ja, nu moet ik wel..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe maar niet googlen op afbeeldingen.
Ik heb laatst pannenkoeken gebakken met peuters. Dus als dit niet gelukt was had ik me wel wat zorgen gemaakt.quote:
die peelingsmasks zien er wel lekker uit, alsof je zo'n losgeweekte lap eelt los trektquote:
Oh lol ik dacht dat dat vellen waren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die peelingsmasks zien er wel lekker uit, alsof je zo'n losgeweekte lap eelt los trekt
ik denk niet dat dat spul dan nog in de handel wasquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht dat dat vellen waren.
Heb ook weleens hartige oliebollen gemaakt. Ook super lekker. Met uitjes, oude kaas, spek allesquote:
Wat at je voorheen dan als je pannenkoeken at?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme dit smaakt goed johIk ben hier echt intens tevreden over
![]()
Pannenkoeken in oliebolvorm?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat at je voorheen dan als je pannenkoeken at?
valt reuze mee. Genoeg alcohol eroverheen, dan komt het allemaal goedquote:
quote:
Nee dat heb ik nooit gedaan. Lijkt me ook echt konjosmerigquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik dacht van die kant en klaar dingen van de supermarkt, dan kan ik me goed voorstellen dat dit een enorme verbetering is.
Nja het is vooral anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nooit gedaan. Lijkt me ook echt konjosmerig
buiten- of binnenkant?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb serieus een keer een gaatje in mijn kin gehad van een stukje gloeiend hete kaas van een pizza.
Voortaan een oud t-shirt aan en tot je kin omhoog trekken, kun je snel en vies pizza eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buitenkant, ik nam een hap en toen viel er zo'n sliert op mijn kin.
Daar heb ik er ooit eentje van geproeft. NOOIT MEERquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik dacht van die kant en klaar dingen van de supermarkt, dan kan ik me goed voorstellen dat dit een enorme verbetering is.
Ik heb me er bij neergelegd dat ik niet de handigste ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan een oud t-shirt aan en tot je kin omhoog trekken, kun je snel en vies pizza eten.
Als je je er op in stelt dat wat je gaat eten echt niets te maken heeft met pannenkoeken dan valt het nog mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik er ooit eentje van geproeft. NOOIT MEER![]()
![]()
Dan liever gewoon even snel in 20 minutjes verse pannenkoeken op tafel zettenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je je er op in stelt dat wat je gaat eten echt niets te maken heeft met pannenkoeken dan valt het nog mee.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan liever gewoon even snel in 20 minutjes verse pannenkoeken op tafel zetten
Dan kan ik met het wel voorstellen dat je als ouders geen zin hebt om voor zo'n zut kinderen allemaal pannenkoeken te bakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat sowieso
Kinderen trakteren wel eens die fabrieksdingen op mijn werk.
Hoe kan het eigenlijk dat jij zo lang gedacht hebt dat je niet kon koken? Wel leuk dat je toch nog ontdekt dat je het kan, zal wel een wereld voor je open gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
soow. Drie van die joekels op, ik vind het wel mooi geweestMorgen bak ik de rest wel op
![]()
Fuck wat een goed idee man, vaker doen dit
bwooh bwooh ik bak ook eens een pannenkoekje hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat jij zo lang gedacht hebt dat je niet kon koken? Wel leuk dat je toch nog ontdekt dat je het kan, zal wel een wereld voor je open gaan.
Kan me het voorstellen. Ik kook denk ik 4x per week ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
Koken kan juist best leuk zijn! Behalve als je het voor je werk moet doen 12 uur lang, dan word het wel snel kut.
Nah was een serieuze vraag hoor, want je kookt steeds vaker toch, terwijl je eerder alleen kant en klaar at dus was gewoon benieuwd waarom je dacht dat je het niet kon ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bwooh bwooh ik bak ook eens een pannenkoekje hoor
nee hoor ik kook meestal niet. Maar af en toe bak ik leuk taartjes van bladerdeeg en experimenteer ik wat met de vullingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah was een serieuze vraag hoor, want je kookt steeds vaker toch, terwijl je eerder alleen kant en klaar at dus was gewoon benieuwd waarom je dacht dat je het niet kon ofzo.
Haha! Maar als je wel zelf kookt ben je er ieder geval trots op, zoals inderdaad je hartige taartjes en je pastasaus. Dus het geeft wel voldoening en dat is leuk toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor ik kook meestal niet. Maar af en toe bak ik leuk taartjes van bladerdeeg en experimenteer ik wat met de vullingStelt echt niet veel voor hoor. Verder ben ik gewoon nog steeds een luie big
Dat zeker!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Maar als je wel zelf kookt ben je er ieder geval trots op, zoals inderdaad je hartige taartjes en je pastasaus. Dus het geeft wel voldoening en dat is leuk toch?
Ik 3 keer per week op werk en dan nog 3 keer thuis.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan me het voorstellen. Ik kook denk ik 4x per week ofzo.
Ik kom nooit bij jou etenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ook weleens hartige oliebollen gemaakt. Ook super lekker. Met uitjes, oude kaas, spek alles
Gewoon overslaan. Meteen aan de bierquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
Ik gooide net een behaard brood weg.
Gelijk geen zin meer in avondeten.
En zijn wel mooiere variante van iddquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind nathan wel een kutnaam eigenlijk.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
Wat een genot dat vrij zijn
Geen rode wijn over de kruizen van mannen gooien zoals gisteren![]()
![]()
Ja was echt te klunzig. Gelukkig wel super toffe man die het zeer chill opnam. Hij had zijn werkbroek aan zei diequote:
Gelukkig denk je dan weer even aan je vorstelijke salaris, je uitstekende arbeidsvoorwaarden en je super geschikte chef, en dan trek je nog even een paar uurtjes doorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
Zon hele dag is ook te lang he. Dan is de motivatie ook ver te zoeken en word je nog slordiger
Welk bier?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon overslaan. Meteen aan de bier
Ja dat houdt mij meestal wel gaande jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig denk je dan weer even aan je vorstelijke salaris, je uitstekende arbeidsvoorwaarden en je super geschikte chef, en dan trek je nog even een paar uurtjes doorToch?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Je wilde het niet stiekem ervanaf likkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Ik stelde het nog voor, maar nee...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wilde het niet stiekem ervanaf likken
Ja toch niet tijdens werk johquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stelde het nog voor, maar nee...
Ja wat moeten mijn collega's wel niet denken. Nu kan ik nog door als de meest normalequote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad een tikje vreemd
Je collega’s zijn vreemder dan jij?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat moeten mijn collega's wel niet denken. Nu kan ik nog door als de meest normale
Gewoon even het magazijn in duiken, in een beetje keuken kijkt daar niemand van op joh.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad een tikje vreemd
ja weet ik ook niet. Ik heb ook niks vanavondquote:
Ik doe mij heel normaal voor ja op werk :pquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je collega’s zijn vreemder dan jij?
Op mijn werk weten ze ook niet dat ik FOK!ker benquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik doe mij heel normaal voor ja op werk :p
En opgesloten raken in de vriezer?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even het magazijn in duiken, in een beetje keuken kijkt daar niemand van op joh.
Dat doe ik alleen met hysterische hipster vegan krijs wijvenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En opgesloten raken in de vriezer?
Oh dat zouden ze bij mij nooit begrijpenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn werk weten ze ook niet dat ik FOK!ker ben
Ik werk veel met IT’ers. Daar moeten FOK!kers tussen zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zouden ze bij mij nooit begrijpen![]()
Sowieso niemand in mijn omgeving die dat ook doet trouwens.
Bij mij ook niet, Sowieso weten collega's niet heel veel van mij. Ja, dat ik voor PSV ben en een hond heb,weten ze wel. Maar voor de rest..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn werk weten ze ook niet dat ik FOK!ker ben
Sommige collega’s weten wel veel over mij, maar zeker niet iedereen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, Sowieso weten collega's niet heel veel van mij. Ja, dat ik voor PSV ben en een hond heb,weten ze wel. Maar voor de rest..
Ik weet overigens ook niet veel over hun hoor...
Ja. er is wel een kantine waar ik 's ochtends met wat collegae zit. Maar voor de rest ben ik of alleen aan het sorteren of buiten aan het bezorgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige collega’s weten wel veel over mij, maar zeker niet iedereen.
Jouw baan is redelijk solistisch, toch?
Ow dat weten sommige en ik van sommige. 3 vrienden die ik al ruim 10 jaar ken hebben accounts hier en muis heeft een account.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zouden ze bij mij nooit begrijpen![]()
Sowieso niemand in mijn omgeving die dat ook doet trouwens.
Muis is FOK!ker?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow dat weten sommige en ik van sommige. 3 vrienden die ik al ruim 10 jaar ken hebben accounts hier en muis heeft een account.
Ze heeft lurk accountjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muis is FOK!ker?
Of alleen om te zien wat jij hier roept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik probeer haar beetje af te schermen voor ze helemaal verknipt word door Molo, AI en Muckquote:
Verstandig welquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer haar beetje af te schermen voor ze helemaal verknipt word door Molo, AI en Muck
Sinds je op dat fluitje speelt volgen ze je?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
Laatste tijd spot ik wel veel muizen
Zo ben ik wel aan mijn muis gekomen. Kwariertje staan fluiten en toen de mooisre mee naar huis genomen en de rest de sloot in geduwd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds je op dat fluitje speelt volgen ze je?
O, dat moest ik ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ben ik wel aan mijn muis gekomen. Kwariertje staan fluiten en toen de mooisre mee naar huis genomen en de rest de sloot in geduwd.
Je krijgt er dan wel een hoop achter je aan!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat moest ik ook maar eens proberen
Ha ha vast welquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je krijgt er dan wel een hoop achter je aan!
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ben ik wel aan mijn muis gekomen. Kwariertje staan fluiten en toen de mooisre mee naar huis genomen en de rest de sloot in geduwd.
Jagermeisterquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:49 schreef Molo het volgende:
Lang verhaal kort: jagermeister heeft me gekilld![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duik mijn nest in, was goed feestje
Ik heb nog 4 weken niks.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik ook niet. Ik heb ook niks vanavond
Tik hem aan ouwe, ik ook.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:57 schreef DerRabbit het volgende:
morgen.
Heb het idee dat ik een kater heb van hier tot tokio zonder een drup te hebben gedronken
Ik doe niksquote:Op zondag 2 februari 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Fles.
Maar echt kap met deniemand vindt die smiley leuk.
Zo zonde is dat altijd he. Waar doe je het dan voorquote:Op zondag 2 februari 2020 08:57 schreef DerRabbit het volgende:
morgen.
Heb het idee dat ik een kater heb van hier tot tokio zonder een drup te hebben gedronken
Ja, zo voel ik me ook somsquote:Op zondag 2 februari 2020 08:57 schreef DerRabbit het volgende:
morgen.
Nee joh.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
k zit te twijfelen of ik naar koelblauw ga voor de hue ledstrips.
Wat heb je wel nodig in het levenquote:Op zondag 2 februari 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je niet echt nodig hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb je wel nodig in het leven
Koffiequote:Op zondag 2 februari 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb je wel nodig in het leven
Moet ook boodschappen doen en het is hier geloof ik weer droog. Je weet mij niet te overtuigenquote:Op zondag 2 februari 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]+
+
![]()
En nog wat triviale zaken als onderdak.
Ledstrips niet. En bovendien, het is kutweer.
Voor de prijs van die ledstrips kun je een maand in Thailand vakantie vieren. Als dat je niet overtuigt.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ook boodschappen doen en het is hier geloof ik weer droog. Je weet mij niet te overtuigen
Nou dat wordt dan wel erg krap.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de prijs van die ledstrips kun je een maand in Thailand vakantie vieren. Als dat je niet overtuigt.
Het was hier ook droog. Was.
Ik ben niet zo weg van die industriële look of de Chinese afhaalrestaurant gezelligheidquote:
Zo’n afbeelding van een Chinese waterval met een tl-lamp erachter.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van die industriële look of de Chinese afhaalrestaurant gezelligheid
quote:Op zondag 2 februari 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n afbeelding van een Chinese waterval met een tl-lamp erachter.![]()
Maar goed dat ik niet in Azië woon. Zou me dood eten aan loempia's en pekingeendquote:Op zondag 2 februari 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een stoffige lampion aan het plafond
Trek in een loempia nu
China is dan wel het laatste land waar ik zou willen wonen. Zeker nuquote:Op zondag 2 februari 2020 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet in Azië woon. Zou me dood eten aan loempia's en pekingeend
Dan toch beter een ledstrip dan een Griek.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Oeh ik heb een Griek gevangen op bummble.
Catch em all
Of een Griek in een ledstrip?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan toch beter een ledstrip dan een Griek.
Ja, je kunt je Griek beplakken met ledstrips.quote:
Niets in mij wil in Azië wonen of het bezoeken. Misschien Japan wel eens bezoeken, maar verder nietquote:Op zondag 2 februari 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
China is dan wel het laatste land waar ik zou willen wonen. Zeker nuJapan lijkt me wel tof. En Singapore, al zou ik daar doodgaan van de hitte.
Pics?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Oeh ik heb een Griek gevangen op bummble.
Catch em all
Wellichtquote:Op zondag 2 februari 2020 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Pics?
Ik heb altijd het wellicht domme vooroordeel dat ze uit hun bek meuren en zweten als harige apen
Mijn neef is half Grieks. Dat zweten en uit zijn bek meuren klopt niet, maar harig is hij wel.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Pics?
Ik heb altijd het wellicht domme vooroordeel dat ze uit hun bek meuren en zweten als harige apen
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn neef is half Grieks. Dat zweten en uit zijn bek meuren klopt niet, maar harig is hij wel.
Omdat ze dat zijn en ze tering veel afleiden.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb weleens een Griek achter me aan gehad die helemaal niet meurde maar toch blijft het in mijn hoofd zitten ofzo
Misschien maar weer eens met mijn antipsychotica starten
Ja ik vraag me nu af of die Griek wel echt bestond, of een hallucinatie was?quote:
Werd je de volgende morgen wakker met de smaak van zijn tzadziki in je mond?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik vraag me nu af of die Griek wel echt bestond, of een hallucinatie was?
Nog geen ideequote:Op zondag 2 februari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je kunt je Griek beplakken met ledstrips.
Is het een diplomaat? Of schroeft hij hermesschotels in elkaar voor de kost?
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werd je de volgende morgen wakker met de smaak van zijn tzadziki in je mond?
Gadverquote:Op zondag 2 februari 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werd je de volgende morgen wakker met de smaak van zijn tzadziki in je mond?
Oneens.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat ze dat zijn en ze tering veel afleiden.
Gaaf!quote:Op zondag 2 februari 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-diepe~ae38e4f7/
Pics?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Dit is echt een zeer aantrekkelijke jongen hoorMooie ogen
Jawel hoor. Anders kunnen wij niet meegenieten.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmmm w8 ff. Moet dan ff screenshot maken en via dm denk ik. Kan het niet hier plaatsen toch?
Oh, geen idee waarom dat hier niet zou mogenquote:Op zondag 2 februari 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Dat mag toch niet?
Had een keer een foto gepost in datingtopic en dat werd weg gehaald
Iets met privacy ofzo dacht ik. Maar goed zet het wel in een spoilerquote:Op zondag 2 februari 2020 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, geen idee waarom dat hier niet zou mogen
Je zegt er toch niks vervelends omheen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Budapestenaar op 02-02-2020 11:35:18 ]
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met privacy ofzo dacht ik. Maar goed zet het wel in een spoiler
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Ach arme jongen zo te grabbel gegooid op fokOh die ziet er leuk uit! En datanerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd een pluspunt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zie je die ogen?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die ziet er leuk uit! En datanerd![]()
Altijd een pluspunt
Leuk koppie, en ogenquote:Op zondag 2 februari 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je die ogen?![]()
Daarom heb ik geswiped.
Mooie donkere ogenquote:Op zondag 2 februari 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je die ogen?![]()
Daarom heb ik geswiped.
Hmm ik dacht alleen Grieks bij het zien van de naamquote:Op zondag 2 februari 2020 11:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk koppie, en ogen![]()
Wel een religieuze naam, dus wellicht is dat een dingetje
misschien is die dat ookquote:Op zondag 2 februari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie donkere ogen![]()
Al kijkt hij wel beetje suf op die foto imo.
Je hebt zijn job titel gezien?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie donkere ogen![]()
Al kijkt hij wel beetje suf op die foto imo.
Orthodoxe kerkelijke naamquote:Op zondag 2 februari 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ik dacht alleen Grieks bij het zien van de naam
Hopelijk is het niet daarom een match :pquote:Op zondag 2 februari 2020 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt zijn job titel gezien?
Misschien valt hij ook wel stiekem ook op mannen, zou goed kunnen
Maar leuke foto!
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet daarom een match :p
Is dat nog een ding ja daar. Hmm ik trek hem wel naar de kerk van het vliegend spaghetti monster.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Orthodoxe kerkelijke naam
Met dank aan mijn klassieke opleiding weet ik dit soort nuttige/nutteloze feitjes
Ja beheurlijkquote:Op zondag 2 februari 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat nog een ding ja daar. Hmm ik trek hem wel naar de kerk van het vliegend spaghetti monster.
Dan zal ie t ook wel alleen op z’n Grieks doen.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar leuke foto!
Staat Amsterdam.quote:
Dat is tussen de tieten toch?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan zal ie t ook wel alleen op z’n Grieks doen.
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat Amsterdam.
Zijn veel jonge grieken tegenwoordig in Nederland voor werk. Nog geen dates gehad maar wel vaak matches.
Tuurlijk heb ik die gezien, is meestal standaard blik bij dat beroep tot ze cijfertjes en zulks zien en de matrix in worden gezogenquote:Op zondag 2 februari 2020 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar leuke foto!
Daar is Tupperware voor uitgevonden.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat scheelt want echt tieten heb ik niet, stel ik hem niet teleur
Nee relatie.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
Is het puur voor seks of wil je ene relatie?
Dát is dus echt waanzinnig aantrekkelijk hč. Zo'n fanatische blik op iets waar iemand door gepassioneerd is.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die gezien, is meestal standaard blik bij dat beroep tot ze cijfertjes en zulks zien en de matrix in worden gezogen
Hoe?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar is Tupperware voor uitgevonden.
Kun je wel mooi in Griekenland gaan wonen later. Want die types gaan altijd terug.quote:
Griekenland is okey denk ik. Kinderen geen optie.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je wel mooi in Griekenland gaan wonen later. Want die types gaan altijd terug.
Moet je wel even vijf kinderen baren vrees ik
Dat is idd aantrakkelijk, al vind ik een beetje houvast ook niet verkeerd tussen de lakensquote:Op zondag 2 februari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dát is dus echt waanzinnig aantrekkelijk hč. Zo'n fanatische blik op iets waar iemand door gepassioneerd is.
Is het niet door mijn goddelijke lijf, dan graag door iets anders. Liefst iets met computers
Waarom niet? Er zijn ook zat leuke dingen te doen als date in de winter.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben sowieso geen winterdater. Heb nog een match op tinder maar vind het lastig om het door te zetten.
Ja maar zie er uit als een spook. haar wat alle kanten op pluist en gewoon niet op mijn bestquote:Op zondag 2 februari 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn ook zat leuke dingen te doen als date in de winter.
Computer vasthouden in bed?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is idd aantrakkelijk, al vind ik een beetje houvast ook niet verkeerd tussen de lakens
Ik ben juist geen zomerdater; zoals afgelopen zomer met die hitte ga ik echt geen mensen voor het eerst ontmoeten.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben sowieso geen winterdater. Heb nog een match op tinder maar vind het lastig om het door te zetten.
Collistar tanning drops helpen mij de winter doorquote:Op zondag 2 februari 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar zie er uit als een spook. haar wat alle kanten op pluist en gewoon niet op mijn best
Nee?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben juist geen zomerdater; zoals afgelopen zomer met die hitte ga ik echt geen mensen voor het eerst ontmoeten.
Ach joh, verliefdheid en zulks verbloemd dat allemaal.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar zie er uit als een spook. haar wat alle kanten op pluist en gewoon niet op mijn best
Ik leef dan eigenlijk niet eens. Ondanks duidelijke oproepen door André Hazes jrquote:Op zondag 2 februari 2020 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben juist geen zomerdater; zoals afgelopen zomer met die hitte ga ik echt geen mensen voor het eerst ontmoeten.
Is dat policy? Ok, wist ik nietquote:Op zondag 2 februari 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben allemaal even kunnen kijken, maar ik heb de foto toch maar verwijderd. Niet openbare, persoonlijke info ditdat.
Ah dacht ik alquote:Op zondag 2 februari 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben allemaal even kunnen kijken, maar ik heb de foto toch maar verwijderd. Niet openbare, persoonlijke info ditdat.
Niks geiler dan zo'n oude, ronde gekleurde applecomputer van begin 2000quote:
Aubergine kleurig.. rond van boven..quote:Op zondag 2 februari 2020 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks geiler dan zo'n oude, ronde gekleurde applecomputer van begin 2000
Misschien dit jaar toch maar die airco aanschaffen.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik leef dan eigenlijk niet eens. Ondanks duidelijke oproepen door André Hazes jr
En de deksels dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sneetje vanonder, daar van die schaaltjes inschuiven. Dicht naaien.
Je moet toch juist die goede eerste indruk makenquote:Op zondag 2 februari 2020 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, verliefdheid en zulks verbloemd dat allemaal.
Super hendigquote:Op zondag 2 februari 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aubergine kleurig.. rond van boven..
Maar nuuuuuu, heb ik er één! Die precies weet hoe het moeeeeetquote:Op zondag 2 februari 2020 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks geiler dan zo'n oude, ronde gekleurde applecomputer van begin 2000
Aan je persoonlijkheid werken zodat die onweerstaanbaar awesome word!quote:Op zondag 2 februari 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet toch juist die goede eerste indruk makenDat maak ik niet met mijn persoonlijkheid
![]()
Je smeert dat op je gezicht? Wel duurquote:Op zondag 2 februari 2020 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.douglas.nl/pr(...)H01Te0RoCWXsQAvD_BwE
Fantastisch spul
Waarom zie ik dit meteen voor me.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar nuuuuuu, heb ik er één! Die precies weet hoe het moeeeeet
Ja das karakter. Niet zo makkelijk gedaanquote:Op zondag 2 februari 2020 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan je persoonlijkheid werken zodat die onweerstaanbaar awesome word!
Ik probeer weer te overleven met plafondventilatorquote:Op zondag 2 februari 2020 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien dit jaar toch maar die airco aanschaffen.
Siswet taferelen met een Old skool Apple..quote:Op zondag 2 februari 2020 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit meteen voor me.
Waarom niet? Je hebt toch een leuke persoonlijkheid?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet toch juist die goede eerste indruk makenDat maak ik niet met mijn persoonlijkheid
![]()
Ik doe net of ik dit niet voor me zie.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Siswet taferelen met een Old skool Apple..
Yes! Stinkt niet (ruikt enorm lekker juistquote:Op zondag 2 februari 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je smeert dat op je gezicht? Wel duur
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit meteen voor me.
Ja denk als je me leert kennen. Eerste indruk is nogal stil en kat uit de boom kijkend.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt toch een leuke persoonlijkheid?
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet voor me zie.
Herkenbaarquote:Op zondag 2 februari 2020 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal fokkers hier hčquote:Op zondag 2 februari 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk als je me leert kennen. Eerste indruk is nogal stil en kat uit de boom kijkend.
Hmm zal es onderzoeken. Ging vorig jaar wel vaker onder de zonnebank. deze winter nog niet geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Stinkt niet (ruikt enorm lekker juist), bruint écht mooi en natuurlijk en verzorgt ook mijn huid.
Ik koop het altijd dik in de aanbieding maar je doet echt bizar lang met zo'n flesje
Amsterdammertje? Half Amsterdam past erinquote:
Dat heb ik ook; maar dan kun je toch nog steeds een interessant gesprek voeren?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk als je me leert kennen. Eerste indruk is nogal stil en kat uit de boom kijkend.
Slecht voor je huid dat, dit nietquote:Op zondag 2 februari 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm zal es onderzoeken. Ging vorig jaar wel vaker onder de zonnebank. deze winter nog niet geweest.
Beetje slimme kerel prikt daar toch wel doorheen?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slimquote:Op zondag 2 februari 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar voor zover ik weet date ik geen fokkers
Oh zeker wel maar geloof ik dat ik nogal nonchalant overkom. Misschien wat koud zelfs in zon setting. Vaak ook omdat ik dood ga van de zenuwen.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik ook; maar dan kun je toch nog steeds een interessant gesprek voeren?
Fixedquote:Op zondag 2 februari 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje stijve kerel prikt daar toch wel doorheen?
Ja dat weet ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje slimme kerel prikt daar toch wel doorheen?
Ik kreeg meteen flashbacks naar de middelbare school waar we die dingen gebruikte voor 'buitenschoolse projectjes'quote:
Scooter weg?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb gister mijn scooter aan kettingslot cvast gemaakt. Die sleutels zitten aan mijn sleutelbos. En de sleutel van de scooter in het contact slot laten zitten. Die is nu weg
Nee die staat er nog omdat die aan het kettingslot vast zit. Zag net al uit het raam dat die scooter neit op stuurslot stond dus heb het gewoon in laten hangen. Orginele sleutelquote:
Wat is er dan weg, alleen dat sleuteltje, wie neemt zoiets nou mee?quote:Op zondag 2 februari 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die staat er nog omdat die aan het kettingslot vast zit. Zag net al uit het raam dat die scooter neit op stuurslot stond dus heb het gewoon in laten hangen. Orginele sleutel
a de sleutel van een scooter. wachten totdat die niet aan die ketting vastzit?quote:Op zondag 2 februari 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er dan weg, alleen dat sleuteltje, wie neemt zoiets nou mee?
Wat een raar volk daar zeg.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
a de sleutel van een scooter. wachten totdat die niet aan die ketting vastzit?
schermen zijn al gejat en een keer contactslot er uitgeslooptquote:
Even bellen met ze?quote:Op zondag 2 februari 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schermen zijn al gejat en een keer contactslot er uitgesloopt
Maar goed heb 1 reserve sleutel. Das voor een verzekering niet genoeg toch?
Lijkt me niet neequote:Op zondag 2 februari 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed heb 1 reserve sleutel. Das voor een verzekering niet genoeg toch?
Wees maar niet bang, dat komen ze vanavond doenquote:Op zondag 2 februari 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
En nog een schrijfremslot. Als ze slim waren hadden ze dat op het wiel gezet en hadden ze mijn scooter gegijzeld.
Ha heb ik nu er natuurlijk uitgehaaldquote:Op zondag 2 februari 2020 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat komen ze vanavond doen
quote:Op zondag 2 februari 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Dat sleuteltje zal wel ergens in een of andere BH zitten of naast de pot liggen, of in een spaarvarken per ongeluk of achter het koffiezetapparaat of tussen de toetsen van een toetsenbord of in een glas melk.
Nee echt niet. Het zit aan een klein sleutel etuitje. Met nog allemaal oude sleutels van sloten er aanquote:Op zondag 2 februari 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Dat sleuteltje zal wel ergens in een of andere BH zitten of naast de pot liggen, of in een spaarvarken per ongeluk of achter het koffiezetapparaat of tussen de toetsen van een toetsenbord of in een glas melk.
In al mijn naīviteit en onschuld kan ik me voorstellen dat iemand het sleuteltje heeft gepakt om diefstal te voorkomen en heeft afgegeven bij de politie.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
En nog een schrijfremslot. Als ze slim waren hadden ze dat op het wiel gezet en hadden ze mijn scooter gegijzeld.
quote:Op zondag 2 februari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In al mijn naīviteit en onschuld kan ik me voorstellen dat iemand het sleuteltje heeft gepakt om diefstal te voorkomen en heeft afgegeven bij de politie.
Maar, Den Haag. Dus nee
Tja.....het is geen Nederland jaren 80 en voorheen meer.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In al mijn naīviteit en onschuld kan ik me voorstellen dat iemand het sleuteltje heeft gepakt om diefstal te voorkomen en heeft afgegeven bij de politie.
Maar, Den Haag. Dus nee
Waar woon jij ook alweer?quote:Op zondag 2 februari 2020 12:18 schreef Miniem het volgende:
Lekker op slot laten met een hangslot en rijden met je andere sleutel. Boeiend.
Op mijn brommers zit geen eens een contactslot.
Yolo.
Dan woon jij vast niet in het centrum van Den Haagquote:Op zondag 2 februari 2020 12:18 schreef Miniem het volgende:
Op mijn brommers zit geen eens een contactslot.
Of hij heeft elke avond andere scootersquote:Op zondag 2 februari 2020 12:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan woon jij vast niet in het centrum van Den Haag
Een soort vrije interpretatie van 'ride-sharing'.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of hij heeft elke avond andere scooters
quote:Op zondag 2 februari 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, wel een kutgevoel voor bitterbal lijkt me
hahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 2 februari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar, Den Haag. Dus nee
Je bedoeld voordeur? Dat zit niet samen :pquote:Op zondag 2 februari 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou in dat geval slot ook zo snel mogelijk laten vervangen.
Ja maar ben het zelf ook vergeten. Dat weet je hier. Wat je vergeet ben je kwijtquote:Op zondag 2 februari 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Is gewoon irritant dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven, heb dat nooit begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |