Puur voor die ervaring zou ik het wel mee willen maken. Vrijwel alles wat ze je laten zien is nepquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Snap opzich wel waarom noord korea zeer interessant is om te bezoeken, maar uiteindelijk lijkt het me best saai? Je kan nergens zelf komen, krijgt alleen te zien wat ze je willen laten zien..
Vooral dus gaan als je wil meemaken hoe een land als dictatuur is.
Alsof jij enige vorm van moraal in je donder hebtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Puur voor die ervaring zou ik het wel mee willen maken. Vrijwel alles wat ze je laten zien is nep
Maar moreel gezien wil je er ook geen duizenden euro’s heen brengen.
Sinds wanneer maak jij je daar druk om?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Puur voor die ervaring zou ik het wel mee willen maken. Vrijwel alles wat ze je laten zien is nep
Maar moreel gezien wil je er ook geen duizenden euro’s heen brengen.
Dat geld geef je dan toch liever uit in de vorm van ontwikkelingshulp in een tietenbar bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof jij enige vorm van moraal in je donder hebt
Die gozer breekt eerst met z'n kameraden half Rome af en begint nu over moreel besef. Wat een wassen neus.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof jij enige vorm van moraal in je donder hebt
Je bent zelf een neusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gozer breekt eerst met z'n kameraden half Rome af en begint nu over moreel besef. Wat een wassen neus.
Waarom word jij daar zo uitgelachen over je Sinisterra uitspraakquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat een mongool![]()
@:maxi-mus
@:Elan
@:Caland
@:GGMM
Dat begrijpt niemand. Figuren als @kapiteintje vinden Sinisterra het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom word jij daar zo uitgelachen over je Sinisterra uitspraak
Speelt over 5 jaar bij de Reading's van deze wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat begrijpt niemand. Figuren als @:kapiteintje vinden Sinisterra het einde van de wereld.
Wist niet dat je kwaad werd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik neem mensen die uncut gems een goede film vonden niet zo serieus.
Frenky de Jong leverde Ajax meer op dan Sinisterra,Berghuis,Jorgenson & Kökcü bij elkaar op zullen leveren voor Feyenoord.quote:
Wie is Frenky de Jong?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Frenky de Jong leverde Ajax meer op dan Sinisterra,Berghuis,Jorgenson & Kökcü bij elkaar op zullen leveren voor Feyenoord.
onlogisch, 2020
Joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Frenky de Jong leverde Ajax meer op dan Sinisterra,Berghuis,Jorgenson & Kökcü bij elkaar op zullen leveren voor Feyenoord.
onlogisch, 2020
Thanks maat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis
Prima tt
Prima op
Onlogod
Waardeloze TTquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis
Prima tt
Prima op
Onlogod
Vuile klootzakquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis
Prima tt
Prima op
Onlogod
ik hoor gelukkig bij de groep 'beste vrienden'quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
Goedenavond vrienden, wat staat er bij jullie op het menu? Ik laat me graag inspireren.
Lenny zoekt mij op.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:58 schreef onlogisch het volgende:
Wow.
@:Lenny_Leonard valt @:Kingroland vanuit het niets aan
Geen idee nog. Het is altijd weer een verrassing wat je moeder nu weer op tafel zetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
Goedenavond vrienden, wat staat er bij jullie op het menu? Ik laat me graag inspireren.
Oh wauw hilarischquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee nog. Het is altijd weer een verrassing wat je moeder nu weer op tafel zet
Je negeerde me weer eens. Je hebt me een mention gegeven. Dit is vervolgens weg gemodereerd. Als ik dan vraag wat er stond, dan reageer je niet.quote:
Niemand boeit ditquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
MARCO BERSATOW EN LEONTIEN UIT MEKAAR!!
Motte hullie wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
Kingroland is ook niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je negeerde me weer eens. Je hebt me een mention gegeven. Dit is vervolgens weg gemodereerd. Als ik dan vraag wat er stond, dan reageer je niet.
sorryquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je negeerde me weer eens. Je hebt me een mention gegeven. Dit is vervolgens weg gemodereerd. Als ik dan vraag wat er stond, dan reageer je niet.
reactie vanuit Rotterdam:quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |