ze heeft er zelf een heel museum over in haar stadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef Bocaj het volgende:
Begin eens even over het VOC tegen Halsema!
Kooijemansss de lul die van Gijp wonquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waar moeten we die nozem met dat lange haar van kennen
is ook een poppenkast functiequote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Dit was de slechtste onderwijsminister ooit
Hij schijnt in een soap te spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waar moeten we die nozem met dat lange haar van kennen
En ook een Café die zo heet! Oh, wacht......quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze heeft er zelf een heel museum over in haar stad
Is nu straks toch vrij man en heeft tijd om vol emotie zijn daden te verwoorden.quote:
pushbericht alertquote:
Heb je mijn tweet gelezenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Giovanca er weer niets van bakt?
Op1 dinsdagdipquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
zou dat moeten dan?quote:
Maan is toevallig ook singel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Is nu straks toch vrij man en heeft tijd om vol emotie zijn daden te verwoorden.
Dat lees jij correct.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik beschouw je als een autoriteit.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Doen we even net of we nog kerkelijk zijn.
alleen als je een klein jongetje bent en een domineequote:
Valt wel in de smaak en (tijdloze) categorie van Marco. Laat het setje met Pasen maar klaar komen op de Passion.quote:
quote:
Gelijk zo'n anonieme racist als reaguurdertwitter:paterpiemelbrie twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 23:09:28@Voetbalisgeloo1 Maar het verschil in huidskleur ook en daarom zal die dame nog wel een poosje op tv blijven. reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
alleen als je een klein jongetje bent en een dominee
Niet meer. Kom er alleen bij begrafenissen en af en toe met allerzielen.quote:
Is ze af van die tattoo idioot?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Gelijk zo'n anonieme racist als reaguurdertwitter:paterpiemelbrie twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 23:09:28@:Voetbalisgeloo1 Maar het verschil in huidskleur ook en daarom zal die dame nog wel een poosje op tv blijven. reageer retweet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |