
Zaterdag helemaal naar de corona bij witte de with @:rensajacied @:doublepain @:jancees @:caland @:coco. @:wereldgozer @:lenny_leonard @:zipportal
Goeiequote:Op woensdag 5 februari 2020 00:56 schreef KingRoland het volgende:
Haten op Xinomiequote:Op woensdag 5 februari 2020 08:09 schreef Caland het volgende:
Aan de andere kant blijft @:onlogisch ook alleen maar waardeloze coronarotzooi kopen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:07 schreef onlogisch het volgende:
Uiteindelijk blijkt Wijnand geen snelle leerling.
[ afbeelding ]
Je pakt hem ook niet echt aan. Je had hem op zijn minst tyfusdebiel kunnen noemen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik wijs de bol.com klantenservice op een fout op hun site. Wijnand blijkt vervolgens nog niet helemaal wakker
[ afbeelding ]
Nee, dit kan echt niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra @onlogisch iets van je wil is het een totaal andere jongen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je pakt hem ook niet echt aan. Je had hem op zijn minst tyfusdebiel kunnen noemen.
Je zou het hypocriet kunnen noemen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zodra @:onlogisch iets van je wil is het een totaal andere jongen.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Niet best dit jongens: Coronavirus in Wuhan: ‘We’d rather die at home than go to quarantine’
Geklikt. En nu?quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Niet best dit jongens: Coronavirus in Wuhan: ‘We’d rather die at home than go to quarantine’
Voedsel inslaan.quote:
Bedankt. Ben gedwongen de tweet te verwijderen. #VVMUiseenhoaxquote:Welkom terug op Twitter trouwens.
WE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOODDDDDDDDDD!!!!!!quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nouja, wij niet. Maar het zwakkere deel van van de bevolking van Wuhan kan je wel afschrijven lijkt het.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOODDDDDDDDDD!!!!!!
Ja dat denk ik ook. Valt me nog mee dat de pleuris tot nog toe alleen daar uitbreekt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nouja, wij niet. Maar het zwakkere deel van van de bevolking van Wuhan kan je wel afschrijven lijkt het.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Wat een verschrikkelijk chanante tv lijkt me dit.
https://www.ad.nl/show/ma(...)-op-fiasco~ac7c33ea/
Man man man![]()
Doe even normaal.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOODDDDDDDDDD!!!!!!
Heb je hem wel weer verbeterd?quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:09 schreef Caland het volgende:
Aan de andere kant blijft @:onlogisch ook alleen maar waardeloze coronarotzooi kopen.
Ja, ik heb.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:37 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen voor mijn vrienden.
Tyf op met dit soort onzin. TR meegepakt. VBL onwaardig dit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Wat een verschrikkelijk chanante tv lijkt me dit.
https://www.ad.nl/show/ma(...)-op-fiasco~ac7c33ea/
Man man man![]()
Jojoquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:37 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen voor mijn vrienden.
Ik ben er aan toe. M’n zoontje had last van z’n knieën de hele nacht, wtf. Groeipijn ofzo.quote:
Oh vervelend is dat. Ik heb vroeger ook regelmatig groeipijn gehad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er aan toe. M’n zoontje had last van z’n knieën de hele nacht, wtf. Groeipijn ofzo.
Haags niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh vervelend is dat. Ik heb vroeger ook regelmatig groeipijn gehad.
Er hangt een goede fibe.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Tering. Opeens activiteit hier.
IS DE PAUS KATHOLIEK?????quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hem wel weer verbeterd?
Weet je zeker dat het geen corona is?quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er aan toe. M’n zoontje had last van z’n knieën de hele nacht, wtf. Groeipijn ofzo.
Nondedju!quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dus daar komt je BBW-voorkeur niet vandaan.
Mooiquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Tering. Opeens activiteit hier.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Doe toch niet zo hysterisch voor een griepje.
Oh wat sneu ditquote:
Wow ziedend.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat sneu ditOmdat ik je griepje belachelijk maakte.
Gadverdamme zeg. Hoe zielig kan je zijn!
Racist gespot.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:03 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu support ik naast Ajax ook Den Bosch.
wowquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een gifje om het goed te maken @:GGMM
Zet dit nou niet op Twitter.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jean Paul de Jong op non-actief gezet bij Roda.
Hopelijk gaat die club ook failliet.
Madquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoi Yannickquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 28-05-2017 om 16:37:44Ik hoop dat Roda failliet gaat want dat is echt een tyfus club. Ze spelen erg lelijk voetbal en maken de Eredivisie kapot met hun ploeg reageer retweet
Woedend.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie schopt een beetje wild om zich heen deze morgen.
Heeft hij soms iets te bewijzen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
Als ik die KLB-debielen in de toekomst moet uitleggen dat ze te infantiel zijn om hier mee te posten hoop ik niet dat ze met een link naar dit topic komen, anders weet ik echt niet meer wat ik moet zeggen.
Ze waren net opgeflikkerd begin er dan niet weer over idioot.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
Als ik die KLB-debielen in de toekomst moet uitleggen dat ze te infantiel zijn om hier mee te posten hoop ik niet dat ze met een link naar dit topic komen, anders weet ik echt niet meer wat ik moet zeggen.
Het is niet zo dat als je KLB typt er opeens mensen dit topic mee gaan lezen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze waren net opgeflikkerd begin er dan niet weer over idioot.
Gezien het niveau van het afgelopen uur passen ze op het moment dan wel weer prima tussen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
Gelachenquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:16 schreef Elan het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7837493_9336282e
@:Caland
Er hoeft maar een zo'n debiel mee te lezen en zijn vriendjes op te trommelen en we zitten weer dagenlang in de stront.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je KLB typt er opeens mensen dit topic mee gaan lezen.
Ongelooflijk domme debiel
Hou jij dan nu ook je bek.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Er hoeft maar een zo'n debiel mee te lezen en zijn vriendjes op te trommelen en we zitten weer dagenlang in de stront.
Het ging net zo goed
Dan zou ik er zeker nog een half uur over doorgaan als ik jou was.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Er hoeft maar een zo'n debiel mee te lezen en zijn vriendjes op te trommelen en we zitten weer dagenlang in de stront.
Het ging net zo goed
Waarom?quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mention gezet voor @:haags_kwartiertje
Heb je al tickers voor BVB.quote:
Maakte je deze grap gisteren niet ook al?quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:41 schreef Zipportal het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een dominatrix
Ze heeft geen klanten en is nu druk vragen aan het beantwoorden. Misschien kun je nu je snackbarvraag stellen? @:GGMM
Nee, wel kleintjes Snickers.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je al tickers voor BVB.
tickersquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, wel kleintjes Snickers.
Ha ha ha
Ja maar wij moeten hem ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
hou die @:Skysherrif eens hier binnen ik wil hem niet hebben in dts.
GGMM maakt er een puinhoop van. Gras is groen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja maar wij moeten hem ook niet.
Waarom @:GGMM die lulhannes zijn modrechten nog niet heeft ingetrokken is ons een raadsel.
Hahaha tickersquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tickersquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat het gewoon over aan je collega's. Drizzt zal zo wel wakker worden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Inderdaad @:Lenny_Leonard
Mij een beetje aan het werk zetten
Nee, die slaapt uit denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat het gewoon over aan je collega's. Drizzt zal zo wel wakker worden.
Jemig. Slaap je wel goed met die kleine?quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet. Tyf jij maar op met je shownieuws
Waarom zou hij slapen met jouw geslachtsdeelquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jemig. Slaap je wel goed met die kleine?
Jouw moeder slaapt ook met de mijne.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou hij slapen met jouw geslachtsdeel
Leuke onlogisch.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou hij slapen met jouw geslachtsdeel
💪🏿💪🏿💪🏿quote:
Kk oplichter is datquote:
Bloemkoolschotelquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
boerenkoolstampotquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
twitter:NielsKlaassen twitterde op woensdag 05-02-2020 om 14:58:00De Universiteit Maastricht bevestigt nu tijdens een symposium over de hack formeel: er is 197.000 euro betaald aan de hackers die de bestanden vergrendelden, ,,dat is exact 30 bitcoins (koers dertig december)." reageer retweet
Ga je er heen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:11 schreef KingRoland het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN JAAAAAAAAA ROTTERDAM
?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:21 schreef Elan het volgende:
twitter:NielsKlaassen twitterde op woensdag 05-02-2020 om 14:58:00De Universiteit Maastricht bevestigt nu tijdens een symposium over de hack formeel: er is 197.000 euro betaald aan de hackers die de bestanden vergrendelden, ,,dat is exact 30 bitcoins (koers dertig december)." reageer retweet
Spinazie.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol. Hef die universiteit maar gewoon op. Wat een debielen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:21 schreef Elan het volgende:
binnenkort betalen om belastingaangifte te doenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat wel. Maar uiteindelijk hebben wij voor dat kanjergeld moeten werken toch?
@PSVCLquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beste,
Vrijdag 14 februari is het Valentijnsdag, de dag van de liefde. Ben jij vrijgezel of ken jij iemand die de liefde van zijn of haar leven graag wil vinden? Kom dan speeddaten bij Excelsior Rotterdam. Terwijl je onze thuiswedstrijd tegen Jong AZ bekijkt, kun je tevens jouw Valentijnsdate scoren!
Heb je al een relatie? Neem jouw geliefde dan mee naar ons stadion! Clubliefde wil je immers delen met de man of vrouw van wie je houdt. Als jij hieronder jouw kaartje bestelt voor Excelsior - Jong AZ, dan krijg je er gratis een tweede ticket bij.
Voor de wedstrijd romantisch dineren? Dat kan uiteraard in ons supportershome. In samenwerking met Smokey Flavours serveren wij gegrilde varkensentrecote met groene pepersaus, friet en een valentijnsalade. Reserveren kan hier.
Iemand interesse?
Vandaag ga ik de verse pizza van de verbouwde jumbo in delfshaven proberen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Mohammedquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beste,
Vrijdag 14 februari is het Valentijnsdag, de dag van de liefde. Ben jij vrijgezel of ken jij iemand die de liefde van zijn of haar leven graag wil vinden? Kom dan speeddaten bij Excelsior Rotterdam. Terwijl je onze thuiswedstrijd tegen Jong AZ bekijkt, kun je tevens jouw Valentijnsdate scoren!
Heb je al een relatie? Neem jouw geliefde dan mee naar ons stadion! Clubliefde wil je immers delen met de man of vrouw van wie je houdt. Als jij hieronder jouw kaartje bestelt voor Excelsior - Jong AZ, dan krijg je er gratis een tweede ticket bij.
Voor de wedstrijd romantisch dineren? Dat kan uiteraard in ons supportershome. In samenwerking met Smokey Flavours serveren wij gegrilde varkensentrecote met groene pepersaus, friet en een valentijnsalade. Reserveren kan hier.
Iemand interesse?
wat voor pizzaquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vandaag ga ik de verse pizza van de verbouwde jumbo in delfshaven proberen.
Ik was er gister even en de Quattro Stagioni zag er wel lekker uit.quote:
Indisch afgehaald. Genot.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |