Nee denk ik niet. Zou ook zuur/raar zijn als dan je hele verzekering nutteloos is.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me wel dat ze dat vervangen toch, je zal vast niet de eerste zijn die een sleutel kwijt is.
Appel denk ik maar goed verander het welquote:Op zondag 2 februari 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Wat een goor plaatje, een veel te vette pannenkoek met glazige aardappels.
Ik zie geen grammetje vet aan die pannenkoek hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Wat een goor plaatje, een veel te vette pannenkoek met glazige aardappels.
Past wel bij zo'n simpele gans als bitterbalquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n simpele gans als bitterbal![]()
Nee geintje hoor
Bitterbal is liev.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n simpele gans als bitterbal![]()
Nee geintje hoor
Ze komen je toekomst voorspellen: je scooter is binnenkort weg. Als ze een zaagje gekocht hebben voor het slotquote:Op zondag 2 februari 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik hoorde buiten gebrabbel. Ik nieuwsgierig he. Staan er 3 zigeuner achtige figuren beetje bij mijn scooter te gluren... 1 vrouw 2 mannen. Zijn weg gelopen
Ik zag die vrouw volgens mij fotos maken.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komen je toekomst voorspellen: je scooter is binnenkort weg. Als ze een zaagje gekocht hebben voor het slot
Kom je zo op marktplaats je eigen brommert tegenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zag die vrouw volgens mij fotos maken.
Heb je geen foto's van ze gemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik hoorde buiten gebrabbel. Ik nieuwsgierig he. Staan er 3 zigeuner achtige figuren beetje bij mijn scooter te gluren... 1 vrouw 2 mannen. Zijn weg gelopen
Slijptol op accu, jwz.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komen je toekomst voorspellen: je scooter is binnenkort weg. Als ze een zaagje gekocht hebben voor het slot
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je zo op marktplaats je eigen brommert tegen
Nee want had niet gelijk door wat ze daar nou stonden te doen en zag ze alleen nog van achter. Maar ze stonden om die scooter heen. Er staat nu ineens tussen mijn scooter en de paal een soort van bmx dingetje ook en het leek er op of ze fotos maakte .quote:Op zondag 2 februari 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je geen foto's van ze gemaakt?
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Of ze maken het zigeunerteken van het boze oog van Sinti, rijd bitterbal morgen tegen een stadsbus aan.
nee :p Moet ik een trap opquote:Op zondag 2 februari 2020 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je je scooter niet tijdelijk binnen zetten?
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Of ze maken het zigeunerteken van het boze oog van Sinti, rijd bitterbal morgen tegen een stadsbus aan.
Hmm, zou er echt niet rustig op zijn, misschien in een betaalde stalling bij het station ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p Moet ik een trap opMisschien keken ze naar het kettingslot hoe ze dat het beste kunnen slopen
Heb wel scooter nu omgedraaid en slot door achterwiel gedaan. Soms slopen ze gewoon zon heel wiel er uit en nemen ze hem mee met 1 wiel. Kakkerlakken ook. Maar achterwiel is wat lastiger te demonteren.
Maar zet vanaaf wel alarm er op. Kut voor de buren wel
Nou ja hij staat nu vast aan een goed kettingslot he dus dat kost ze moeite. En dat alarm maakt ook een tering herrie.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, zou er echt niet rustig op zijn, misschien in een betaalde stalling bij het station ofzo?
Ja maar iemand heeft een sleutel en weet waar je scooter staat, zou zelf rustiger zijn als ik de scooter ergens anders zou neerzetten maar snap dat dat ook weer gedoe is.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja hij staat nu vast aan een goed kettingslot he dus dat kost ze moeite. En dat alarm maakt ook een tering herrie.
Gewoon erbij komen staan als ze er weer staan. En dan een beetje mee lullen "hee jah slot is eruit hmm.. wat zouden jullie doen?" enzo. Leer je misschien wel wat van.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja hij staat nu vast aan een goed kettingslot he dus dat kost ze moeite. En dat alarm maakt ook een tering herrie.
Ja ik denk ook serieus dat die 3 daar niet voor niets stondenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar iemand heeft een sleutel en weet waar je scooter staat, zou zelf rustiger zijn als ik de scooter ergens anders zou neerzetten maar snap dat dat ook weer gedoe is.
Slot zit er nog inquote:Op zondag 2 februari 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon erbij komen staan als ze er weer staan. En dan een beetje mee lullen "hee jah slot is eruit hmm.. wat zouden jullie doen?" enzo. Leer je misschien wel wat van.
Dan is het wel verdacht. Drie zigeuners die om een scooter heen staan waar helemaal niets aan te zien is.quote:
Ga filmen. Meteen. Hele middag klaarzitten. Als ze weggerend zijn is het te laat.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
alarm zit er opKijken hoe irritant het word
Dus datquote:Op zondag 2 februari 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het wel verdacht. Drie zigeuners die om een scooter heen staan waar helemaal niets aan te zien is.
Ja ik ga weer pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Zo eerst maar belangrijke zaken. Bitterballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |