JA! 10 keer JA!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik brownies gaan maken ja oder nein?
Geeeeeef!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik brownies gaan maken ja oder nein?
2quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks moet je een grotere kite kopen omdat je anders niet meer van het water af komt.
Heb al een grotequote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks moet je een grotere kite kopen omdat je anders niet meer van het water af komt.
Vietnamquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je alles met je mee naar Thailand of huur je daar ook nog wat dingen?
Ik vlieger weg. Laatst wezen indoor skydiven, blijkbaar ben ik door mijn lengte en geringe gewicht uitermate geschikt om weg te vliegenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens vliegeren?
Voor jou heb ik een klein vliegertje hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik vlieger weg. Laatst wezen indoor skydiven, blijkbaar ben ik door mijn lengte en geringe gewicht uitermate geschikt om weg te vliegen
Vietnam inderdaad, my badquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vietnam![]()
En neem alles mee ja. Huren is kut.
Ja daarom, dat is toch waar je aan gewend bent. En huren kan soms gezeik geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vietnam inderdaad, my bad![]()
Kan ik me ergens ook wel indenken. Liefste heb je gewoon je eigen spullen mee.
Morgen spontane meet bij CL om brownies te etenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Eieren gehaald voor de brownies. Nu nog energie vinden om ze te maken
M'n broer was gister zo blij als een kind omdat ie kaartjes voor Faith No More heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrienden van mij zijn - zoals ieder jaar - weer hun best aan het doen om Tomorrowland tickets te krijgen.
Ik heb ook wel eens in de stress gezeten om tickets te kopen. Thom Yorke in Carré had ik geluk; Aphex Twin in London ook geluk gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer was gister zo blij als een kind omdat ie kaartjes voor Faith No More heeft.
Al gaf je ze gratis...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrienden van mij zijn - zoals ieder jaar - weer hun best aan het doen om Tomorrowland tickets te krijgen.
Ik vis altijd achter het net bij grote concertenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in de stress gezeten om tickets te kopen. Thom Yorke in Carré had ik geluk; Aphex Twin in London ook geluk gehad.
Thom Yorke in Barbican Centre in London belde ik ze gewoon op om te vragen of er nog kaarten waren omdat op de website stond dat het uitverkocht was en er waren gewoon nog kaarten. Ze hebben zelfs mijn naam en adres zo goed begrepen dat ik de kaarten per post kreeg
Aantal keren heb ik in het buitenland wel gewoon kaarten kunnen krijgen. Dan maar een weekendtrip er van maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vis altijd achter het net bij grote concertenheb zo vaak kaarten van anderen overgenomen.
De muziek, het formaat, het volk, de logistiek... bleeeeeeeeehquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de line-up hoef je het niet te doen inderdaad.
De vrouwen zijn enige goedmakertjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
De muziek, het formaat, het volk, de logistiek... bleeeeeeeeeh![]()
Mehquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vrouwen zijn enige goedmakertje
heeft zij geen vrijgezellige vriendinnen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:27 schreef Faxie het volgende:
Morgenavond met vriendin naar Sabaton... benieuwd hoeveel volk daar is. Geen idee hoe groot die band is.
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
heeft zij geen vrijgezellige vriendinnen?
Behoorlijk groot.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:27 schreef Faxie het volgende:
Morgenavond met vriendin naar Sabaton... benieuwd hoeveel volk daar is. Geen idee hoe groot die band is.
Geen waar ik interesse in heb of die interesse in mij hebben in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
heeft zij geen vrijgezellige vriendinnen?
Maar ze heeft wel wat die interesse in jou hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen waar ik interesse in heb of die interesse in mij hebben in ieder geval
Jaren geleden was het van 'ja is die niks voor jou? ' maar nee niet bepaald. Is ook bezet nu overigens.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel wat die interesse in jou hebben?
Laatst kwam een vriendin ook nog met een aanzetten; die was wel leuk maar toen was ik al met iemand anders aan het daten dus verder niet op ingegaan. Misschien nog maar eens polsen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaren geleden was het van 'ja is die niks voor jou? ' maar nee niet bepaald. Is ook bezet nu overigens.
Ik heb nog nooit gehad dat ik dacht van 'ja goh die lijkt me eigenlijk wel leuk jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst kwam een vriendin ook nog met een aanzetten; die was wel leuk maar toen was ik al met iemand anders aan het daten dus verder niet op ingegaan. Misschien nog maar eens polsen.
De meeste van die pogingen stranden ook al met dat het niet bepaald mijn types zijn.
Ik dus laatst wel eens; dat was ook een verrassing.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ik dacht van 'ja goh die lijkt me eigenlijk wel leuk ja'
Ja zoiets ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dus laatst wel eens; dat was ook een verrassing.
Meestal zijn degene die ik leuk vind ook al degene die bezet zijn. Zo van "x is wel iets voor jou, maar ze is helaas bezet". Nou bedankt
Heel herkenbaar dit! “Ik heb een vriend die echt perfect bij jou past, jammer genoeg heeft ie een vriendin”quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dus laatst wel eens; dat was ook een verrassing.
Meestal zijn degene die ik leuk vind ook al degene die bezet zijn. Zo van "x is wel iets voor jou, maar ze is helaas bezet". Nou bedankt
Oehquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een tijd geleden klikte het wel goed met iemand die bij een etentje met vrienden was. Die zie ik later deze maand misschien nog eens op een house warming.
ripquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit! “Ik heb een vriend die echt perfect bij jou past, jammer genoeg heeft ie een vriendin”
![]()
Heb je die behoefte?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
rip![]()
ik word nou nooit aan vrienden van vrienden gekoppeld. Dat had ik eigenlijk wel een keertje leuk gevonden..
Ergens wel "makkelijk". Zijn dan toch vaak mensen die beetje hetzelfde over dingen denken of op dezelfde plekken komen.quote:
Godver. Ik zit mij net te bedenken terwijl ik op dit topic klik dat ik zin heb in pizza.quote:
Ik heb morgen nog wel een uurtje vrij.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
Joah, nou eigenlijk wel een beetje stiekem? Heb zo nog nooit een "blind date" gehad
Beetje kort voor een date.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wel een uurtje vrij.
Ahwquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
Joah, nou eigenlijk wel een beetje stiekem? Heb zo nog nooit een "blind date" gehad
Je krijgt niksquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver. Ik zit mij net te bedenken terwijl ik op dit topic klik dat ik zin heb in pizza.
Als het meevalt zijn die andere dingen zo opgeschoven. Bij een tegenvaller mag je blij zijn als het maar een uurtje is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje kort voor een date.
Zou ik de hele dag door hebben als ik met jou zou samenwonen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:09 schreef Faxie het volgende:
Dave heeft weer zn fuck this fuck that momentje
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou ik de hele dag door hebben als ik met jou zou samenwonen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef Elvi het volgende:
Ik klik heel erg leuk met iemand maar hij heeft een vriendin
Zelfs anderen denken dat wij een setje zijn, maar nee, hij heeft een ander.
Gvd
Dumpen die shit!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef Elvi het volgende:
Gvd
Zou hem gewoon een ultimatum stellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef Elvi het volgende:
Gvd
In de wijze woorden van mijn beste vriend: alles kan kapotquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef Elvi het volgende:
Gvd
Klinkt als een goed weekendquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag lekker ritje gemaakt met de auto naar de duinen.
Daar lekker uur gewandeld. Even bij de herten, geiten en kippen gekeken.
Thuis warme lunch, restje van gisteravond.
Loka nu aan het werk, ik met een biertje op de bank Witcher 3 spelen. Jammer dat ik maandag weer moet werken.
Hoe je eraan komt kom je er ook weer afquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
In de wijze woorden van mijn beste vriend: alles kan kapot
Meestal ben ik heel goed in dingen slopen maar ik denk niet dat ik nu kan helpen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
In de wijze woorden van mijn beste vriend: alles kan kapot
Nee want dan is hij veranderd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe je eraan komt kom je er ook weer af
geloof in jezelf!!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal ben ik heel goed in dingen slopen maar ik denk niet dat ik nu kan helpen.
Is MK weer aan de vrouw?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef Elvi het volgende:
Gvd
Ah! Oké!quote:
Weer wat geleerdquote:
Maakt mijn wereld ineens heel grootquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voortaan dus gewoon een man afpakken!
Aub niet de mijne
Jij hebt HW nog om op terug te vallen. Gun ons ook eens wat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voortaan dus gewoon een man afpakken!
Aub niet de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |