Dat was juist de reden dat ik ging fappenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik de OP even ontwijken als ik jou was!
Nee, Caland.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was juist de reden dat ik ging fappen
TrumpJr godtwitter:DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 21:48:29Hi Claire,Two problems with your tweet:1. Dr. Ben Carson did not have a seat in this pic because he was sitting in First Class with my family2. Dr. Carson is not a "thing," he is a world renowned, life-saving neurosurgeonAnyway, how's unemployment? https://t.co/icZKsu9YFn reageer retweet
Ik ben geen devver, debiel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je wel eens op mijn BUG-topic klikken (lol)
Hebben wij weleens ruzie gehad? Vast wel. Ik was nogal rebels.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Rens
Ik mag jou ook erg graag!
Ja volgens mij toen ik deze SC sloot.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben wij weleens ruzie gehad? Vast wel. Ik was nogal rebels.
Dat zou kunnen. Het kan ook een act zijn geweest. Ik kan het mij niet goed heugen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgens mij toen ik deze SC sloot.
Dat was een hectische tijd
Misschien kan je nu de KLB SC sluiten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgens mij toen ik deze SC sloot.
Dat was een hectische tijd
Ja, weet je waar ze dan gaan posten?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Misschien kan je nu de KLB SC sluiten.
Meh, morgen misschien.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FB / Ja wat is dit nou
@:GGMM WERK AAN DE WINKEL!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, morgen misschien.
Nu wil ik even van mijn rust genieten(daarom ontwijk ik ook @:Caland zijn vraag)
Neem een neut.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:41 schreef fetX het volgende:
Ik merk dat het nieuws over Marco en Leontine er bij mij enorm in heeft gehakt. Kan maar moeilijk in slaap komen.
Dikke kut.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een zak gele M&M's op mijn bureau staan. Ik ben er ook van aan het emotie-eten.
Ik vind het maar niks dat jij mijn topic sluit meneer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch maar gedaan.
Maar @:Caland zijn vraag laat ik echt links liggen hoor.
Wij vinden het weinig dat jij hier komt posten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks dat jij mijn topic sluit meneer.
Lik mijn zak en bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wij vinden het weinig dat jij hier komt posten.
Met andere woorden: moven.
Graag.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lik mijn zak en bemoei je er niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |