Hoi!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Stel ik zou in de leer (huehue) willen bij jou als sub, wat zijn dan de awards na zo'n sessie?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:47 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Hoi!
Awards. De meeste subs halen hun kick uit het dienen van een Domina , het mogen dienen alleen al is voor veel subs al voldoende.
Iedereen heeft zo z'n voorkeuren. De een kickt op pijn, de ander op lust en een ander op het psychologische aspect. Dat is voor iedereen persoonlijk.
Mijn sub is momenteel aanwezig en mag straks ook wat vragen beantwoorden
Momenteel alleen mannen maar in de toekomst sluit ik een vrouw zeker niet uit...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn jouw subs uitsluitend mannen of is dat gemixt?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:47 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Hoi! Veel contacten lopen via bdsmzaken en Fetlife. Momenteel werk ik niet commercieel, het is wel een mogelijkheid die ik aan het onderzoeken ben vanwege de grote vraag..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
Als marketingstudent vraag ik mij af op welke kanalen jij jezelf promoot of adverteert. Wie is je doelgroep eigenlijk? en welke businessmodellen(ansoff, porter bijvoorbeeld) komen terug?
Het ligt een beetje aan mijn bui maar als ik in het algemene trek dan voornamelijk het psychologische aspect/mindfucks.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Je gaf al aan dat er vele manieren zijn om uit bdsm een kick te halen, welke manier is dat voor jouzelf?
Waarom heb je eigenlijk nooit een account aangemaakt? Of blijf je liever anoniem?quote:Al jaren ben ik een actief user van dit forum
Al mijn vrienden zijn op de hoogte van mijn hobby. Het kan voorkomen dat een vriendin op de stoep staat en ik iemand vastgebonden op zolder heb staan, dan is het wel handig als je omgeving op de hoogte isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand in je omgeving van je hobby? Of op het werk? Vind je het lastig om voor je te houden?
Wat is het meest extreme dat je ooit bij een sub hebt gedaan?
Is er ook een soort van stopwoord als een sub vindt dat je te ver gaat?
Hoiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:47 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Nog niets eigenlijk. In de kennismaking met subs wel vaak meegemaakt dat ze gelijk vol gas verwachten te gaan (Bijvoorbeeld iemand op een eerste kennismaking keihard in zn reet nemen), daar doe ik niet aan mee. Ik bouw liever rustig op zodat er nog genoeg te beleven valt,quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:52 schreef Caland het volgende:
Wat zijn dingen die je als dominatrix hebt geweigerd omdat dat voor jou te ver ging?
Geklikt. Brandmerken is wel bizar ja. Maar alles wat op die laatste pagina staat gaat toch ook wel erg ver.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:56 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn op de hoogte van mijn hobby. Het kan voorkomen dat een vriendin op de stoep staat en ik iemand vastgebonden op zolder heb staan, dan is het wel handig als je omgeving op de hoogte is![]()
Wanneer ik een nieuwe sub leer kennen laat ik hem altijd een bdsm-checklist invullen, daar staat zo ongeveer alles aan activiteiten in beschreven en daarmee kan ik zien wat iemand graag wil of juist niet...
Hier heb je zo'n checklist : https://www.samarium.nl/info/informatie/checklist/
Het meest extreme moet nog komen. Brandmerken staat hoog op mijn lijstje
Daarop inhakend welke veiligheidsaspecten hou je rekening mee, ik neem aan dat er dingen zijn die ook echt gevaarlijk kunnen worden?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke opleiding moet je volgen om Domina te mogen worden ?
Er bestaat geen opleiding voor Dominaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daarop inhakend welke veiligheidsaspecten hou je rekening mee, ik neem aan dat er dingen zijn die ook echt gevaarlijk kunnen worden?
Doorgaans niet. Heel af en toe...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |