Puur voor die ervaring zou ik het wel mee willen maken. Vrijwel alles wat ze je laten zien is nepquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Snap opzich wel waarom noord korea zeer interessant is om te bezoeken, maar uiteindelijk lijkt het me best saai? Je kan nergens zelf komen, krijgt alleen te zien wat ze je willen laten zien..
Vooral dus gaan als je wil meemaken hoe een land als dictatuur is.
Alsof jij enige vorm van moraal in je donder hebtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Puur voor die ervaring zou ik het wel mee willen maken. Vrijwel alles wat ze je laten zien is nep
Maar moreel gezien wil je er ook geen duizenden euro’s heen brengen.
Sinds wanneer maak jij je daar druk om?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Puur voor die ervaring zou ik het wel mee willen maken. Vrijwel alles wat ze je laten zien is nep
Maar moreel gezien wil je er ook geen duizenden euro’s heen brengen.
Dat geld geef je dan toch liever uit in de vorm van ontwikkelingshulp in een tietenbar bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof jij enige vorm van moraal in je donder hebt
Die gozer breekt eerst met z'n kameraden half Rome af en begint nu over moreel besef. Wat een wassen neus.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof jij enige vorm van moraal in je donder hebt
Je bent zelf een neusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gozer breekt eerst met z'n kameraden half Rome af en begint nu over moreel besef. Wat een wassen neus.
Waarom word jij daar zo uitgelachen over je Sinisterra uitspraakquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat een mongool![]()
@:maxi-mus
@:Elan
@:Caland
@:GGMM
Dat begrijpt niemand. Figuren als @kapiteintje vinden Sinisterra het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom word jij daar zo uitgelachen over je Sinisterra uitspraak
Speelt over 5 jaar bij de Reading's van deze wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat begrijpt niemand. Figuren als @:kapiteintje vinden Sinisterra het einde van de wereld.
Wist niet dat je kwaad werd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik neem mensen die uncut gems een goede film vonden niet zo serieus.
Frenky de Jong leverde Ajax meer op dan Sinisterra,Berghuis,Jorgenson & Kökcü bij elkaar op zullen leveren voor Feyenoord.quote:
Wie is Frenky de Jong?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Frenky de Jong leverde Ajax meer op dan Sinisterra,Berghuis,Jorgenson & Kökcü bij elkaar op zullen leveren voor Feyenoord.
onlogisch, 2020
Joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Frenky de Jong leverde Ajax meer op dan Sinisterra,Berghuis,Jorgenson & Kökcü bij elkaar op zullen leveren voor Feyenoord.
onlogisch, 2020
Thanks maat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis
Prima tt
Prima op
Onlogod
Waardeloze TTquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis
Prima tt
Prima op
Onlogod
Vuile klootzakquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis
Prima tt
Prima op
Onlogod
ik hoor gelukkig bij de groep 'beste vrienden'quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
Goedenavond vrienden, wat staat er bij jullie op het menu? Ik laat me graag inspireren.
Lenny zoekt mij op.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:58 schreef onlogisch het volgende:
Wow.
@:Lenny_Leonard valt @:Kingroland vanuit het niets aan
Geen idee nog. Het is altijd weer een verrassing wat je moeder nu weer op tafel zetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
Goedenavond vrienden, wat staat er bij jullie op het menu? Ik laat me graag inspireren.
Oh wauw hilarischquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee nog. Het is altijd weer een verrassing wat je moeder nu weer op tafel zet
Je negeerde me weer eens. Je hebt me een mention gegeven. Dit is vervolgens weg gemodereerd. Als ik dan vraag wat er stond, dan reageer je niet.quote:
Niemand boeit ditquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
MARCO BERSATOW EN LEONTIEN UIT MEKAAR!!
Motte hullie wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
Kingroland is ook niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je negeerde me weer eens. Je hebt me een mention gegeven. Dit is vervolgens weg gemodereerd. Als ik dan vraag wat er stond, dan reageer je niet.
sorryquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je negeerde me weer eens. Je hebt me een mention gegeven. Dit is vervolgens weg gemodereerd. Als ik dan vraag wat er stond, dan reageer je niet.
reactie vanuit Rotterdam:quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
Dezequote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
reactie vanuit Rotterdam:
Krijg lekker corona
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:34 schreef KingRoland het volgende:
- Ga weg met je nutteloze gemention -
Timingquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Er is niemand die vertelt wat hij/zij gaat eten of gegeten heeft. Dit is uitermate teleurstellend voor mijn maat Drizzt, wiens hoofd al uit elkaar explodeert zonder deze asociale houding van jullie.
Niet weten dat deze vraag alleen wordt beantwoord als @Drizzt hem steltquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Er is niemand die vertelt wat hij/zij gaat eten of gegeten heeft. Dit is uitermate teleurstellend voor mijn maat Drizzt, wiens hoofd al uit elkaar explodeert zonder deze asociale houding van jullie.
Ik eet pasta pesto met kip makkerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uurtje later dan anders, maar: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga voor een pompoensoepje, gevolgd door een salade met een stuk pizza.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga vanavond langs de moeder van @kapiteintje dus ik laat mij weer verrassenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#metoo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met jouw monotone dieet is een antwoord ook overbodig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weten dat deze vraag alleen wordt beantwoord als @:Drizzt hem stelt
Ik voel wat spanning hier.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja tyfusdebiel ik zeg toch dat er gemodereerd is. Wat stond er?
Je kunt beter onlogisch vragen. Hij heeft het weggehaaldquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja tyfusdebiel ik zeg toch dat er gemodereerd is. Wat stond er?
Wat is een 'melt-down'?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:11 schreef onlogisch het volgende:
@:Lenny_Leonard heeft weer een melt-down te pakken.
Dom varkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:11 schreef onlogisch het volgende:
Gelezen wat er stond. Ik zou dit niet pikken als ik @Lenny_Leonard was.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt beter onlogisch vragen. Hij heeft het weggehaald
Nasi met saté.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet hij ook niet. Is toch geen Marokkaantjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelezen wat er stond. Ik zou dit niet pikken als ik @:Lenny_Leonard was.
Treffendquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Even een Herdgangexpert erbij roepen. @:coco.
Onnodig koppelteken. Je bent af.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:11 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe @:Coco. is uit!!!![]()
@:de_kraam
Die komt er bij ons niet in.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij
@:picommp
Nope.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The outsider ook gelezen? Serie schijnt wel goed te zijn.
Jazeker, HBO.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope.
Stephen King toch?
Waar is die te bewonderen?
Kip met champignonroomsaus uit ovenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik twijfel nog met Op1quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond Jinek topic. Gasten zijn gepost.
Op naar het Jinek topic!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twijfel weggenomen.
lolquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twijfel weggenomen.
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 18:09:26Politie doet geen aangifte tegen Baudet vanwege 'Marokkanen'-tweet: https://t.co/C81sZexCdP reageer retweet
Waarom presenteert Thijs (Tijs?) met een travestiet?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twijfel weggenomen.
Stuur maar een mail naar forum@npo1.nlquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom presenteert Thijs (Tijs?) met een travestiet?
Maakt toch geen reetje uit of hij het hardop uitspreekt, vlogt en op insta zet of per postduif stuurt?quote:
Jawelquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maakt toch geen reetje uit of hij het hardop uitspreekt, vlogt en op insta zet of per postduif stuurt?
Nee, je bent wel een gruwelijke debiel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:40 schreef KingRoland het volgende:
ik ben niet rechts, maar ik ben ook niet links
Koekoek.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, je bent wel een gruwelijke debiel.
Klopt, je bent gewoon een slechte act.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:40 schreef KingRoland het volgende:
ik ben niet rechts, maar ik ben ook niet links
Boem! Koekoek!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij juicht het toe als tweede-kamerleden met maatschappelijke invloed bewust opruiende onwaarheden over bevolkingsgroepen gaan tweeten?quote:
Doublepain is van het niveau 'Baudet is een echte baas!!!1'quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij juicht het toe als tweede-kamerleden met maatschappelijke invloed bewust opruiende onwaarheden over bevolkingsgroepen gaan tweeten?
Terwijl Baudet niks heeft met types als Doublepain.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain is van het niveau 'Baudet is een echte baas!!!1'
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een dominatrix
Wat leuk dat je nu ook vragen aan @:yvonne mag stellen.
Te lui om een account aan te maken.quote:Al jaren ben ik een actief user van dit forum, mijn hobby is echter vrij onbekend...
Vraag gesteld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
@Doublepain is waarschijnlijk de eerste die het land uit moetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl Baudet niks heeft met types als Doublepain.
Voor iemand die er als een halve Marokkaan bijloopt had je toch wel enige weerstand verwacht na Baudet z'n tweet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain is van het niveau 'Baudet is een echte baas!!!1'
Ik vind die zwarte een hele vervelende uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twijfel weggenomen.
Hij heeft er een wat snelle oordeel over gegeven, het is wat, hele hetze eromheen is te triest voor woorden, ook de politie die ineens aangifte wilde doen. Sinds wanneer doen die dat lolquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij juicht het toe als tweede-kamerleden met maatschappelijke invloed bewust opruiende onwaarheden over bevolkingsgroepen gaan tweeten?
Gepost.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
(lol)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:46 schreef Doublepain het volgende:
Hij heeft er een wat snelle oordeel over gegeven
Het liefst naar Spanjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
@:doublepain is waarschijnlijk de eerste die het land uit moet
Het hele leven van @Doublepain is een grapje.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit een grapje is.
@poepz0rquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
Ze klagen politici vaker aan ja??quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit een grapje is.
Geilquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
Een wat snel oordeel over gegevenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft er een wat snelle oordeel over gegeven, het is wat, hele hetze eromheen is te triest voor woorden, ook de politie die ineens aangifte wilde doen. Sinds wanneer doen die dat lol
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze klagen politici vaker aan ja??
Graag wat linkjes
Een snel oordeel? Gewoon een verzonnen oordeel. En dan die theatrale archaïsche verzuchting er achteraan maakt het helemaal eng.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft er een wat snelle oordeel over gegeven, het is wat, hele hetze eromheen is te triest voor woorden, ook de politie die ineens aangifte wilde doen. Sinds wanneer doen die dat lol
Hoppetee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, hem werd eerst iets anders verteld en kwam meteen op voor die mensen. Mensen zoals Baudet moeten we bedanken dat ie voor anderen (met name kwetsbatre vrouwen) opkomtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een snel oordeel? Gewoon een verzonnen oordeel. En dan die theatrale archaïsche verzuchting er achteraan maakt het helemaal eng.
Baudet moet gewoon niet zo achterlijk doen en even nadenken voordat hij iets de wereld inslingert.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, hem werd eerst iets anders verteld en kwam meteen op voor die mensen. Mensen zoals Baudet moeten we bedanken dat ie voor anderen (met name kwetsbatre vrouwen) opkomt
Ze lieten anders wel heel gewelddadig hun identiteitsbewijzen zien!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een wat snel oordeel over gegeven. Hij wist dat het controleurs waren die hun vervoersbewijzen checkten. Dat is iets volslagen anders dan ''vier Marokkanen die intimiderend deden en ze lastig vielen''.
Laat jezelf toch nakijken in een gesticht als je dit soort opruiende haatzaaierij (en daarbij "STEM OP FVD" er subtiel onderzet) goedkeurt.
Ik wacht nog steeds op je bewijs dat de politie ook aangifte deed tegen andere politiciquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, Baudet komt op voor de zwakkeren in de samenleving.
De politie heeft dat nu toch niet gedaan, dus hoe is dat relevant?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je bewijs dat de politie ook aangifte deed tegen andere politici
En het geplastificeerde deel zat wat los en daardoor zag het er niet echt uit en toen vonden mijn vriendinnen het verdacht en ze waren gemeenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze lieten anders wel heel gewelddadig hun identiteitsbewijzen zien!
Ze maken weer van een mug een olifant, maargoed dat krijg je met linkse mediaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Baudet moet gewoon niet zo achterlijk doen en even nadenken voordat hij iets de wereld inslingert.
Dat doen politici over het algemeen te weinig trouwens
Nee dat wist hij niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een wat snel oordeel over gegeven. Hij wist dat het controleurs waren die hun vervoersbewijzen checkten. Dat is iets volslagen anders dan ''vier Marokkanen die intimiderend deden en ze lastig vielen''.
Laat jezelf toch nakijken in een gesticht als je dit soort opruiende haatzaaierij (en daarbij "STEM OP FVD" er subtiel onderzet) goedkeurt.
Dat ze dat wilde doen is al triest genoegquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De politie heeft dat nu toch niet gedaan, dus hoe is dat relevant?
Eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Baudet is een idioot.
Doublepain en Scrummie zijn dat ook, idioten.
Niet mijn probleem. Overigens hebben ze dat nu ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je bewijs dat de politie ook aangifte deed tegen andere politici
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Overigens hebben ze dat nu ook niet gedaan.
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:55 schreef Coco. het volgende:
Laten we het over Almere hebben.
Schijnt dat je daar nu kunt wonen.
Je moet Lelystad van Joris van Casteren eens lezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:55 schreef Coco. het volgende:
Wij zijn toch geen linkse media, dus dat argument is niet relevant.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze maken weer van een mug een olifant, maargoed dat krijg je met linkse media
Hoe praat dat het gedrag van Baudet goed?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat ze dat wilde doen is al triest genoeg
Dat linkse mensen over het algemeen overdramatiseren ben ik best met je eens, maar dit was gewoon achterlijk van Baudet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze maken weer van een mug een olifant, maargoed dat krijg je met linkse media
In Doublepain zijn hoofd is het elke dag Sesamstraat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe praat dat het gedrag van Baudet goed?
Dat wil niemand. Ga nog liever naar Venlo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:55 schreef Coco. het volgende:
Het is de schuld van de NOS dat Baudet dingen verzint!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
'Als de politicus waar ik fan van ben iets doms doet mag dat niet in de media komen!!1'
Het was een klein foutje, hij heeft er een verklaring over gegeven, dan is het klaar toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat linkse mensen over het algemeen overdramatiseren ben ik best met je eens, maar dit was gewoon achterlijk van Baudet.
Met het VERKEERDE LETTERTYPE. Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze lieten anders wel heel gewelddadig hun identiteitsbewijzen zien!
Zo dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wil niemand. Ga nog liever naar Venlo.
Een klein foutje?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was een klein foutje, hij heeft er een verklaring over gegeven, dan is het klaar toch?
Dat EXCUSES EISEN cultuur tegenwoordig is te triest voor woorden
Hij verzint een verhaal. Halbe Zijlstra heeft het z’n politieke carrière gekost. Baudet speelt met vuur.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was een klein foutje, hij heeft er een verklaring over gegeven, dan is het klaar toch?
gewoon deeltje #7 alquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Mijn post is verwijderd in dat topic
Walgelijk
Het is ook gewoon de zoveelste 'slip' van Baudet. Waarom moet alles bij die man goed worden gepraat?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een klein foutje?Het is gewoon een bewust compleet verzonnen verhaal, dat hem toevallig prima zou uitkomen. Als hij de impact hiervan niet kan inschatten is hij sowieso ongeschikt als volksvertegenwoordiger en zegt het ook veel dat jij zo'n man kritiekloos wenst te volgen.
Zelfs zijn partijgenoot Hiddema vindt het niet goed van Baudet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:50 schreef Caland het volgende:
Ze zijn sneller dan het licht in dat topic
VBL ON TOUR
@:jancees @:doublepain @:rensajacied @:scrummie2.1
Hiddemeisterquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs zijn partijgenoot Hiddema vindt het niet goed van Baudet.
Welke user zou het zijn?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga flink los in het dominatrix topic
Als je te lang op twitter zit ga je vanzelf geloven dat Harry Mens de doodstraf verdient.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef Coco. het volgende:
opruiende haatzaaierijneem twitter eens niet zo serieus.
langs buurtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:00 schreef Doublepain het volgende:
Wel leuk dat @:el-stinho weer eens langs buurt
Ik niet, terecht verwijderd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:02 schreef Doublepain het volgende:
@:bosbeetle
Ik vond mijn Asterix en Obelix grap wel leuk
sexy lexyquote:
Even een dipje. Slechts een kwestie van tijd voordat dat topic weer gaat lopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:00 schreef Coco. het volgende:
Het Feyenoord parodie topic zit pas op #5
Even gekeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:02 schreef Doublepain het volgende:
Wat voor grap had je?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:02 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even gekeken.
Wat een waardeloze kutgrap.
Niet elk woord dat lastig is voor jou en eindigt op 'ix' is een Astrix en Obelix karakter.
Waarschijnlijk omdat dat wél een leuke grap is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:05 schreef Doublepain het volgende:
En @:kapiteintje zijn domino's pizza post mag wel blijven
WANBELEID
Jij hebt met je Baudet-goedpraterij je quotum onzin al bereikt voor vanavond.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:05 schreef Doublepain het volgende:
WANBELEID
huilenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:05 schreef Doublepain het volgende:
WANBELEID
TR gezet naar die Domino. Mijn vraag wordt gewoon genegeerd. Zeker te druk met piemels opmeten.quote:
Dit is een unicum. Ik koester dit bijzondere moment.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
Ik moest hardop lachen om de grap van @:kapiteintje
@GGMMquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft u ook een gezin en zo ja wat vinden u kinderen ervan dat u dit doet en krijgen u of u kinderen wel eens vervelende opmerkingen op het schoolplein en hoe gaat u hier mee om ?
Nog steeds app 'problemen'? lolquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:10 schreef JanCees het volgende:
lol @ dnc trouwens @:doublepain
lachwekkend
Als wattequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:11 schreef onlogisch het volgende:
Als we als SC 5 tientjes bij elkaar leggen, ga jij dan als sub @:Doublepain ?
ja alles om bernie niet te laten winnenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds app 'problemen'? lol
In POL werden ze mad omdat ik hem een communist noemdequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja alles om bernie niet te laten winnen
is ie wel natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In POL werden ze mad omdat ik hem een communist noemde
Bernie tegen Trump gaat een landslide van jewelste worden voor Ome Donaldquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
is ie wel natuurlijk
daarom pinochet beleid toepassen op zulke mensen
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bernie tegen Trump gaat een landslide van jewelste worden voor Ome Donald
hey janceesquote:
Caucus app blamed for Iowa vote count chaos was created by tech firm Shadow, Inc. that is run by staff from Hillary Clinton and Obama's campaignsquote:
Echt waar?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In POL werden ze mad omdat ik hem een communist noemde
Geen probleem maatquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:14 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Escusi, was per ongeluk, zit op mobiel.
Lolquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Caucus app blamed for Iowa vote count chaos was created by tech firm Shadow, Inc. that is run by staff from Hillary Clinton and Obama's campaigns
https://www.dailymail.co.(...)bile-app-issues.html
LOL #COVERUP
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft u wel eens een klant geweigerd omdat hij of zij mentaal niet helemaal in orde was? (verstandelijk beperkt autistisch ofzo)
Ben geen kontenbonker als jij dat bentquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is een leuk moppie voor jou, @:Doublepain
https://www.kinky.nl/shem(...)8932-selena#overview
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Ben inderdaad ook wel benieuwd of @:klaasweetalles geweigerd is.
later zegt ze dat ze seks heeft met dominante mannen en ze vervolgens op de plek zet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:24 schreef Doublepain het volgende:
500eu en geen seks
Worst trade deal ever @:onlogisch
#LOCKHERUPquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Caucus app blamed for Iowa vote count chaos was created by tech firm Shadow, Inc. that is run by staff from Hillary Clinton and Obama's campaigns
https://www.dailymail.co.(...)bile-app-issues.html
LOL #COVERUP
Laat het admin spelen soms maar even los. @GGMMquote:Mannen met een belangrijke functie staan vaak onder stress en het constant moeten presteren.
Onder een Domina kunnen ze alles loslaten en zich overgeven aan het moment
De Russen kregen alweer de schuld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat de Dems al tijdens de eerste stemming het al overduidelijk proberen te riggen
quote:
Hmmmmm...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bij onlogisch ging er iets mis.
Ik lach er slechts om.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bij onlogisch ging er iets mis.
Ik lach er slechts om.
PTTpostgodquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/video/r(...)-die-beelden~p127205
[ afbeelding ]
niks mis meequote:
quote:
Mijn versie is beter en geen matige frame rate.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/video/r(...)-die-beelden~p127205
[ afbeelding ]
Ok.quote:
Zit zeker weer vol met conducteurs verkleed als Marokkaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Straks weer Opsporing Verkracht en Opgelicht kijken. De ideale dinsdagavond.
fibequote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leek me echt een serie voor jou, maar ik krijg een zeer ongeïnteresseerde fibe nu.
Jammer!
Ik heb een reactie achter gelaten!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leek me echt een serie voor jou, maar ik krijg een zeer ongeïnteresseerde fibe nu.
Jammer!
Bedankt maatquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb een reactie achter gelaten!
fibe
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:16 schreef GGMM het volgende:
bij vibe kreeg ik rode streepjes, toen googlede ik op fibe ik denk oh dat zal het wel zijn.
Hoerengoogle kan ook mooi de tyfus krijgen.
Ik ga nu kijken. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zit zeker weer vol met conducteurs verkleed als Marokkaan.
?????????quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die 2e schreef ze wel nog voor de uitslag en de technische mankementen er waren zo te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |