quote:Op zondag 2 februari 2020 18:17 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Een incel zoals ik heb helemaal niets te eisen. Ondertussen.. zijn het juist de vrouwen die eisen eisen eisen eisen. Dat is niet vechten voor gelijkheid meer maar vechten voor dominantie.
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zei ook als je het lief vraagt , vervolgens ga je door met je snarky en bitchy tone
Ben bereid met bronnen te komen als je normaal gedraagt
Ik ken die 'bronnen' wel.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zei ook als je het lief vraagt , vervolgens ga je door met je snarky en bitchy tone
Ben bereid met bronnen te komen als je normaal gedraagt
Ja moeder, nee moeder, lekker zwieren en zwaaien moeder...quote:
Als je gelezen had wat ik schreef dan had je gezien dat ik mezelf juist helemaal geen mannelijkheid opleg.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er gelukkig van wordt, je zelfopgelegde 'mannelijkheid'. Het is niets dan een diepgewortelde angst.
Typisch vrouwelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 18:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je gelezen had wat ik schreef dan had je gezien dat ik mezelf juist helemaal geen mannelijkheid opleg.
Je reageert zuiver vanuit de emotie ipv de ratio.
Hiermee bewijs je mijn gelijk, je wilt het niet weten . Deugen is het enige wat je hier komt doenquote:
Of, je hebt die 'bronnen' al herhaaldelijk van stal gehaald om je misogyne wereldbeeld van enige salonfähigheid te voorzien, hetgeen direct werd doorzien.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je mijn gelijk, je wilt het niet weten . Deugen is het enige wat je hier komt doen
En niet te vergeten boos en verontwaardigd reageren , op de man spelen, woorden uit context nemen
Gedrag dat je terugziet bij een bepaalde bevolkingsgroep
Tot in inhoudelijke discussie kwam het nooit met jou. Lijkt me sterk dat je mijn argumentatie plus bronnen hebt gezien . quote me on that pleasequote:Op zondag 2 februari 2020 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of, je hebt die 'bronnen' al herhaaldelijk van stal gehaald om je misogyne wereldbeeld van enige salonfähigheid te voorzien, hetgeen direct werd doorzien.
Typisch ook weer dat niet meedeinen op de golven van reactionair conservatief rechts direct 'deugen' betekent; men gelooft niet echt in zaken als gelijkwaardigheid tussen man en vrouw, welnee, eigenlijk denken we allemaal hetzelfde als de 'echte mannen'.
Deal er maar gewoon mee dat je denkwijze niet enkel onwetenschappelijk is, maar ook uitstervend.
Hey, dat is Martijn. Een goeie vriend van mijquote:
Ik ook, alleen onderschrijf ik het totaal niet wat Syp zegt. Tot zover mijn n=1 onderzoek op basis van mijn leefomgeving en gezinssamenstelling inclusief twee zonen en een dochter.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef LXIV het volgende:
Ik lees ook literatuur, ben geïnteresseerd in heemkunde, rook niet, steek geen vuurwerk af, matig met vlees en heb totaal geen interesse in Formule 1 of voetbal.
Toch onderschrijf ik wel wat Syb zegt
Je hebt ook nooit echte vakbronnen toegepast.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tot in inhoudelijke discussie kwam het nooit met jou. Lijkt me sterk dat je mijn argumentatie plus bronnen hebt gezien . quote me on that please
Je geeft alleen om wetenschap als het je fragiele wereldbeeld bevestigd . Wat je niet aanstaat degradeer je tot pseudowetenschap
Maw wat voor zin heeft het ?
Ja maar als de polizei al die onzinnnigheden gaat handhaven dan wordt het stukken minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:29 schreef Treinhomo het volgende:
Mannen en jongens vinden alles wat verboden is toch alleen maar des te interessanter ?
De slinkse slangen. zeg het nou maar gewoonquote:Op zondag 2 februari 2020 18:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je mijn gelijk, je wilt het niet weten . Deugen is het enige wat je hier komt doen
En niet te vergeten boos en verontwaardigd reageren , op de man spelen, woorden uit context nemen
Gedrag dat je terugziet bij een bepaalde bevolkingsgroep
En dit moet imponeren of zo?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:13 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
De slinkse slangen. zeg het nou maar gewoon![]()
Qoute me waar ik slechte bronnen heb gebruiktquote:Op zondag 2 februari 2020 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt ook nooit echte vakbronnen toegepast.
Dat is logisch.
Sterker nog, je hebt helemaal geen bronnen gebruikt.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Qoute me waar ik slechte bronnen heb gebruikt
Je weet dondergoed dat je uit je nek lilt
Aldus iemand die het over redpillers heeft. Gooi jezelf wegquote:Op zondag 2 februari 2020 19:15 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Mensen die het woord "imponeren" gebruiken
Bijzonder dat je wel maar door blijft wauwelen, maar dat je "geen moeite wilt steken" in het geven van concrete voorbeelden. Je hebt niet door dat je jezelf volslagen belachelijk maakt?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:19 schreef imgoddamnugly het volgende:
Vrouwen hebben al zoveel in overvloed. Hoeveel meer willen ze nog hebben. Hoeveel meer hebben vrouwen nodig. En waarom wordt de man als pispaal gebruikt tegenwoordig. En waarvoor?
En waarom bestaan er talloze halve eitjes die altijd weer om het minste geringste voor vrouwen opkomen.
Moest meteen hier aan denkenquote:Op zondag 2 februari 2020 19:13 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
De slinkse slangen. zeg het nou maar gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |