Zou gevenquote:Op maandag 3 februari 2020 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind skinnyfat meer zoals op dit linker plaatje.
[ afbeelding ]
Leuk tochquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Allemaal reclames vinden dat ik Valentijn moet vieren
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging het opzoeken, al die sloeries op mijn scherm ineens.
Ik vind die rechter wel heel erg dun.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind die rechter wel heel erg dun.
zie die linker liever denk ikquote:Op maandag 3 februari 2020 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht juist dat we het lastiger gingen maken om van en naar GB te gaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Directe trein naar London vanaf 30 april
Echt? Omg, yesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Directe trein naar London vanaf 30 april
Ik bedacht me juist nog gisteravond dat het hier de laatste dagen zo gezellig is.quote:
Dit krijg je ervanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bedacht me juist nog gisteravond dat het hier de laatste dagen zo gezellig is.
is de ban van MCH afgelopen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bedacht me juist nog gisteravond dat het hier de laatste dagen zo gezellig is.
Kom op, zo moeilijk is het niet. Het bewijs is overduidelijk.quote:
help me danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kom op, zo moeilijk is het niet. Het bewijs is overduidelijk.
Ik was wel benieuwd dus een paar keer gekeken, het was savonds nog net zo dood als anders. Dus...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je weet nu waarom.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, wie heeft een tijdstip genoemd dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd dus een paar keer gekeken, het was savonds nog net zo dood als anders. Dus...
en dan nog 25 te warmquote:
Nou...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet dat losdop terug is.
Klopt ja, toen kwam ik terug van Australiequote:
Oefquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt ja, toen kwam ik terug van Australie
Van +40 naar -18 in 1 dag.
Dat was best uuuuh... ja, koud.
Gelukkig stonden ze met warme auto en dikke jas te wachten
Zoiets ken ik ook wel ja. Van tegen de 40 in shirt en korte broek naar sneeuw.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt ja, toen kwam ik terug van Australie
Van +40 naar -18 in 1 dag.
Dat was best uuuuh... ja, koud.
Gelukkig stonden ze met warme auto en dikke jas te wachten
Dus global warming is jouw schuldquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Was wel echt meteen de laatste keer dat t zo koud was.
Heb goed gevloekt en moeder natuur dacht "nou oke, dan niet".
Graag gedaan he.
Geniet van je bikini en Eindhoven aan zee!quote:
joel in bikini? waar?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geniet van je bikini en Eindhoven aan zee!
Nijmegen aan zeequote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geniet van je bikini en Eindhoven aan zee!
Waar je mee omgaat, word je mee besmet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt je snel aangepast aan deze club.
Aii, corona!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat, word je mee besmet.
Muh muh muh myyyy Corona!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ooh, my little pretty one, my pretty one
When you gonna give me some time, Corona
Ooh, you make my motor run, my motor run
Got it coming off o' the line, Corona
gelukkig heb ik echt nooit zin in kapsalonquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Die TT is slecht voor me.
Nu is t 09:56u en heb ik gvd zin in friet kapsalon!
Nee ben net klaar met Sabrina huehue dus deze week wel aan beginnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef Ang3l het volgende:
CL, heb jij die nieuwste Dracula gezien op Netflix?
3x 1.5u. Ik ga vanavond de laatste kijken.
Wat een charmante Dracula is dat zeg!
Niet te knap, donkere humor, slim, verleidelijk.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ben net klaar met Sabrina huehue dus deze week wel aan beginnen.
Heb een beetje keuzestress met al die series.
Muzikaalquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik durf niet aan Sabrina te beginnen want het schijnt nogal muzikaal te zijn.
Tevens speel ik teveel Assasin's Creed momenteel, dus ik heb geen tijd voor tv.
Muzikaal? Dat heb ik gemist denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Geen paaseitjes met pindakaas gehad. Blijkbaar gaat de Hema hier om half zes dichtquote:
Nee, er wordt een keertje eventjes gezongen tijdens een ritueel en dat is het geloof ik wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Lees overal dat het net een musical is het laatste seizoen.
Zo ervaar ik het niet. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Ja, dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er wordt een keertje eventjes gezongen tijdens een ritueel en dat is het geloof ik wel.
Oh, dat kan ik wel aan. Nou, dan binge ik die wel een keer als KM weer de hort op is ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er wordt een keertje eventjes gezongen tijdens een ritueel en dat is het geloof ik wel.
Het valt idd wel meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik wel aan. Nou, dan binge ik die wel een keer als KM weer de hort op is ofzo.
Meh. 1 liedje.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Welke AC speel je?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Je was okayquote:
Wij Zeeuwen hebben pas last van de wind bij windkracht 10quote:
Zei de Tukkerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij Zeeuwen hebben pas last van de wind bij windkracht 10.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nijmegen aan zee
gcjoel weg bij de zee, maar die volgt haar gewoon
Ik vond het inderdaad wel gek dat ze een paar keer zongen. Het viel dus wel op maar musical echt nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik vond alleen die ene stom.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad wel gek dat ze een paar keer zongen. Het viel dus wel op maar musical echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond alleen die ene stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond alleen die ene stom.Ja inderdaad. Die snapte ik ook niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruto of netto?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie weet er iemand die goed kan plannen, aansturen, erp bonnen aanmaakt en stressbestendig is?
+/-3300 pm oost nederland.
Ja, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag hopen netto. Anders ga ik er flink op achteruit.
Netto? Dan ken ik mezelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie weet er iemand die goed kan plannen, aansturen, erp bonnen aanmaakt en stressbestendig is?
ja, ik zelf, maar 3300 is te weinigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
ja, netto zou ik het ook wel overwegenquote:
Bruto zou ik ook goed vinden. Ga er hoe dan ook op vooruitquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, netto zou ik het ook wel overwegen
8 maanden, dat is toch nog niks inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Gast op Tinder: O, ik ben echt al 8 maanden vrijgezel weer. Begint behoorlijk eenzaam te voelen.
Dude. Ik ben 8 JAAR vrijgezel
Mensen die niet alleen kunnen zijn....
Ja ditquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bruto zou ik ook goed vinden. Ga er hoe dan ook op vooruit/arme sloeber.
Precies!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
8 maanden, dat is toch nog niks inderdaad.
Dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet van baan wisselenquote:
daar ben ik momenteel ook niet naar op zoek. al krijg ik wel nog regelmatig mails van recruiters.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet van baan wisselen.
Oost Nederland. Sowieso niet!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet van baan wisselen.
Beter dat ze je willen, toch.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ben ik momenteel ook niet naar op zoek. al krijg ik wel nog regelmatig mails van recruiters.
ik ben meer bezig om misschien van huis te wisselen.
mag altijd meerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verkapte-ik-verdien-goed-post.
als het nou in het noorden was...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ah oke, ik heb alleen Odyssey gespeeld, verder niks.quote:
misschien is het wel Noord-Oost..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
als het nou in het noorden was...
Wat maak je ze nu al vanaf Juni wijs dan? dat nog ff volhoudenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onze servicedesk is ook lekker snel. Op 27 juni een melding gemaakt. Op 4 februari een reactie dat het is uitgezet bij de leverancier.
Geloof niet dat ik daar mee weg zou komen bij mijn klanten.
Misschien is t wel ZO Oost dat t Wuhan is!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is het wel Noord-Oost..
nou in dat geval...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is het wel Noord-Oost..
Lekker rustig!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is t wel ZO Oost dat t Wuhan is!
Had ik het laatst over met een vriendinnetje die maar van vent naar vent hopt. Dat ze misschien meer succes heeft als ze eerst eens leert alleen te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Gast op Tinder: O, ik ben echt al 8 maanden vrijgezel weer. Begint behoorlijk eenzaam te voelen.
Dude. Ik ben 8 JAAR vrijgezel
Mensen die niet alleen kunnen zijn....
nieuwe functionaliteit is uitgezet, echter bij een klant is dat onderdeel gekoppeld aan verkeerd betaalcluster, dus is die functionaliteit nu nutteloos.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Wat maak je ze nu al vanaf Juni wijs dan? dat nog ff volhouden
Geloof het wel jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb alleen Odyssey gespeeld, verder niks.
A is t allemaal redelijk 1 pot nat geloof ik/
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik het laatst over met een vriendinnetje die maar van vent naar vent hopt. Dat ze misschien meer succes heeft als ze eerst eens leert alleen te zijn.
Heel stellig vertellen dat ze dat vaak zat is geweest. Gerust wel een maand of 2 tussen de relaties
Een maand of 2?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik het laatst over met een vriendinnetje die maar van vent naar vent hopt. Dat ze misschien meer succes heeft als ze eerst eens leert alleen te zijn.
Heel stellig vertellen dat ze dat vaak zat is geweest. Gerust wel een maand of 2 tussen de relaties
Ken wel meer mensen die erg slecht alleen kunnen zijn. Dat is voor mij niet bepaald een basis voor een relatie.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nu pakketjes aan t bezorgen in Death Stranding.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Vind het echt heel leuk
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een maand of 2?
Dan ben je amper van je SOA af, mens!
"Doe dan die maar, alles beter dan alleen zijn!"quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die erg slecht alleen kunnen zijn. Dat is voor mij niet bepaald een basis voor een relatie.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een maand of 2?
Dan ben je amper van je SOA af, mens!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die erg slecht alleen kunnen zijn. Dat is voor mij niet bepaald een basis voor een relatie.
Dat idee heb ik ook vaak.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Doe dan die maar, alles beter dan alleen zijn!"
Lekker gezond.![]()
Beetje hetzelfde als bij een wankele relatie dan "maar een kind nemen, kijken of dat t gaat redden".
#foreveralonequote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Dat idee heb ik ook vaak.
Gewend raken aan alleen zijn is echter ook niet helemaal goed volgens mij
Ook een toffe game ja?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu pakketjes aan t bezorgen in Death Stranding.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ohwquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ach, als je alleen happy bent, zie ik t probleem niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
O mee eens dat hoe langer ik alleen ben, hoe slechter ik ooit weer zal kunnen samenwonen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Heel heel vreemd. Ook qua game mechanics. Daardoor interessant.quote:
Liever happy alleen, dan samen ongelukkig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, als je alleen happy bent, zie ik t probleem niet.
Precies 0quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoeveel relaties zijn gered door kinderen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zover ben ik alquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Voor je het weet groei je dicht en hoeft het nooit meer
Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel een beetje moeite mee heb nu ik weer iemand date.. alleen was het eigenlijk ook wel primaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, weinig rekening mee te houden alles zelf invullen.
Ik had het je wel willen leren maar ik mag niet op je feestje komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet daten.
ik ook niet. ik wil die fase gewoon overslaan en met iemand op de bank liggen en heel holland bakt kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet daten.
Awwwquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet. ik wil die fase gewoon overslaan en met iemand op de bank liggen en heel holland bakt kijken
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet. ik wil die fase gewoon overslaan en met iemand op de bank liggen en heel holland bakt kijken
Ja, als dat een optie zou zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had het je wel willen leren maar ik mag niet op je feestje komen.
Waarom niet danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Er komt toch niemand op het feestje.
Die Hos en gcjoel toch. En Cali nu ook al. Ranzig bolwerk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:37 schreef rival het volgende:
NWS / Centrum van Nijmegen lijkt wel een ‘getto’ door alle junkies
Je zal er maar wonen
en het was vroeger zo mooi!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Hos en gcjoel toch. En Cali nu ook al. Ranzig bolwerk.
dat, alleen dan wel een beter programmaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij zijn het ghettoquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:37 schreef rival het volgende:
Je zal er maar wonen
Ik woon hier https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2018933/quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:37 schreef rival het volgende:
Je zal er maar wonen
Groen Links he, die dwazen hebben we hier ook, en ze doen echt alles maar dan ook alles verkeerd voor de stadquote:
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:37 schreef rival het volgende:
Je zal er maar wonen
Oh dat gaat ook lekker!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik woon hier https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2018933/
Ze vielen me laatst in Utrecht ook wel op.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:56 schreef DrMarten het volgende:
Valt me hier ook wel op dat de daklozen steeds zichtbaarder aanwezig zijn.
Steeds vaker lui aan het bedelen ook. Vroeger was er 1 die vroeg om "muntjes". Dat is gewoon een bekend figuur hier in de stad. Nu zie je ook andere types op de grond zitten met een bekertje om geld te bedelen.
Triest wel
Lekker blijven bezuinigen op geestelijke gezondheidszorgquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dat gaat ook lekker!
Je leest steeds vaker over dat soort kampen.
Culturele verrijking heet datquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:58 schreef HeatWave het volgende:
Volgende bericht is dat ze, net als in Amsterdam, opeens () overlast naar vrouwen op straat waarnemen, hoe KAN dat nou?
Wat een faaldwazen.
Ik zie alleen maar mensen die boos zijn over de extra fietspaden enzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Groen Links he, die dwazen hebben we hier ook, en ze doen echt alles maar dan ook alles verkeerd voor de stad.
Ik ben een white priviliged male misogynist, dus ik heb nergens last vanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar mensen die boos zijn over de extra fietspaden enzo.
Hou je handjes dan ook thuis.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:58 schreef HeatWave het volgende:
Volgende bericht is dat ze, net als in Amsterdam, opeens () overlast naar vrouwen op straat waarnemen, hoe KAN dat nou?
Wat een faaldwazen.
VERSCHRIKKELIJKquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof mijn overlast er opeens wasquote:
Eh?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Staat zelfs in de Lonely Planetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof mijn overlast er opeens was.
Beetje overdreven, een hele paginaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat zelfs in de Lonely Planet
Hier is men ook boos op GroenLinks vanwege bepaalde kruispuntenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
VERSCHRIKKELIJK
Hoe kun je daar boos over zijn?
Hier worden het er steeds meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:08 schreef Barbusse het volgende:
Hier in het centrum heb je ook wel wat bedelende daklozen/junkies, maar echt veel zijn het er niet.
Hier wordt het halve dorp verbouwd vanwege de doorstroming, want in de spits staat het soms muurvast. Maar daarvoor worden er wegen verbreed en bomen gekapt. En in de bossen wordt ook al veel gekapt vanwege redenen. Mensen zijn helemaal in paniek. Maar ook klagen als ze er 's ochtends een kwartier over doen om met de auto uit de wijk te komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier is men ook boos op GroenLinks vanwege bepaalde kruispuntenTerwijl de doorstroming als groter geheel wel heel erg is verbeterd, maar tokkies zien alleen dat het kruispunt zelf nu wat vaker vast staat (eigenlijk ook alleen maar doordat mensen ongeduldig zijn en niet naar borden en belijning kijken
), maar zien niet dat het netto nog altijd tijdswinst heeft opgeleverd.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dat echt een bejaardenprogramma, kan er niet langer dan 5 minuten naar kijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Krijg er alleen maar zin in taart van.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik vind dat echt een bejaardenprogramma, kan er niet langer dan 5 minuten naar kijken.
Is toch ook al een tijd in het nieuws, dat het aantal daklozen al een tijd aan het toenemen is?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier worden het er steeds meer.
We lijken wel een echte stad te worden.
Vind ik ook. Kill it with fire.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:15 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik dus het "grappigste" aan de commentaren in topics als "ach, Amsterdam, laat die stinkstad maar zinken, wij hebben er geen last van" of op grotere schaal "wat maak je je druk over dingen in de VS, zo achterlijk zijn wij in NL niet"
Alles komt vroeg op laat ook jouw kant op en daarom kan je beter een preemptive strike uitvoeren.
Jullie zijn een soort proef-zone. En dan weten we hoe t NIET moet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:15 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik dus het "grappigste" aan de commentaren in topics als "ach, Amsterdam, laat die stinkstad maar zinken, wij hebben er geen last van" of op grotere schaal "wat maak je je druk over dingen in de VS, zo achterlijk zijn wij in NL niet"
Alles komt vroeg op laat ook jouw kant op en daarom kan je beter een preemptive strike uitvoeren.
Op Amsterdam dan. Want dat schijnt dan jaren voor te liggen op die problematiek.quote:
En dan doet de lokale GL fractie het gewoon tochquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie zijn een soort proef-zone. En dan weten we hoe t NIET moet.
Ik had al een GL gerelateerde ninja-editquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan doet de lokale GL fractie het gewoon toch.
Ik heb het idee dat Femke in het bestuur van PSV zitquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had al een GL gerelateerde ninja-edit
Liever invloed van GL dan die van geloofsgekkies.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon in de bible belt gaan wonen, waar GL invloed verwaarloosbaar is.
Da's voetbal. Dat mag van mijn part ten onder gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Femke in het bestuur van PSV zit.
Religekkies, natuurgekkies, traditiegekkies, britneyspearsgekkies. Allemaal engquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever invloed van GL dan die van geloofsgekkies.
Ja true. Al is de een wat minder eng dan de ander, vind ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Religekkies, natuurgekkies, traditiegekkies, britneyspearsgekkies. Allemaal eng
Jij past prima bij GL, ik vind iets niet leuk? VERBOTEN!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's voetbal. Dat mag van mijn part ten onder gaan.
Scheelt een hoop geld, wat we dan voor andere dingen in de stad kunnen aanwenden dan politie te paard en ME busjes.
Maakt mij niet uit of ik op zondag wel of niet naar het zwembad kan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever invloed van GL dan die van geloofsgekkies.
Nee hoor. Dat is niet de reden, "dat ik t niet leuk vind".quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij past prima bij GL, ik vind iets niet leuk? VERBOTEN!.
Mij ook niet. Maar ik wil zondag wel gewoon lekker naar de stad om te winkelenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit of ik op zondag wel of niet naar het zwembad kan.
Klopt. Britney Spears is wel echt de engste.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true. Al is de een wat minder eng dan de ander, vind ik.
Wanneer zijn er volgens jou voor het laatst rellen geweest dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is niet de reden, "dat ik t niet leuk vind".
De reden is "dat het niet leuk kan zijn blikbaar, zonder rellen, vandalisme en miljoenen euro's aan bewaking". DAT is de reden.
Merk hier alleen maar positieve invloed van GL, alleen tokkies denken daar anders over. Om tokkies te trollen stem ik er lokaal ook zelf op.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon in de bible belt gaan wonen, waar GL invloed verwaarloosbaar is.
CL is een vieze moslimknuffelaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees steeds CL ipv GL en word dan getriggered.
Dat laatste betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wanneer zijn er volgens jou voor het laatst rellen geweest dan?
En het levert qua werkgelegenheid en horeca-opbrengsten altijd nog meer op dan het kost.
Dan vind ik dat we die gewoon moeten afschaffen. Die hooligans.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
Als voetbal verboden wordt, gaan de hooligans wel ergens anders rellen hoor.
Ze hebben allemaal al andere plannen.quote:
Omdat er relatief geen hond naar die sporten kijkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik ten zeerste.
En als dat eerste lang lang geleden en zo sporadisch zou zijn, waarom is dan die hele kolonne ME nog steeds nodig?
En waarom zijn al die maatregelen niet nodig bij hockey, tennis, badminton, rugby, schermen, noem maar op?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat er relatief geen hond naar die sporten kijkt.
Jij denkt dat als voetbal verboden is dat hooligans opeens Heel Holland bakt gaan kijken? Nee die staan dan de week erna bij het hockeyveld. En daarna bij tennis, en daarna bij de Gay Karaoke, dus ja, dat moeten we daarna ook allemaal verbeiden.
Zie je de glijdende schaal?
Daarnaast betwijfel ik ten zeerste of de doorsnee voetbal hooligan dan bij tennis zou komen gaan kijken. Voetbal is bij uitstek en van oudsher een sport wat 'dat soort volk" aantrekt. Maar dat is mijn vooroordeel.quote:En ik heb nergens gezegd dat ik vind dat t verboden moet worden. Ik zei dat t van mijn part ten onder mag gaan. Dat ik daar niet rouwig om zou zijn. Ik zeg niets over verbieden. Ik zeg dat ik t niet zo missen als t er niet meer was.
Ik zou Frans Bauer ook niet missen.
Precies, dan zoeken ze een andere sport die dan het populairst wordt in Nederland.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
Als voetbal verboden wordt, gaan de hooligans wel ergens anders rellen hoor.
Ja, das prima uiteraardquote:
Zijn daar ook ME busjes voor nodig om die in t gareel te houden?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:32 schreef Samzz het volgende:
Als ze maar niet bij de paardensport komen rellen. Oh wacht. Wij hebben Dier en Recht aan onze broek.
Ze moeten iig eens beginnen met de rekening van de inzet naar de clubs te sturen. Als de wedstrijdorganisatie de veiligheid niet zelf kan garanderen, dan maar betalen voor politieinzet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik ten zeerste.
En als dat eerste lang lang geleden en zo sporadisch zou zijn, waarom is dan die hele kolonne ME nog steeds nodig?
En waarom zijn al die maatregelen niet nodig bij hockey, tennis, badminton, rugby, schermen, noem maar op?
Nee, zij willen de sport volledig verbieden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn daar ook ME busjes voor nodig om die in t gareel te houden?
Krijgen die hooligans iig wat respect bijgebrachtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat rugby dan heel populair gaat worden ineens.
Mijn probleem is dat die handhaving echt KLAUWEN vol met geld kost, en dat andere zaken als festivals of feesten niet door mogen gaan omdat ze de handhaving niet zelf voor elkaar krijgen. Maar als t voetbal is, dan kan t ineens uit de gemeente-kas. Want "voetbal". alsof t een of andere heilige volksvermakerij is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das prima uiteraard.
Maar wat is nou het grootste probleem? Handhaving, en laat GL daar nou een broertje dood aan hebben, geen illegalen opsporen in Amsterdam, boerkaverbod negeren etc.
Wel alles verbieden uiteraard, vooral dingen die mensen leuk vinden, en daarna alleen de niet criminelen aanpakken.
Dit dus. Ik denk dat er geen enkele wedstrijd meer georganiseerd kan worden als de club, zoals bij andere evenementen wel t geval is, het uit eigen kas zou moeten gaan betalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze moeten iig eens beginnen met de rekening van de inzet naar de clubs te sturen. Als de wedstrijdorganisatie de veiligheid niet zelf kan garanderen, dan maar betalen voor politieinzet.
Ik snap ook wel dat dat juridisch niet te doen is want openbare orde enzo, maar toch.
Het is nou eenmaal met afstand de populairste sport, wat wil je er aan doen dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat die handhaving echt KLAUWEN vol met geld kost, en dat andere zaken als festivals of feesten niet door mogen gaan omdat ze de handhaving niet zelf voor elkaar krijgen. Maar als t voetbal is, dan kan t ineens uit de gemeente-kas. Want "voetbal". alsof t een of andere heilige volksvermakerij is.
Dat meten met twee maten staat me loeihard tegen. En het gemiddelde IQ van zo'n voetbal"fan" ook. Fan tussen haakjes, want eigenlijk moet ej zo'n hooligan niet over een kam scheren met iemand die echt voor de sport komt.
Is niet tokkie genoeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is idd niet eerlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat die handhaving echt KLAUWEN vol met geld kost, en dat andere zaken als festivals of feesten niet door mogen gaan omdat ze de handhaving niet zelf voor elkaar krijgen. Maar als t voetbal is, dan kan t ineens uit de gemeente-kas. Want "voetbal". alsof t een of andere heilige volksvermakerij is.
Dat meten met twee maten staat me loeihard tegen. En het gemiddelde IQ van zo'n voetbal"fan" ook. Fan tussen haakjes, want eigenlijk moet je zo'n hooligan niet over een kam scheren met iemand die echt voor de sport komt.
[..]
Dit dus. Ik denk dat er geen enkele wedstrijd meer georganiseerd kan worden als de club, zoals bij andere evenementen wel t geval is, het uit eigen kas zou moeten gaan betalen.
Maar nee joh, moet vooral doorgaan. is leuk, is een spelletje, is traditie. Plemp er nog maar wat ME en paarden en een miljoentje extra tegenaan.
Ja, waarom is zoiets er niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:31 schreef Ang3l het volgende:
En dat dat soort volk altijd wel een reden vindt om te rellen, dat zie ik ook wel ja
Misschien is t wat om DAAR een sport van te maken, in een grote arena.
Mortal Tokkie Kombat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarom is zoiets er niet?
Ik ben denk ik blij dat ze mijn burgemeester niet is, want ik hoor alleen maar zaken als de vertrutting van Amsterdam. Alsof t een grote veilige brave vinex wijk moet worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal met afstand de populairste sport, wat wil je er aan doen dan?
Er zijn nou eenmaal heel veel debielen op de planeet, maar dat moffelen we onder het tapijt, want iedereen is zoooo lief volgens GL.
Dus krijg je een slappe aanpak die nergens zoden aan de dijk zet. Je lult als Halsema over overlast voor vrouwen op straat, maar je weigert zelf om illegalen aan te pakken, hoe krom is het brein van dat mormel?
Omdat er dan weer mensen gaan klagen dat de zorg zo duur isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarom is zoiets er niet?
Je moet ze ook niet oplappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat er dan weer mensen gaan klagen dat de zorg zo duur is.
Gaat tegenvallen denk ik. Dat gezeik tolereren ze niet bij rugby.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, dat valt natuurlijk ook allemaal nog wel mee, want, toch geen handhavingquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben denk ik blij dat ze mijn burgemeester niet is, want ik hoor alleen maar zaken als de vertrutting van Amsterdam. Alsof t een grote veilige brave vinex wijk moet worden.
Nou is veilig wel handig. Maar t is en blijft een stad he. Geen ingeslapen dorp, waar niks mag zonder een boze brief van de buren.
Nou kan Amsterdam me net zo gestolen worden als Voetbal en Frans Bauer, maar voor jou is t minder leuk.
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens appjes van vrienden met alleen "hey" (of iets in die trant) en dan pas als je daarop reageert wordt de vraag gesteld wat ze wilde weten....
Ja. Ook op werk skype.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens appjes van vrienden met alleen "hey" (of iets in die trant) en dan pas als je daarop reageert wordt de vraag gesteld wat ze wilde weten....
Ja, en die negeer ik steevast. Stel je vraag of hou je bekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee en op alleen 'hey' reageer ik niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kijk naar Singapore, om ff een extreem te noemenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat valt natuurlijk ook allemaal nog wel mee, want, toch geen handhaving.
Maar dat het meer op de rekening van de clubs mag komen ben ik wel met je eens hoor, maar zolang dat niet het geval is moet de politie wel uiteraard.
Maar kijk naar het VK, daar handhaven ze keihard en nu is er in het land van de hooligan bijna nooit meer iets aan de hand.
Handhaven, echt niet lastig GL. ( jaja, ik overdrijf het even naar GL, bite me)
Ik had er van de week 1, mag die gast al niet zo, heb hem al 2 jaar niet gezien, 5 berichten en daarna nog 2 keer bellen, GFYquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of
appje 1: Hey
appje 2: Mag ik wat vragen?
ipv dat ze dan gelijk vragen wat ze willen weten....
CTO begint altijd met mijn naam. En dan schrijf ik altijd zijn naam terug; 50% van de gevallen komt daarna niets meer. Dus de chat-geschiedenis ziet et erg leuk uit.quote:
Ik doe wel eens:quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of
Zo sta ik er ook in eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en die negeer ik steevast. Stel je vraag of hou je bek.
Mag ik je iets vragen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of
heyquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee en op alleen 'hey' reageer ik niet.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CTO begint altijd met mijn naam. En dan schrijf ik altijd zijn naam terug; 50% van de gevallen komt daarna niets meer. Dus de chat-geschiedenis ziet et erg leuk uit.
Henk?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CTO begint altijd met mijn naam. En dan schrijf ik altijd zijn naam terug; 50% van de gevallen komt daarna niets meer. Dus de chat-geschiedenis ziet et erg leuk uit.
Kiki?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Henk?
Hans?
Henk?
Hans?
Henk?
Hans?
Henk?
Hans?
Hallo, het is mij, Angel!quote:
appje 1 was dan eigenlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe wel eens:
Appje 1: Hey vraagje
Appje 2: daadwerkelijke vraag..
Curling.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk jij dat meer potentie heeft?
Dat dus, niet alleen blaten en janken en vingers wijzen, maar ook daadwerkelijk er iets aan doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef DrMarten het volgende:
Die voetbalwet die ze in Engeland hebben mogen ze hier ook rap invoeren. Wat dat betreft snap ik ze in Den Haag niet. Je ziet dat het daar goed werkt, maar hier invoeren durven ze niet.
Als je bewezen hebt dat je je niet kan gedragen bij eenpotje voetbal, dan maar gewoon de cel in en daarna bij iedere wedsrrijd melden op het politiebureau.
Stomquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal al andere plannen.
Nederland wil eerst het wiel zelf uitvinden. Duh.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef DrMarten het volgende:
Die voetbalwet die ze in Engeland hebben mogen ze hier ook rap invoeren. Wat dat betreft snap ik ze in Den Haag niet. Je ziet dat het daar goed werkt, maar hier invoeren durven ze niet.
Als je bewezen hebt dat je je niet kan gedragen bij eenpotje voetbal, dan maar gewoon de cel in en daarna bij iedere wedsrrijd melden op het politiebureau.
Nee, niet Hans Teeuwenquote:
Precies. Of antwoorden met "Dat heb ik liever niet"quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik je iets vragen?
Heb je dus nu net al gedaan.
Dooddoener.
Zelfde reden waarom Marktplaats er jaren over doet om een fatsoenlijk rating systeem te implementeren; veel te veel domme mensen en tokkies hier.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef DrMarten het volgende:
Dartenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk jij dat meer potentie heeft?
Engeltjequote:
Ja, weet ik. Maar ik vind eerst hoi zeggen wel zo netjes, of zoquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
appje 1 was dan eigenlijk niet nodig.
Maar ook wel herkenbaar.Sta jij in mijn whatsapp?
"Jamaar je mag niet iemand zomaar vast zetten!"quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederland wil eerst het wiel zelf uitvinden. Duh.
Ja, stuur ze zelf ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ook een collega die me gelijk gaat bellen als hij een mail verstuurd heeft. "Heb je mijn mail gelezen?"quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Henk?
Hans?
Henk?
Hans?
Henk?
Hans?
Henk?
Hans?
En in Engeland niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom Marktplaats er jaren over doet om een fatsoenlijk rating systeem te implementeren; veel te veel domme mensen en tokkies hier.
In het kader, we straffen deze asielzoeker niet volgens het strafrecht, anders verliest hij zijn verblijfsvergunningquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Jamaar je mag niet iemand zomaar vast zetten!"
Dit is niet zomaar. Deze meneer kan zich gewoonweg niet gedragen, vandaliseert en doet anderen letsel aan. Kan zich niet gedragen en mag DUS duidelijk ff bezinnen.
"Jamaar dan kan ie niet naar voetbal toe?"
Ja? Dus?
Something like that.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Jamaar je mag niet iemand zomaar vast zetten!"
Dit is niet zomaar. Deze meneer kan zich gewoonweg niet gedragen, vandaliseert en doet anderen letsel aan. Kan zich niet gedragen en mag DUS duidelijk ff bezinnen.
"Jamaar dan kan ie niet naar voetbal toe?"
Ja? Dus?
Ik zeg eigenlijk nooit hoi via de app.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engeltje.
[..]
Ja, weet ik. Maar ik vind eerst hoi zeggen wel zo netjes, of zo.
Ik heb er ook zo eentje. Die mailt, loopt daarna naar mijn buro en gaat de mail mondeling vertellen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een collega die me gelijk gaat bellen als hij een mail verstuurd heeft. "Heb je mijn mail gelezen?"
Misschien nog wel meer; maar die kunnen ze blijkbaar wel aanpakken. Hier is het allemaal nogal slap gedoe.quote:
Voortdurendquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |