ja, nu moet ik wel..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe maar niet googlen op afbeeldingen.
Ik heb laatst pannenkoeken gebakken met peuters. Dus als dit niet gelukt was had ik me wel wat zorgen gemaakt.quote:
die peelingsmasks zien er wel lekker uit, alsof je zo'n losgeweekte lap eelt los trektquote:
Oh lol ik dacht dat dat vellen waren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die peelingsmasks zien er wel lekker uit, alsof je zo'n losgeweekte lap eelt los trekt
ik denk niet dat dat spul dan nog in de handel wasquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht dat dat vellen waren.
Heb ook weleens hartige oliebollen gemaakt. Ook super lekker. Met uitjes, oude kaas, spek allesquote:
Wat at je voorheen dan als je pannenkoeken at?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme dit smaakt goed johIk ben hier echt intens tevreden over
![]()
Pannenkoeken in oliebolvorm?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat at je voorheen dan als je pannenkoeken at?
valt reuze mee. Genoeg alcohol eroverheen, dan komt het allemaal goedquote:
quote:
Nee dat heb ik nooit gedaan. Lijkt me ook echt konjosmerigquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik dacht van die kant en klaar dingen van de supermarkt, dan kan ik me goed voorstellen dat dit een enorme verbetering is.
Nja het is vooral anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nooit gedaan. Lijkt me ook echt konjosmerig
buiten- of binnenkant?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb serieus een keer een gaatje in mijn kin gehad van een stukje gloeiend hete kaas van een pizza.
Voortaan een oud t-shirt aan en tot je kin omhoog trekken, kun je snel en vies pizza eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buitenkant, ik nam een hap en toen viel er zo'n sliert op mijn kin.
Daar heb ik er ooit eentje van geproeft. NOOIT MEERquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik dacht van die kant en klaar dingen van de supermarkt, dan kan ik me goed voorstellen dat dit een enorme verbetering is.
Ik heb me er bij neergelegd dat ik niet de handigste ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan een oud t-shirt aan en tot je kin omhoog trekken, kun je snel en vies pizza eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |