geen leaseauto hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uitzondering auto en hypotheek
Het hoeft geen i3 i5 i7 laptop te zijn! Celeron of Pentium gaat ook heel goed!quote:
zo danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:53 schreef superniger het volgende:
Minder vreten dikzak. Dan heb je nog geld over.
Ech niet. En ik kan het weten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het hoeft geen i3 i5 i7 laptop te zijn! Celeron of Pentium gaat ook heel goed!
Surface Book 2, je moet niet besparen op goed gereedschap.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het hoeft geen i3 i5 i7 laptop te zijn! Celeron of Pentium gaat ook heel goed!
die komt bij de leaseautoquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon gratis op kosten van de zaak met tankpas ja toch
Yup, meldt en ook niets verzekeren wat je zelf uit eigen middelen kunt betalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
Nooit iets op afbetaling kopen. Ik heb altijd geleerd dat je geen geld moet uitgeven als je het product niet twee keer kan betalen.
eensquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Surface Book 2, je moet niet besparen op goed gereedschap.
oke, kwa laptops heb je smaakquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Surface Book 2, je moet niet besparen op goed gereedschap.
Welles! Ik kan het ook weten!quote:
Schuld is ook wel een verkeerd woord. Hypotheek of studielening is dus je eigen schuld. Klinkt beetje raarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
In Nederland kijkt men ook wel een beetje calvinistisch naar schulden. Voor je schuld moet je boete.
In Amerika is schuld debt, dat is gewoon normaal. Zoals een hypotheekschuld ook normaal is.
ik trek de systeembeheerderskaartquote:
Ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schuld is ook wel een verkeerd woord. Hypotheek of studielening is dus je eigen schuld. Klinkt beetje raar
Auto idd deels dan maar (gangbaar) huis is wat weer meer een ruilobject. Je moet alleen zorgen dat jijzelf kunt bepalen dat je het aan wie, voor wat (terug)verkoopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uitzondering auto en hypotheek
Schaamte, en angst. Brieven niet openen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe hebben dit soort mensen het zo ver kunnen laten komen? Juridisch loket, de gemeente, gezond verstand, genoeg middelen om je financien op orde te krijgen. Blijkbaar moeten veel instanties achter dit soort mensen aan. Doe ik niet neerbuigend, ik wil slechts aankaarten dat het onterecht is dat mensen het afschuiven op het feit dat er niets is om hieraan iets aan te doen.
Zit vaak in het hoofd! Van kwaad tot erger!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe hebben dit soort mensen het zo ver kunnen laten komen?
Ik heb het niet over afbetaling bij een auto maar dat hoef je niet per se 2x kunnen betalen (dus 20.000 op rekening voor auto van 10k). Gewoon nooit iets afbetalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Auto idd deels dan maar (gangbaar) huis is wat weer meer een ruilobject. Je moet alleen zorgen dat jijzelf kunt bepalen dat je het aan wie, voor wat (terug)verkoopt.
Een auto op afbetaling, ipv een PL, blijft tot aan de laatste termijn van de instelling. Dat moet je dus nooit doen.
Daar heb je zeker gelijk in, alleen je durft toch wel brieven te openen als de schuld zeer minimaal is?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schaamte, en angst. Brieven niet openen.
Nee, echt voor Internet en wat tekstverwerking, films kijken etc. kan best een goedkoop laptoppie het doen!quote:
Lang niet alle mensen die dat zouden willen kunnen bij de gemeentelijke kredietbanken terecht.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe hebben dit soort mensen het zo ver kunnen laten komen? Juridisch loket, de gemeente, gezond verstand, genoeg middelen om je financien op orde te krijgen. Blijkbaar moeten veel instanties achter dit soort mensen aan. Doe ik niet neerbuigend, ik wil slechts aankaarten dat het onterecht is dat mensen het afschuiven op het feit dat er niets is om hieraan iets aan te doen.
dit interessant vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Deze man niet kennen
Je eigen geschiedenis niet kennen
Waren toch ook allemaal kleine mesjes?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:05 schreef svann het volgende:
Hebben ze ook de dolken waarmee de gebroeders De Wit.....
Hun ingewanden hingen er daarna wel uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Waren toch ook allemaal kleine mesjes?
Hebben ze toen verdeeld onder de bevolking.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Hun ingewanden hingen er daarna wel uit.
Thijs is niet van de geschiedenis, meer van de sprookjes (zie Bijbel).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Thijs vindt het niets, ik zie het aan zijn hoofd
reclamequote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:08 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe draagt dit item bij aan.... iets...?
is ook fgeschiedenisquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thijs is niet van de geschiedenis, meer van de sprookjes (zie Bijbel).
Nee, want ze is negerin.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Giovanca is erg slecht vanavond. Die wordt toch wel snel vervangen mag ik hopen?
een deel van de geschiedenis ook.quote:
De doornenkrans van Jezus vindt hij mooierquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thijs is niet van de geschiedenis, meer van de sprookjes (zie Bijbel).
Ark van het Verbondquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De doornenkrans van Jezus vindt hij mooier
Yep, een soort de mol en altijd leuk om zonder (in)spanning zaken te schouwen.quote:
Waar moeten we die nozem met dat lange haar van kennenquote:
ze heeft er zelf een heel museum over in haar stadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef Bocaj het volgende:
Begin eens even over het VOC tegen Halsema!
Kooijemansss de lul die van Gijp wonquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waar moeten we die nozem met dat lange haar van kennen
is ook een poppenkast functiequote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Dit was de slechtste onderwijsminister ooit
Hij schijnt in een soap te spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waar moeten we die nozem met dat lange haar van kennen
En ook een Café die zo heet! Oh, wacht......quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze heeft er zelf een heel museum over in haar stad
Is nu straks toch vrij man en heeft tijd om vol emotie zijn daden te verwoorden.quote:
pushbericht alertquote:
Heb je mijn tweet gelezenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Giovanca er weer niets van bakt?
Op1 dinsdagdipquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
zou dat moeten dan?quote:
Maan is toevallig ook singel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Is nu straks toch vrij man en heeft tijd om vol emotie zijn daden te verwoorden.
Dat lees jij correct.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik beschouw je als een autoriteit.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Doen we even net of we nog kerkelijk zijn.
alleen als je een klein jongetje bent en een domineequote:
Valt wel in de smaak en (tijdloze) categorie van Marco. Laat het setje met Pasen maar klaar komen op de Passion.quote:
quote:
Gelijk zo'n anonieme racist als reaguurdertwitter:paterpiemelbrie twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 23:09:28@Voetbalisgeloo1 Maar het verschil in huidskleur ook en daarom zal die dame nog wel een poosje op tv blijven. reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
alleen als je een klein jongetje bent en een dominee
Niet meer. Kom er alleen bij begrafenissen en af en toe met allerzielen.quote:
Is ze af van die tattoo idioot?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Gelijk zo'n anonieme racist als reaguurdertwitter:paterpiemelbrie twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 23:09:28@:Voetbalisgeloo1 Maar het verschil in huidskleur ook en daarom zal die dame nog wel een poosje op tv blijven. reageer retweet
quote:
butthurtquote:
Ook niet meer... Heb nog wel respect voor het christen geloof!quote:
ik zou je beter vertellen: het hele programma is opgenomen!quote:
Semi live idd!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik zou je beter vertellen: het hele programma is opgenomen!
Dat wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Ook niet meer... Heb nog wel respect voor het christen geloof!
rip Islamquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Dat wel.
Voor elk geloof trouwens (dat andersdenkenden in zijn waarde laat).
Poephoofd is een prima gozer die iets teveel naar de rechterkant van het politieke spectrum hangt.quote:
Én hij gelooft in sprookjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poephoofd is een prima gozer die iets teveel naar de rechterkant van het politieke spectrum hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |