Nee denk ik niet. Zou ook zuur/raar zijn als dan je hele verzekering nutteloos is.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me wel dat ze dat vervangen toch, je zal vast niet de eerste zijn die een sleutel kwijt is.
Appel denk ik maar goed verander het welquote:Op zondag 2 februari 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Wat een goor plaatje, een veel te vette pannenkoek met glazige aardappels.
Ik zie geen grammetje vet aan die pannenkoek hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Wat een goor plaatje, een veel te vette pannenkoek met glazige aardappels.
Past wel bij zo'n simpele gans als bitterbalquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n simpele gans als bitterbal![]()
Nee geintje hoor
Bitterbal is liev.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n simpele gans als bitterbal![]()
Nee geintje hoor
Ze komen je toekomst voorspellen: je scooter is binnenkort weg. Als ze een zaagje gekocht hebben voor het slotquote:Op zondag 2 februari 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik hoorde buiten gebrabbel. Ik nieuwsgierig he. Staan er 3 zigeuner achtige figuren beetje bij mijn scooter te gluren... 1 vrouw 2 mannen. Zijn weg gelopen
Ik zag die vrouw volgens mij fotos maken.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komen je toekomst voorspellen: je scooter is binnenkort weg. Als ze een zaagje gekocht hebben voor het slot
Kom je zo op marktplaats je eigen brommert tegenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zag die vrouw volgens mij fotos maken.
Heb je geen foto's van ze gemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik hoorde buiten gebrabbel. Ik nieuwsgierig he. Staan er 3 zigeuner achtige figuren beetje bij mijn scooter te gluren... 1 vrouw 2 mannen. Zijn weg gelopen
Slijptol op accu, jwz.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komen je toekomst voorspellen: je scooter is binnenkort weg. Als ze een zaagje gekocht hebben voor het slot
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je zo op marktplaats je eigen brommert tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |