Denken dat iedereen de huidige regering support.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef wollah het volgende:
De VSLekker een terroristenland als Israël steunen zodat er nog meer Palestijnse kinderen kapot gebombardeert kunnen worden
![]()
Tevens Engels een mooie taal vinden![]()
![]()
![]()
Valt me van je tegen mtt
Trump/Obama/Bush beleidquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef wollah het volgende:
De VSLekker een terroristenland als Israël steunen zodat er nog meer Palestijnse kinderen kapot gebombardeert kunnen worden
![]()
![]()
![]()
Valt me van je tegen mtt
De Amerikaanse economie loopt als een tierelier hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze helpen niet alleen hun eigen land naar de kanker, maar heel de planeet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De Amerikaanse economie loopt als een tierelier hoor
Israël beste landquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef wollah het volgende:
![]()
![]()
![]()
Valt me van je tegen mtt
Fixedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen wie/welke/wat "haten op" nog steeds gebruiken.
Haten op wien en wierquote:
Ik ben helemaal geen Nederlander en ik sta altijd aan de kant van de VS, dus landverrader kan ik niet zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:03 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen hier hebben het wel eens over landverraders, wat meestal nergens op slaat, maar wanneer ze het over deze TS zouden zeggen zouden ze tot op zekere hoogte een punt hebben.
Niet overal "Mensen wien dewelk hetgeen wuur welke" gebruikenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet overal "mensen hetgeen" gebruiken.
Niet overal “mensen zulke” zeggenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet overal "mensen hetgeen" gebruiken.
Ik heb nog liever de Nederlandse keuken dan die zooiquote:superieure Amerikaanse keuken
Dat is toch prachtig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef wollah het volgende:
![]()
![]()
![]()
Valt me van je tegen mtt
Zoals mensen binnen vrijwel ieder volk dat kunnen zijn. Dat is geen specifieke eigenschap van Amerikanen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Usa is in veel opzichten echt![]()
Alleen het volk kan zo facking arrogant zijn.
De VS heeft gerechten als de philly cheese steakquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:18 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik heb nog liever de Nederlandse keuken dan die zooi
Je begon goed. Voor de verandering. Maar toen begon je over de superieure keuken van Amerika. Nu is de Nederlandse keuken natuurlijk niets maar zelfs de Amerikaanse staat nog onder die van ons. Wat vind je er goed aan? De hamburgers, milkshakes?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
WHY zou je je daartegen verzetten?
Het ideale Nederland is een Nederland waar over een paar jaar Engels (Brits) de primaire taal is.
Kunnen we gelijk de superieure Amerikaanse keuken verwelkomen in dit kleine landje
Klacht: People that fight against welcoming the superior American culture in The Netherlands.
VS is heel groot he, dus ook diverse. Net zoals dat Europa divers is. Mediterrane keuken is anders dan de Nederlandse.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:18 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik heb nog liever de Nederlandse keuken dan die zooi
Lol. Nederlanders be like hamburgers patat en milkshakes zijn het enige wat we hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:01 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Je begon goed. Voor de verandering. Maar toen begon je over de superieure keuken van Amerika. Nu is de Nederlandse keuken natuurlijk niets maar zelfs de Amerikaanse staat nog onder die van ons. Wat vind je er goed aan? De hamburgers, milkshakes?
Veel soorten sushi zijn in de VS gemaakt ja. Wij zijn ook de bedenker van gefrituurde sushiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
Sushi amerikaans?
En je vind pindakaas en jam echt een lekkere combinatie?
Lol sowieso de Amerikaanse pindakaas is totaal inferieur aan de Nederlandse. En ik denk het brood ook maar daar heb ik weinig ervaring meequote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veel soorten sushi zijn in de VS gemaakt ja. Wij zijn ook de bedenker van gefrituurde sushi
Pindakaas met jam is achterlijk lekker manje moet wel amerikaanse jam nemen. In Nederland smaken ze nooit hetzelfde
Grape jelly met pindakaas
Geen enkele pindakaas is beter dan die van Whole Foods of JIFquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol sowieso de Amerikaanse pindakaas is totaal inferieur aan de Nederlandse. En ik denk het brood ook maar daar heb ik weinig ervaring mee
Culturele gedachtegoed, normen, waarden, gewoontes, omgangsvormen en nog een lijst aan elementen waardoor grotendeels van een volk mee opgegroeid wordt. Zo ontstaan ook stereotyperingen wat ik zojuist gedaan heb. Ik zeg dan ook hetzelfde over Marokkanen, ook een type volk met bepaalde 'specifieke eigenschappen'quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zoals mensen binnen vrijwel ieder volk dat kunnen zijn. Dat is geen specifieke eigenschap van Amerikanen.
Er zijn 327 miljoen Amerikanen. Een inwoner van Alabama kun je al niet vergelijken met een inwoner van California. Qua mentaliteit een wereld van verschil, en er zit 3000 kilometer tussen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Culturele gedachtegoed, normen, waarden, gewoontes, omgangsvormen en nog een lijst aan elementen waardoor grotendeels van een volk mee opgegroeid wordt. Zo ontstaan ook stereotyperingen wat ik zojuist gedaan heb. Ik zeg dan ook hetzelfde over Marokkanen, ook een type volk met bepaalde 'specifieke eigenschappen'
Kluunquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:20 schreef Rozevla het volgende:
Wat heb je nou aan Palestijnse kinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |