abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 februari 2020 @ 20:26:35 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191332880
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jahoooor :')
Geen gedag en met dwingende neerbuigende toon mensen aanspreken alsof ze bij voorbaat wat verkeerd doen. Onbeschoftheid zit er zeker tussen en als je daarop reageert, mag dat niet ofso?

Dat groepje min een strepers wat politie er bij moet halen om van een stel vrouwen de kaartjes te zien, hebben het gewoon zelf verkeerd aangepakt. 'hier mevrouw, onze id, mogen wij ook uw kaartjes even zien?'. Ieder normaal persoon snapt dat vrouwen zich niet ok kunnen voelen in het donker. Niet alles is trainbaar en dien je gewoon te snappen.
Dit zijn een paar ongeschikte nono's.
En wanneer zat jij voor het laatst in de trein?

Als NS-personeel je onbeschoft behandelt dan heb jij dat NS-personeel eerst al veel onbeschofter behandeld.
Ze blijven tot in den treure netjes, tenzij je echt een asociale hond bent uiteraard, dan is het zo klaar met netjes zijn, en ook Gooische hockeytrutjes kunnen asociale keffertjes zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 februari 2020 @ 20:26:54 #127
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191332886
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarna de dames het vervolgens nog niet geloofde en de politie het moest verifiëren.
Ja, als je een vodje onder je neus krijgt...
Moet je je werkspullen maar in orde hebben. Je wapenstok wel schoon, blinkende handboeien, maar je id is niet leesbaar. Iets met prioriteiten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191332888
Popcornavondje bij Op1: Baudet en Sylvana Simons aan tafel.

Kijk0n :Y
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191332907
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Oostwoud het volgende:

omg.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 20:27:50 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191332908
ik zie echt nooit iets geks met NS personeel tegenwoordig

10/20 jaar geleden was dat wel anders maar vandaag de dag?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191332911
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Baudets leugen heeft amper gevolgen.
Het geeft wel een zeker klimaat aan waar Baudet zich hard voor wil maken. Het versterkt het idee dat je als racist wel welkom bent bij FvD.

quote:
Dat is iets anders dan een politicus die liegt dat de belastingdienst geen dossier heeft waardoor ten onterecht beschuldigde burgers alsnog vervolgd worden. Of liegen dat frauderende ambtenaren niets verkeerds gedaan hebben.
Zeker kwalijk, maar ook daar zijn de nodige berichtgeving en onderzoeken in geweest. Ik snap de redenatie "maar wat bij ministerie X gebeurt is nog veel erger!!!" niet. Niet echt volwassen ook.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:29:23 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191332935
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het geeft wel een zeker klimaat aan waar Baudet zich hard voor wil maken. Het versterkt het idee dat je als racist wel welkom bent bij FvD.
[..]

Zeker kwalijk, maar ook daar zijn de nodige berichtgeving en onderzoeken in geweest. Ik snap de redenatie "maar wat bij ministerie X gebeurt is nog veel erger!!!" niet. Niet echt volwassen ook.
:D
Mooi _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 20:29:27 #133
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191332936
Ik had Thierry eigenlijk hoger ingeschat.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:29:30 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191332937
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wanneer zat jij voor het laatst in de trein?

Als NS personeel je onbeschoft behandelt dan heb jij dat NS-personeel eerst al veel onbeschofter behandeld.
Ze blijven tot in den treure netjes, tenzij je echt een asociale hond bent uiteraard, dan is het zo klaar met netjes zijn, en ook Gooische hockeytrutjes kunnen asociale keffertjes zijn.
Vorige maand nog.

Weet niet waar jij vandaan komt, maar hier in de buurt is het vaak helemaal niet zo netjes als jij beschrijft. Totaal niet. Vooral niet in volle treinen.
Dus ik snap eerder niet waar jij het over hebt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191332940
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 18:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je weet niet hoe het is gegaan. Het kan zijn dat deze controleurs geen prettige omgangsvormen hadden, het kan ook dat de dames in kwestie bijdehand en vervelend deden en ze daarop minder vriendelijk werden behandeld. Ook omdat er een politieagent bij moest komen. Het is allebei mogelijk, dus laten r hierover geen conclusies trekken.
Ik kan mij wel een voorstelling maken van het gebeuren:
- Deuren van de trein gaan dicht en er wordt omgeroepen dat er controleurs in burger zijn.
- Controleurs komen treinstel binnen en legitimeren zich. Ze houden de ov-chip voor hun scanapparaat en geven de ov-chip weer netjes terug.
- Alle volgende die worden gecontroleerd hebben al kunnen zien dat het om echte controleurs gaan.
- Om bepaalde redenen moeten er 2 mannen bij 2 jonge dames bij komen waar dan een foto van word gemaakt en een verhaal word verzonnen. Thierry Baudet plaats de foto en het verhaal zonder enige vorm van verificatie in een tweet (vrijdag) en vind het nu (maandag) nog steeds te moeilijk om excuses aan te bieden.
Als 2 nijlpaarden vechten om een been dan valt de 3e niet ver van de boom.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:29:51 #136
104871 remlof
Europees federalist
pi_191332941
quote:

Thierry zelf zit niet aan tafel, dat durft ie waarschijnlijk niet.
pi_191332976
quote:

Waar kun je de gasten zien die bij Op1 zullen aanschuiven?
pi_191332982
Het enige wat irritant is in de trein zijn die Ipsos medewerkers. Die willen je kaart scannen voor informatie. Als je dat weigert wordt je aangekeken alsof je een ketter bent. Dit zijn vaak ook afgedankte huisvrouwen types. De controleurs van NS behandelden iedereen in de trein altijd netjes en beschaafd. Nooit iets raars meegemaakt.
Check it out
pi_191332990
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zie het nu ook. Baudet's hoofd kwam voorbij met een aankondiging over zijn tweet, ik dacht als gast. Dan zullen ze Sylvana wel vragen om zijn tweet te duiden.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:32:14 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191332991
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vorige maand nog.

Weet niet waar jij vandaan komt, maar hier in de buurt is het vaak helemaal niet zo netjes als jij beschrijft. Totaal niet. Vooral niet in volle treinen.
Dus ik snap eerder niet waar jij het over hebt.
Ik zat vanmiddag nog in de trein van Amsterdam naar Amersfoort, verder heb ik de afgelopen twee weken de trajecten Amerstfoort-Utrecht, Amersfoort-Rotterdam en Amersfoort-Den Haag en vice versa gereisd, dus dat lijkt me behoorlijk Randstad.

Oh, aan het eind van de middag zat ik ook nog in de trein van Barneveld naar Amersfoort, maar dat is geen NS, dus dat telt niet mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191333009
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je hebt het zelf over een globalistische agenda?
[..]

Complotdenken is wel ietwat raar.
Ik heb het nergens over een agenda gehad, ik zei dat ze globalistisch georienteerd zijn en dat hun artikelen dit sausje met zich meedragen. Ga toch een eind fietsen met die leugens van je.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 20:33:13 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191333011
in volle treinen zie je ze uberhaupt niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191333014
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Promo
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191333030
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb mij te stevig en te snel geuit op FOK! Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een media context getrokken: de context namelijk van demonisering, fophef en het uit verband trekken van al dan niet gedane uitspraken. Uiteraard heb ik niemand willen beschuldigen die geen blaam treft. Dit heb ik de redactie van Op1 inmiddels laten weten.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:35:02 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191333063
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:33 schreef sp3c het volgende:
in volle treinen zie je ze uberhaupt niet
En dit idd, in een bomvolle trein wordt er nagenoeg niet gecontroleerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 20:36:00 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191333092
quote:

Sensatie tv.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191333116
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:33 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over een agenda gehad, ik zei dat ze globalistisch georienteerd zijn en dat hun artikelen dit sausje met zich meedragen. Ga toch een eind fietsen met die leugens van je.
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 19:09 schreef Luckyseven het volgende:
Dat ik niet bij NU.nl moet zijn heb ik inmiddels wel geleerd inderdaad. Het is hetzelfde geschreeuw en stemmingsmakerij als de Telegraaf doet maar dan vanuit een progressief/globalistisch oogpunt.

En je zegt dat media geen opvoedkundige taak hebben, maar ik krijg wel erg vaak de indruk dat ze dat zelf niet helemaal begrepen hebben. De media probeert steeds vaker een narratief te creeren in plaats van objectieve informatie te verstrekken. Zowel aan rechter als aan de linker kant van het politieke spectrum. Jammer.
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 19:43 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Meer artikelen met een negatieve toon inderdaad. En nee ik zie NU.nl niet als een linkse nieuwswebsite. Ik zie ze eerder als globalistisch georienteerd, en een nationalist als Baudet staat daar lijnrecht tegenover en zal dus vooral aandacht op hun site krijgen als deze negatief is. Een beetje hetzelfde als wat bij Trump wordt gedaan. De paar positieve dingen die Trump uitvoert worden net een erg negatief sausje opgediend.

En ik ga het nogmaals zeggen. Ik ben geen Baudetfan, en ook geen Trumpfan. Ik ben zelf eerder links georienteerd maar ik zie wel wat er gebeurd. En ditzelfde gedrag zie je ook aan de andere kant van het spectrum.
Dit is dus iets heel anders dan "bij NU.nl hebben ze een globalistische agenda"? Ok man.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:37:08 #148
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191333127
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Aw. -O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191333152
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen denken of vinden dat er rassen binnen de menselijke soort bestaan?

Wellicht omdat ze hun definitie van ras puur en alleen baseren op uiterlijke eigenschappen.
Nee, niet omdat jantje of pietje dat vindt maar omdat wetenschappers er onderling niet uitkomen.
Dat bleek al vanaf het begin in 1951 :

quote:
n juli 1BC0 puliceren ij de>nesco )tatement on Race K  )ocial )cientists@
3
:vanaf nu /erste Ver!laringgenoemd;" n dee ver!laring staat onder meer dat +etenschappers het erover eens
1
redric!son,
Racism,
20"
2
niversele ver!laring van de rechten van de mens, arti!el 2"
3
5/)=. )tatement on Race H # )ocial )cientists"
14

ijn dat de mensheid n is en de mens ijn roeders hoeder" 5iet alleen is racismeeen !+alij!e pra!tij!, het estaan van rassen is ete!enisloos" -aarom vindt deegroep dat het egrip ras uiten de iologie eter afgeschaft !an +orden" .p deepulicatie !omt direct veel !ritie!" ?o vinden veel iologen en fsie! antropologen uitvoornamelij! /ngeland dat sociale +etenschappers niet de juiste autoriteit heen omdit +etenschappelij! fundament te leggen"#esloten +ordt om een t+eede ver!laring op te stellen" -it !eer +ordeniologen, genetici en fsie! antropologen gevraagd mee te schrijven" <ls enige uit deeerste groep +ordt <shle Montagu oo! in de t+eede groep opgenomen" n septemer1BC2 puliceren ij de >)tatement on the 5ature of Race and Race differences %hsical <nthropologists and (eneticist@
4
:vanaf nu *+eede Ver!laring genoemd;"-ee ver!laring laat claims als >roeders hoeder@ achter+ege en maa!t het+etenschappelij! e+ijs voor gelij!heid negatief" n plaats van +etenschappelij!e+ijs voor gelij!heid, eggen ij dat ongelij!heid nog niet is e+een" &et egrip rashoeft van dee groep niet helemaal te +orden afgeschaft" #innen de iologie mag heteen rol lijven spelen, olang geen +aarderende oordelen geveld +orden"
pag14+15
https://www.academia.edu/(...)_Statements_on_Race_

En dat is zover ik weet heden ten dage nog steeds zo, dit biologische 'conflict' tussen wetenschappers onderling. En natuurlijk komt dan de vraag of het geen pseudo-wetenschap betreft. Wmb doet dat er weinig toe, als een groep volhoudt dat er geen rassen bestaan moet ook de term niet misbruikt blijven worden voor eigen gewin en ter ontmenselijking en demoniseren van de politieke tegenstander. Ook juridisch komt het dan op losse schroeven te staan omdat een asvocaat wederom terecht zal pleiten dat Marokkanen geen ras zijn.

Bijvoorbeeld hier kondigt de politie een aangifte aan maar op welke grond hangt nog in de lucht :

quote:
"Wij zijn aan het kijken of er een strafbaar feit is gepleegd", zegt een woordvoerder van de politie over Baudets tweet. "Als daar sprake van is, dan zullen wij aangifte doen." Volgens de politie zijn er verder geen mensen die aangifte hebben gedaan tegen de FvD-leider.
> https://nos.nl/artikel/23(...)arokkanen-tweet.html

E zeg zelf, zijn Nederlanders een ras ?
Vraag het aan je chinese buurman zn kleindochter die hier is geboren.
Waarom dan wel een tweet met kritiek op marokkanen racisme noemen zoals Klaver dat doet door het 'rechts-extremistische racistische drek' te noemen.
Slaat nergens op.
shift-knop defekt
pi_191333191
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit is dus iets heel anders dan "bij NU.nl hebben ze een globalistische agenda"? Ok man.
Doet denken aan die Pete Hoekstra.

Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')