abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 februari 2020 @ 19:21:15 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191314349
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:19 schreef imgoddamnugly het volgende:
Vrouwen hebben al zoveel in overvloed. Hoeveel meer willen ze nog hebben. Hoeveel meer hebben vrouwen nodig. En waarom wordt de man als pispaal gebruikt tegenwoordig. En waarvoor?

En waarom bestaan er talloze halve eitjes die altijd weer om het minste geringste voor vrouwen opkomen.
In tegenstelling tot macho's als jij, nietwaar?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191314363
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Aldus iemand die het over redpillers heeft. Gooi jezelf weg
Jij bent vast iemand wat denkt voor vrouwen op te komen. Maar vervolgens gooien de vrouwen jou weg.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 2 februari 2020 @ 19:22:48 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191314379
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Moest meteen hier aan denken

[ afbeelding ]
Dat is vooral weer een stuk projectie, hetgeen je ook al talloze malen hebt ingezet om je prehistorische denkbeelden enigszins te staven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 2 februari 2020 @ 19:22:48 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_191314380
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Moest meteen hier aan denken

[ afbeelding ]
Ze denken ook echt dat ze een stevig valide punt maken wat door de meerderheid onderkent wordt he _O- aandoenlijk wel. Ali booboo en goddamnugly. Kunnen jullie geen vlog beginnen samen ofzo?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191314382
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Jij bent vast iemand wat denkt voor vrouwen op te komen. Maar vervolgens gooien de vrouwen jou weg.
  zondag 2 februari 2020 @ 19:23:30 #81
319979 Fok-it
All is well
pi_191314393
quote:

[..]

:D
Jouw frustratie geeft me al genoeg genot
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 2 februari 2020 @ 19:23:50 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191314400
quote:

[..]

Er wordt hier niet 'voor vrouwen' opgekomen, maar voor het principe van gelijkwaardigheid op basis van in dit geval geslacht.

Daar zit voor jullie dan ook het pijnpunt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191314402
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

In tegenstelling tot macho's als jij, nietwaar?
Ik ben geen macho. Maar ik weet wel waar ik de grens moet trekken. Zodat ik nog wat zelfwaardigheid kan overhouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door imgoddamnugly op 02-02-2020 19:52:05 ]
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 2 februari 2020 @ 19:25:08 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191314426
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:23 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik ben geen macho. Maar ik weet wel waar ik de grens moet trekken zodat ik nog wat zelwaardigheid overhoud.
Zelfwaardering uit zich bij mij dan weer niet in grove generalisering van een geheel geslacht (of volk, aangezien racisme ook zo'n incel-trekje is).

Vreemd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191314444
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Er wordt hier niet 'voor vrouwen' opgekomen, maar voor het principe van gelijkwaardigheid op basis van in dit geval geslacht.

Daar zit voor jullie dan ook het pijnpunt.
Zoals ik al aangaf vind ik niet, en zie ik ook niet, dat feminisme nog strijd voor gelijke rechten. Feministen strijden juist voor ongelijke rechten. Voor het wettelijk voortrekken van de vrouw.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 2 februari 2020 @ 19:26:25 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191314455
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:25 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf vind ik niet, en zie ik ook niet, dat feminisme nog strijd voor gelijke rechten. Feministen strijden juist voor ongelijke rechten. Voor het wettelijk voortrekken van de vrouw.
Irrelevant; gelijkwaardigheid is voor jou al een brug te ver.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191314481
quote:

[..]

Touche
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 2 februari 2020 @ 19:29:04 #88
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_191314510
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:23 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik ben geen macho. Maar ik weet wel waar ik de grens moet trekken. Zodat ik nog wat zelwaardigheid kan overhouden.
Waarom lul je dan steeds zo dom?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 2 februari 2020 @ 19:35:07 #89
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191314624
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 18:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Klopt
Seksist.
Resistance is futile.
pi_191314844
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom lul je dan steeds zo dom?
Ik zal nooit vooor die egosistische veeleisende feministen opkomen. Daar gaat het hier om.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 2 februari 2020 @ 19:50:50 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191314855
quote:
2s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Seksist.
Omdat ik jou gelijk geef of omdat ik beaam wat je zegt?
The End Times are wild
  zondag 2 februari 2020 @ 20:04:43 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191315079
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:19 schreef imgoddamnugly het volgende:
En waarom bestaan er talloze halve eitjes die altijd weer om het minste geringste voor vrouwen opkomen.
Geen idee.

Wat ik meer bizar vind is waarom veel mannen zich zo laten gebruiken/manipuleren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 2 februari 2020 @ 20:07:33 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191315117
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat ik jou gelijk geef of omdat ik beaam wat je zegt?
Beide. En omdat je vlees en vuurwerk toeschrijft aan mannen.
Resistance is futile.
pi_191316747
quote:
2s.gif Op zondag 2 februari 2020 18:57 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hey, dat Martijn. Een goeie vriend van mij :)
Nee dat is Frank, Frank van Putten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 3 februari 2020 @ 00:34:57 #95
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_191319115
Prima column, maar lees hem wel goed. Hij zegt niet dat mannen zielig zijn, maar dat het tijd is om na te denken hoe we mannen er bij houden in de samenleving. Je kunt ook redeneren dat veel mannen ouderwets zijn en al jaren niet emanciperen. Of niet in staat gesteld worden te emanciperen. Ravotten: graag, maar met respect voor andermans eigendom. Dan kun je prima mannelijk opgroeien, als we die toon weten te vinden in de samenleving.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 3 februari 2020 @ 00:37:04 #96
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191319146
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 00:34 schreef Andromache het volgende:
Prima column, maar lees hem wel goed. Hij zegt niet dat mannen zielig zijn, maar dat het tijd is om na te denken hoe we mannen er bij houden in de samenleving. Je kunt ook redeneren dat veel mannen ouderwets zijn en al jaren niet emanciperen. Of niet in staat gesteld worden te emanciperen. Ravotten: graag, maar met respect voor andermans eigendom. Dan kun je prima mannelijk opgroeien, als we die toon weten te vinden in de samenleving.
Goede post.
  maandag 3 februari 2020 @ 01:14:51 #97
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_191319596
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 00:34 schreef Andromache het volgende:
Zo kan je hem lezen, maar ik vind het ook wel een jankbal column van de bovenste plank, als hij z'n masculiniteit afleest aan het feit dat ie graag met vuur speelt, hard wil autorijden en wil roken en drinken, dan moet Syp niet z'n Word op starten, maar in z'n auto stappen en naar Dld rijden, daar met 230km/u naar een camping scheuren terwijl ie sigaren paft onder weg om met halve liters Duits bier, onderweg aangeschafte halve koeien fijn te gaan barbecueën en erna met diezelfde 230km/u terug te scheuren, dan kan íe roken, drinken hard rijden en met vuur spelen.

En het is niet gek dat er na 100 jaar emancipatie nu een tijd is aangebroken waarin de feminisering even het voordeel krijgt, mogen ze? Die vrouwen die altijd maar weggezet worden als minderwaardig, tweederangs, het glazen plafond, toch weer die vrouwtjes, zum kotzen als je de gemiddelde middelbare VVD'er erover hoort, of nog erger, amper meerderjarige korpsballetjes die het over hertjes en gleuven hebben, pas als dat soort 'mannen' is uitgestorven is voor vrouwen hun strijd voorbij en zijn ze volkomen gelijkwaardig aan mannen.

En waar Syp met z'n gehuil aan voorbij gaat is dat er voldoende vrouwen zijn die ook keihard roken en drinken, heel hard autorijden en van vlees houden, maar meewaaiend met de tijdsgeest moet íe kennelijk ventileren dat hij zich in z'n zogenaamde masculiniteit aangetast voelt.

Ik lach me ook dood om al die zogenaamde 'mannen' hier op FOK!, incels included die elkaar overschreeuwen in hoezeer ze kort gehouden worden en het met Syp eens zijn en dat de man er niet meer mag zijn, als je op die manier reageert ben je dus geen man, als man zou je namelijk je middelvinger opsteken, een nieuwe pakkie peuken halen en je schouders ophalen, of een kop thee drinken met je heemkunde vrienden en diezelfde middelvinger opsteken.

Mannelijkheid en masculiniteit show je niet door heel hard te rijden, door vlees te eten of door 45meter hoge "vreugdevuren" te bouwen, mannelijkheid zit van binnen, de wil om goed te doen, te zorgen, te werken, te beuken en er te zijn voor jezelf, je partner, eventueel kinderen en vrienden die je nodig hebben. Wie dat niet begrijpt, huilen voor mietjes vindt en zichzelf te kort gedaan voelt omdat z'n amper 50 jaar oude 'traditie' van vuurwerk verboden wordt kan beter eens goed naar zichzelf kijken wat er dan overblijft van jezelf als dat alles weg gestript wordt.

Ben je nog man als je geen vlees eet, niet rookt, niet drinkt, geen vuur stookt en niet harder dan 100 mag rijden? Ja natuurlijk, sufkut, als je dat niet begrijpt ben je nooit een man geweest. :7
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_191319684
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 01:14 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Zo kan je hem lezen, maar ik vind het ook wel een jankbal column van de bovenste plank, als hij z'n masculiniteit afleest aan het feit dat ie graag met vuur speelt, hard wil autorijden en wil roken en drinken, dan moet Syp niet z'n Word op starten, maar in z'n auto stappen en naar Dld rijden, daar met 230km/u naar een camping scheuren terwijl ie sigaren paft onder weg om met halve liters Duits bier, onderweg aangeschafte halve koeien fijn te gaan barbecueën en erna met diezelfde 230km/u terug te scheuren, dan kan íe roken, drinken hard rijden en met vuur spelen.

En het is niet gek dat er na 100 jaar emancipatie nu een tijd is aangebroken waarin de feminisering even het voordeel krijgt, mogen ze? Die vrouwen die altijd maar weggezet worden als minderwaardig, tweederangs, het glazen plafond, toch weer die vrouwtjes, zum kotzen als je de gemiddelde middelbare VVD'er erover hoort, of nog erger, amper meerderjarige korpsballetjes die het over hertjes en gleuven hebben, pas als dat soort 'mannen' is uitgestorven is voor vrouwen hun strijd voorbij en zijn ze volkomen gelijkwaardig aan mannen.

En waar Syp met z'n gehuil aan voorbij gaat is dat er voldoende vrouwen zijn die ook keihard roken en drinken, heel hard autorijden en van vlees houden, maar meewaaiend met de tijdsgeest moet íe kennelijk ventileren dat hij zich in z'n zogenaamde masculiniteit aangetast voelt.

Ik lach me ook dood om al die zogenaamde 'mannen' hier op FOK!, incels included die elkaar overschreeuwen in hoezeer ze kort gehouden worden en het met Syp eens zijn en dat de man er niet meer mag zijn, als je op die manier reageert ben je dus geen man, als man zou je namelijk je middelvinger opsteken, een nieuwe pakkie peuken halen en je schouders ophalen, of een kop thee drinken met je heemkunde vrienden en diezelfde middelvinger opsteken.

Mannelijkheid en masculiniteit show je niet door heel hard te rijden, door vlees te eten of door 45meter hoge "vreugdevuren" te bouwen, mannelijkheid zit van binnen, de wil om goed te doen, te zorgen, te werken, te beuken en er te zijn voor jezelf, je partner, eventueel kinderen en vrienden die je nodig hebben. Wie dat niet begrijpt, huilen voor mietjes vindt en zichzelf te kort gedaan voelt omdat z'n amper 50 jaar oude 'traditie' van vuurwerk verboden wordt kan beter eens goed naar zichzelf kijken wat er dan overblijft van jezelf als dat alles weg gestript wordt.

Ben je nog man als je geen vlees eet, niet rookt, niet drinkt, geen vuur stookt en niet harder dan 100 mag rijden? Ja natuurlijk, sufkut, als je dat niet begrijpt ben je nooit een man geweest. :7
Dit inderdaad en als je echt als stoere man wil voelen, ga in training en doe aan sporten als deze mee...

Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  maandag 3 februari 2020 @ 06:52:54 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191321712
quote:

[..]

_O_ amen
Resistance is futile.
pi_191321827
quote:

[..]

mannelijkheid zit van binnen, de wil om goed te doen, te zorgen, te werken, te beuken en er te zijn voor jezelf, je partner, eventueel kinderen en vrienden die je nodig hebben.
Goed punt.

De verkiezing van Trump, van Johnson en van Brexit kunnen volgens mij worden geduid doordat mannen, en dan met name blanke mannen, steeds verder van dit ideaal af komen te staan.

En die vinden dat niet fijn.

Meisjes doen het veel beter op scholen. Jongens worden op Ritalin gezet. Vrouwen doen het beter op de arbeidsmarkt.

Ik heb vrienden zonder al te veel opleiding die een gezin proberen te onderhouden. Tientallen uren aan overwerk draaien, nachtdiensten, dat is de enige manier om hier zonder goede opleiding nog kostwinner te kunnen zijn.

De TU/E heeft zoals al eerder gemeld bepaald dat ik daar niet mag solliciteren omdat ik ballen heb. Ook ik voel de hete adem van de kongsi tussen het grootkapitaal en de feministen in m'n nek. Prettig is anders ;)

Syp had zich beter op die boodschap kunnen concentreren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')