abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191350297
Twijfelde een beetje of dit wel nieuws is maar ik denk het wel. Mevrouw is een BN'er en regelmatig in het nieuws.

Ik wens haar natuurlijk alle goeds. En hoewel ik haar standpunten niet deel en haar altijd wat vreemd heb gevonden vind ik dit ook wel weer sneu.
quote:
Opiniemaker Anne Fleur Dekker (25) opgenomen in psychiatrisch ziekenhuis
Opiniemaker en feminist Anne Fleur Dekker heeft zich vanwege neurologische problematiek op laten nemen in een psychiatrisch ziekenhuis. De 25-jarige Hilversumse, een veelgevraagde gast bij talkshows, laat dat weten op Twitter. ‘Ik heb eraan getwijfeld om dit op Twitter te zetten, maar jullie hebben ook al door dat het al een tijdje niet zo goed gaat.’

Volgens Dekker mankeert er iets aan haar hersenen, maar is nog niet duidelijk wat de oorzaak is. Mogelijk hebben de medicijnen die ze de afgelopen maanden heeft geslikt het ‘veel en veel erger gemaakt’.

Tot de psychiaters en neurologen erachter komen wat er aan de hand is en tot er een eventueel medicijn voorhanden is, blijft Dekker in de kliniek wonen. ‘Dat is doodeng want elk medicijn moet ‘getest’ worden. Dit is een heftig proces’.

‘Ik verlies vaak de hoop’
Zelfstandig wonen is op dit moment voor Dekker geen optie. ‘Ik ben gelukkig wel in een kliniek waar psychiaters, huisartsen en neurologen goed samenwerken. Ik verlies alleen best vaak de hoop en ik ben heel erg vaak bang dat er iets echt goed mis is. Vooral als iets normaals dagelijks opeens niet meer lukt. Of wanneer ik weer een epileptische aanval krijg. Daar ben ik zeer depressief door geworden.’

Ondanks alle tegenslagen blijft Dekker vertrouwen houden op een goede afloop. ‘Ik hoop zo snel mogelijk mijn leven en relaties weer op te kunnen gaan bouwen, want alles staat momenteel op nul. Ik kom er wel weer bovenop. Hoop ik. Ik doe keihard m’n best en de artsen ook.’
https://www.ad.nl/binnenl(...)ziekenhuis~add1d53b/
annefleurdd twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 18:26:44 Ik heb er aan getwijfeld om dit op Twitter te zetten, maar jullie hebben ook al door dat het al een tijdje niet zo goed gaat.Er is 'iets' niet goed in mijn hersenen en waarschijnlijk hebben de medicatie die ik de afgelopen 9 maanden geslikt heb het veel en veel erger gemaakt. reageer retweet
annefleurdd twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 18:26:44 Alle enge acute dingen (zoals een hersentumor) zijn al uitgesloten, maar om één of andere reden vallen mijn hersenen zichzelf aan. Ik zal niet te veel uitwijden over waar ik last van heb, maar voor iedereen en mijn eigen veiligheid is besloten mij voorlopig in een psychiatrisch reageer retweet
annefleurdd twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 18:26:45 ziekenhuis te laten wonen tot de psychiaters en neurologen er uit zijn wat er precies aan de hand is, en tot we een juiste medicatie vinden. Dat is doodeng want elk medicijn moet 'getest' worden. Dit is een heftig proces. Bovendien krijg ik steeds meer epileptische reageer retweet
annefleurdd twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 18:26:45 aanvallen. Dit komt waarschijnlijk mede door die misser van de oude medicatie, maar is waarschijnlijk ook een symptoom van 'wat er aan de hand is'. Op dit moment kan ik niet zelfstandig leven helaas. Ik ben gelukkig wel in een kliniek waar psychiaters, huisartsen en neurologen reageer retweet
annefleurdd twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 18:26:46 goed samenwerken. Ik verlies alleen best vaak de hoop, en ik ben heel erg vaak bang dat er iets echt goed mis is. Vooral als iets normaal dagelijks opeens niet meer lukt. Of wanneer ik weer een epileptische aanval krijg. Daar ben ik zeer depressief door geworden. reageer retweet
annefleurdd twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 18:26:47 Maar ik vertouw de artsen en het andere medische personeel hier en ik hoop zo snel mogelijk mijn leven en relaties weer op te kunnen gaan bouwen, want alles staat momenteel op 0%. Superpijnlijk. Ik voel me ondanks de mensen om me heen hier wel vaak eenzaam in. reageer retweet
annefleurdd twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 18:26:47 Ik kom er wel weer bovenop. Hoop ik. In ieder geval zo goed mogelijk want het wordt eigenlijk steeds erger. Ik doe keihard m'n best en de artsen ook. Dat was het ❤️ reageer retweet

[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 05-02-2020 17:20:14 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191350358
Heftig. Ik wens haar veel beterschap en hopelijk lukt het om passende medicatie te vinden.

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2020 20:14:22 ]
pi_191350368
Sterkte Anne-Fleur :)
pi_191350435
Arme meid. Epilepsie is geen griepje zeg, krijg je ook heftige medicatie voor. Hopelijk is ze er snel weer bovenop.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_191350460
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_191350464
Wie is zij ook alweer? Had wel wat meer informatie in de OP mogen staan. Ik herken haar naam en volgens mij ergerde ik me ooit rot aan haar.
U MAD?
pi_191350501
Wie?
pindazakje
pi_191350510
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is zij ook alweer? Had wel wat meer informatie in de OP mogen staan. Ik herken haar naam en volgens mij ergerde ik me ooit rot aan haar.
Links meisje dat van mening veranderde en verstoten werd door haar voormalige linkse vrienden. Heeft een relatie met een FvD'er.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 4 februari 2020 @ 20:21:51 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191350513
Wat ontzettend rot voor haar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_191350515
Die kijkt met het linkeroog in de rechter broekzak man _O- _O- _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_191350516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Je bent in de war met Britt.
pindazakje
  dinsdag 4 februari 2020 @ 20:22:31 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191350527
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Links meisje dat van mening veranderde en verstoten werd door haar voormalige linkse vrienden. Heeft een relatie met een FvD'er.
Had een relatie met een FvD’er. Dat is alweer een tijdje uit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_191350540
Zij was van het meest extreem linkse kant (ging met groepen als antifa om b.v.). Een andere mening accepteerde ze niet en mensen als Wilders moesten in haar ogen iets erg mee gebeuren. Daarnaast kon zij erg racistisch naar blanke mensen zijn.

Heel opvallend is dat zij, net als veel "liberalen" die extreem zijn, is zij geboren en opgegroeid in Bussum. Een tamelijk rijke gemeenten waar veel rijke mensen wonen. Woonde hoogstwaarschijnlijk in een grote villa en heeft gymnasium gedaan. Ze hebben hun mond vol over diversiteit, open grenzen ect ect maar hebben vaak geen beeld hoe de werkelijk is.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 20:23:26 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191350544
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191350636
Showbizz :')

Wat een onzin dit
Moeten zij weten
pi_191350668
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 20:19 schreef BoneThugss het volgende:
''Er is 'iets' niet goed in mijn hersenen''

Nee, dat had ik je 3 jaar geleden al kunnen vertellen geschift wijf dat het is _O- _O-
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 20:29:43 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191350676
Sterkte Anne-Fleur O+ O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191350677
Triest. Ik hoop dat zij snel de juiste diagnose en behandeling zal krijgen en weer goed mag herstellen en verder kan gaan met haar leven.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 20:29:58 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191350682
Ooh.... en voor al die mensen die haatberichten plaatsen, ze leest mee hier ;)
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 februari 2020 @ 20:31:21 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_191350712
Ik wens haar veel sterkte en een snelle genezing toe
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_191350716
Twaalf delen _O_
NWS / Anne Fleur Dekker #12 met walgelijke tweets
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze:
NWS / Anne Fleur verbannen uit antiracisme comité.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191350728
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 20:29 schreef Nikonlover het volgende:
Hoi annefleur, beste 30 minuten 12 seconden van je leven meemaken? Call me :7
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_191350734
Ik dacht dat dit het zeilmeisje was :')
pi_191350759
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 20:29 schreef Nikonlover het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 20:35:40 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191350779
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 20:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou weer?
Omdat ze dat eens geplaatst heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')