Nee denk ik niet. Zou ook zuur/raar zijn als dan je hele verzekering nutteloos is.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me wel dat ze dat vervangen toch, je zal vast niet de eerste zijn die een sleutel kwijt is.
Appel denk ik maar goed verander het welquote:Op zondag 2 februari 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Wat een goor plaatje, een veel te vette pannenkoek met glazige aardappels.
Ik zie geen grammetje vet aan die pannenkoek hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Wat een goor plaatje, een veel te vette pannenkoek met glazige aardappels.
Past wel bij zo'n simpele gans als bitterbalquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n simpele gans als bitterbal![]()
Nee geintje hoor
Bitterbal is liev.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n simpele gans als bitterbal![]()
Nee geintje hoor
Ze komen je toekomst voorspellen: je scooter is binnenkort weg. Als ze een zaagje gekocht hebben voor het slotquote:Op zondag 2 februari 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik hoorde buiten gebrabbel. Ik nieuwsgierig he. Staan er 3 zigeuner achtige figuren beetje bij mijn scooter te gluren... 1 vrouw 2 mannen. Zijn weg gelopen
Ik zag die vrouw volgens mij fotos maken.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komen je toekomst voorspellen: je scooter is binnenkort weg. Als ze een zaagje gekocht hebben voor het slot
Kom je zo op marktplaats je eigen brommert tegenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zag die vrouw volgens mij fotos maken.
Heb je geen foto's van ze gemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik hoorde buiten gebrabbel. Ik nieuwsgierig he. Staan er 3 zigeuner achtige figuren beetje bij mijn scooter te gluren... 1 vrouw 2 mannen. Zijn weg gelopen
Slijptol op accu, jwz.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komen je toekomst voorspellen: je scooter is binnenkort weg. Als ze een zaagje gekocht hebben voor het slot
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je zo op marktplaats je eigen brommert tegen
Nee want had niet gelijk door wat ze daar nou stonden te doen en zag ze alleen nog van achter. Maar ze stonden om die scooter heen. Er staat nu ineens tussen mijn scooter en de paal een soort van bmx dingetje ook en het leek er op of ze fotos maakte .quote:Op zondag 2 februari 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je geen foto's van ze gemaakt?
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Of ze maken het zigeunerteken van het boze oog van Sinti, rijd bitterbal morgen tegen een stadsbus aan.
nee :p Moet ik een trap opquote:Op zondag 2 februari 2020 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je je scooter niet tijdelijk binnen zetten?
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Of ze maken het zigeunerteken van het boze oog van Sinti, rijd bitterbal morgen tegen een stadsbus aan.
Hmm, zou er echt niet rustig op zijn, misschien in een betaalde stalling bij het station ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p Moet ik een trap opMisschien keken ze naar het kettingslot hoe ze dat het beste kunnen slopen
Heb wel scooter nu omgedraaid en slot door achterwiel gedaan. Soms slopen ze gewoon zon heel wiel er uit en nemen ze hem mee met 1 wiel. Kakkerlakken ook. Maar achterwiel is wat lastiger te demonteren.
Maar zet vanaaf wel alarm er op. Kut voor de buren wel
Nou ja hij staat nu vast aan een goed kettingslot he dus dat kost ze moeite. En dat alarm maakt ook een tering herrie.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, zou er echt niet rustig op zijn, misschien in een betaalde stalling bij het station ofzo?
Ja maar iemand heeft een sleutel en weet waar je scooter staat, zou zelf rustiger zijn als ik de scooter ergens anders zou neerzetten maar snap dat dat ook weer gedoe is.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja hij staat nu vast aan een goed kettingslot he dus dat kost ze moeite. En dat alarm maakt ook een tering herrie.
Gewoon erbij komen staan als ze er weer staan. En dan een beetje mee lullen "hee jah slot is eruit hmm.. wat zouden jullie doen?" enzo. Leer je misschien wel wat van.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja hij staat nu vast aan een goed kettingslot he dus dat kost ze moeite. En dat alarm maakt ook een tering herrie.
Ja ik denk ook serieus dat die 3 daar niet voor niets stondenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar iemand heeft een sleutel en weet waar je scooter staat, zou zelf rustiger zijn als ik de scooter ergens anders zou neerzetten maar snap dat dat ook weer gedoe is.
Slot zit er nog inquote:Op zondag 2 februari 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon erbij komen staan als ze er weer staan. En dan een beetje mee lullen "hee jah slot is eruit hmm.. wat zouden jullie doen?" enzo. Leer je misschien wel wat van.
Dan is het wel verdacht. Drie zigeuners die om een scooter heen staan waar helemaal niets aan te zien is.quote:
Ga filmen. Meteen. Hele middag klaarzitten. Als ze weggerend zijn is het te laat.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
alarm zit er opKijken hoe irritant het word
Dus datquote:Op zondag 2 februari 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het wel verdacht. Drie zigeuners die om een scooter heen staan waar helemaal niets aan te zien is.
Ja ik ga weer pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Zo eerst maar belangrijke zaken. Bitterballen
Challenge accepted!quote:
Wees creatief.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Challenge accepted!
Maar @:Fogel bedoel je pannenkoeken van bitterballen beslag of bitterballen van pannenkoekenmix
Eoa verdwaalde kloon denk ik. Gaat vanzelf weer overquote:
Ík heb al 2 pannenkoeken gebakken en de bonte was gedaanquote:Op zondag 2 februari 2020 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ík ben echt belachelijk lui vandaag.
Nou is gewoon een normale user volgens mij, en ook welkom. Snap alleen de mention niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa verdwaalde kloon denk ik. Gaat vanzelf weer over
Was heb ik aanstaan, zo nog even naar de supermarkt en dat is het denk ik wel.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ík heb al 2 pannenkoeken gebakken en de bonte was gedaan
+1quote:Op zondag 2 februari 2020 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ík ben echt belachelijk lui vandaag.
MvdP is wel flink bezig om iedereen en hun moeder naar de tyfus te rijdenquote:
De Belgen doen het niet zo goed vandaag.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
MvdP is wel flink bezig om iedereen en hun moeder naar de tyfus te rijden
Wat extra hindernissen tussendoor zodat je zeker van je fiets af moet.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
modderfietsen dat slaat toch ook nergens op eigenlijk he![]()
Niet zo goed als in de jaren van Van Aert, maar nog altijd 3 man in de top 5.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Belgen doen het niet zo goed vandaag.
Vermakelijk wel hčquote:
Lijkt met best leukquote:Op zondag 2 februari 2020 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Als alles wat leuk is ergens op moest slaan zou het leven het nier meer waard zijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is leuker om te kijken.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt met best leuk![]()
Durf het niet, want bangerik, maar modder maakt het juist leuk joh
Seks zonder kinderwensquote:Op zondag 2 februari 2020 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als alles wat leuk is ergens op moest slaan zou het leven het nier meer waard zijn.
In de zomer lijkt het me wel leuk, met alcohol op, en met lollige vrienden, terwijl Sean Paul door de speakers knaltquote:Op zondag 2 februari 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is leuker om te kijken.
Om zelf te doen is het 450 keer zo koud, zwaar, vermoeiend en kut om te doen dan wegwielrennen.
Maar volwassen mannen en vrouwen helemaal onder de blubber zien lijden is wel weer
Dan is het cyclocross seizoen allang voorbij. Dat loopt van eind oktober tot eind februariquote:Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef Molo het volgende:
[..]
In de zomer lijkt het me wel leuk, met alcohol op, en met lollige vrienden, terwijl Sean Paul door de speakers knalt
Nou, naast het Larpen weer iets om op je lijstje te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt met best leuk![]()
Durf het niet, want bangerik, maar modder maakt het juist leuk joh
Regels zijn er om je niet aan te houden jongemanquote:Op zondag 2 februari 2020 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het cyclocross seizoen allang voorbij. Dat loopt van eind oktober tot eind februari
Jaaaaaaquote:Op zondag 2 februari 2020 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, naast het Larpen weer iets om op je lijstje te zetten.
We kunnen ook keer wandelend een Drek Race doen..... of zoiets.
Oké, dan noemen we het wel gewoon een drekracequote:Op zondag 2 februari 2020 15:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Regels zijn er om je niet aan te houden jongeman![]()
![]()
Graagquote:Op zondag 2 februari 2020 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, dan noemen we het wel gewoon een drekrace
Nogal jaquote:Op zondag 2 februari 2020 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
MvdP is wel flink bezig om iedereen en hun moeder naar de tyfus te rijden
Anderhalve minuut voorsprongquote:
Wout van Aert ook bijzonder knap zeg.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anderhalve minuut voorsprong![]()
Hij had nog rustig kop koffie kunnen gaan drinken op de streep
Of even zijn ketting er af leggen en er weer opquote:Op zondag 2 februari 2020 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anderhalve minuut voorsprong![]()
Hij had nog rustig kop koffie kunnen gaan drinken op de streep
Die Brit verdient ook veel kudo'squote:Op zondag 2 februari 2020 15:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wout van Aert ook bijzonder knap zeg.
Nee dat is ook wel weer zo ja. Als je het zo bekijkt doe ik eigenlijk heel veel dingen die nergens op slaanquote:Op zondag 2 februari 2020 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als alles wat leuk is ergens op moest slaan zou het leven het nier meer waard zijn.
Dit vooral ja, al heeft van Aert zich ook goed terug gevochten.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, zeker. Die wringt zich daar mooi tussen.
Ben bezig met 1 van kleiquote:Op zondag 2 februari 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Vermakelijk wel hč![]()
Niet goed, wel lollig
Ik heb zin in Lucifer![]()
![]()
![]()
Gr Gr een witgekalkte Molo tijdens het grondverven
Ik heb Schorschweizen, eoa duits bocht met 13 % alcoholquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg het lazarus. Door de gootsteen ermee.
Dat had ik laatst ook. Beetje haast mee gemaaktquote:Op zondag 2 februari 2020 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik drink thuis de laatste maanden praktisch geen alcohol meer; moest zelfs bier weggooien dat over de datum was.
Ik had de foto gemist.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
Spreek de Griek. Damn zijn engels is echt perfect. Ben wat aan het stuntelen
Wat? Je hebt al voorgesteld om t op z’n Russisch te doen?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
Spreek de Griek. Damn zijn engels is echt perfect. Ben wat aan het stuntelen
Ja....quote:Op zondag 2 februari 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat? Je hebt al voorgesteld om t op z’n Russisch te doen?
Yoghurtpraat is in CUL hequote:Op zondag 2 februari 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja....
' Sooo uhm? You like to do greekystyle maybe?'
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg het lazarus. Door de gootsteen ermee.
Door je Engels, of levellen jullie gewoon niet?quote:
Dat was een grapje over mijn greekyquote:Op zondag 2 februari 2020 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Door je Engels, of levellen jullie gewoon niet?
In welk opzicht?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
Maar hij is hier omdat hij het in griekenland te conservatief vindt
Racisme, meningen over arm en rijk en uiteraard ook economie.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
In welk opzicht?![]()
(En niet omdat daar gewoon geen droog brood te verdienen is?)
Te conservatief in de hoogte van het loonquote:Op zondag 2 februari 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
In welk opzicht?![]()
(En niet omdat daar gewoon geen droog brood te verdienen is?)
Apenkopkaas?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:19 schreef Molo het volgende:
Muffe appenzellerkaas is aan het smelten, bohhhh
Dit jaquote:Op zondag 2 februari 2020 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te conservatief in de hoogte van het loon
Met wokgroenten???quote:Op zondag 2 februari 2020 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
Hier net spaghetti op met alleen wokgroente, gehakt en kaas.
Jammer wel, want kan zo lekker zijnquote:Op zondag 2 februari 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Wij hadden blauwe hap voor de lunch..ik vond t niet te huffen.
Ja met italiaanse wokgroente uit een pakjequote:
En het krokante laagje zelf gemaakt, van tortillachips en bieslook. Dat even in de keukenmachine. Dan even een eitje loskloppen. en dan de kipstukjes om en om in het ei en kruidenmengsel dippen..quote:
Netjesquote:Op zondag 2 februari 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het krokante laagje zelf gemaakt, van tortillachips en bieslook. Dat even in de keukenmachine. Dan even een eitje loskloppen. en dan de kipstukjes om en om in het ei en kruidenmengsel dippen..
Ik kook graag en ben er ook redelijk goed in,quote:
Maar die verneuken toch gewoon elk eten?quote:
Owwwwquote:Op zondag 2 februari 2020 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja met italiaanse wokgroente uit een pakje
Die spoeling begint wel dunner te worden..quote:Op zondag 2 februari 2020 18:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar die verneuken toch gewoon elk eten?
Als ze dat hadden gedaan had ik morgenvroeg bij de gemeente gestaan om me te laten onterven.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwww
Ja die mik ik er ook rustig door. Dacht dat je Aziatische groenten bedoelde
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die spoeling begint wel dunner te worden..
Je kan ook niet verwachten dat zij 100% NL eten koken en wat je Bv in het moederland krijgt is niet wat je in Rotterdam kan krijgen qua proviand.
Nou, zijn vast mensen die dat doenquote:Op zondag 2 februari 2020 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gedaan had ik morgenvroeg bij de gemeente gestaan om me te laten onterven.
Quote kapotquote:Op zondag 2 februari 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
Ik was even vergeten dat ik twee borden aspergesoep had. Want ik wist al dat het blauwe hap zou zijn.
Gaf de president net een hand en ik besefte het ineens.
Ik ken iemand die droge spaghetti met ketchup een maaltijd noemtquote:
Aspergezeik? Zal het de volgende keer bottelen in een spuitbus voor je.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Quote kapot![]()
![]()
En ik vind dat altijd juist lekker ruiken
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand die droge spaghetti met ketchup een maaltijd noemt
Nasi, term komt vanuit de marine.quote:
Van mezelf ja. Zeik van anderen is altijd walgelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aspergezeik? Zal het de volgende keer bottelen in een spuitbus voor je.
Ik weet waar je huis woont.
Zondagavond hobby-en, want geen GTST of As The World Turnsquote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er is Wss weer iemand aan het live testen. Krijg om de haverklap een 503..
Wellesquote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Van mezelf ja. Zeik van anderen is altijd walgelijk
En jij weet helemaal niet waar ik woon
Je snapte mequote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft 0 te maken met blue waffle. Dus wees maar niet bang.
indonesiërsvoer is dat toch? Ik vind dat echt het toppunt van racisme, zo'n term. Blauwe hapquote:
Nou moet ik blue waffle weer googlenquote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft 0 te maken met blue waffle. Dus wees maar niet bang.
Heb ik toen mijn adres gestuurd?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Welles
Iets met likeur uit Finland waarna ik nooit meer in Finland ben geweest
CL kent mij nietquote:Op zondag 2 februari 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als jij denkt dat molo een viesnek is, dan ken je mij niet goed genoeg
Ja, doe!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou moet ik blue waffle weer googlen
Hoe danquote:Op zondag 2 februari 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
indonesiërsvoer is dat toch? Ik vind dat echt het toppunt van racisme, zo'n term. Blauwe hap
Ik zat het me net hetzelfde te bedenkenquote:
Dat is lastig eten, zo'n pleister op je bakkesquote:
Ja dat zat ik net te lezenquote:Op zondag 2 februari 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dit
Het is een verwijzing naar marine personeel van Nederlands Indische afkomst..
Vol goeie ideeen, deze boy.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb ik toen mijn adres gestuurd?![]()
Jezus dat is lang geleden
Ik heb het trouwens nooit meer besteld daarna bij de website waar dat ook kon
Goeie wel voor de verjaardag van Koos. Weet toch nooit wat ik dan moet geven
Klopt wel jaquote:Op zondag 2 februari 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
indonesiërsvoer is dat toch? Ik vind dat echt het toppunt van racisme, zo'n term. Blauwe hap
Klopt!quote:
Vroege lentequote:Op zondag 2 februari 2020 19:09 schreef Bos81 het volgende:
Oh het is Groundhogday vandaag![]()
![]()
Dacht dat het alleen de trouwdag van onze koning was..
Oorspronkelijk een scheldwoordquote:Op zondag 2 februari 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dit
Het is een verwijzing naar marine personeel van Nederlands Indische afkomst..
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:09 schreef Bos81 het volgende:
Oh het is Groundhogday vandaag![]()
![]()
Dacht dat het alleen de trouwdag van onze koning was..
Ik snap hier niets vanquote:
Of is het wat anders en ben ik gewoon een enorme racist?quote:
Je weet niet wat Groundhogday is?? of weet je niet wie onze koning is?quote:
neequote:Op zondag 2 februari 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
@:Dr_Flash: de hamvraag. Heb je blue waffle al gegoocheld?
Het is oorspronkelijk een scheldnaam voor indo's jaquote:Op zondag 2 februari 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of is het wat anders en ben ik gewoon een enorme racist?
Iedereen is een racist, het enige verschil is of je ervoor uitkomt of niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ze geen scheldwoorden voor Nederlanders hebben
Jawel, maar ik las je zin verkeerd kom ik net achterquote:Op zondag 2 februari 2020 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je weet niet wat Groundhogday is?? of weet je niet wie onze koning is?
Ook weer waar. Zit in de mens ingebakken en maakt ons tot wie we zijn, en dat we ontwikkelen richting vooruitgang en veiligheidquote:Op zondag 2 februari 2020 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is een racist, het enige verschil is of je ervoor uitkomt of niet.
Okee ik was pannenkoeken aan het bakken. Nog niet gekekenquote:
Je weet wel nog wanneer je zelf jarig bent of is iedere verjaardag een surprise party?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, maar ik las je zin verkeerd kom ik net achter![]()
Wist het beide trouwens niet, maar onthoud ook nooit data
Moest laatst nadenken over de geboortedatum van mijn dochter.
Ik heb één kind en dan die datum vergeten, ik kan het
Ben weleens in de ochtend verrast erdoor jaquote:Op zondag 2 februari 2020 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel nog wanneer je zelf jarig bent of is iedere verjaardag een surprise party?
Yes!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Ben ook racist als ik iedereen discrimineer?
Ja, of je moet ook jezelf discrimineren door jezelf altijd en overal af te kraken.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Crčme fraichequote:Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat waren best lekkere wraps. Volgende keer crčme fraiche erbij.
Ik eet iets te vaak wraps. Het is alsof alles lekker wordt als je het in een deegflapje rolt.
Wij kennen elkaar nog niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, of je moet ook jezelf discrimineren door jezelf altijd en overal af te kraken.
Zal mn swans in een deegflapje rollen en voor je neus houdenquote:Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat waren best lekkere wraps. Volgende keer crčme fraiche erbij.
Ik eet iets te vaak wraps. Het is alsof alles lekker wordt als je het in een deegflapje rolt.
Wraptaartquote:Op zondag 2 februari 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Crčme fraiche![]()
En eens. Superlekker. Net als bladerdeeg en gewoon alles met vers brood
Zij is een racist en dat is PRI-HI-MAquote:Op zondag 2 februari 2020 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Noem je m'n flamoes nou een deegflapje?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal mn swans in een deegflapje rollen en voor je neus houden
Tenzij narcist.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, of je moet ook jezelf discrimineren door jezelf altijd en overal af te kraken.
Hahahaha, dat is mij maar een keer gelukt, maar dat kwam omdat ik was vergeten te vertellen aan mijn ouders dat ik die week in het buitenland zat voor mijn verjaardag.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben weleens in de ochtend verrast erdoor ja![]()
![]()
Is die lekker dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noem je m'n flamoes nou een deegflapje?
Boh, klinkt goed!quote:
Gaat eens nuecken jullie tweequote:Op zondag 2 februari 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noem je m'n flamoes nou een deegflapje?
Ik verbaas mezelf nog weleens met mijn retardlevelsquote:Op zondag 2 februari 2020 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hahahaha, dat is mij maar een keer gelukt, maar dat kwam omdat ik was vergeten te vertellen aan mijn ouders dat ik die week in het buitenland zat voor mijn verjaardag.
Hangt die de hele nacht aan het stroom?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:26 schreef Molo het volgende:
Mijn elektrische deken staat al lekker aan. Vroeg mijn nest in, nu al zin in![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn weekend ging echt als een trein trouwens![]()
PANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenBIERBIERPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenBIERBIER
Tepels als...~ ?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn weekend ging echt als een trein trouwens![]()
PANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenBIERBIERPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenPANnekoekenBIERBIER
Godver, ben je een oma ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:26 schreef Molo het volgende:
Mijn elektrische deken staat al lekker aan. Vroeg mijn nest in, nu al zin in![]()
![]()
Nee bedanktquote:Op zondag 2 februari 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerst langs jou, aspergezeik afleveren
Oh die wil ik ook aan!!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Godver, ben je een oma ofzo?
Elektrische deken
Thee.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:29 schreef Lionne1980 het volgende:
Gewoon zo maar een vraag: wat voor koffie drinken jullie?
zwartquote:Op zondag 2 februari 2020 19:29 schreef Lionne1980 het volgende:
Nee als ik ga slapen gaat ie uitquote:Op zondag 2 februari 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hangt die de hele nacht aan het stroom?
Ik heb een (serieus) kapotte interne thermostaatquote:Op zondag 2 februari 2020 19:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Godver, ben je een oma ofzo?
Elektrische deken
Lijkt mij ook wel wat :pquote:Op zondag 2 februari 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee als ik ga slapen gaat ie uit![]()
Slecht voor je lijf, het te warm hebben tijdens je slaap
[..]
Ik heb een (serieus) kapotte interne thermostaat![]()
Word niet meer warm als ik in een koud bed ga liggen en verstijf dan de hele nacht en slaap ruk.
Ideaal is dit
Kost een paar tientjes en is ideaalquote:
Nespresso in allerlei variëteiten..quote:Op zondag 2 februari 2020 19:29 schreef Lionne1980 het volgende:
Van die wraps?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt de vellen aan m'n gehemelte en tandvlees hangen.
Zwart het liefst of na het eten een cappuccinoquote:Op zondag 2 februari 2020 19:29 schreef Lionne1980 het volgende:
Is die nog steeds warm van gisteravond?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook nog van de warme chocolademelk van gisteren zijn.
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die nog steeds warm van gisteravond?
Tuk ze en geniet van je dekentje!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:38 schreef Molo het volgende:
Ik eet zo traag dat mij dat nooit kan overkomen. Alles is altijd lauw tegen de tijd dat ik het in mijn mik stop
Ik ga lekker afhaken nu, en voldaan na dagje schilderwerk mijn nest in stappen![]()
![]()
vssticks jaquote:Op zondag 2 februari 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vissticks. Of rechthoekige bitterballen?
Hoe is het met je brommert?
Gewoon door de brievenbus blaffen als er verdacht volk nadert. Hoewel, dan ben je in Den Haag de hele nacht aan het blaffenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we moeten nog de nacht door dus niet te vroeg juichen
quote:Op zondag 2 februari 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon door de brievenbus blaffen als er verdacht volk nadert. Hoewel, dan ben je in Den Haag de hele nacht aan het blaffen
Lekkerquote:Op zondag 2 februari 2020 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo pierogi eten, ben benieuwd.
Hoe dik kan iemand zijnquote:
Ik kan er niet naar kijkenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk, kwestie van iedere dag een blikje smac eten.
Ja echt niet .quote:
Zelfgemaakt? Wat zit er in?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo pierogi eten, ben benieuwd.
Wel lekker om mee te knuffelen en kroelen als vrouw lijkt me, lekker vastvattenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt niet .
Er is zon amerikaanse tweeling geloof ik. Die hebben hun eigen real life programma geloof ik. Zo fucking dik dat zelfs op het voorhoofd een dikke vetlaag zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe the fuck echt
Nope, uit de enorme poolse supermarkt, heb twee soorten, ruzki, met aardappel kaas en ui en de ander is met zuurkool en paddenstoel. Wilde eigenlijk die met kaas maar niet goed gekeken.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe the fuck echt![]()
Ach die zijn over een paar maanden zo dichtgeslibt dat ze vanzelf omvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe the fuck echtOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe the fuck echt![]()
Vast ook niet de meest heldere lichten.
Smacquote:Op zondag 2 februari 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je denkt toch dat ergens een grens moet zijn in het aanmaken van vet he.
Goed nummer welquote:Op zondag 2 februari 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die gast niet rip?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach soquote:Op zondag 2 februari 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon water in zo'n bakje gieten.
Dat klopt, maar hier zitten al kruiden door. Ik vond die dumplings niet zo lekker.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach so![]()
Als je gewoon cous cous koopt is het toch ook alleen water erbij en koken?
Of is dit een volledige maaltijd?
Hm, aardappel, kaas en ui klinkt wel lekker. Was het dat ook?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, uit de enorme poolse supermarkt, heb twee soorten, ruzki, met aardappel kaas en ui en de ander is met zuurkool en paddenstoel. Wilde eigenlijk die met kaas maar niet goed gekeken.
Ik kreeg er kokhalsneigingen van.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, aardappel, kaas en ui klinkt wel lekker. Was het dat ook?
Volgende keer zuurkoolsap erbij, hoort erbij.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg er kokhalsneigingen van.Ga nog wel een keer die met kaas halen.
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg er kokhalsneigingen van.Ga nog wel een keer die met kaas halen.
Dat maakt het niet bepaald aantrekkelijker hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer zuurkoolsap erbij, hoort erbij.
Ja maar kaas, je zou verwachten dat daar weinig mis mee kan gaan.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Die zou ik dan ook overslaan. Poolse kaas, hmz hmz
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ooit een doos Poolse bonbons cadeau gekregen. Grote genade, wat waren die krengen smerig. Polyester gevuld met kaarsvet of zo
Lol! Als je eens in Den Haag bent is die Poolse supermarkt wel echt een aanradertje trouwens. Ook allemaal chips die ik niet kende en waarvan ik nu spijt het het niet mee heb genomen.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ooit een doos Poolse bonbons cadeau gekregen. Grote genade, wat waren die krengen smerig. Polyester gevuld met kaarsvet of zo
In Hongarije gaat alles mis met kaasquote:Op zondag 2 februari 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet bepaald aantrekkelijker hoor.
[..]
Ja maar kaas, je zou verwachten dat daar weinig mis mee kan gaan.
Waar zit-ie? Ik wil wel een keer aardbeienjoghurt van Jogobella komen inslaanquote:Op zondag 2 februari 2020 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Als je eens in Den Haag bent is die Poolse supermarkt wel echt een aanradertje trouwens. Ook allemaal chips die ik niet kende en waarvan ik nu spijt het het niet mee heb genomen.
Echt? In Albanië heb je heerlijke witte kaas.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije gaat alles mis met kaas
Zitten wel meerdere maar was nu op de zuiderparklaan, is echt een best grote!quote:Op zondag 2 februari 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar zit-ie? Ik wil wel een keer aardbeienjoghurt van Jogobella komen inslaanDie komt uit Polen.
Zitten janken van het lachen hierquote:
Straatnaam?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Als je eens in Den Haag bent is die Poolse supermarkt wel echt een aanradertje trouwens. Ook allemaal chips die ik niet kende en waarvan ik nu spijt het het niet mee heb genomen.
Hier best veel, maar zitten ook best veel Polen, dat zal er mee te maken hebben.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Wat is dat toch met die Poolse supermarkten, afaik zitten die hier heul niet
Ieuwwwwwquote:Op zondag 2 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |