die komen ook gewoon uit de bevolking en zullen toch wat weerstandsvermogen moeten bezitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vechten daar hebben we tegenwoordig professionals met hypermoderne wapens voor.
Een goed voorbeeld van wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jouw reactie is wel een goed voorbeeld
Ah ja. Iedereen die niet een cobra afstekende kettingroker is heeft een testosteron tekort en is een linkse mieterige soyboy.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jouw reactie is wel een goed voorbeeld
Je hebt een lijst met gedragingen die direct gelinkt zijn aan een hoog testosteron gehaltequote:
Link eens waar ik zeg dat ik daar op tegen ben?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je hebt een lijst met gedragingen die direct gelinkt zijn aan een hoog testosteron gehalte
Te denken aan :
Typische alfa-man / alfa-vrouw (androgyne leidersfiguur)
Zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen & standvastigheid
Grote spiermassa + snelle spieropbouw
Ambitie (competitiedrang, winstbejag, haantjesgedrag e.a.)
Sterke, uitgesproken en hoekige kaaklijn
Meer zin in seks (hoog libido / veel seksdrift)
Zware wenkbrauwen + diepliggende ogen
Haarverlies & vroegtijdige kaalheid (hoofdhaar)
Soms ook agressief (+ gebrekkige sociale vaardigheden)
Harde onderhandelaar
Waarom zou je hier op tegen zijn ?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Vechten daar hebben we tegenwoordig professionals met hypermoderne wapens voor.
Ja het is goed met jouquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja. Iedereen die niet een cobra afstekende kettingroker is heeft een testosteron tekort en is een linkse mieterige soyboy.
quote:
twitter:RSM_MTC twitterde op maandag 26-08-2019 om 18:36:33Nogal wat reacties, mijn inziens is een goed militair; een vakman, leider en goed mens! De total package dus, waaronder ook de voorbeeldfunctie en representatief valt! De Coole hipster look is een fashion statement en is dus geen functioneel maar recalcitrant gedrag! reageer retweet
Wat bedoel je anders met je reactie dan?quote:
Ja laten we militairen gaan beoordelen op haardracht inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]twitter:RSM_MTC twitterde op maandag 26-08-2019 om 18:36:33Nogal wat reacties, mijn inziens is een goed militair; een vakman, leider en goed mens! De total package dus, waaronder ook de voorbeeldfunctie en representatief valt! De Coole hipster look is een fashion statement en is dus geen functioneel maar recalcitrant gedrag! reageer retweet
Meer zoiets,quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Germaanse krijgers hadden ook zulke kapsels toch?
Gewoon recalcitrant hipster gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:40 schreef Fok-it het volgende:
Ja laten we militairen gaan beoordelen op haardracht inderdaad
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Link eens waar ik zeg dat ik daar op tegen ben?
https://www.dokter.nl/nie(...)t-serieuze-gevolgen/quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat een verlaagd testosterongehalte problemen geeft voor jezelf klopt inderdaad maar ik snap niet hoe dit zich weerhoudt tot een maatschappelijk probleem volgens jou.
In films ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Meer zoiets,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Een vrouw staat gemiddeld 55 minuten per dag voor de spiegel las ik recent.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Jongens/mannen die langer voor de spiegel staan dan de gemiddelde vrouw![]()
En dan ook hun stylingsproducten gebruiken____!
Om vervolgens een te krap shirtje uit de [vrouwen?] kast te trekken.![]()
Niet mijn kopje thee.
In de 19e eeuw waren er een heleboel mannen te klein om te mogen vechten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
In een wereld met enkel soyboys was het idd nog niet zo heel erg. Maar nu zijn er over 20 jaar nauwelijks nog mannen die kunnen vechten.
https://nos.nl/op3/artike(...)ensen-verzameld.htmlquote:Hoe komen wij zo lang?
We zijn tegenwoordig het langste volk ter wereld, maar halverwege de 19e eeuw waren we nog de kortste van Europa, zegt onderzoeker Jan Kok. Toen werd bijvoorbeeld een derde van de Nederlandse mannen afgekeurd voor de dienstplicht: zij waren namelijk niet langer dan 1.55 meter.
Kok doet aan de Radboud Universiteit onderzoek naar de lengte van Nederlanders. Hij gaat volgend jaar onderzoeken waarom we vanaf het eind van de 19e eeuw ineens een groeispurt hebben doorgemaakt.
Hm bijzonder want je zou toch juist stellen dat de mannen die wel mochten vechten zouden sneuvelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
In de 19e eeuw waren er een heleboel mannen te klein om te mogen vechten.
[..]
https://nos.nl/op3/artike(...)ensen-verzameld.html
exactquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je zou maar zo onzeker zijn over je eigen mannelijkheid dat je je kan vinden in dit soort calimero-artikelen.
Erg genoeg. En dat allemaal om niet als gedrocht te worden weggezet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een vrouw staat gemiddeld 55 minuten per dag voor de spiegel las ik recent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |