ja, nu moet ik wel..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe maar niet googlen op afbeeldingen.
Ik heb laatst pannenkoeken gebakken met peuters. Dus als dit niet gelukt was had ik me wel wat zorgen gemaakt.quote:
die peelingsmasks zien er wel lekker uit, alsof je zo'n losgeweekte lap eelt los trektquote:
Oh lol ik dacht dat dat vellen waren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die peelingsmasks zien er wel lekker uit, alsof je zo'n losgeweekte lap eelt los trekt
ik denk niet dat dat spul dan nog in de handel wasquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht dat dat vellen waren.
Heb ook weleens hartige oliebollen gemaakt. Ook super lekker. Met uitjes, oude kaas, spek allesquote:
Wat at je voorheen dan als je pannenkoeken at?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme dit smaakt goed johIk ben hier echt intens tevreden over
![]()
Pannenkoeken in oliebolvorm?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat at je voorheen dan als je pannenkoeken at?
valt reuze mee. Genoeg alcohol eroverheen, dan komt het allemaal goedquote:
quote:
Nee dat heb ik nooit gedaan. Lijkt me ook echt konjosmerigquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik dacht van die kant en klaar dingen van de supermarkt, dan kan ik me goed voorstellen dat dit een enorme verbetering is.
Nja het is vooral anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nooit gedaan. Lijkt me ook echt konjosmerig
buiten- of binnenkant?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb serieus een keer een gaatje in mijn kin gehad van een stukje gloeiend hete kaas van een pizza.
Voortaan een oud t-shirt aan en tot je kin omhoog trekken, kun je snel en vies pizza eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buitenkant, ik nam een hap en toen viel er zo'n sliert op mijn kin.
Daar heb ik er ooit eentje van geproeft. NOOIT MEERquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik dacht van die kant en klaar dingen van de supermarkt, dan kan ik me goed voorstellen dat dit een enorme verbetering is.
Ik heb me er bij neergelegd dat ik niet de handigste ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan een oud t-shirt aan en tot je kin omhoog trekken, kun je snel en vies pizza eten.
Als je je er op in stelt dat wat je gaat eten echt niets te maken heeft met pannenkoeken dan valt het nog mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik er ooit eentje van geproeft. NOOIT MEER![]()
![]()
Dan liever gewoon even snel in 20 minutjes verse pannenkoeken op tafel zettenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je je er op in stelt dat wat je gaat eten echt niets te maken heeft met pannenkoeken dan valt het nog mee.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan liever gewoon even snel in 20 minutjes verse pannenkoeken op tafel zetten
Dan kan ik met het wel voorstellen dat je als ouders geen zin hebt om voor zo'n zut kinderen allemaal pannenkoeken te bakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat sowieso
Kinderen trakteren wel eens die fabrieksdingen op mijn werk.
Hoe kan het eigenlijk dat jij zo lang gedacht hebt dat je niet kon koken? Wel leuk dat je toch nog ontdekt dat je het kan, zal wel een wereld voor je open gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
soow. Drie van die joekels op, ik vind het wel mooi geweestMorgen bak ik de rest wel op
![]()
Fuck wat een goed idee man, vaker doen dit
bwooh bwooh ik bak ook eens een pannenkoekje hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat jij zo lang gedacht hebt dat je niet kon koken? Wel leuk dat je toch nog ontdekt dat je het kan, zal wel een wereld voor je open gaan.
Kan me het voorstellen. Ik kook denk ik 4x per week ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
Koken kan juist best leuk zijn! Behalve als je het voor je werk moet doen 12 uur lang, dan word het wel snel kut.
Nah was een serieuze vraag hoor, want je kookt steeds vaker toch, terwijl je eerder alleen kant en klaar at dus was gewoon benieuwd waarom je dacht dat je het niet kon ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bwooh bwooh ik bak ook eens een pannenkoekje hoor
nee hoor ik kook meestal niet. Maar af en toe bak ik leuk taartjes van bladerdeeg en experimenteer ik wat met de vullingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah was een serieuze vraag hoor, want je kookt steeds vaker toch, terwijl je eerder alleen kant en klaar at dus was gewoon benieuwd waarom je dacht dat je het niet kon ofzo.
Haha! Maar als je wel zelf kookt ben je er ieder geval trots op, zoals inderdaad je hartige taartjes en je pastasaus. Dus het geeft wel voldoening en dat is leuk toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor ik kook meestal niet. Maar af en toe bak ik leuk taartjes van bladerdeeg en experimenteer ik wat met de vullingStelt echt niet veel voor hoor. Verder ben ik gewoon nog steeds een luie big
Dat zeker!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Maar als je wel zelf kookt ben je er ieder geval trots op, zoals inderdaad je hartige taartjes en je pastasaus. Dus het geeft wel voldoening en dat is leuk toch?
Ik 3 keer per week op werk en dan nog 3 keer thuis.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan me het voorstellen. Ik kook denk ik 4x per week ofzo.
Ik kom nooit bij jou etenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ook weleens hartige oliebollen gemaakt. Ook super lekker. Met uitjes, oude kaas, spek alles
Gewoon overslaan. Meteen aan de bierquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
Ik gooide net een behaard brood weg.
Gelijk geen zin meer in avondeten.
En zijn wel mooiere variante van iddquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind nathan wel een kutnaam eigenlijk.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
Wat een genot dat vrij zijn
Geen rode wijn over de kruizen van mannen gooien zoals gisteren![]()
![]()
Ja was echt te klunzig. Gelukkig wel super toffe man die het zeer chill opnam. Hij had zijn werkbroek aan zei diequote:
Gelukkig denk je dan weer even aan je vorstelijke salaris, je uitstekende arbeidsvoorwaarden en je super geschikte chef, en dan trek je nog even een paar uurtjes doorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
Zon hele dag is ook te lang he. Dan is de motivatie ook ver te zoeken en word je nog slordiger
Welk bier?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon overslaan. Meteen aan de bier
Ja dat houdt mij meestal wel gaande jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig denk je dan weer even aan je vorstelijke salaris, je uitstekende arbeidsvoorwaarden en je super geschikte chef, en dan trek je nog even een paar uurtjes doorToch?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Je wilde het niet stiekem ervanaf likkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Ik stelde het nog voor, maar nee...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wilde het niet stiekem ervanaf likken
Ja toch niet tijdens werk johquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stelde het nog voor, maar nee...
Ja wat moeten mijn collega's wel niet denken. Nu kan ik nog door als de meest normalequote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad een tikje vreemd
Je collega’s zijn vreemder dan jij?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat moeten mijn collega's wel niet denken. Nu kan ik nog door als de meest normale
Gewoon even het magazijn in duiken, in een beetje keuken kijkt daar niemand van op joh.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad een tikje vreemd
ja weet ik ook niet. Ik heb ook niks vanavondquote:
Ik doe mij heel normaal voor ja op werk :pquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je collega’s zijn vreemder dan jij?
Op mijn werk weten ze ook niet dat ik FOK!ker benquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik doe mij heel normaal voor ja op werk :p
En opgesloten raken in de vriezer?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even het magazijn in duiken, in een beetje keuken kijkt daar niemand van op joh.
Dat doe ik alleen met hysterische hipster vegan krijs wijvenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En opgesloten raken in de vriezer?
Oh dat zouden ze bij mij nooit begrijpenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn werk weten ze ook niet dat ik FOK!ker ben
Ik werk veel met IT’ers. Daar moeten FOK!kers tussen zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zouden ze bij mij nooit begrijpen![]()
Sowieso niemand in mijn omgeving die dat ook doet trouwens.
Bij mij ook niet, Sowieso weten collega's niet heel veel van mij. Ja, dat ik voor PSV ben en een hond heb,weten ze wel. Maar voor de rest..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn werk weten ze ook niet dat ik FOK!ker ben
Sommige collega’s weten wel veel over mij, maar zeker niet iedereen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, Sowieso weten collega's niet heel veel van mij. Ja, dat ik voor PSV ben en een hond heb,weten ze wel. Maar voor de rest..
Ik weet overigens ook niet veel over hun hoor...
Ja. er is wel een kantine waar ik 's ochtends met wat collegae zit. Maar voor de rest ben ik of alleen aan het sorteren of buiten aan het bezorgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige collega’s weten wel veel over mij, maar zeker niet iedereen.
Jouw baan is redelijk solistisch, toch?
Ow dat weten sommige en ik van sommige. 3 vrienden die ik al ruim 10 jaar ken hebben accounts hier en muis heeft een account.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zouden ze bij mij nooit begrijpen![]()
Sowieso niemand in mijn omgeving die dat ook doet trouwens.
Muis is FOK!ker?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow dat weten sommige en ik van sommige. 3 vrienden die ik al ruim 10 jaar ken hebben accounts hier en muis heeft een account.
Ze heeft lurk accountjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muis is FOK!ker?
Of alleen om te zien wat jij hier roept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik probeer haar beetje af te schermen voor ze helemaal verknipt word door Molo, AI en Muckquote:
Verstandig welquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer haar beetje af te schermen voor ze helemaal verknipt word door Molo, AI en Muck
Sinds je op dat fluitje speelt volgen ze je?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
Laatste tijd spot ik wel veel muizen
Zo ben ik wel aan mijn muis gekomen. Kwariertje staan fluiten en toen de mooisre mee naar huis genomen en de rest de sloot in geduwd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds je op dat fluitje speelt volgen ze je?
O, dat moest ik ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ben ik wel aan mijn muis gekomen. Kwariertje staan fluiten en toen de mooisre mee naar huis genomen en de rest de sloot in geduwd.
Je krijgt er dan wel een hoop achter je aan!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat moest ik ook maar eens proberen
Ha ha vast welquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je krijgt er dan wel een hoop achter je aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |